-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту і технічного обслуговування дизель-генератора Fogo FDG 325 S 240 кВт; Послуги з ремонту і технічного обслуговування дизель-генератора Fogo FVV 400 ACG 320 кВт; Послуги з ремонту і технічного обслуговування дизель-генератора OREFICE Series NEWTOON Model NB 150 LS 120 кВт)
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
Торги відмінено
449 999.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2025 12:27 - 19.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Щодо дискваліфікації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ"
Номер:
a0de0e56835b41af927551d8ce440ca3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-14-006067-a.c1
Назва:
Щодо дискваліфікації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ"
Скарга:
При детальному розгляді наданої ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ" тендерної пропозиції щодо перевірки відповідності наданої пропозиції для закупівлі, встановленим у тендерній документації вимогам, були виявлені невідповідності.
На усунення виявлених недоліків учасника було повідомлено про необхідність завантажити:
1. Лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації.
2. Виправлену форму “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”.
3. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було.
Уповноважена особа 11.03.25, 10:34 розмістила у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель із завантаженням вказаних документів із підтверджуючими документами про його виконання.
Вимога про усунення порушення сформована: до 12.03.25, 10:34.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ" завантажив через електронну систему закупівель документи в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, але з завантаженої форми цінової пропозиції вбачається, що учасник не виправив виставлені Замовником недоліки.
Враховуючи вище викладене, Уповноваженою особою прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ" на підставі абз.5 пп.1 п.44 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) у зв’язку з тим, що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Рішення від 18.03.2024 № 4832.pdf 20.03.2025 18:07
- 2. Рішення від 04.02.2025 № 1663.pdf 20.03.2025 18:07
- 3. Рішення від 24.01.2019 № 798.pdf 20.03.2025 18:07
- Скарга ТОВ Ван Тач щодо неправомірного відхилення.docx 20.03.2025 18:07
- 4. Рішення від 12.03.2025 № 3869.pdf 20.03.2025 18:07
- 5. Рішення від 02.05.2024 № 7837.pdf 20.03.2025 18:07
- Скарга ТОВ Ван Тач щодо неправомірного відхилення.pdf 20.03.2025 18:09
- sign.p7s 21.03.2025 17:35
- рішення від 25.03.2025 № 4588.pdf 25.03.2025 16:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.04.2025 № 5185.pdf 03.04.2025 19:30
- рішення від 02.04.2025 № 5185.pdf 07.04.2025 12:39
- Пояснення.docx 27.03.2025 18:15
- Пояснення дизель-генератори.pdf 27.03.2025 18:15
- Пояснення.docx.p7s 27.03.2025 18:15
- Додаток 1.pdf 27.03.2025 18:15
- Додаток 2.pdf 27.03.2025 18:15
- протокол на виконання рішення АМКУ.doc 23.04.2025 15:52
- протокол на виконання рішення АМКУ.doc (1).p7s 23.04.2025 15:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.03.2025 18:12
Дата розгляду скарги:
02.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.03.2025 16:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.04.2025 12:39
Дата виконання рішення Замовником:
23.04.2025 15:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення АМКУ № 5185-р/пк-пз від 02.04.2025 Замовником прийнято рішення щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ВАН ТАЧ" по закупівлі НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту і технічного обслуговування дизель-генератора Fogo FDG 325 S 240 кВт; Послуги з ремонту і технічного обслуговування дизель-генератора Fogo FVV 400 ACG 320 кВт; Послуги з ремонту і технічного обслуговування дизель-генератора OREFICE Series NEWTOON Model NB 150 LS 120 кВт) (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-14-006067-a), з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
61a532b8b0244d1a89672c1533120eb0
Заголовок пункту скарги:
Щодо невідповідності пропозиції по яким було висунуто вимогу про усунення невідповідностей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
11.03.2025 о 10:34 року Замовником було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей наступного змісту:
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
1. Згідно розділу IV Додатку №2 до Документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації. Учасник надав в складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку (файл під назвою «3. Лист - згода з Додатком 2 до тендерної документації.pdf»), але погоджується з необхідними технічними , якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі викладеними в Додатку 2 до тендерної документації, але Замовник чітко вимагає надати лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
- заповненою формою “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації. Учасник надав в складі тендерної пропозиції заповнену форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (файл під назвою «6. Цінова пропозиція.pdf»), але з недоліками.
2. Згідно розділу X. На підтвердження відсутності підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, передбаченої п.п.2 п. 45 Постанови № 1178, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було. Учасник надав в складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку (файл під назвою «11. Довідка п. 45.pdf»), але інформація в наданій довідці викладена не у відповідності до вимог Замовника.
На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити:
1. Лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації.
2. Виправлену форму “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”.
3. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було.
На підставі вищевикладеного, звертаємо увагу Органу оскарження, що Замовником вимогу про усунення невідповідностей оприлюднено з порушенням чинного законодавства.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
В зазначеній вимозі Замовника про усунення невідповідностей не зазначено переліку інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Міститься лише вимога про завантаження:
1. Лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації.
2. Виправлену форму “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”.
3. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було.
Тобто, якщо по пунктах 1 та 3 вимоги, міститься опис, що саме не зазначено, то по пункту 2 Замовником зазначено наступне:
Учасник надав в складі тендерної пропозиції заповнену форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (файл під назвою «6. Цінова пропозиція.pdf»), але з недоліками.
Про які саме недоліки йде мова, Замовником не зазначено, тобто, що саме не відповідає і які дії повинен вчинити учасник, щоб усунути виявлені недоліки, не відомо.
Таким чином по цьому пункту у Замовника були відсутні підстави для відхилення Тендерної пропозиції Скаржника на підставі абзацу п’ять підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме, Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Аналогічної позиції притримувався Орган оскарження в наступних рішеннях:
- №4832-р/пк-пз від 18.03.2024
- №1663 -р/пк-пз від 04.02.2025
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
1. Згідно розділу IV Додатку №2 до Документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з:
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до Додатку 2 тендерної документації. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації. Учасник надав в складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку (файл під назвою «3. Лист - згода з Додатком 2 до тендерної документації.pdf»), але погоджується з необхідними технічними , якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі викладеними в Додатку 2 до тендерної документації, але Замовник чітко вимагає надати лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
- заповненою формою “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації. Учасник надав в складі тендерної пропозиції заповнену форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (файл під назвою «6. Цінова пропозиція.pdf»), але з недоліками.
2. Згідно розділу X. На підтвердження відсутності підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника, передбаченої п.п.2 п. 45 Постанови № 1178, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було. Учасник надав в складі тендерної пропозиції вищезазначену довідку (файл під назвою «11. Довідка п. 45.pdf»), але інформація в наданій довідці викладена не у відповідності до вимог Замовника.
На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити:
1. Лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації.
2. Виправлену форму “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”.
3. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було.
На підставі вищевикладеного, звертаємо увагу Органу оскарження, що Замовником вимогу про усунення невідповідностей оприлюднено з порушенням чинного законодавства.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
В зазначеній вимозі Замовника про усунення невідповідностей не зазначено переліку інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Міститься лише вимога про завантаження:
1. Лист - згоду з Додатком 2 тендерної документації.
2. Виправлену форму “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”.
3. Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між учасником та замовником раніше не було укладено договорів; або довідку про те, що учасник процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було.
Тобто, якщо по пунктах 1 та 3 вимоги, міститься опис, що саме не зазначено, то по пункту 2 Замовником зазначено наступне:
Учасник надав в складі тендерної пропозиції заповнену форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (файл під назвою «6. Цінова пропозиція.pdf»), але з недоліками.
Про які саме недоліки йде мова, Замовником не зазначено, тобто, що саме не відповідає і які дії повинен вчинити учасник, щоб усунути виявлені недоліки, не відомо.
Таким чином по цьому пункту у Замовника були відсутні підстави для відхилення Тендерної пропозиції Скаржника на підставі абзацу п’ять підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме, Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Аналогічної позиції притримувався Орган оскарження в наступних рішеннях:
- №4832-р/пк-пз від 18.03.2024
- №1663 -р/пк-пз від 04.02.2025
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ".
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
0eb409f75d9745faa67c18d6901945d2
Заголовок пункту скарги:
Щодо невідповідності цінової пропозиції по якій було висунуто вимогу про усунення невідповідностей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
В Протоколі уповноваженої особи міститься наступне: з завантаженої форми цінової пропозиції вбачається, що учасник не виправив виставлені Замовником недоліки.
Скаржник звертає увагу Органу оскарження, що сама Цінова пропозиція жодним чином не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі та відноситься до пункту 2 Переліку формальних помилок, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15 квітня 2020 року.
Скаржником було надано в складі пропозиції Цінову пропозицію (файл «6. Цінова пропозиція.pdf»), згідно встановленої форми Додатку №1 до тендерної документації, яка містить назву, перелік та кількість послуг, загальну ціну з ПДВ (218003,40) та без ПДВ (181669,50), аналогічна ціна зазначена Скаржником в електронних полях 218 003,40 грн. з ПДВ.
Окрім того, в Ціновій пропозиції міститься наступний пункт: «1. Наша пропозиція є обов'язковою для нас і Ми беремо на себе зобов’язання виконати умови передбачені Договором».
Додатково звертаємо увагу, що відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Тобто, як бачимо, законодавством чітко передбачено, що навіть при наявності розбіжностей в наданих документах, від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Тобто, ні назва послуг, ні кількість послуг, ні ціна за одиницю в Ціновій пропозиції, не можуть слугувати невідповідністю в наданій інформації, а отже не могли бути предметом висунення вимоги, щодо усунення невідповідності.
Аналогічної позиції притримувався Орган оскарження в наступних рішеннях:
- № 798 від 24.01.2019
- № 3869 12.03.2025
- № 7837 від 02.05.2024
Скаржник звертає увагу Органу оскарження, що сама Цінова пропозиція жодним чином не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі та відноситься до пункту 2 Переліку формальних помилок, який затверджено наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15 квітня 2020 року.
Скаржником було надано в складі пропозиції Цінову пропозицію (файл «6. Цінова пропозиція.pdf»), згідно встановленої форми Додатку №1 до тендерної документації, яка містить назву, перелік та кількість послуг, загальну ціну з ПДВ (218003,40) та без ПДВ (181669,50), аналогічна ціна зазначена Скаржником в електронних полях 218 003,40 грн. з ПДВ.
Окрім того, в Ціновій пропозиції міститься наступний пункт: «1. Наша пропозиція є обов'язковою для нас і Ми беремо на себе зобов’язання виконати умови передбачені Договором».
Додатково звертаємо увагу, що відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 від 11.06.2020, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Тобто, як бачимо, законодавством чітко передбачено, що навіть при наявності розбіжностей в наданих документах, від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Тобто, ні назва послуг, ні кількість послуг, ні ціна за одиницю в Ціновій пропозиції, не можуть слугувати невідповідністю в наданій інформації, а отже не могли бути предметом висунення вимоги, щодо усунення невідповідності.
Аналогічної позиції притримувався Орган оскарження в наступних рішеннях:
- № 798 від 24.01.2019
- № 3869 12.03.2025
- № 7837 від 02.05.2024
Вимоги:
Зобов'язати замовника надати необхідні документи, роз'яснення
×
-
Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" визначити переможцем процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАН ТАЧ".