• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

картриджі

Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, і готуються безпосередньо учасником, складаються українською мовою крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, виданих іншими установами і підприємствами, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Найменування торгових марок, комерційні найменування, оригінальні патентовані назви, а також найменування юридичних осіб – нерезидентів України можуть виконуватися у тендерній пропозиції мовою оригіналу латиницею або кирилицею. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу).

Торги не відбулися

752 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 525.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2025 15:37 - 19.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга у процедурі публічної закупівлі

Номер: 933fe62ca8494cc085d54899bb6ce8d6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-14-010759-a.b2
Назва: Скарга у процедурі публічної закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 21.04.2025 17:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 01.05.2025 10:34
Дата виконання рішення Замовником: 01.05.2025 11:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 28.04.2025 № 6686-р/пк-пз зобов’язано Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг скасувати рішення від 15.04.2025 № 7 щодо визначення ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." переможцем відкритих торгів на закупівлю код згідно ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі), ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-14-010759-a.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Лазебник Вікторія Вікторівна 380503889817 Tender@vm.ua http://vm.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 04856e3173ad4e6095f0f9ae23dc7e27
Заголовок пункту скарги: Замовник, Протокольним рішенням №7 від 15.04.2025р (файл «Рішення про визначення переможця») (надалі – Протокол), вирішив визначити Учасника ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." переможцем Закупівлі. Однак, ми не погоджуємось із Протоколом Замовника, вважаємо, що він прийнятий з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Пунктом 4.1. Додатку 3 до тендерної документації передбачено «Товар повинен бути якісним, оригінальним, новим, не використовуваним раніше та рекомендованим інструкцією з експлуатації виробника обладнання. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати лист (електронна копія) від виробника обладнання або його офіційного представництва про сумісність запропонованих витратних матеріалів із відповідним обладнанням згідно із технічними вимогами без погіршення технічних характеристик самого обладнання та забезпечення дотримання гарантійних умов».
Зауважуємо, що згідно з пунктом 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
При цьому, виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право звернутись до органу оскарження. Порядок оскарження відкритих торгів встановлений пунктами 55-67 Особливостей та відбувається відповідно до статті 18 Закону.
Звертаємо увагу, що в період уточнень, що тривав з 14.02.2025 по 19.02.2025, по даній закупівлі не надходило звернень від потенційних учасників про надання з боку Замовника роз’яснень щодо вищевказаної вимоги тендерної документації. В тому числі Учасник ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." не оскаржував умови закупівлі, і більше того, поданням цінової пропозиції Учасник підтвердив згоду з умовами тендерної документації (файл «ВВМ_UA-2025-02-14-010759-a»).
Замовником в тендерній пропозиції було чітко визначено перелік документів, які Учасники мають надати для підтвердження відповідності пропозиції технічним умовам. ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." не надав документи, які вказані у вимозі пункту 4.1. Додатку 3 до тендерній документації.
Проте 15.04.2025р Замовником прийнято рішення про визначення Учасника ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." переможцем Закупівлі.
Зазначаємо, що Відповідно до пункту 4 статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів» виробник — це суб’єкт господарювання, який: виробляє товар або заявляє про себе як про виробника товару чи про виготовлення такого товару на замовлення, розміщуючи на товарі та / або на упаковці чи супровідних документах, що разом з товаром передаються споживачеві, своє найменування (ім’я), торговельну марку або інший елемент, який ідентифікує такого суб’єкта господарювання; або імпортує товар.
Обла́днання — сукупність механізмів, приладів, пристроїв і таке інше, необхідних для чого-небудь, для якої-небудь діяльності; спорядження, устатковання. Обладнання найчастіше відноситься до набору інструментів або інших предметів, які зазвичай використовуються для досягнення певної мети.
Обладнання відноситься до конкретних пристроїв, машин або інструментів, які використовуються для виконання певних завдань або дій: компресорне обладнання, мережеве обладнання, обладнання навчальної кімнати, санітарне обладнання, холодильне обладнання, торговельне обладнання, фасувальне обладнання, ракувальне обладнання, стерилізаційне обладнання, обладнання для цифрового друку і тд.
В даній закупівлі обладнанням виступає друкуюча техніка Замовника – багатофункціональні пристрої та принтери.
Абзацом 2 частини 4 статті 14 Закону передбачено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та / або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Отже, зазначена вимога тендерної документації щодо листа від виробника обладнання або його офіційного представництва про сумісність запропонованих витратних матеріалів із відповідним обладнанням – це підтвердження того, що запропоновані Учасником картриджі/витратні матеріали повністю сумісні з обладнанням (багатофункціональні пристрої, принтери тощо) Замовника, та не приведуть до погіршення технічних характеристик самого обладнання та забезпечення дотримання гарантійних умов.
Відповідно Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження в окремому файлі/файлах необхідних документів у сканованому вигляді у форматі «pdf» чи у формі електронного документа з дотримання вимог частини 3 статті 12 Закону, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:

- інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Учасник процедури закупівлі повинен був надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, згідно з Додатку № 3 до тендерної документації.
Проте, Учасник ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." порушив вимоги тендерної документації, не надавши вказаний в тендерній документації лист від виробника обладнання або його офіційного представництва про сумісність запропонованих витратних матеріалів із відповідним обладнанням.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника про визначення переможця

Номер: ce9b9f12b8b341be9fcab3fa95d3ebde
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-14-010759-a.a1
Назва: Скарга на рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 17.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.03.2025 17:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.03.2025 16:29
Дата виконання рішення Замовником: 30.04.2025 15:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом від 08.04.2025 №3 скасоване рішення від 03.03.2025 № 17 щодо визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "В.М." переможцем відкритих торгів на закупівлю код згідно ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (картриджі), ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-14-010759-a.
Автор: ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д.", Тендерний Відділ WWM +380444962125 tender@wwm.ua https://p.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: af2361dc1ff34bf3915262578b6964aa
Заголовок пункту скарги: Безпідставне надання Переможцю можливості виправити протягом 24-х годин виявлену невідповідність в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: П. 6 Розділу ІІІ ТД встановлено наступне:
«Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у тому числі відповідна технічна специфікація та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі наведенні у Додатку 3 до цієї тендерної документації.»
Додаток 3, вимоги якого кореспондуються із положенням п. 11 Додатку2, містить, серед іншого, наступну вимогу:
«Для підтвердження якості запропонованих витратних матеріалів (тонерних картриджів, туб з тонером) та з метою підтвердження того, що розробка, виробництво витратних матеріалів здійснюється за наявності сертифікованої системи менеджменту якості готової продукції та сертифікованої системи екологічного менеджменту процесу виробництва, що свідчить про дотримання умов безпеки праці під час процесу виробництва та наявності запровадженої методики контролю якості, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати копії документів, чинних до кінця року проведення закупівлі, а саме:
- копії сертифікатів про наявність у виробника витратних матеріалів системи менеджменту якості готової продукції ISO 9001:2015, системи екологічного менеджменту процесу виробництва ISO 14001:2015 та системи менеджменту, професійної безпеки та здоров’я ISO 45001:2018, виданих органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів;

З наведеного вбачається, що названі п. 11 та положення Додатку3 до ТД містять вимоги, що стосується якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.

Замовником під час розгляду пропозиції Переможця було висунуто про усунення порушення:
Створено: 27.02.25, 17:07
Діє до: 28.02.25, 17:06
Опис:
1. Перелік виявлених невідповідностей.
- відсутня копія сертифікату системи менеджменту, професійної безпеки та здоров’я ISO 45001:2018, виданого органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів, що суперечить Розділу ІІ Додатку 2 та Розділу І Додатку 3 Тендерної документації.
2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Вимога зазначена у Розділі ІІ Додатку 2 та Розділі І Додатку 3 Тендерної документації.
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення виявлених невідповідностей Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." повинно протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення завантажити в електронну систему закупівель копію сертифікату системи менеджменту, професійної безпеки та здоров’я ISO 45001:2018, виданого органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів, чинну до кінця року проведення закупівлі.

Таким чином Замовником виявлено відсутність документу про якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.

П. 43 Особливостей встановлює, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності … інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).

Отже, відповідно до п.43 відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не може бути виправлена учасником, а замовник не має права надавати можливість для виправлення такої невідповідності.

Замовник, в порушення вимог п.43 Особливосте надав Переможцю можливість виправити виявлену невідповідність шляхом надання копії сертифікату системи менеджменту, професійної безпеки та здоров’я ISO 45001:2018, виданого органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів.

Замовник не надав належної правової оцінки вказаній обставині, в порушення вимог п.43 Особливосте надав Переможцю можливість виправити виявлену невідповідність, в належний та допустимий спосіб не перевірив належність виконання Переможцем вимог п. Додатку 3 до ТД, що є підставою для скасування Оскаржуваного рішення в порядку його оскарження.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: fd1ad49be97d4aababb9700c9e343abd
Заголовок пункту скарги: Невідповідність документів Переможця вимогам Додатку 3 та п. 11 Додатку 2.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Додаток 3 визначає обов’язок учасника підтвердити якість запропонованих витратних матеріалів (тонерних картриджів, туб з тонером) копією сертифікату про наявність у виробника витратних матеріалів системи менеджменту якості професійної безпеки та здоров’я ISO 45001:2018, виданих органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів.

Ані положення ТД, ані положення Додатку 2, ані Додаток 3 не передбачають підтвердження затребуваної інформації в інший спосіб, ніж надання відповідного сертифікату, а тому виключно зміст наявного у складі пропозиції сертифікату має бути визначальним для Замовника.

У відповідь на необґрунтовану вимогу Замовника щодо відсутності сертифікату про наявність у виробника витратних матеріалів системи менеджменту якості професійної безпеки та здоров’я ISO 45001:2018, виданих органом з сертифікації систем менеджменту стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів, Переможцем надано Сертифікат NPS.8O057.15-2025 щодо наявності у виробника витратних матеріалів (Переможця) системи менеджменту якості професійної безпеки та здоров’я ISO 45001:2018.

Проте Сертифікат NPS.8O057.15-2025 не містить інформації про розробку, виробництво витратних матеріалів, а отже НЕ засвідчує наявність у виробника витратних матеріалів (Переможця) впровадженої системи менеджменту якості професійної безпеки та здоров’я стосовно розробки, виробництва витратних матеріалів.

Замовник не надав належної правової оцінки вказаній обставині, в належний та допустимий спосіб не перевірив виконання Переможцем вимог п. Додатку 3 до ТД, що є підставою для скасування Оскаржуваного рішення в порядку його оскарження.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір