• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ДК 021:2015 - 90520000-8 (код відповідно до Національного переліку відходів 18 01 03*)

Завершена

999 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 996.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2025 16:30 - 19.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 8d7f4fe48d9344a6a9980de7135dfb94
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-14-011724-a.c3
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.03.2025 17:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.03.2025 17:45
Автор: ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Богдан Захарченко +380671933515 tender@er-tec.com.ua http://er-tec.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 838b52805d5d474d9db3c35ccf4d6543
Заголовок пункту скарги: Скарга на Протокольне рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 03.03.2025 № 52 про визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІРПІНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (надалі - Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-14-011724-a) Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ДК 021:2015 - 90520000-8 (код відповідно до Національного переліку відходів 18 01 03*).
Пропозиції до участі у даній закупівлі були подані від:
- ТОВ "ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС " з ціною 705 600,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" з ціною 733 530,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" з ціною 784 000,00 грн. з ПДВ;
- ТОВ " НВК "УКРЕКОПРОМ " з ціною 795 300,00 грн. з ПДВ.
- ТОВ "А-ЕНЕРГО" з ціною 882 000,00 грн. з ПДВ.
03.03.2025 згідно Протокольного рішення щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 52 було визначено переможцем закупівлі учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» (надалі- Рішення).
ТОВ «ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ» як учасник даної процедури закупівлі категорично не погоджується з рішенням Замовника, та вважає його протиправним та незаконним, та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) на перемогу даній закупівлі на підставі нижчевикладеного.

ОБГРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА ПО СУТІ СКАРГИ:
У частині 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовник передбачив наступну вимогу на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
«2.1.Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з перевезення, утилізації та видалення небезпечних відходів, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
Зокрема, довідка повинна містити інформацію щодо наявності сміттєспалювальної печі.
2.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.»

Замовником 27.02.2025 було висунуту вимога до учасник про усунення невідповідностей у порядку передбаченому пунктом 43 Особливостей:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" (надалі Учасник): 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної не в повному обсязі. В зазначеній довідки відсутня інформація про наявність матеріально-технічної бази для надання послуг з перевезення, утилізації та видалення небезпечних відходів. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно Додатку №1 до тендерної документації: 2. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 2.1.Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з перевезення, утилізації та видалення небезпечних відходів, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Зокрема, довідка повинна містити інформацію щодо наявності сміттєспалювальної печі. 2.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної в повному обсязі відповідно вимог Додатку №1 до тендерної документації. В довідки повинна бути зазначена інформація про наявність матеріально-технічної бази для надання послуг з перевезення, утилізації та видалення небезпечних відходів. 3.2. На підтвердження інформації стосовно матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном.

На зазначену вимогу за пунктом 2.1 Додатку №1 до тендерної документації учасник повторно надає довідку про наявність матеріально-технічної бази для надання послуг з перевезення, утилізації та видалення небезпечних відходів. Зокрема, довідка не містить інформацію щодо наявності сміттєспалювальної печі, адже лише за зазначеним «ТМ-Т-300 “OVK-KZOT” - К-300+0» не можливо зрозуміти що це. Тобто така довідка надана повторно не в повному обсязі, в найменуванні відсутня будь яка інформація про сміттєспалювальну піч, відповідно до вимоги пункту 2.1. Додатку №1 до тендерної документації.

На підтвердження зазначеного обладнання «ТМ-Т-300 “OVK-KZOT” - К-300+0», за вимогою пункту 2.2 Додатку №1 до тендерної документації учасник надає видаткову накладну № 158 від 07 серпня 2018 року від постачальника-виробника. У найменуванні зазначено «Теплогенератор модульний ТМ-Т-300 "OVK-КZOT"-K-300+O». Повторно відсутня інформація за підтверджуючими документами учасника про наявність сміттєспалювальної печі.

За відкритими джерелами є наявна інформація на сайті постачальника-виробника зазначеного обладнання ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» (КЗТО), сайт https://www.kzto.com.ua/ .
На сайті у розділі продукція взагалі відсутня інформація про виготовлення саме печей та/або сміттєспалювальних печей.
Інформація на сайті щодо «Модульні теплогенератори (котельні) 100-10000 кВт» вказано наступне: https://www.kzto.com.ua/production.cfm?ida=30&lng=ua#page_focus
«Модульні теплогенератори – чудове вирішення проблем постачання гарячої води для цілого ряду об'єктів, включаючи приватні будинки та малі промислові приміщення. Пропоновані модульні теплогенератори 100-10000 кВт є мобільними блоковими модулями, що функціонують автономно. Вони вже включають необхідні компоненти і пристосування для стабільної роботи в потрібному місці, тому їх вдасться активувати в будь-який момент.». Тобто фактично це обладнання (котельні) для нагріву води. Інформація, як б підтверджувала щодо наявності саме сміттєспалювальної печі в учасника відсутня.

Замовник даною вимогою передбачав саме надання інформації та підтверджуючих документів щодо наявності саме сміттєспалювальної печі, замовником не було передбачено у даній вивозі та/або аналогічного обладнання, у тому числі «Теплогенератора» тощо.

Після виправлення невідповідностей у пропозицій учасника ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» повністю відсутня інформації та документи що підтверджують наявність саме сміттєспалювальної печі. Також відсутні будь яка інформація як підтверджує, що «ТМ-Т-300 "OVK-КZOT"-K-300+O» є сміттєспалювальна піч.

Враховуючи зазначене, учасник ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» не надавши в повному обсязі інформацію та документи на вимогу замовника від 27.02.2025 року про усунення невідповідносте
порушив вимоги передбачені пунктом 43 особливостей.
Замовник не відхиливши пропозицію ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» після не виправлених невідповідностей порушив вимоги передбачені пунктом 44 Особливостей.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення базових принципів закупівлі, адже Замовник зобов’язаний дотримуватися відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників.
Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», пропозиція якого не відповідає вимогам до тендерної документації після виправлення, порушує права та охоронювані законом інтереси Скаржника.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостями:

ПРОСИМО:

1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за UA-2025-02-14-011724-a Замовником КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ІРПІНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
3) Зобов'язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІРПІНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати Протокольне рішення від 03.03.2025 № 52 про прийняте рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: bc435fbb3c304ab2b54ee635a7045a44
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-14-011724-a.b2
Назва: Скарга
Скарга:
на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-02-14-011724-a
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 12.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.03.2025 15:30
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 14.03.2025 19:04
Автор: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Коханов Руслан 380979114498 RUSLANTARKOM@GMAIL.COM http://www.tarkom.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a4f567d5f47641f397accd1165aa4816
Заголовок пункту скарги: Заголовок
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 14.02.2025 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІРПІНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі-Замовник) опубліковало оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами ДК 021:2015 - 90520000-8 (код відповідно до Національного переліку відходів 18 01 03*)» з очікуваною вартістю 999 600,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
• ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО".
• ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ".
• ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ".
• ТОВ "А-ЕНЕРГО".
24.02.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС». 25.02.2025 року Замовником була опублікована вимога про усунення невідповідностей. Скаржник повністю виконав зазначену вимогу та виправив невідповідності, які в ній були зазначені. Але ПРОТОКОЛЬНИМ РІШЕННЯМ (ПРОТОКОЛОМ) №49 від 26.02.2025 р. тендерна пропозиція Скаржника була відхилена.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції у процедурі відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2025-02-14-011724-a.
Відхиляючи тендерну пропозицію Скаржника в якості такого відхилення Замовник безпідставно зазначає, що Скаржник не виконав вимогу Замовника про усунення невідпвідностей стосовно ненадання Дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.

1. Так згідно вимог ДОДАТКУ 2 до тендерної документації Замовник вимагав надати Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який містить коди відходів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
У складі тендерної пропозиції на виконання вимоги про усунення невідповідностей учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» було надано Лист-пояснення №9 від 26.02.2025 року та Декларація № 057880/24.
У листі-поясненні Скаржник повідомив, що у складі тендерної документації надає Декларацію про провадження господарської діяльності, яка містить Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Інформація про Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів отриманий від уповноваженого органу, який має право видавати відповідні дозволи і який виданий ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» відповідно до реєстру декларацій про провадження господарської діяльності (дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів), розміщена на сайті https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/.
Відповідно суб'єкти господарювання не мають змоги впливати на зміст такої декларації, зокрема зазначення в ній кодів згідно Національного переліку відходів, що є предметом закупівлі.
Відповідно до пунктів 9, 10 частини 2 статті 17 Закону «Про управління відходами» суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані:
- мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів;
- мати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Зауважимо, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» суб’єкти господарювання мали змогу адаптуватись до нових умов роботи шляхом оформлення документів у декларативному порядку.
Згідно із схваленими змінами до 09.01.2024 року суб’єкти господарювання могли отримати декларацію про провадження господарської на порталі «Дія».
Зауважимо, що законодавцем запроваджено електронну форму декларації про провадження видів господарської діяльності встановленої форми.
Наразі Постановою Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2023 р. № 1137, установлено, що подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025 року.
У строк до 15 червня 2025 р. суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України «Про управління відходами».
Так, з метою адаптування до нових умов роботи в рамках реформи відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» зі змінами, здійснило оформлення документів у декларативному порядку та отримано декларацію про провадження господарської діяльності, яка передбачає надання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Відповідно до рішення АМКУ №1450-р/пк-пз від 30.01.2025 визначено, що Постановою КМУ від 19 грудня 2023 № 1328 "Про затвердження Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів", відповідно до пункту 10 частини першої статті 19 та абзацу другого частини першої статті 42 Закону України "Про управління відходами" КМУ затвердив Порядок видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. Однак згідно з абзацом другим частини першої статті 42 Закону України "Про управління відходами" видача, відмова у видачі, припинення дії дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів здійснюються відповідно до законів України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" та "Про адміністративні послуги" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до абзацу 8 частини 1 статті 1 ЗУ "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" декларація про провадження господарської діяльності - документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє дозвільний орган про свою відповідність вимогам законодавства до певного виду господарської діяльності та на підставі якого набуває право на провадження заявленого виду господарської діяльності і 6 несе передбачену законом відповідальність.
Також зазначено, що згідно ЗУ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» суб’єкт господарювання набуває право на здійснення певних дій щодо провадження господарської діяльності або видів господарської діяльності з дати надходження до електронного сервісу (у разі подання декларації в електронній формі). В той час, згідно з частиною 2-2 статті 11 "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" у період дії воєнного стану, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 № 2102-IX, право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності може набуватися суб’єктом господарювання на підставі подання на безоплатній основі до відповідних дозвільних органів декларації про провадження господарської діяльності без отримання документів дозвільного характеру, крім тих видів господарської діяльності, перелік яких визначається КМУ. Разом з тим, абзац 1 частини статті 9 ЗУ "Про адміністративні послуги" передбачає, що адміністративні послуги в електронній формі надаються з використанням Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, у тому числі, через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.
Відповідно до Постанови КМУ від 31 жовтня 2023 № 1137 зі змінами, внесеними постановою КМУ від 13 грудня 2024 № 1431 подані суб’єктами господарювання декларації про провадження видів господарської діяльності щодо здійснення операцій з оброблення відходів є дійсними до 15 червня 2025. У строк до 15 червня 2025 суб’єкти господарювання для подальшого провадження своєї діяльності повинні отримати відповідні дозвільні документи у порядку та на умовах, що передбачені Законом України "Про управління відходами". В той час, пункт 1 частини 1 постанови КМУ від 18 березня 2022 № 314 "Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану" установлює, що у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності, що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Таким чином, згідно з абзацом 8 частини 1 статті 1 ЗУ "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" суб’єкти господарювання можуть набувати право на провадження заявленого виду господарської діяльності за декларативним принципом, подаючи декларацію через Єдиний державного вебпорталу електронних послуг. Право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами отримано задекларувавши вид дозвільного документа: Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Декларація (дозвіл) про провадження господарської діяльності, яка отримана в умовах воєнного стану дає право на здійснення операцій з оброблення відходів до 15 червня 2025.
Із урахуванням вищевказаного, надано декларацію № 057880/24 про провадження господарської діяльності, яка містить Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів. Крім цього, зазначаємо, що Декларація формується автоматично, а суб’єкти господарювання не мають змоги впливати на зміст такої Декларації.
Відповідно до реєстру декларацій про провадження господарської діяльності (дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів), розміщеному на сайті https://mepr.gov.ua/biznesu/dozvoly-ta-litsenziyi/, наявна інформація про ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
Таким чином, надана Скаржником декларація містить дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, а інформація про такий дозвіл міститься в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів за посиланнями, як було зазначено вище.
Крім цього, відповідно до п.2 розділу 5 тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Така ж норма встановлена у ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Як вже зазначалося вище, дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, який отриманий за допомогою не містить кодів відходів згідно Національного переліку відходів, а Скаржник не має змоги впливати на це, оскільки такий дозвіл видається у затвердженій формі.
Відповідно до Закону України «Про управління відходами» видача, відмова у видачі, припинення дії дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів здійснюються відповідно до законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та «Про адміністративні послуги» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Порядок видачі, відмови у видачі, припинення дії дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів затверджується Кабінетом Міністрів України.
Як вже зазначалося, Скаржником було отримано дозвіл як вказувалось зокрема відповідно до законів України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та «Про адміністративні послуги» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Таким чином, Скаржник повністю виконав вимогу про усунення невідповідностей в цій частині і надав дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, а інформація про такий дозвіл міститься в реєстрі дозволів на здійснення операцій з оброблення відходів. Крім цього, Скаржник надав дозвіл, який виданий йому у порядку та зі змістом, який передбачений вищезазначеними нормативно-правовими актами і за затвердженою формою. Тому в контексті п.2 розділу 5 тендерної документації та ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна Скаржник не може бути відхилена у зв’язку з тим, що дозвіл не містить кодів відповідно до Національного переліку відходів, оскільки надання дозволу із вказанням таких кодів не передбачено формою, за якою видається декларація, що містить дозвіл. Тобто такий документ, який вимагає Замовник не передбачений для юридичних осіб, фізичних-осіб підприємців чинним законодавством, до 15 червня 2025 року зокрема до Скаржника.
Відповідно до п.1 розділу 5 тендерної документації Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником / переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Але таке право Замовником було проігнороване і Замовник не звернувся до державних органів влади з метою з’ясування інформації, чи є надана Скаржником декларація дозволом, і чи такий дозвіл дає право на провадження діяльності за кодами відповідно до Національного переліку відходів, які стосуються предмету закупівлі. І таким чином, Замовником була відхилена найбільш економічно вигідна пропозиція.
В цей же час відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, зазначені принципи здійснення публічних закупівель були порушені Замовником, в тому числі внаслідок ігнорування ним права, зазначеного у п.1 розділу 5 тендерної документації.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію Скаржника, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість укладення зі Скаржником договору як з переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до п. 59 Особливостей скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до Регламенту роботи Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, затвердженого розпорядженням АКМУ 04.05.2023 № 8-рп на своїх засіданнях Комісія: розглядає скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" , інших нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель та приймає рішення за результатами розгляду цих скарг.
Комісія розглядає скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», інших нормативно-правових актів у сфері публічних закупівель та приймає рішення за результатами розгляду цих скарг.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: e3e48c9aa2b44331af0e88f9a0f4e573
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-14-011724-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Доброго дня! Шановний замовник, ви надавали учаснику 24 години на виправлення невідповідносте, щодо: 2.1.Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг з перевезення, утилізації та видалення небезпечних відходів, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Зокрема, довідка повинна містити інформацію щодо наявності сміттєспалювальної печі. 2.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. На виправлення невідповідносте учасник повторно завантажує довідку зі старою інформацією, яка не містить інформації зокрема щодо наявності сміттєспалювальної печі. Видаткова накладна № 158 від 07 серпня 2018 року визначає про купівлю саме Теплогенератора модульного. Інформація про сміттєспалювальну піч теж відсутня. Заходимо на сайт постачальника, який вказаний у видатковій, він же і виробник, те що він виробляє саме печі взагалі відсутня інформації. Але берм до уваги, що є теплогенератор модульний - чудове вирішення проблем постачання гарячої води для цілого ряду об'єктів, включаючи приватні будинки та малі промислові приміщення. Інформація про сміттєспалювальну піч теж відсутня. Яким чином пройшла ідентифікація щодо наявності саме сміттєспалювальної печі у учасника, не зрозуміло. Адже і додаткові документа та інформація (пояснення) щодо наявності сміттєспалювальної печі у учасника відсутні. Ви могли скористатися правом, і зробити запит для уточнення інформації у виробника (постачальника). Вважаємо, що учасник не усунув протягом 24 години невідповідності, та його пропозиція підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний Учасник ТОВ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ". Учасник ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" у складі тендерної пропозиції надав інформацію про Теплогенератор модульний транспортабельній ТМ-Т-300 «OVK_KZOT»-К-300+О, що і являється сміттєспалювальною печію. Тобто тендерна пропозиція Учасника ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї.
Статус вимоги: Не задоволено