-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з проведення періодичного технічного огляду (повного та часткового технічного огляду) та експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання
Завершена
490 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 450.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2025 14:43 - 21.02.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Про неправомірне визначення переможцем
Номер:
83fee74d2ce64ab895fa20668885b0ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-14-009237-a.c1
Назва:
Про неправомірне визначення переможцем
Вимога:
Учасник закупівлі №UA-2025-02-14-009237-a «Послуги з проведення періодичного технічного огляду (повного та часткового технічного огляду) та експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ТЕХСЕРВІС" не виконав умови тендерної пропозиції п. 1.1 Додатку 4 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме міри твердості зразкові по Брінеллю (копія паспорту (свідоцтва, сертифікату) (терміном не більше року), учасником надано СЕРТИФIКАТ КАЛIБРУВАННЯ, який виданий від 05.09.2023р. тоді як вимагалася копія паспорта (свідоцтва, сертифіката) з терміном дії не більше одного року.
Крім того, не виконано умови п. 1.2 Додатку 4 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Не надано документи, що підтверджують наявність працівників в штаті учасника процедури закупівлі (наказ про прийняття/ призначення на роботу або витяг з трудової книжки із записами щодо прийняття/призначення на роботу або витяг зі штатного розкладу або документ, що підтверджує наявність найманого працівника згідно чинного законодавства про працю тощо (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників)), або документ, що підтверджує залучення працівника на договірних засадах.
Машиніста підйомника (не менше 1 (однієї) особи), машиніста автомобільного крана (не менше 1 (однієї) особи), машиніста мостового та козлового крана (не менше 1 (однієї) особи), стропальника (не менше 1 (однієї) особи), також не надано документального підтвердження досвіду роботи вище вказаних працівників, який повинен становити не менше 3 (трьох) років.
Не виконав умови п. 4.8 Додатку 4 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, не надано атестату про акредитацію національним органом України з акредитації як орган з інспектування за стандартом ДСТУ ЕN ISO/IEC 17025.
В ході аналізу поданих учасниками документів було виявлено, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ТЕХСЕРВІС надав довідку №112 від 21.02.2025р. про відсутність залучення субпідрядника, в обсязі більше 20% від вартості договору про закупівлю до виконання робіт (надання послуг), однак, одночасно у складі тендерної пропозиції ним були подані атестат про акредитацію ДСТУ ЕN ISO/IEC 17025 ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА«КИЇВСЬКИЙ ЕКСПЕРТНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР ДЕРЖПРАЦІ та договір №9190938 від 14.05.2024 іншого підприємства. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 687 від 28.05.2004 р. випробування є невід'ємною частиною Послуги з проведення періодичного технічного огляду (повного та часткового технічного огляду) та експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання трудомісткість, якого займає суттєво більше ніж 20 відсотків.
Таким чином просимо провести перевірку даних документів учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ ТЕХСЕРВІС з урахуванням вище вказаних зауважень відповідно до тендерної документації «Послуги з проведення періодичного технічного огляду (повного та часткового технічного огляду) та експертного обстеження вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання», в іншому випадку будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2025 16:52
Вирішення:
Шановний Скаржник , повідомляємо Вас , що Замовником буде враховано Вашу Вимогу частково у частині отримання оновленої копії паспорту , свідоцтва , сертифікату щодо міри твердості зразкової, хоча на думку Замовника даний сертифікат є чинним , а ваша Вимога у цій частині формальною , оскільки термін дії такого сертифікату становить 1-3 роки , а періодичність калібрування зазвичай встановлюється виробником обладнання або визначається лабораторією на основі інтенсивності використання, умов експлуатації та вимог стандартів .
Щодо документального підтвердження наявності працівників у штаті Учасником у складі його тендерної пропозиції надано накази на призначення таких працівників .
Що стосується досвіду роботи таких працівників Учасник зазначив його у довідці , на підтвердження надав накази на призначення , Замовник може , але не зобов’язаний вимагати трудові книжки вказаних працівників , оскільки пунктом 1.2.2. Додатку 4 до тендерної документації встановлено право учасників надати «накази або витяг з трудової книжки або витяг із штатного розпису …» .
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі » та п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р.(далі-Постанови) Замовник не має права відхиляти пропозицію учасника , а зобов’язаний розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.: «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж 2 р. д. до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель».
Щодо виконання пункту 4.8. Додатку 4 повідомляємо Вас , що Учасником надано договір з акредитованою випробувальною лабораторією, її атестат про акредитацію національним органом України з акредитації як орган з інспектування за стандартом ДСТУ ЕN ISO/IEC 17025 та сферу акредитації.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 687 від 28.05.2004 р. «технічний огляд - комплекс робіт з контролю технічного стану,
що здійснюється з використанням органолептичних методів і засобів
вимірювальної техніки, номенклатуру яких встановлено
організаційно-методичними документами, та випробування
устатковання (повний технічний огляд) або тільки з огляду
(частковий технічний огляд), що проводяться у строк, у випадках та
в обсязі, визначених нормативно-правовими актами з охорони праці,
організаційно-методичними та експлуатаційними документами» , отже випробування є частиною послуги з проведення періодичного технічного огляду (повного) , а для проведення часткових технічних оглядів взагалі не передбачено надання послуги з випробування устатковання.
Проаналізувавши технічне завдання викладене в Додатку 2 тендерної документації Учасник міг визначити , в якому саме обсязі від вартості договору він планує залучати субпідрядників/співвиконавців. І це є компетенцією саме Учасника торгів , а не Замовника .
Статус вимоги:
Задоволено