• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)

Завершена

762 264.43 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 811.32 UAH
Період оскарження: 14.02.2025 14:09 - 23.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на незаконні дії Замовника

Номер: 93872272dbed4ebbbd20606ab4852ae3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-14-008305-a.a2
Назва: Скарга на незаконні дії Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 17.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.03.2025 17:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 19.03.2025 17:41
Автор: ФОП КИСЛИЦЬКИЙ ЄВГЕН ЮРІЙОВИЧ, Кислицький Євген 380630673057 validol2531@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 61cb500165ad4073ac715119a1c13623
Заголовок пункту скарги: Незаконне відхилення пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1. Учасник — ФОП Кислицький Є. Ю., код ЄДРПОУ 3319207253 на виконання п. 1 розділу 3 та п. 10 розділу 9 Додатку 1 до тендерної документації надав паспорт якості від 06.10.2023 № 360/13 та авторизаційний лист від 21.02.2025 № 76, відповідно до яких товщина матеріалу папки-реєстратора Buromax BM.3016-02c (номенклатурна позиція № 36 Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації) – 2,1 мм, однак відповідно до вимог тендерної документації, а також наданої Учасником – ФОП Кислицький Є. Ю., код ЄДРПОУ 3319207253 порівняльної таблиці від 24.02.2025 № 10, товщина матеріалу – 2 мм.
Заперечення:
Учасником було надано порівняльну таблицю від 24.02.2025 № 10, в якій номенклатурна позиція № 36 Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації, в частині, що стосується товщини матеріалу повністю відповідає вимогам, встановленим замовником. Крім цього, учасником запропоновано не еквівалент, а саме той товар, який і вимагається замовником, а саме Папка-реєстратор Buromax BM.3016-02c
Крім цього, звертаю Вашу увагу, що замовником не зазначено в тендерній документації, яка саме інформація повинна бути зазначена в паспорті якості, не встановлено вимоги щодо наявності в авторизаційному листі будь-яких технічних характеристик товару, а лише найменування товару та кількість. Згідно пп. 10 п. 9. Інші документи Додатку 1 до тендерної документації, авторизаційний лист від 21.02.2025 № 76, який надано учасником в складі тендерної пропозиції, вимагався для підтвердження виробником, або його офіційним представником, або його офіційним дистриб’ютором (імпортером) в Україні можливості постачання Учаснику товару, вказаного у позиціях № 1-77 (з зазначенням найменування та кількості запропонованого Учасником товару). Тобто посилання замовника на показники технічних характеристик, які зазначені у вказаних документах є безпідставними.

2. Учасник — ФОП Кислицький Є. Ю., код ЄДРПОУ 3319207253 на виконання п. 10 розділу 9 Додатку 1 до тендерної документації надав авторизаційний лист від 21.02.2025 № 76, відповідно до якого ширина торця папки-реєстратора Buromax BM.3015-02c (номенклатурна позиція № 37 Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації) – 75 мм, однак відповідно до вимог тендерної документації, а також наданої Учасником — ФОП Кислицький Є. Ю., код ЄДРПОУ 3319207253 порівняльної таблиці від 24.02.2025 № 10, ширина торця – 70 мм.
Заперечення:
Учасником було надано порівняльну таблицю від 24.02.2025 № 10, в якій номенклатурна позиція № 37 Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації, в частині, що стосується ширини торця повністю відповідає вимогам, встановленим замовником. Крім цього, учасником запропоновано не еквівалент, а саме той товар, який і вимагається замовником, а саме Папка-реєстратор Buromax BM.3015-02c
Крім цього, звертаю Вашу увагу, що замовником не зазначено в тендерній документації вимоги щодо наявності в авторизаційному листі будь-яких технічних характеристик товару, а лише найменування товару та кількість. Згідно пп. 10 п. 9. Інші документи Додатку 1 до тендерної документації, авторизаційний лист від 21.02.2025 № 76, який надано учасником в складі тендерної пропозиції, вимагався для підтвердження виробником, або його офіційним представником, або його офіційним дистриб’ютором (імпортером) в Україні можливості постачання Учаснику товару, вказаного у позиціях № 1-77 (з зазначенням найменування та кількості запропонованого Учасником товару). Тобто посилання замовника на показники технічних характеристик, які зазначені у вказаному документі є безпідставними.

3. Учасник — ФОП Кислицький Є. Ю., код ЄДРПОУ 3319207253 на виконання п. 1 розділу 2 Додатку 1 до тендерної документації надав порівняльну таблицю від 24.02.2025 № 10, в якій щодо запропонованого товару – Папка-реєстратор Buromax BM.3015-02с (номенклатурна позиція № 37 Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації) характеристика «Товщина матеріалу» не відповідає вимогам замовника.

Заперечення:
Скаржник не погоджується з підставою для відхилення визначеною в протоколі з огляду на наступне:

Учасником було надано порівняльну таблицю від 24.02.2025 № 10, в якій зазначено, що предмет закупівлі номенклатурної позиції № 37 Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації, який запропонований учасником не є еквівалентом, а саме тим товаром, який і вимагається замовником, а саме Папка-реєстратор Buromax BM.3015-02c, а інформація, що зазначена учасником в частині товщини матеріалу предмету закупівлі є невідповідністю.
Згідно пункту 43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами): 43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, замовник повинен був надати 24 години учаснику для виправлення невідповідності в частині показника товщини матеріалу, зазначеного в порівняльній таблиці від 24.02.2025 № 10, номенклатурної позиції № 37 Таблиці 1 Додатку № 2, що не призвело б до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
4. Учасник — ФОП Кислицький Є. Ю., код ЄДРПОУ 3319207253 на виконання п. 10 розділу 9 Додатку 1 до тендерної документації надав авторизаційний лист від 21.02.2025 № 76, в якому щодо запропонованого товару – Знищувач паперу F.U4630601 (номенклатурна позиція № 62 Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації) зазначена характеристика «Тип різання - поздовжній», однак відповідно до вимог тендерної документації, а також наданої Учасником — ФОП Кислицький Є. Ю., код ЄДРПОУ 3319207253 порівняльної таблиці від 24.02.2025 № 10, тип різання – перехресна.

Заперечення:
Скаржник не погоджується з підставою для відхилення визначеною в протоколі з огляду на наступне:
Учасником було надано порівняльну таблицю від 24.02.2025 № 10, в якій номенклатурна позиція № 62 Таблиці 1 Додатку № 2 до тендерної документації, в частині, що стосується типу різання повністю відповідає вимогам, встановленим замовником. Крім цього, учасником запропоновано не еквівалент, а саме той товар, який і вимагається замовником, а саме Знищувач паперу F.U4630601.
Крім цього, звертаю Вашу увагу, що замовником не зазначено в тендерній документації вимоги щодо наявності в авторизаційному листі будь-яких технічних характеристик товару, а лише найменування товару та кількість. Згідно пп. 10 п. 9. Інші документи Додатку 1 до тендерної документації, авторизаційний лист від 21.02.2025 № 76, який надано учасником в складі тендерної пропозиції, вимагався для підтвердження виробником, або його офіційним представником, або його офіційним дистриб’ютором (імпортером) в Україні можливості постачання Учаснику товару, вказаного у позиціях № 1-77 (з зазначенням найменування та кількості запропонованого Учасником товару). Тобто посилання замовника на показники технічних характеристик, які зазначені у вказаному документі є безпідставними.

ВИСНОВОК

Відповідно до вищезазначеного, твердження замовника щодо невідповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі є хибним та таким, що не відповідає дійсності, а також ненадання 24 годин на виправлення невідповідності порушує права Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо Рішення, відповідно  до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою (Далі –Протокол) № 52 від 4 березня  2025 року, щодо неправомірного  відхилення  пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП».

Номер: d6d038d756424dffa7d3ecbdc2ad8ff7
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-14-008305-a.a1
Назва: Скарга щодо Рішення, відповідно  до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою (Далі –Протокол) № 52 від 4 березня  2025 року, щодо неправомірного  відхилення  пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП».
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.03.2025 18:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.03.2025 18:20
Дата виконання рішення Замовником: 20.03.2025 15:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення (протокол від 04.03.2025 № 52) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", код ЄДРПОУ 38295925 скасовано
Автор: ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП", Ірина Нікітіна +380971346520 op1@klyaksa.biz

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: bcaf5a6dbc704711b17628616fc12223
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо Рішення, відповідно  до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою (Далі –Протокол) № 52 від 4 березня  2025 року, щодо неправомірного  відхилення  пропозиції ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник зазначає ,що ним було   підтверджено  відповідність предмета закупівлі  вимогам Замовника в частині технічних, якісних, кількісних характеристик до предмету закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в  тендерній документації Замовника у Додатку 1та Додатку 2 , шляхом надання вищезазначених документів: ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №1 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 1).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №2 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 2).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ),  ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №3 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 3).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ) , ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №4 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 4).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ),  ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №5 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 5).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №6 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 6).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №7 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 7).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ),  ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №8 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 8).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ),  ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №9 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 9).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ),  ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №10 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 10).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №17 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 17).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №18 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 18).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №19 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 19).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №20 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 20).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №21 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 21).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ),  ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №22 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 22).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №23 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 23).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №24 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 24).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №25 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 25).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №26 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 26).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ),  ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №27 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 27).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №28 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 28).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №29 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 29).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), Сертифікат  якості ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 30).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №31 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 31).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №32 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 32).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №33 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 33).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №34 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 34).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №35 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 35).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ),ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №36 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 36).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ),ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №37 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 37).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №38 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 38).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №39 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 39).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №40 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 40).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ),  ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №41 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 41).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №42 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 42).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №43 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 43).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №44 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 44).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №45 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 45).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №46 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 46).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ),  ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №47 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 47).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №48 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 48).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №49 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 49).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №50 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 50).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №51 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 51).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №52 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 52).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №53 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 53).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №54 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 54).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ),  ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №55 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 55).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №56 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 56).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ),  ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №57 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 57).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №58 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 58).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №59 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 59).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №60 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 60).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №61 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 61).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ),  ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №62 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 62).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ),  ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №63 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 63).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №64 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 64).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №65 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 65).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №66 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 66).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №67 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 67).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ),  ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №68 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 68).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ),  ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №69 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 69).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №70 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 70).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №71 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 71).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №72 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 72).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №73 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 73).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ),  ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №74 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 74).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №75 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 75).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №76 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 76).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ),ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №77 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 77).pdf» архіву «Документи до пункту у скарги 1» ).
 
Слід окремо  зазначити, що Тендерна документація Замовника не містить окремих вимог до порядку надання ,до порядку оформлення, та  не містить окремих вимог  до   суб’єктів, якими мають бути підписані  вищезазначені документи .
 
Згідно вищевикладеного Скаржник  вважає,що його пропозиція була неправомірно відхилена Замовником.
 
Слід додати, що аналогічне порушення  ,  розглядались  Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) ,рішення № 46-р/п к -пз    від 02.01.2025,  та розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Вилайн Груп" від  20 грудня  2024 року по закупівлі  № UA-2024-11-19-016210-a щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, встановила:  «Документація не містить окремих  вимог до порядку оформлення, у тому числі необхідності наявності підпису на зазначеному гарантійному листі. Враховуючи  наведене,  у  тому  числі  надані  Скаржником  у  складі  Пропозиції документи,   Пропозиція   Скаржника   була   неправомірно   відхилена   Замовником   із зазанченої підтави в цій частині. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 117.12.20247.12.2024 №№ 118181»
 Скаржником    у складі документації на виконання вимог тендерної документації згідно Додатку 1 до тендерної документації пункту 3 «Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам» підпункту 1: «Паспорт якості/сертифікат відповідності/декларація про відповідність виданих виробником, органом з сертифікації, офіційним дистриб'ютором (імпортером) в Україні, на товар, вказаний у номенклатурних позиціях 1-77», було надано  до позиції №30 документ СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ№30 від 21.02.2025  Вихідн.№ Гр 357/21_02 від 21.02.2025 року (( у вигляді файлу «Сертифікат відповідності на папір.pdf») в якому зазначено: СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ№30 від 21.02.2025  Вихідн.№ Гр 357/21_02 від 21.02.2025 року (( у вигляді файлу «Сертифікат відповідності на папір.pdf») Товариство з обмеженою відповідальністю «Вилайн Груп» (Код ЄДРПОУ 38295925,юридична адреса: 65007, м. Одеса, вул. Старопортофранківська буд. 117)(Далі -ТОВ ««Вилайн Груп» ) офіційний дистриб'ютор(імпортер) та офіційний представник ,повідомляє що офісний папір А4 Paper One Copier 80 г/м2 , розроблений відповідно EN 12281:2002, та відповідає національному стандарту ДСТУ EN 12281:2008 пункт 6 Таблиця 1 (рядки 6, 9, 10, 11), пункт 8.1, 8.2; У стовпчику Показник зазначено: Вміст вологи; У стовпчику Одиниця виміру зазначено: %; У стовпчику Вимоги зазначено: 3,8-5,6; У стовпчику Методи випробування зазначено: EN 20287; У стовпчику Показники паперу офісного А4 Paper One Copier 80 г/м2 зазначено: 4,3; У стовпчику Відповідність зазначено: Так; У стовпчику Показник зазначено: Непрозорість; У стовпчику Одиниця виміру зазначено: %; У стовпчику Вимоги зазначено: > 85; У стовпчику Методи випробування зазначено: ISO 2471; У стовпчику Примітки зазначено: Для двостороннього використання; У стовпчику Показники паперу офісного А4 Paper One Copier 80 г/м2 зазначено: 95 Для двостороннього використання; У стовпчику Відповідність зазначено: Так; У стовпчику Показник зазначено: Маса 1 м²; У стовпчику Одиниця виміру зазначено: г/м²; У стовпчику Вимоги зазначено: Номінальна ±4 %; У стовпчику Методи випробування зазначено: EN ISO 536; У стовпчику Показники паперу офісного А4 Paper One Copier 80 г/м2 зазначено: 80; У стовпчику Відповідність зазначено: Так;У стовпчику Показник зазначено: Формат; У стовпчику Одиниця виміру зазначено: мм; У стовпчику Вимоги зазначено: А4 А3; У стовпчику Методи випробування зазначено: EN ISO 216; У стовпчику Показники паперу офісного А4 Paper One Copier 80 г/м2 зазначено: А4; У стовпчику Відповідність зазначено: Так; Офісний Папір А4 Paper One Copier 80 г/м2 відповідає національному стандарту ДСТУ EN 12281:2008 , в частині пункт 8.1, 8.2 8.1 Загальні положення Щоб захистити аркуші від шкідливого впливу механічних сил, атмосферних умов і забруднення під час зберігання на складі і під час використання, папір повинен бути упакований, як зазначено нижче. Внутрішнє паковання, зазвичай це пачка або коробка, повинні бути ретельно закриті. Матеріал для внутрішнього паковпакуваннянен мати вологозахисні властивості. Для транспортування необхідне додаткове (від всіх погодних впливів) захисне паковання. Рекомендується, щоб пакувальний матеріал також мав вологозахисні властивості. 8.2 Відсутність забруднення Пакувальні матеріали (із вологостійким покриттям й тугоплавкими адегезивами) не повинні забруднювати папір. Максимальна кількість пачок, що мають значні забруднювальні дефекти повинна становити не більше 2‰. Значним вважається дефект розміром ≥ 1мм. Примітка. Оскільки перевірення якості може порушувати цілісність пачок паперу, повинен застосовуватись стандарт якості, який передбачає сертифікат від виробника, що підтверджує використання процедур запобігання шкідливим забрудненням із зазначенням допустимих меж. Дійсний до 31.12.2025р. Завірений печаткою підприємства та підписом директора Чернишев О.В
 
 
 
Скаржник зазначає ,що ним було   підтверджено  відповідність предмета закупівлі  вимогам Замовника в частині технічних, якісних, кількісних характеристик до предмету закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в  тендерній документації Замовника у Додатку 1  до позиції №30 , шляхом надання вищезазначеного документу   СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ№30 від 21.02.2025  Вихідн.№ Гр 357/21_02 від 21.02.2025 року ( у вигляді файлу «Сертифікат відповідності на папір.pdf»)
 
 
Слід окремо  зазначити, що Тендерна документація Замовника не містить окремих вимог до порядку надання ,до порядку оформлення, та  не містить окремих вимог  до   суб’єктів, якими мають бути підписані  вищезазначені документи .
 
Згідно вищевикладеного Скаржник  вважає,що його пропозиція була неправомірно відхилена Замовником.
 
 
 
Слід додати, що аналогічне порушення  ,  розглядались  Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) ,рішення № 46-р/п к -пз    від 02.01.2025,  та розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Вилайн Груп" від  20 грудня  2024 року по закупівлі  № UA-2024-11-19-016210-a щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, встановила:  «Документація не містить окремих  вимог до порядку оформлення, у тому числі необхідності наявності підпису на зазначеному гарантійному листі. Враховуючи  наведене,  у  тому  числі  надані  Скаржником  у  складі  Пропозиції документи,   Пропозиція   Скаржника   була   неправомірно   відхилена   Замовником   із зазанченої підтави в цій частині. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 117.12.20247.12.2024 №№ 118181»
Скаржником    у складі документації на виконання вимог тендерної документації згідно Додатку 1 до тендерної документації пункту 2 «Документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі»  підпункту 1: «Лист-погодження з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які зазначені в Додатку 2 до цієї тендерної документації та порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, викладених у таблиці 1 Додатку № 2 до тендерній документації.», було надано документи:
-Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника вих. № Гр-0034405/21 від 21.02.2025  ( у вигляді файлу «порівняльна таблиця.pdf»)  в якому зазначено :ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» підтверджує відповідність запропонованого товару технічним вимогам Замовника, викладених у таблиці 1 Додатку № 2 до тендерній документації, а саме: У стовпчику № п/п зазначено: 6; У стовпчику Найменування товару запропоновано Замовником зазначено: Ластик; У стовпчику Одиниця виміру зазначено: шт.;  У стовпчику Кількість зазначено: 144; У стовпчику Технічні характеристики запропоновано Замовником зазначено: Ластик прямокутний BUROMAX BM.1127 або еквівалент Колір - сірий, білий Розмір - 31х19х9 мм Форма – прямокутна Що видаляє – олівець; У стовпчику Найменування товару запропоновано Учасником зазначено: Ластик; У стовпчику Технічні характеристики запропоновано Учасником зазначено: Ластик прямокутний Skiper SK.1127 Колір - сірий, білий Розмір - 31х19х9 мм Форма – прямокутна Що видаляє – олівець;  У стовпчику № п/п зазначено: 8; У стовпчику Найменування товару запропоновано Замовником зазначено: Клей канцелярський; У стовпчику Одиниця виміру зазначено: шт.;  У стовпчику Кількість зазначено: 40; У стовпчику Технічні характеристики запропоновано Замовником зазначено: Клей канцелярський Buromax BM.4821 або еквівалент Колір – білий Об'єм - 50 мл Тип – канцелярський Вид - флакон; У стовпчику Найменування товару запропоновано Учасником зазначено: Клей канцелярський; У стовпчику Технічні характеристики запропоновано Учасником зазначено: Клей канцелярський Skiper SK.4821 Колір – білий Об'єм - 50 мл Тип – канцелярський Вид - флакон;  У стовпчику № п/п зазначено: 17; У стовпчику Найменування товару запропоновано Замовником зазначено: Коригуюча рідина; У стовпчику Одиниця виміру зазначено: шт.;  У стовпчику Кількість зазначено: 20; У стовпчику Технічні характеристики запропоновано Замовником зазначено: Коригуюча рідина з пензликом Buromax BM.1002 або еквівалент Особливість – з пензликом Тип – рідкий Основа засобу – масляна Об`єм - 20 мл Серія - JOBMAX"; У стовпчику Найменування товару запропоновано Учасником зазначено: Коригуюча рідина; У стовпчику Технічні характеристики запропоновано Учасником зазначено: Коригуюча рідина з пензликом Skiper SK.1002 Особливість – з пензликом Тип – рідкий Основа засобу – масляна Об`єм - 20 мл Серія - Skiper "; У стовпчику № п/п зазначено: 26; У стовпчику Найменування товару запропоновано Замовником зазначено: Олівець графітовий; У стовпчику Одиниця виміру зазначено: шт.;  У стовпчику Кількість зазначено: 288; У стовпчику Технічні характеристики запропоновано Замовником зазначено: Олівець графітовий Buromax BM.8515 або еквівалент Матеріал – дерево Тип – графітовий Твердість грифеля – HB Ластик – Так Форма корпусу – шестигранна Дизайн - унісекс; У стовпчику Найменування товару запропоновано Учасником зазначено: Олівець графітовий; У стовпчику Технічні характеристики запропоновано Учасником зазначено: Олівець графітовий Skiper SK.8515 Матеріал – дерево Тип – графітовий Твердість грифеля – HB Ластик – Так Форма корпусу – шестигранна Дизайн - унісекс ". У стовпчику № п/п зазначено: 36; У стовпчику Найменування товару запропоновано Замовником зазначено: Папка-реєстратор № 1; У стовпчику Одиниця виміру зазначено: шт.;  У стовпчику Кількість зазначено: 70; У стовпчику Технічні характеристики запропоновано Замовником зазначено: Папка-реєстратор Buromax BM.3016-02c або еквівалент Серія - ETALON  Формат - A4 Матеріал обкладинки - картон, поліпропілен Тип механізму - важільний механізм з притиском Тип обкладинки - одностороння  Товщина матеріалу - 2 мм Індекс – змінний Ширина торця - 50 мм Колір - синій; У стовпчику Найменування товару запропоновано Учасником зазначено: Папка-реєстратор № 1; У стовпчику Технічні характеристики запропоновано Учасником зазначено: Папка-реєстратор Skiper SK.3016-02c  Серія – Skiper Формат - A4 Матеріал обкладинки - картон, поліпропілен Тип механізму - важільний механізм з притиском Тип обкладинки - одностороння  Товщина матеріалу - 2 мм Індекс – змінний Ширина торця - 50 мм Колір - синій; У стовпчику № п/п зазначено: 37; У стовпчику Найменування товару запропоновано Замовником зазначено: Папка-реєстратор № 2; У стовпчику Одиниця виміру зазначено: шт.;  У стовпчику Кількість зазначено: 190; У стовпчику Технічні характеристики запропоновано Замовником зазначено: Папка-реєстратор Buromax BM.3015-02c або еквівалент Серія - ETALON  Формат - A4 Матеріал обкладинки - картон, поліпропілен Тип механізму - важільний механізм з притиском Тип обкладинки - одностороння  Товщина матеріалу – 2,1 мм  Індекс – змінний Ширина торця - 70 мм Колір - синій; У стовпчику Найменування товару запропоновано Учасником зазначено: Папка-реєстратор № 2; У стовпчику Технічні характеристики запропоновано Учасником зазначено: Папка-реєстратор Skiper SK.3015-02c  Серія – Skiper Формат - A4 Матеріал обкладинки - картон, поліпропілен Тип механізму - важільний механізм з притиском Тип обкладинки - одностороння  Товщина матеріалу – 2,1 мм  Індекс – змінний Ширина торця - 70 мм Колір - синій;
- ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №6 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 6).pdf» ), в якому   зазначено наступне:    Товариство з обмеженою відповідальністю  «Вилайн Груп» (Код ЄДРПОУ 38295925, юридична адреса: 65007, м. Одеса, вул. Старопортофранківська буд. 117)(Далі  -ТОВ ««Вилайн Груп» )  офіційний дистриб'ютор  канцелярських товарів на території України гарантує та підтверджує якість наступного товару: 
Ластик Ластик прямокутний Skiper SK.1127  Колір - сірий, білий Розмір - 31х19х9 мм Форма – прямокутна Що видаляє - олівець Дійсний до 31.12.2025р.Завірений печаткою підприємства та підписом директора Чернишев О.В
- ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №8 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 8).pdf»), в якому   зазначено наступне:    Товариство з обмеженою відповідальністю  «Вилайн Груп» (Код ЄДРПОУ 38295925, юридична адреса: 65007, м. Одеса, вул. Старопортофранківська буд. 117)(Далі  -ТОВ ««Вилайн Груп» )  офіційний дистриб'ютор  канцелярських товарів на території України гарантує та підтверджує якість наступного товару: 
Клей канцелярський            Клей канцелярський Skiper SK.4821  Колір – білий Об'єм - 50 мл Тип – канцелярський Вид - флакон Дійсний до 31.12.2025р.Завірений печаткою підприємства та підписом директора Чернишев О.В
- ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №17 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 17).pdf» ), в якому   зазначено наступне:    Товариство з обмеженою відповідальністю  «Вилайн Груп» (Код ЄДРПОУ 38295925, юридична адреса: 65007, м. Одеса, вул. Старопортофранківська буд. 117)(Далі  -ТОВ ««Вилайн Груп» )  офіційний дистриб'ютор  канцелярських товарів на території України гарантує та підтверджує якість наступного товару:
Коригуюча рідина       Коригуюча рідина з пензликом Skiper SK.1002  Особливість – з пензликом  Тип – рідкий Основа засобу - масляна  Об`єм - 20 мл Серія - Skiper " Дійсний до 31.12.2025р.Завірений печаткою підприємства та підписом директора Чернишев О.В
- ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №26 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 26).pdf»), в якому   зазначено наступне:    Товариство з обмеженою відповідальністю  «Вилайн Груп» (Код ЄДРПОУ 38295925, юридична адреса: 65007, м. Одеса, вул. Старопортофранківська буд. 117)(Далі  -ТОВ ««Вилайн Груп» )  офіційний дистриб'ютор  канцелярських товарів на території України гарантує та підтверджує якість наступного товару:
Олівець графітовий     Олівець графітовий Skiper SK.8515  Матеріал - дерево  Тип – графітовий Твердість грифеля - HB  Ластик - ТакФорма корпусу - шестигранна  Дизайн - унісекс Дійсний до 31.12.2025р.Завірений печаткою підприємства та підписом директора Чернишев О.В
- ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №36 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 36).pdf» ), в якому   зазначено наступне:    Товариство з обмеженою відповідальністю  «Вилайн Груп» (Код ЄДРПОУ 38295925, юридична адреса: 65007, м. Одеса, вул. Старопортофранківська буд. 117)(Далі  -ТОВ ««Вилайн Груп» )  офіційний дистриб'ютор  канцелярських товарів на території України гарантує та підтверджує якість наступного товару:
Папка-реєстратор № 1 Папка-реєстратор Skiper SK.3016-02c  Серія – Skiper Формат - A4 Матеріал обкладинки - картон, поліпропілен Тип механізму - важільний механізм з притиском Тип обкладинки - одностороння  Товщина матеріалу - 2 мм Індекс - змінний
Ширина торця - 50 мм Колір - синій Дійсний до 31.12.2025р.Завірений печаткою підприємства та підписом директора Чернишев О.В
- ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №37 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 37).pdf» ), в якому   зазначено наступне:    Товариство з обмеженою відповідальністю  «Вилайн Груп» (Код ЄДРПОУ 38295925, юридична адреса: 65007, м. Одеса, вул. Старопортофранківська буд. 117)(Далі  -ТОВ ««Вилайн Груп» )  офіційний дистриб'ютор  канцелярських товарів на території України гарантує та підтверджує якість наступного товару:
Папка-реєстратор № 2 Папка-реєстратор Skiper SK.3015-02c  Серія – Skiper Формат - A4
Матеріал обкладинки - картон, поліпропілен Тип механізму - важільний механізм з притиском Тип обкладинки - одностороння  Товщина матеріалу – 2,1 мм  Індекс - змінний
Ширина торця - 70 мм Колір - синій Дійсний до 31.12.2025р.Завірений печаткою підприємства та підписом директора Чернишев О.В
 
Скаржник зазначає ,що ним було   підтверджено  відповідність предмета закупівлі  вимогам Замовника в частині технічних, якісних, кількісних характеристик до предмету закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в  тендерній документації Замовника у Додатку 1 , шляхом надання вищезазначених документів   Порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника вих. № Гр-0034405/21 від 21.02.2025  ( у вигляді файлу «порівняльна таблиця.pdf»), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №6 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 6).pdf»  ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №8 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 8).pdf» ),  ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №17 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 17).pdf» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №26 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 26).pdf» ), ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №36 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 36).pdf» ),  ПАСПОРТ  ЯКОСТІ   №37 від 25.02.2025 ( у вигляді файлу «Паспорт якості Вилайн Груп   (позиція 37).pdf»).
 
Слід окремо додати, що Замовник не викладав вимог у Додатку 1   документації, аби Учасник надав в складі тендерної пропозиції окремі документи чи інформацію аби  ідентифікувати запропонований товар за вказаним брендом та артикулами. Технічні характеристики на відповідність вимогам Замовника вказано в вищезазначених документах , що дає змогу Замовнику переконатись у відповідності характеристик на відповідність вимогам Замовника.
      Скаржник вважає ,що  у Замовника були відсутні підстави  , що до відхилення   тендерної пропозиції Переможця ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП», так як Пропозиція відповідає  вимогам та  умовам передбачених тендерною документацією, у Додатку 1 до Додатку 2.
        Слід додати, що аналогічне порушення  ,  розглядались  Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) ,рішення № 46-р/п к -пз    від 02.01.2025,  та розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Вилайн Груп" від  20 грудня  2024 року по закупівлі  № UA-2024-11-19-016210-a щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, встановила:  «Документація не містить окремих  вимог до порядку оформлення, у тому числі необхідності наявності підпису на зазначеному гарантійному листі. Враховуючи  наведене,  у  тому  числі  надані  Скаржником  у  складі  Пропозиції документи,   Пропозиція   Скаржника   була   неправомірно   відхилена   Замовником   із зазанченої підтави в цій частині. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 117.12.20247.12.2024 №№ 118181»
        Скаржник, вважає, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, пунктами 28, 55, 56, 59 Особливостей. 

 
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника