• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт даху та спортивного залу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 на вул. Шевченка, 13 в м. Ківерці Волинської області)

Завершена

3 828 360.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 141.80 UAH
Період оскарження: 03.09.2018 14:19 - 15.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Про достовірність інформації поданої учасником ПП «Промбуд-5»

Номер: 609880ba5b264212ae938bffa6ffe038
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-03-001000-a.c3
Назва: Про достовірність інформації поданої учасником ПП «Промбуд-5»
Вимога:
Відповідно до чинного законодавства та тендерної документації Замовника «Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник. Зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.» Зауважимо, що в Інформаційній довідці з відомостями про учасника п.11 ПП «Промбуд-5» подав інформацію, що: - «Промбуд-5» створено в листопаді 1967році як підрозділ тресту «Волиньпромбуд». Сьогодні підприємство реорганізоване та динамічно розвивається. Збережано кадровий потенціал відібраний роками, оновлюються основні засоби. В установчих документах (копія статуту, Рішення, Наказу) вказано, що засновником підприємства в 2009році є громадянин України Семерей Петро Артемович, який є власником і директором. Ніякої реорганізації (повної або часткової заміни власників корпоративних прав підприємства, зміна організаційно-правової форми організації бізнесу, ліквідація окремих структурних підрозділів або створення на базі одного підприємства кількох, наслідком чого є передача або прийняття його майна, коштів, прав та обов'язків правонаступником) при цьому в установчих документах ПП «Промбуд-5» не зазначено. Недостовірна інформація подана ПП «Промбуд-5» викликає сумнів в наданій тендерній пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Інформація щодо історії створення ПП "Промбуд-5" не є визначальною у прийнятті замовником рішення про визначення переможця закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо відхилення Тендерної пропозиції ПП «ПІК» на закупівлю «Інші завершальні будівельні роботи (код ДК 021:2015 - 45450000-6) (Капітальний ремонт даху та спортивного залу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 на вул. Шевченка, 13 в м. Ківерці Волинської області)»

Номер: ea3d6f8b216141d4afedfe484bfe7384
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-03-001000-a.a2
Назва: Щодо відхилення Тендерної пропозиції ПП «ПІК» на закупівлю «Інші завершальні будівельні роботи (код ДК 021:2015 - 45450000-6) (Капітальний ремонт даху та спортивного залу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 на вул. Шевченка, 13 в м. Ківерці Волинської області)»
Вимога:
Тема. Про перевищення службових повноважень щодо відхилення Тендерної пропозиції ПП «ПІК» на закупівлю «Інші завершальні будівельні роботи (код ДК 021:2015 - 45450000-6) (Капітальний ремонт даху та спортивного залу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 на вул. Шевченка, 13 в м. Ківерці Волинської області)» Згідно ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципом об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Згідно ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до ПРТОКОЛУ №119 засідання тендерного комітету відділу освіти Ківерцівської райдержадміністрації доповідачі Чичотка Л.М та Сурмик Н.О. повідомили, що : - «У складі пропозиції долучено довідку про субпідрядну організацію ПП «АЛКАН-ПЛЮС» з ліцензією, що суперечить вимогам чинного законодавства у сфері архітектурної та містобудівної діяльності, оскільки для отримання дозволів на початок будівництва ДАБІ вимагається ліцензія нового зразка» На що повідомляємо: 14.04.2017 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396. ліцензії розміщуються на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції у розділі «Реєстр виданих ліцензій». Відповідно до діючого законодавства, господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України. Діючий Перелік видів робіт до ліцензії, які має право виконувати ліцензіат, приводиться у відповідність до Переліку видів робіт, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», з підтвердженням безстроковості ліцензі. Ліцензії розміщуються на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції у розділі «Реєстр виданих ліцензій» . Де міститься інфоромація про діючу ліцензію ПП «АЛКАН-ПЛЮС» та дата видачі електронної ліцензії від 06.09.2016року за 2013030675. - Третім абзацом виступу вищезазначених осіб зазначено що п.2 розділу ІІІ вимагається подання «Інформації в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до Закону, або інформація в довільній формі про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до Закону» Дана інформація повинна бути подана у вигляді окремого документу. На що повідомляємо: п.4 Додатку 4 нашої пропозиції наявна інформація по антикорупційній програмі та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до Закону. В тендерній документації не зазначалося подачу даної інформації в окремому файлі. Водночас, в тендерній документації зазначено, що вона подається уповноваженою особою переможцем. Тому це не свідчить про невідповідність умовам тендерної документації - «Щодо документів , що підтверджують відповідність технічному завданню, наведеному у додатку 3 до тендерної документації: а) Для розряду 3,8 примінена заробітна плата на рівні 7800, що суперечить проекту договору, оскільки не може перевищувати розмір, визначений органими місцевої влади та місцевого самоврядування щодо встановлення розміру заробітної плати на поточний рік На що повідомляємо: Тендерною документацією не було передбачено обмежень заробітної плати на рівні 6617,40 для розряду 3,8. Та не зазначено інформації, що рівень заробітної плати на 2018-2019 роки не може перевищувати даний розмір. Водночас керуючись наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України «Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» (далі Порядок) від 20.10.2016 №281,зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 20.02.2017 №33, зареєстрованим у Мін’юсті 28.02.2017 за №273/30141), керуючись листом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за №7/15-1904 від 22.02.2018 Зважаючи на період будівництва 2018-2019роки ПП «ПІК», враховуючи прогнозовані суспільні, економічні, фінансові наслідки Прийняття даного рівня кошторисної заробітної плати по даному об’єкту при обчисленні вартості будівництва сприятиме забезпеченню виплати заробітної плати працівникам нашого підприємства з дотриманням передбачених законодавством соціальних гарантій. Водночас повідомляємо що проектом договору Договірна ціна уточнюється без зміни загальної вартості робіт у випадках, передбаченими законодавством та національними стандартами України з ціноутворення у будівництві (ДСТУ). Тому це не свідчить про невідповідність умовам тендерної документації. б) У відомості «Коньковий тримач Н-051», зазначається як витрати замовника, що суперечить технічному завданню до тендерної документації. На що повідомляємо: ПП «ПІК» надав локальний кошторис, що відповідає та не суперечить технічному завданню Тендерної документації. В підсумковій відомісті міститься описка (технічна помилка) щодо зазначення матеріалу «Коньковий тримач Н-051» у витратах замовника, яка не спотворює зміст поданої пропозиції. Адже учасник ПП «ПІК» в Договірній ціні та наданій пропозиції не передбачав та не вказував витрат Замовника. в) Зауважено, що «адміністративні витрати 1,38 при нормативних для ремонту 1,23 не відповідають проекту договору, оскільки оскільки визначені для нового будівництва, а не проведення капітальних ремонтів» На що повідомляємо: Проектом договору та Тендерною документацією не було передбачено обмежень застосування коефіцієнту для визначення розміру адміністративих витрат. Розмір коефіцієнту визначення адміністративних витрат щодо категорії складності (за класом наслідків відповідальності) від СС1 до СС3 передбачено від 1,38 до 1,79 відповідно. Що не суперечить поданій пропозиції учасника ПП «ПІК», тендерній документації та чинному законодавству. Пропозиція ПП «ПІК» готувалася то подавалася Відповідно до Змін до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», що вступили в дію з 01.06.2018 року, вимоги, визначених Законом України від 17.01.2017 №1817 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності». ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про стандартизацію» та ін. чинних документів. - «Щодо відповідності до статті 36 Закону України «Про публічні Закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Тому внесення змін до договору не дозволяється.» На що повідомляємо: Оголошена процедура закупівлі «Інші завершальні будівельні роботи (код ДК 021:2015 - 45450000-6) (Капітальний ремонт даху та спортивного залу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 на вул. Шевченка, 13 в м. Ківерці Волинської області)» у формі відкритих торгів, а не у формі переговорної процедури. Проектом договору п 4,2 передбачено, що Договірна ціна уточнюється без зміни загальної вартості робіт у випадках, передбаченими законодавством та національними стандартами України з ціноутворення у будівництві (ДСТУ). Тому це не свідчить про невідповідність умовам тендерної документації. Документи ПП «ПІК» подані без порушення вимог тендерної документації. ПП «ПІК» пропонує переглянути рішення про відхилення нашої пропозиції тендерним комітетом відділу освіти Ківерцівської райдержадміністрації від 25.09.2018року. Та залишає за собою право оскарження рішення Замовника в АМКУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши Вашу скаргу повідомляємо, що пунктом 2 розділу ІІІ “Документи, що підтверджують відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі” додатку 1 тендерної документації на закупівлю «Інші завершальні будівельні роботи (код ДК 021:2015 - 45450000-6) (Капітальний ремонт даху та спортивного залу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 на вул. Шевченка, 13 в м. Ківерці Волинської області)», затвердженої протоколом тендерного комітету №116 від 03.09.2018 року вимагалося подання інформації в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи переможця та завірена печаткою (у разі наявності) щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до Закону, або інформація в довільній формі про відсутність антикорупційної програми та уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони не є обов’язковими відповідно до Закону. Вами повідомлено, що така інформація містить у складі пропозиції. Однак, такої інформації в складі поданих Вами документів, окрім довідки, яка вимагалася згідно пункту1 розділу ІІІ тендерної документації – не має. Інформація, вказана у пунктах 1 та 2 розділу ІІІ відрізняється, оскільки одна із них є загальною інформаційною, а інша конкретизує згідно вимог закону. Відсутність документа, визначеного тендерною документацією є підставою для відхилення пропозиції. Заробітна плата у складі Вашої пропозиції для розряду 3,8 примінена на рівні 7800 грн., що суперечить проекту договору, оскільки не може перевищувати розмір, визначений органами виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо встановлення розміру кошторисної заробітної плати на поточний рік. Рішенням Ківерцівської районної ради від 19.06.2018 року № 27/4 “Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати на 2018 рік при здійсненні будівництва об’єктів за рахунок коштів районного бюджету” розмір кошторисної заробітної плати на 2018 рік при здійсненні будівництва (нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт, технічне переоснащення) об’єктів за рахунок коштів районного бюджету становить у розмірі 6617,40 гривень (шість тисяч шістсот сімнадцять гривень 40 коп.), що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8 для звичайних умов будівництва, що суперечить поданому підприємтвом “ПІК” розрахунку. При подачі пропозиції Вам необхідно було уточнити розмір заробітної плати у Ківерцівському районі, оскільки об’єкт є комунальною власністю та знаходиться на його території та відповідно до виконання робіт застосовується вартість, визначена місцевими органами самоврядування. Дана інформація знаходиться у вільному доступі на сайті засновника комунального майна – Ківерцівської районної ради. У відомості ресурсів матеріал "Коньковий тримач Н-051" значиться як витрати Замовника, що суперечить технічному завданню, визначеному у технічному завданні до тендерної документації. Так, дане порушення не призводить до збільшення вартості, однак є невідповідністю вимогам тендерної документації, а саме тендерної документації. Адміністративні витрати 1,38 при нормативних для ремонту 1,23 не відповідають проекту Договору, оскільки визначені для нового будівництва, а не проведення капітальних ремонтів. Помилковим є твердження, що розмір коефіцієнту визначення адміністративних витрат щодо категорії складності (за класом наслідків відповідальності) від СС1 до СС3 передбачено від 1,38 до 1,79 відповідно. Оскільки, відповідно до наказу від 16.04.2018 № 102 Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») були затверджені зміни: Зміна № 2 до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва; Зміна № 2 до ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва. Додатком Д чітко передбачено, що до ремонтних та реставраційно-відновлювальних робіт на пам"ятках архітектури та містобудування, а також ремонту житла, об"єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою застосовується узагальнений показник для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій, грн./люд.год - 1,23. Проектом договору п. 4.2 передбачено, що Договірна ціна уточнюється без зміни загальної вартості робіт у випадках, передбаченими законодавством та національними стандартами України з ціноутворення у будівництві (ДСТУ), а не у випадку допущення учасником помилок у розрахунках вартості, кошторисах, відомостях ресурсів тощо.   Враховуючи вищевикладене, дотримуючись принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, замовник зобов’язаний відхилити Вашу пропозицію відповідно до п.4 ч.1.ст.30 Закону України “Про публічні закупівлі” як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Окрім того, повідомляємо, що Ви вправі оскаржити рішення замовника в порядку статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ПП «ПІК» пропонує переглянути рішення про відхилення нашої пропозиції тендерним комітетом відділу освіти Ківерцівської райдержадміністрації від 25.09.2018року. Та залишає за собою право оскарження рішення Замовника в АМКУ

Номер: d67c43c1962e47bc98dd01209948b218
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-03-001000-a.c1
Назва: ПП «ПІК» пропонує переглянути рішення про відхилення нашої пропозиції тендерним комітетом відділу освіти Ківерцівської райдержадміністрації від 25.09.2018року. Та залишає за собою право оскарження рішення Замовника в АМКУ
Вимога:
. Про перевищення службових повноважень щодо відхилення Тендерної пропозиції ПП «ПІК» на закупівлю «Інші завершальні будівельні роботи (код ДК 021:2015 - 45450000-6) (Капітальний ремонт даху та спортивного залу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 на вул. Шевченка, 13 в м. Ківерці Волинської області)»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Рішення приймалося Замовником у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі". Вашу пропозицію було відхилено на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено