-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Автомобільні шини
Найменування, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «Тендерна документація», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону.
Торги не відбулися
420 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2025 16:25 - 07.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на умови тендерної документації
Номер:
f271ef059bc349b1921d3b5461cad04a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-14-011655-a.c1
Назва:
СКАРГА на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 до скарги (Договір з постачальником).pdf 18.02.2025 19:40
- Текст скарги.docx 18.02.2025 19:40
- Додаток 1 до скарги(Витяг тексту ДСТУ ISO 28001 2009).pdf 18.02.2025 19:40
- Скарга на умови тендерної документації ОЦЕМД ДОНЕЦЬК.pdf 18.02.2025 19:40
- Додаток 3 до Скарги (аналогічне рішення АМКУ).pdf 18.02.2025 19:40
- sign.p7s 18.02.2025 19:41
- рішення від 20.02.2025 № 2615.pdf 20.02.2025 16:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.02.2025 № 3074.pdf 28.02.2025 12:08
- рішення від 27.02.2025 № 3074.pdf 04.03.2025 17:23
- Відповідь на скаргу.docx 24.02.2025 10:30
- Відповідь на скаргу.pdf 24.02.2025 10:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.02.2025 20:19
Дата розгляду скарги:
27.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.02.2025 16:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.03.2025 17:24
Дата виконання рішення Замовником:
05.03.2025 11:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Протоколом № 34 від 05.03.2025 р. було вирішено: 1. Виконати рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3074-р/пк-пз від 27.02.2025, яка зобов’язала внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі -"Автомобільні шини", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-14-011655-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідну інформацію згідно ч. 17 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6b11dd88d86e46c399628dc295814759
Заголовок пункту скарги:
Щодо системи управління безпекою ланцюга постачання, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. В пункті 1.1. частини 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено:
«1.1. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інших документів та/або інформації визначені тендерною документацією та додатками.»
В пункті 4.5. частини 4 Додатку 5 до тендерної документації визначено:
«4.5. Учасник повинен мати впроваджену систему управління безпекою ланцюга постачання, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови». На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал сертифікату на ім’я учасника, чинного на момент подання пропозиції, виданого органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ (Національне агентство з акредитації України). Учасник повинен надати оригінал документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації в Національному агентстві з акредитації України.»
Зазначена вимога тендерної документації носить дискримінаційний характер та обмежує Скаржника в праві на участь в закупівлі з огляду на наступні обставини:
Вимога щодо надання у складі Пропозиції документів, що підтверджують впровадження впроваджену систему управління безпекою ланцюга постачання, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови». – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки вимога не стосується оголошеної замовником закупівлі та оскільки Скаржник не впроваджував на підприємстві відповідний стандарт.
Відповідно до тексту зазначеного стандарту вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови» за посиланням https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=78814:
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Цей стандарт подає вимоги та настанови для організацій у міжнародних ланцюгах постачання стосовно
— розроблення та запровадження процесів убезпечення ланцюга постачання;
— установлення та документування мінімального рівня безпеки в межах ланцюга(-ів) постачання чи сегмента ланцюга постачання;
— допомоги у досягненні застосовних критеріїв діяльності уповноваженого економічного оператора, які викладено в Рамкових стандартах щодо убезпечення та сприяння глобальній торгівлі Всесвітньої митної організації та в досягненні відповідності національним програмам убезпечення ланцюга постачання.
Крім того, цей стандарт установлює певні вимоги до документації, які полегшуватимуть перевіряння.
Користувачі цього стандарту
— визначатимуть частину міжнародного ланцюга постачання, у межах якої вони встановлюють рівень безпеки (див. 4.1);
— оцінюватимуть безпеку в цій частині міжнародного ланцюга постачання та розроблятимуть адекватні заходи протидії;
— розроблятимуть та виконуватимуть план убезпечення ланцюга постачання;
— навчатимуть персонал служби безпеки виконувати свої обов’язки, пов’язані з безпекою.
Варто зазначити, що Скаржник є резидентом України та місцезнаходження Скаржника зареєстровано на території України.
Так само і Замовник знаходиться і здійснює свою діяльність на території України.
Поставки товару здійснюються зі складу учасника на склад замовника, тобто по території України.
Відповідно до пункту 4.1. частини 4 розділу І тендерної документації: назва предмета закупівлі «Автомобільні шини» (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності).
Відповідно до пункту 4.3. розділу І тендерної документації:
Місце поставки товару: Місце поставки товару: Україна, 84331, Донецька область, місто Краматорськ, вулиця Остапа Вишні, будинок 24 та Україна, 84122, Донецька область, місто Слов’янськ, вул. Центральна, будинок 7.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації замовник закуповує такий вид товару:
№ з/п Найменування товару*, типорозмір автомобільної шини Сезонність Індекс навантаження* Індекс швидкості* Кількість Паливна ефективність* Зчеплення на мокрій поверхні* Рівень шумності, дб* Країна походження**
1 Шина 225/65 R16C Зима 112/110 R 60
2 Шина 215/85 R16 Зима 115/112 Q 4
3 Шина 185/75 R16C Зима 104/102 N 24
Скаржник планує запропонувати Замовнику наступний перелік товару:
Шина Росава Snowgard-Van 225/65 R16C 112/110R (виробник – ТОВ «ПРЕМІОРРІ», Україна)
Шина 215/85 R16C 115/112Q Continental VANCONTACT WINTER (виробник - Continental Reifen Deutschland GmbH, Німеччина)
Шина 185/75R16C 104/102N LTW-301 TL ROSAVA (виробник – ТОВ «ПРЕМІОРРІ», Україна)
Зазначені автомобільні шини Скаржник купує у офіційних дилерів, зокрема у ТОВ «Полетехніка» на підставі укладеного договору № з/ч 6792 від 18.10.2024 року.
На умовах укладеного договору (пункт 2.5) Постачальник здійснює поставку на умовах EXW- «Франко-склад» Постачальника за адресою 08363, Київська область, Бориспільський р-н, с. Сошників, провулок Ліченко 7.
Варіант франко-складу — це умови, у яких продавець готує товари до відправки на своєму складі. З цього моменту подальші дії — перевезення, страхування, навантаження, розвантаження, проходження митних формальностей — відповідальність Скаржника.
Тобто, Скаржник отримує товари на складі Постачальника на території України та далі везе його територією України на свій склад та/або безпосередньо за адресою місцезнаходження Замовника.
Скаржник не здійснює міжнародні постачання, оскільки здійснює перевезення для поставки товару виключно територією України.
Таким чином, в контексті даної закупівлі товару ні про які міжнародні ланцюги постачання не може йти мова, а отже вимога щодо впровадження у учасників системи міжнародних ланцюгів постачання – є надмірною та такою, що носить обмежувальний характер.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають впроваджену систему управління безпекою ланцюга постачання, яка відповідає вимогам саме ДСТУ ISO 28001:2009 "Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови" та на підтвердження нададуть наведені визе документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Аналогічна думка, щодо дискримінаційності умови тендерної документації про закупівлю автомобільних шин висвітлена в рішенні № 15408-р/пк-пз від 17.09.2024 КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, копію якого надаємо у вкладенні.
Вважаємо, що встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації суперечить положенням законодавства, оскільки не стосується предмету закупівлі.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник – ТОВ «ТД «ТСС» бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та необґрунтовані вимоги Замовника ТОВ «ТД «ТСС» не може прийняти участь у закупівлі. Скаржник є активним учасником процедур закупівель за аналогічним предметом та в повному обсязі належним чином виконував та виконує умови договорів про закупівлю, які було укладено з ним за результатами проведених торгів, в якості їх переможця. Оскаржуваними дискримінаційними умовами Замовник позбавляє можливості не лише Скаржника взяти участь у даній закупівлі, а й інших Учасників, які спроможні забезпечити поставку пального у строки і спосіб передбачений Замовником та належним чином виконати умови договору.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», ПКМУ № 157 від 17.02.2023 року та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
«1.1. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: 1.1. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
- інших документів та/або інформації визначені тендерною документацією та додатками.»
В пункті 4.5. частини 4 Додатку 5 до тендерної документації визначено:
«4.5. Учасник повинен мати впроваджену систему управління безпекою ланцюга постачання, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови». На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал сертифікату на ім’я учасника, чинного на момент подання пропозиції, виданого органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ (Національне агентство з акредитації України). Учасник повинен надати оригінал документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації в Національному агентстві з акредитації України.»
Зазначена вимога тендерної документації носить дискримінаційний характер та обмежує Скаржника в праві на участь в закупівлі з огляду на наступні обставини:
Вимога щодо надання у складі Пропозиції документів, що підтверджують впровадження впроваджену систему управління безпекою ланцюга постачання, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови». – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки вимога не стосується оголошеної замовником закупівлі та оскільки Скаржник не впроваджував на підприємстві відповідний стандарт.
Відповідно до тексту зазначеного стандарту вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови» за посиланням https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=78814:
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Цей стандарт подає вимоги та настанови для організацій у міжнародних ланцюгах постачання стосовно
— розроблення та запровадження процесів убезпечення ланцюга постачання;
— установлення та документування мінімального рівня безпеки в межах ланцюга(-ів) постачання чи сегмента ланцюга постачання;
— допомоги у досягненні застосовних критеріїв діяльності уповноваженого економічного оператора, які викладено в Рамкових стандартах щодо убезпечення та сприяння глобальній торгівлі Всесвітньої митної організації та в досягненні відповідності національним програмам убезпечення ланцюга постачання.
Крім того, цей стандарт установлює певні вимоги до документації, які полегшуватимуть перевіряння.
Користувачі цього стандарту
— визначатимуть частину міжнародного ланцюга постачання, у межах якої вони встановлюють рівень безпеки (див. 4.1);
— оцінюватимуть безпеку в цій частині міжнародного ланцюга постачання та розроблятимуть адекватні заходи протидії;
— розроблятимуть та виконуватимуть план убезпечення ланцюга постачання;
— навчатимуть персонал служби безпеки виконувати свої обов’язки, пов’язані з безпекою.
Варто зазначити, що Скаржник є резидентом України та місцезнаходження Скаржника зареєстровано на території України.
Так само і Замовник знаходиться і здійснює свою діяльність на території України.
Поставки товару здійснюються зі складу учасника на склад замовника, тобто по території України.
Відповідно до пункту 4.1. частини 4 розділу І тендерної документації: назва предмета закупівлі «Автомобільні шини» (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності).
Відповідно до пункту 4.3. розділу І тендерної документації:
Місце поставки товару: Місце поставки товару: Україна, 84331, Донецька область, місто Краматорськ, вулиця Остапа Вишні, будинок 24 та Україна, 84122, Донецька область, місто Слов’янськ, вул. Центральна, будинок 7.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації замовник закуповує такий вид товару:
№ з/п Найменування товару*, типорозмір автомобільної шини Сезонність Індекс навантаження* Індекс швидкості* Кількість Паливна ефективність* Зчеплення на мокрій поверхні* Рівень шумності, дб* Країна походження**
1 Шина 225/65 R16C Зима 112/110 R 60
2 Шина 215/85 R16 Зима 115/112 Q 4
3 Шина 185/75 R16C Зима 104/102 N 24
Скаржник планує запропонувати Замовнику наступний перелік товару:
Шина Росава Snowgard-Van 225/65 R16C 112/110R (виробник – ТОВ «ПРЕМІОРРІ», Україна)
Шина 215/85 R16C 115/112Q Continental VANCONTACT WINTER (виробник - Continental Reifen Deutschland GmbH, Німеччина)
Шина 185/75R16C 104/102N LTW-301 TL ROSAVA (виробник – ТОВ «ПРЕМІОРРІ», Україна)
Зазначені автомобільні шини Скаржник купує у офіційних дилерів, зокрема у ТОВ «Полетехніка» на підставі укладеного договору № з/ч 6792 від 18.10.2024 року.
На умовах укладеного договору (пункт 2.5) Постачальник здійснює поставку на умовах EXW- «Франко-склад» Постачальника за адресою 08363, Київська область, Бориспільський р-н, с. Сошників, провулок Ліченко 7.
Варіант франко-складу — це умови, у яких продавець готує товари до відправки на своєму складі. З цього моменту подальші дії — перевезення, страхування, навантаження, розвантаження, проходження митних формальностей — відповідальність Скаржника.
Тобто, Скаржник отримує товари на складі Постачальника на території України та далі везе його територією України на свій склад та/або безпосередньо за адресою місцезнаходження Замовника.
Скаржник не здійснює міжнародні постачання, оскільки здійснює перевезення для поставки товару виключно територією України.
Таким чином, в контексті даної закупівлі товару ні про які міжнародні ланцюги постачання не може йти мова, а отже вимога щодо впровадження у учасників системи міжнародних ланцюгів постачання – є надмірною та такою, що носить обмежувальний характер.
За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають впроваджену систему управління безпекою ланцюга постачання, яка відповідає вимогам саме ДСТУ ISO 28001:2009 "Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови" та на підтвердження нададуть наведені визе документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Аналогічна думка, щодо дискримінаційності умови тендерної документації про закупівлю автомобільних шин висвітлена в рішенні № 15408-р/пк-пз від 17.09.2024 КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, копію якого надаємо у вкладенні.
Вважаємо, що встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації суперечить положенням законодавства, оскільки не стосується предмету закупівлі.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник – ТОВ «ТД «ТСС» бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому. Проте, через дискримінаційні та необґрунтовані вимоги Замовника ТОВ «ТД «ТСС» не може прийняти участь у закупівлі. Скаржник є активним учасником процедур закупівель за аналогічним предметом та в повному обсязі належним чином виконував та виконує умови договорів про закупівлю, які було укладено з ним за результатами проведених торгів, в якості їх переможця. Оскаржуваними дискримінаційними умовами Замовник позбавляє можливості не лише Скаржника взяти участь у даній закупівлі, а й інших Учасників, які спроможні забезпечити поставку пального у строки і спосіб передбачений Замовником та належним чином виконати умови договору.
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Одним із принципів здійснення публічних закупівель є принцип недискримінації учасників, встановлений в п. 4 ч. 1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дотримання даного принципу означає, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім цього, згідно ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі вищевикладеного керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», ПКМУ № 157 від 17.02.2023 року та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року.
×
-
Назва доказу:
Аналогічне рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Додаток 3 до Скарги (аналогічне рішення АМКУ).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 до скарги (Договір з постачальником).pdf
-
-
Назва доказу:
1. Витяг тексту ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови»
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до скарги(Витяг тексту ДСТУ ISO 28001 2009).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника: – КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог у закупівлі за ідентифікатором UA-2025-02-14-011655-a, за предметом «Автомобілі шини» (Код згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 34350000-5 Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності).