-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Нафта і дистиляти 09130000-9 за ДК 021:2015 (Дизельне паливо, Бензин А-95, Нафтовий газ скраплений)
Класифікатор та його відповідність коду Нафта і дистиляти 09130000-9 за ДК 021:2015 (Дизельне паливо, Бензин А-95, Нафтовий газ скраплений) Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1. Бензин А-95 2. Нафтовий газ скраплений. 3. Дизельне паливо талонами 4. Дизельне паливо наливом. Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назва номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1. 09132000-3 Бензин 2. 09133000-0 Нафтовий газ скраплений, 3. 09134200-9 Дизельне паливо, 4. 09134200-9 Дизельне паливо - 15000 (п’ятнадцять тисяч) літрів Бензин А-95 відпуск товару по талонах; - 15000 (п’ятнадцять тисяч) літрів Нафтового газу скрапленого відпуск товару по талонах. - 5 000 ( п’ять тисяч) літрів Дизельне паливо відпуск товару талонами. - 60 000 ( шістдесят тисяч) літрів Дизельне паливо відпуск товару наливом.
мін. крок: 1% або 52 240.50 UAH
скарга на дискримінаційні умови у тендерній документації
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 21.02.2025 17:36
- сертифікат + паспорт ГАЗ марки В и С укртатнафта.pdf 21.02.2025 17:36
- Скарга_21_02_2025_на умови ТД Замовника_UA-2025-02-14-008277-a.docx 21.02.2025 17:36
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 21.02.2025 17:36
- Скарга_21_02_2025_на умови ТД Замовника_ ВСП Немішаївський фаховий коледж.pdf 21.02.2025 17:36
- 3. Аналогічний_УПРАВЛІННЯ_ЖИТЛОВО_КОМУНАЛЬНОГО_ГОСПОДАРСТВА_СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ.pdf 21.02.2025 17:36
- dstu_7687_2015.pdf 21.02.2025 17:36
- Газ сертифікат та паспорт.pdf 21.02.2025 17:36
- tekhnichniy-reglament-shchodo-vimog-do-avtomobilnikh-benziniv-dizelnogo-sudnovikh-ta-kotelnikh-palivdoc.doc 21.02.2025 17:36
- dstu_7688_2015.pdf 21.02.2025 17:36
- 3. лист-відгук аналогічний.pdf 21.02.2025 17:36
- 3.6 документи якості ДП-З_ІФС_.pdf 21.02.2025 17:36
- 3.6 документи якості А-95 ._ІФС_.pdf 21.02.2025 17:36
- sign.p7s 21.02.2025 17:37
- рішення від 25.02.2025 № 2855.pdf 25.02.2025 17:12
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2025 № 3331.pdf 05.03.2025 11:15
- рішення від 04.03.2025 № 3331.pdf 07.03.2025 16:12
Пункт скарги
«Кольорові оригінали сертифікатів відповідності вимогам сертифікати відповідності учасника вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», виданих на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подання пропозиції, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.»
ч. 1 Розділу І. тендерної документації визначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами) (далі – Особливості).
Варто звернути увагу на той факт, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що предметом закупівлі є Товар: «Нафта і дистиляти 09130000-9 за ДК 021:2015 (Дизельне паливо, Бензин А-95, Нафтовий газ скраплений)».
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі – Дизельного палива та Бензину А-95, а саме – ДСТУ 7687:2015, ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови, які розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927, - не передбачено наявність до даного виду Товару Сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування».
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі, а саме: Бензину А-95, - є ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічні умови, який розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
На відповідність та згідно визначених національних стандартів до Бензину А-95, Скаржника може надати:
1) Сертифікат відповідності на Бензин А-95-Євро5-Е0 на відповідність ДСТУ 7687:2015;
2) Паспорт якості на Бензин А-95-Євро5-Е0 на відповідність ДСТУ 7687:2015 та Технічному регламенту;
3) Декларація на відповідність Технічному регламенту.
Вимогами національного стандарту для відповідного предмета закупівлі, а саме: Дизельне паливо, - є ДСТУ 7688:2015 ПАЛИВО ДИЗЕЛЬНЕ ЄВРО. Технічні умови, який розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927.
На відповідність та згідно визначених національних стандартів до Дизельне паливо, Скаржника може надати:
1) Сертифікат відповідності на Дизельне паливо Зимове на відповідність ДСТУ 7688:2015;
2) Паспорт якості на Дизельне паливо Зимове на відповідність ДСТУ 7687:2015 та Технічному регламенту.
3) Декларація на відповідність Дизельне паливо Зимове Технічному регламенту.
Враховуючи вищезазначене, вимоги Додатку № 1.1. до тендерної документації суперечать п. 29 Особливостей, в частині надання учасниками:
- Кольорові оригінали сертифікатів відповідності вимогам сертифікати відповідності учасника вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування».
-
Назва доказу:
Технічний регламент
-
Повʼязаний документ:
tekhnichniy-reglament-shchodo-vimog-do-avtomobilnikh-benziniv-dizelnogo-sudnovikh-ta-kotelnikh-palivdoc.doc
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 7687:2015
-
Повʼязаний документ:
dstu_7687_2015.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 7688:2015
-
Повʼязаний документ:
dstu_7688_2015.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи якості на Дизельне паливо
-
Повʼязаний документ:
3.6 документи якості ДП-З_ІФС_.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи якості на Бензин
-
Повʼязаний документ:
3.6 документи якості А-95 ._ІФС_.pdf
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Відокремлений структурний підрозділ "Немішаївський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України" внести зміни до тендерної документації процедурою закупівлі за предметом Нафта і дистиляти 09130000-9 за ДК 021:2015 (Дизельне паливо, Бензин А-95, Нафтовий газ скраплений)), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-14-008277-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають сертифікат відповідності ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування».
«Сертифікат внутрішнього аудитора Учасника, що пройшов навчання за програмою «ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) «Настанови щодо проведення аудитів систем управління»»
Варто звернути увагу на той факт, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
ч. 2 статті 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” містить вимогу, в частині Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Внутрішній аудитор - працівник підрозділу внутрішнього аудиту, який об'єктивно оцінює докази та обставини для формування незалежного судження або висновків стосовно організації, операцій, функцій, процесів, систем у відповідності до положень Закону та Національних стандартів внутрішнього аудиту.
Тобто, така умова тендерної документації передбачає наявність на підприємстві Скаржника працівника певної кваліфікації, яка при цьому має додаткову кваліфікацію.
Виходячи з норм п. 29 Особливостей, Замовник не має право встановлювати до учасників закупівлі такий критерій, як наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а отже вимогою: Сертифікат внутрішнього аудитора Учасника, що пройшов навчання за програмою «ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) «Настанови щодо проведення аудитів систем управління» – Замовник встановлює дискримінаційну вимогу та таку, що суперечить п. 29 Особливостей.
-
Назва доказу:
П. 29 Особливостей
-
Повʼязаний документ:
Скарга_21_02_2025_на умови ТД Замовника_ ВСП Немішаївський фаховий коледж.pdf
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Відокремлений структурний підрозділ "Немішаївський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України" внести зміни до тендерної документації процедурою закупівлі за предметом Нафта і дистиляти 09130000-9 за ДК 021:2015 (Дизельне паливо, Бензин А-95, Нафтовий газ скраплений)), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-14-008277-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі та суперечить п. 29 Особливостей в частині встановлення кваліфікаційного критерію до учасників, а саме наявності на підприємстві працівника певної кваліфікації, зокрема в частині надання Сертифікату внутрішнього аудитора Учасника, що пройшов навчання за програмою «ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT) «Настанови щодо проведення аудитів систем управління».
«Копію договору про надання послуг щодо проведення лабораторного аналізу даного переліку продуктів.»
Перелік продуктів, згідно якого Скаржник повинен мати договір про надання послуг щодо проведення лабораторного аналізу даного переліку продуктів:
1 Дизельне паливо (наливом)
2 Дизельне паливо (талонами)
3 Бензин А-95 (талонами)
4 Нафтовий газ скраплений (талонами)
Вимога щодо надання у складі пропозиції Копію договору про надання послуг щодо проведення лабораторного аналізу даного переліку продуктів – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможуть виконати відповідну вимогу.
Замовник дискримінує всіх учасників торгів, які не мають власних нафтопереробних заводів та тих, які не проводять лабораторного аналізу продуктів бензину, дизельного палива та газу нафтового скрапленого, оскільки продають талони на пальне. Скаржник має укладений партнерський договір компанією емітентом талонів та планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережі АЗС "БРСМ-нафта".
Згідно Технічного регламенту, Випробування палив для підтвердження виконання вимог цього Технічного регламенту проводяться акредитованими випробувальними лабораторіями.
Згідно п.9. Технічного регламенту, документом, який містить результати лабораторного аналізу палива є Паспорт якості, а саме: документ про якість (паспорт якості) палива - документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості нафтопродуктів, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів.
Оскільки Скаржник та партнер скаржника не є виробником палива та, відповідно, стороною відповідних господарських відносин та сторонами відповідних договорів (а саме, договору про надання послуг щодо проведення лабораторного аналізу даного переліку продуктів), такий договір – не може бути надано у складі пропозиції Скаржника.
Кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (паспорт якості) палива. Скаржник не здійснює введення в обіг партії палива, оскільки не є виробником такого палива.
Скаржник пропонує Замовнику паливо виробника (АТ «Укртатнафта», ЄДРПОУ 00152307), та може надати Паспорт якості, лабораторний аналіз згідно якого проведено Випробувальним центром АТ «Укртатнафта». Скаржник не має договору про надання послуг щодо проведення лабораторного аналізу даного переліку продукті з Випробувальним центром АТ «Укртатнафта», а отже така вимога тендерної документації суперечить п. 29 Особливостей.
Варто звернути увагу на той факт, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
-
Назва доказу:
Технічний регламент
-
Повʼязаний документ:
tekhnichniy-reglament-shchodo-vimog-do-avtomobilnikh-benziniv-dizelnogo-sudnovikh-ta-kotelnikh-palivdoc.doc
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 7688:2015
-
Повʼязаний документ:
dstu_7688_2015.pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 7687:2015
-
Повʼязаний документ:
dstu_7687_2015.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи якості на ДП
-
Повʼязаний документ:
3.6 документи якості ДП-З_ІФС_.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи якості на Бензин
-
Повʼязаний документ:
3.6 документи якості А-95 ._ІФС_.pdf
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Відокремлений структурний підрозділ "Немішаївський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України" внести зміни до тендерної документації процедурою закупівлі за предметом Нафта і дистиляти 09130000-9 за ДК 021:2015 (Дизельне паливо, Бензин А-95, Нафтовий газ скраплений)), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-14-008277-a, зокрема: 3. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть надати Замовнику Копію договору про надання послуг щодо проведення лабораторного аналізу даного переліку продуктів.
«1.3. Інформацію про наявність транспортних засобів (далі – ТЗ), що використовуються для поставки палива:
- довідку у довільній формі, про наявність транспортного засобу – автоцистерни (не менше 3-х одиниць) із зазначенням марки ТЗ (автоцистерни), місткості ємкості, реєстраційного номеру та правових підстав користування (право власності або такий, що використовується для поставки нафтопродуктів на договірній основі тощо).
1.4. Учасник надає копії діючих документів на кожен транспортний засіб, зазначений у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
- поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів на території України;
- свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів;
- протокол перевірки технічного стану транспортного засобу;
- свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки (автоцистерни);
- свідоцтво про первинну/проміжну/періодичну / позапланову перевірку автоцистерни.»
Замовником встановлена дискримінаційна вимога до учасників в частині наявності у останніх обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що суперечить п. 29 Особливостей.
Згідно п. 29 Особливостей, У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Згідно статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Враховуючи вищезазначене, Замовник суперечить п. 29 Особливостей, в частині встановлення до учасників закупівлі кваліфікаційного критерію щодо надання інформації та підтверджуючих документів на право власності/оренди/користуванні Скаржником матеріально-технічної бази – транспортних засобів.
-
Назва доказу:
п. 29 Особливостей
-
Повʼязаний документ:
Скарга_21_02_2025_на умови ТД Замовника_ ВСП Немішаївський фаховий коледж.pdf
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Відокремлений структурний підрозділ "Немішаївський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України" внести зміни до тендерної документації процедурою закупівлі за предметом Нафта і дистиляти 09130000-9 за ДК 021:2015 (Дизельне паливо, Бензин А-95, Нафтовий газ скраплений)), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-14-008277-a, зокрема: 5. Вилучити із тендерної документації вимогу, щодо наявності договорів саме щодо користування АЗС та талонів зразка саме учасника.
«1.2. Надати не менше 1–го позитивного відгуку (або листа у довільній формі про позитивну співпрацю) від організацій, які співпрацювали (співпрацюють) з учасником (виконання аналогічних договорів) відносно предмета закупівлі в 2022 р., або в 2023 р., або 2024р. (лист повинен мати реєстраційний номер та дату видачі не раніше 2024р.). Лист (відгук) щодо виконання аналогічного договору повинен містити інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору, інформацію щодо якості поставленої продукції, із обов’язковим зазначенням предмету, номеру та дати договору, щодо якого наданий відгук за підписом уповноваженої особи відповідного контрагента.
Лист надається з накладенням КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити КЕП/УЕП.»
Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає встановлення Замовником кваліфікаційного критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовником встановлено у Додатку № 1 до тендерної документації надання учасниками 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку за формою 1.:
- Надати не менше 1–го позитивного відгуку, який повинен мати дату видачі ВИКЛЮЧНО не раніше 2024р, - що є дискримінаційною умовою по відношенню до Скаржника, оскільки останній може надати Лист відгук, який має дату видачі 2023 рік.
- Лист надається з накладенням КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі, що дає можливість перевірити цей електронний підпис, - що є дискримінаційною умовами, оскільки аналогічний договір та лист-відгук, який Скаржник планує запропонувати Замовнику як аналогічний на закупівлю товару у вигляді талонів, укладений у 2023 році, та на підтвердження виконання якого надає Лист-відгук Замовника за аналогічним договором, який має мокру печатку уповноваженої особи Замовника, але при цьому не має електронного підпису уповноваженої особи, що його підписала.
Звертаємо увагу, що умовами договору про закупівлю, який Скаржник планує запропонувати на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (Договір № 23-10-2023 ІНТ від 24.10.2023 року), - не передбачено між сторонами у формі електронного документообігу.
Замовник встановлює дискримінаційні вимоги тендерної документації, які не впливають на успішне виконання та документальне підтвердження з боку учасника аналогічних за предметом закупівлі договорів. З урахуванням вищезазначеного, вимагаємо виключити умови в частині:
- Надати не менше 1–го позитивного відгуку, який повинен мати дату видачі ВИКЛЮЧНО не раніше 2024р.;
- Лист надається з накладенням КЕП/УЕП уповноваженої особи, що його підписала у форматі.
-
Назва доказу:
Аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
3. Аналогічний_УПРАВЛІННЯ_ЖИТЛОВО_КОМУНАЛЬНОГО_ГОСПОДАРСТВА_СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист відгук Скаржника
-
Повʼязаний документ:
3. лист-відгук аналогічний.pdf
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника Відокремлений структурний підрозділ "Немішаївський фаховий коледж Національного університету біоресурсів і природокористування України" внести зміни до тендерної документації процедурою закупівлі за предметом Нафта і дистиляти 09130000-9 за ДК 021:2015 (Дизельне паливо, Бензин А-95, Нафтовий газ скраплений)), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-14-008277-a, зокрема: 6. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в частині надання на виконання вимог наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Листа-відгука датованого не раніше 2024 р., а також з накладеним КЕП/УЕП уповноваженої особи.