-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дизельне паливо, бензин А-95
Завершена
826 060.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 130.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 130.30 UAH
Період оскарження:
14.02.2025 14:54 - 09.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга на дискримінаційні умови у тендерній документації
Номер:
ba178440a4214be5a5dac3aaeb740332
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-14-009579-a.c1
Назва:
скарга на дискримінаційні умови у тендерній документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_18_12_2025_на умови ТД Замовника_UA-2025-02-14-009579-a.docx 18.02.2025 16:10
- Скарга_18_12_2025_на умови ТД Замовника_УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОБРОСЛАВСЬКОЇ.pdf 18.02.2025 16:10
- GOOGLE~1.PNG 18.02.2025 16:10
- А95_Прайм_Талони.jpg 18.02.2025 16:10
- Договір 702.pdf 18.02.2025 16:10
- sign.p7s 18.02.2025 16:11
- рішення від 20.02.2025 № 2601.pdf 20.02.2025 16:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.02.2025 №3147.pdf 03.03.2025 10:25
- Рішення від 28.02.2025 №3147.pdf 05.03.2025 13:36
- Трояндове-Доброслав.png 24.02.2025 14:39
- Доброслав - АЗС Перемога.png 24.02.2025 14:39
- пояснення АМКУ.pdf 24.02.2025 14:39
- Доброслав - АЗС.png 24.02.2025 14:39
- Старі Шомполи-АЗС Прайм.png 24.02.2025 14:39
- Старі Шомполи - Доброслав.png 24.02.2025 14:39
- Кремидівка-Доброслав.png 24.02.2025 14:39
- АЗС Світал - Доброслав.png 24.02.2025 14:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.02.2025 17:20
Дата розгляду скарги:
28.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.02.2025 16:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.03.2025 13:39
Дата виконання рішення Замовником:
07.03.2025 15:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником усунуто порушення шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8ede68249f1a4986ba345e2701427482
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати талони (картки на паливо) на які нанесено САМЕ голографічне зображення.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В Додатку № 1.1. до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати талони (картки на паливо) на які нанесено САМЕ голографічне зображення:
«- Талон на паливо виготовлений на паперовому носії; глянцевому паперовому носії, заламінованого плівкою; пластиковому носії. Містить вказівку на вид (марку) Товару та номінал і строк дії картки. На картку нанесено штрих - код, голографічне зображення та інші ступені захисту.»
Вимога щодо наявності на на картку нанесено голографічне зображення – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь.
Вимагаючи надання у складі талони, які повинні містити САМЕ на картку нанесено голографічне зображення - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема "недискримінація учасників", а також встановлює надмірні вимоги до засобів отримання палива, які не передбачені національним стандартом, а саме Інструкції про порядок відпуску палива, які містить поняття Талону та його реквізити, які передбачені як обов’язкові.
Відповідно до пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України :
«Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Також, згідно п. 10.3.3.1. Інструкції визначено, що Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
Тобто, законодавством визначено вимогу до позначень, які має містити талон – це серійний та порядковий номер, найменування і марка нафтопродукту.
Звертаємо увагу, що інших обов’язкових реквізитів чи встановлених законодавством особливостей щодо зазначенні на талоні (картці) голографічного зображення – не визначено в жодному нормативно-правовому акті або національному стандарті до Дизельного палива, Бензину А-95, що свічить про наявність дискримінаційної обмежувальної вимоги у тендерній документації, яка суперечить п. 29 Особливостей.
Згідно п. 29 Особливостей, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Prime. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітовані партнерами Скаржника, у мережі АЗС Prime для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Звертаємо увагу Комісії, що в мережі АЗС «Prime» введено в обіг талони, які НЕ МІСТЯТЬ реквізиту «голографічного зображення» , а опис реквізитів Талону визначено у Договорі № 702 від 17.05.2024 року, але при цьому такі талони за своїми реквізитами – повністю відповідають вимогам, встановлених в Інструкції до такого виду довірчих документів на видачу палива з АЗС Prime, що свідчить про дискримінаційні та надмірні вимоги, що не узгоджуються з вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
1.1. В Додатку № 1.1. до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати талони (картки на паливо) на які нанесено САМЕ голографічне зображення:
«- Талон на паливо виготовлений на паперовому носії; глянцевому паперовому носії, заламінованого плівкою; пластиковому носії. Містить вказівку на вид (марку) Товару та номінал і строк дії картки. На картку нанесено штрих - код, голографічне зображення та інші ступені захисту.»
Вимога щодо наявності на на картку нанесено голографічне зображення – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь.
Вимагаючи надання у складі талони, які повинні містити САМЕ на картку нанесено голографічне зображення - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема "недискримінація учасників", а також встановлює надмірні вимоги до засобів отримання палива, які не передбачені національним стандартом, а саме Інструкції про порядок відпуску палива, які містить поняття Талону та його реквізити, які передбачені як обов’язкові.
Відповідно до пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Відповідно до Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України :
«Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Також, згідно п. 10.3.3.1. Інструкції визначено, що Форму, зміст та ступінь захисту бланків талонів установлює емітент талона. При цьому необхідними елементами змісту талона є його серійний та порядковий номери.
Тобто, законодавством визначено вимогу до позначень, які має містити талон – це серійний та порядковий номер, найменування і марка нафтопродукту.
Звертаємо увагу, що інших обов’язкових реквізитів чи встановлених законодавством особливостей щодо зазначенні на талоні (картці) голографічного зображення – не визначено в жодному нормативно-правовому акті або національному стандарті до Дизельного палива, Бензину А-95, що свічить про наявність дискримінаційної обмежувальної вимоги у тендерній документації, яка суперечить п. 29 Особливостей.
Згідно п. 29 Особливостей, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Prime. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітовані партнерами Скаржника, у мережі АЗС Prime для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Звертаємо увагу Комісії, що в мережі АЗС «Prime» введено в обіг талони, які НЕ МІСТЯТЬ реквізиту «голографічного зображення» , а опис реквізитів Талону визначено у Договорі № 702 від 17.05.2024 року, але при цьому такі талони за своїми реквізитами – повністю відповідають вимогам, встановлених в Інструкції до такого виду довірчих документів на видачу палива з АЗС Prime, що свідчить про дискримінаційні та надмірні вимоги, що не узгоджуються з вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір 702.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів емітовані мережею АЗС Prime, які не містять реквізиту «голографічного зображення» на талоні
-
Повʼязаний документ:
А95_Прайм_Талони.jpg
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОБРОСЛАВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин А 95, дизельне паливо), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-14-009579-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати талони (картки на паливо) на які нанесено САМЕ голографічне зображення.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
50ee96863218414eb07b3513534e4e29
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС з місцерозташуванням на відстані саме не більше 20 км віддаленості від смт Доброслав в напрямку руху до м. Одеса САМЕ по трасі Р-55.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. В п. 4.3. Розділу І ТД, Додатку № 1.1. та Додатку № 3 до ТД Замовник встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС з місцерозташуванням на відстані саме не більше 20 км віддаленості від смт Доброслав в напрямку руху до м. Одеса САМЕ по трасі Р-55:
В Додатку № 1.1. до ТД: «4. Поставка здійснюється згідно потреб Замовника за адресою та місцезнаходженням АЗС учасника але не більше 20 км від смт Доброслав в напрямку руху до м. Одеса по трасі Р-55. Учасники повинні надати у складі пропозицій список своїх АЗС із зазначенням їх місця розташування, що повинно бути не більше 20 км віддаленості від смт Доброслав в напрямку руху до м. Одеса по трасі Р-55.»
В Додатку № 3 до ТД: «5.1. Строк поставки товарів - до 31.12.2025 р., за адресою та місцезнаходженням АЗС учасника але не більше 20 км від смт Доброслав в напрямку руху до м. Одеса по трасі Р-55.»
«5.3. Місце поставки (передачі) товарів: за адресою та місцезнаходженням АЗС учасника але не більше 20 км від смт Доброслав в напрямку руху до м. Одеса по трасі Р-55.»
В п. 4.3. Розділу І ТД: «Місце поставки: за адресою та місцезнаходженням АЗС учасника але не більше 20 км від смт Доброслав в напрямку руху до м. Одеса по трасі Р-55.»
Виконати такі умови тендерної документації зможуть виконати виключно учасники, які мають АЗС, що знаходиться САМЕ по трасі Р-55 в напрямку руху до м. Одеса та АЗС учасника але не більше 20 км від смт Доброслав , що свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі Прайм (Prime) з місцерозташуванням не в межах визначених умовами ТД обмежень в частині місцезнаходження САМЕ на трасі Р-55 та на відстані САМЕ не більше 20 км:
АЗС Prime: Одеська область, Одеський район, село Визирка, вулиця Олексія Ставніцера, 53 – відстань від смт. Доброслав до АЗС складає 22,1 км, а отже більша ніж зазначена Замовником умовами тендерної документації.
АЗС Prime: Одеська область, Одеський район, село Визирка, вулиця Олексія Ставніцера, 53 – знаходиться ПОЗА МЕЖАМИ ТРАСИ Р-55, але в безпосередній близькості до траси Р-55.
Також, Скаржник може запропонувати АЗС САМЕ на трасі Р-55, але відстань до такої АЗС буде складати 44 км (адреса АЗС Prime: Одеська область, м. Одеса, вулиця Головатого отамана, будинок 151)
Та АЗС відповідної мережі по всій території України.
Отже, АЗС, яку пропонує Скаржник Замовнику – знаходиться на відстані БІЛЬШЕ ніж 20 км від смт Доброслав та ПОЗА МЕЖАМИ ТРАСИ Р-55 на території села Визирка Одеський район Одеської області, що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги в частині наявності АЗС з місцезнаходженням АЗС учасника але не більше 20 км від смт Доброслав в напрямку руху до м. Одеса по трасі Р-55.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеному радіусі від розташування Замовника, оскільки виконати таку умову зможе обмежена кількість постачальників.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимогою щодо місцезнаходження АЗС саме: з місцезнаходженням АЗС учасника але не більше 20 км від смт Доброслав в напрямку руху до м. Одеса по трасі Р-55, Замовник встановлює кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника (наявності АЗС, при цьому з обмеженим місцерозташуванням), що суперечить п. 29 Особливостей.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин А 95, дизельне паливо)».
Автозаправна станція (АЗС) - комплекс будинків, споруд, технологічного обладнання, призначений для приймання, зберігання моторного палива та заправлення ним автотранспорту (мототранспорту) (далі - АЗС).
Тобто, АЗС є об’єктом матеріального права, а отже матеріально-технічною базою (далі - МТБ). Встановлення вимоги до учасників в частині наявності МТБ до учасників суперечать п. 29 Особливостей, а також ст.ст. 5 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині показника відстані та місцезнаходження САМЕ на трасі Р-55 або збільшення такого показника відстані:
- наявність місцезнаходженням АЗС учасника але не більше 20 км від смт Доброслав в напрямку руху до м. Одеса по трасі Р-55.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Prime (Прайм, Parallel та Мотто) з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження.
Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Партнерський договір Скаржника з партнером складений у відповідності до статті 712 Цивільного кодексу України, та передбачає обов’язок продавеця (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
В Додатку № 1.1. до ТД: «4. Поставка здійснюється згідно потреб Замовника за адресою та місцезнаходженням АЗС учасника але не більше 20 км від смт Доброслав в напрямку руху до м. Одеса по трасі Р-55. Учасники повинні надати у складі пропозицій список своїх АЗС із зазначенням їх місця розташування, що повинно бути не більше 20 км віддаленості від смт Доброслав в напрямку руху до м. Одеса по трасі Р-55.»
В Додатку № 3 до ТД: «5.1. Строк поставки товарів - до 31.12.2025 р., за адресою та місцезнаходженням АЗС учасника але не більше 20 км від смт Доброслав в напрямку руху до м. Одеса по трасі Р-55.»
«5.3. Місце поставки (передачі) товарів: за адресою та місцезнаходженням АЗС учасника але не більше 20 км від смт Доброслав в напрямку руху до м. Одеса по трасі Р-55.»
В п. 4.3. Розділу І ТД: «Місце поставки: за адресою та місцезнаходженням АЗС учасника але не більше 20 км від смт Доброслав в напрямку руху до м. Одеса по трасі Р-55.»
Виконати такі умови тендерної документації зможуть виконати виключно учасники, які мають АЗС, що знаходиться САМЕ по трасі Р-55 в напрямку руху до м. Одеса та АЗС учасника але не більше 20 км від смт Доброслав , що свідчить про дискримінаційні умови тендерної документації, які суперечать ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 29 Особливостей, зокрема в частині встановлення вимог наявності матеріально-технічної бази учасника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі Прайм (Prime) з місцерозташуванням не в межах визначених умовами ТД обмежень в частині місцезнаходження САМЕ на трасі Р-55 та на відстані САМЕ не більше 20 км:
АЗС Prime: Одеська область, Одеський район, село Визирка, вулиця Олексія Ставніцера, 53 – відстань від смт. Доброслав до АЗС складає 22,1 км, а отже більша ніж зазначена Замовником умовами тендерної документації.
АЗС Prime: Одеська область, Одеський район, село Визирка, вулиця Олексія Ставніцера, 53 – знаходиться ПОЗА МЕЖАМИ ТРАСИ Р-55, але в безпосередній близькості до траси Р-55.
Також, Скаржник може запропонувати АЗС САМЕ на трасі Р-55, але відстань до такої АЗС буде складати 44 км (адреса АЗС Prime: Одеська область, м. Одеса, вулиця Головатого отамана, будинок 151)
Та АЗС відповідної мережі по всій території України.
Отже, АЗС, яку пропонує Скаржник Замовнику – знаходиться на відстані БІЛЬШЕ ніж 20 км від смт Доброслав та ПОЗА МЕЖАМИ ТРАСИ Р-55 на території села Визирка Одеський район Одеської області, що свідчить про наявність дискримінаційної вимоги в частині наявності АЗС з місцезнаходженням АЗС учасника але не більше 20 км від смт Доброслав в напрямку руху до м. Одеса по трасі Р-55.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановивши вимогу щодо місцезнаходження АЗС в окремо визначеному радіусі від розташування Замовника, оскільки виконати таку умову зможе обмежена кількість постачальників.
Відповідно до п. 28 Особливостей, тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. ч. 4 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимогою щодо місцезнаходження АЗС саме: з місцезнаходженням АЗС учасника але не більше 20 км від смт Доброслав в напрямку руху до м. Одеса по трасі Р-55, Замовник встановлює кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника (наявності АЗС, при цьому з обмеженим місцерозташуванням), що суперечить п. 29 Особливостей.
Також, варто звернути увагу, що в абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин А 95, дизельне паливо)».
Автозаправна станція (АЗС) - комплекс будинків, споруд, технологічного обладнання, призначений для приймання, зберігання моторного палива та заправлення ним автотранспорту (мототранспорту) (далі - АЗС).
Тобто, АЗС є об’єктом матеріального права, а отже матеріально-технічною базою (далі - МТБ). Встановлення вимоги до учасників в частині наявності МТБ до учасників суперечать п. 29 Особливостей, а також ст.ст. 5 та 22 ЗУ «Про публічні закупівлі».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині показника відстані та місцезнаходження САМЕ на трасі Р-55 або збільшення такого показника відстані:
- наявність місцезнаходженням АЗС учасника але не більше 20 км від смт Доброслав в напрямку руху до м. Одеса по трасі Р-55.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Prime (Прайм, Parallel та Мотто) з урахуванням вимог тендерної документації щодо місцезнаходження.
Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Партнерський договір Скаржника з партнером складений у відповідності до статті 712 Цивільного кодексу України, та передбачає обов’язок продавеця (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір 702.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів емітовані мережею АЗС Prime
-
Повʼязаний документ:
А95_Прайм_Талони.jpg
-
-
Назва доказу:
знімок екрану з картографічного ресурсу Google Maps з зображенням відстані 22,1 км до АЗС від смт Доброслав та поза межами ТРАСИ Р-55
-
Повʼязаний документ:
GOOGLE~1.PNG
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, ТУРИЗМУ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДОБРОСЛАВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин А 95, дизельне паливо), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-14-009579-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС з місцерозташуванням на відстані саме не більше 20 км віддаленості від смт Доброслав в напрямку руху до м. Одеса САМЕ по трасі Р-55.