• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

товари для дому та господарства

код за ДК 021:2015 39220000-0 кухонне приладдя, товари для дому та господарства, приладдя для закладів громадського харчування ( товари для дому та господарства)

Завершена

27 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 140.00 UAH
Період оскарження: 10.09.2018 09:19 - 12.09.2018 10:00
Вимога
Вирішена

Вимагаю відмінити діскваліфікацію

Номер: 6eb2aaa9d77046ec9f51f2186c20e503
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-10-000144-c.b1
Назва: Вимагаю відмінити діскваліфікацію
Вимога:
Вимагаю відмінити діскваліфікацію, у звязку з тим що в вимогах к закупівлі не біло вказано, про поставку зразків ані слова!!!! Більш того вчора я звязався з Паном Солохненко, та запитав що потрібно для кваліфікації нашої пропозиції. Він відповів що завтра з ранку з нами звяжеться помічник. Зі мною ніхто не звязався, та після обіду зявилась рішення про відхилення. після цього я подзвонив Пану Солохненко та Пану Полевіку - ніхто не взяв слухавку та не передзвонили потім, з цього витікає що це вони зробили навмисно. Якщо мою вимогу не буде вирішено, я передам цю вимогу у Дозорро. Налице порушення закону "про тендерні закупівлі"
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь: За результатами розгляду вашого звернення комісія з проведення допорогових закупівель Любецького психоневрологічного інтернату повідомляємо наступне. - Закупівля : код за ДК 021:2015: 39220000-0 кухонне приладдя , товари для дому та господарства , приладдя для закладів громадського харчування ( товари для дому та господарства ) проводиться з використанням електронної системи з метою відбору постачальника товару відповідно до « Порядку здійснення допорогових закупівель » затвердженого наказом ДП « Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35. Згідно п. 1.1: «Допорогові закупівлі застосовуються до закупівлі товарів , та надання послуг із використанням електронної системи закупівель» ( тобто всі документи розміщуються в системі електронних закупівель Prozoro ) , та п 1.8. « Замовник може вимогати копії документів у паперовому вигляді що були надані в електронному вигляді в Учасника який перебуває у статусі « Кваліфікація ». - Учасником ФОП « Швирдюк Павла Миколайовича » на вимогу п.7 оприлюдненого оглошення даної закупівлі не надано перелік документів оприлюднених в системі електронної закупівель. - Надання зразків в тендерній документації вказано в додатку № 1 де чітко визначено терміни протягом 2 днів з дня аукціону ( якщо у визначені не вказано робочі відлік визначається у календарних днях ) кінцева дата надання зразків до 20.09.2018р Порушень у викладених вимогах до предмету закупівлі ми не вбачаємо та просимо приймати участь у закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так