-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Запасні частини та комплектуючі до комбайнів
Торги відмінено
5 648 125.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 241.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 241.00 UAH
Період оскарження:
13.02.2025 21:45 - 18.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Номер:
0827268c46684f5281a52b521c551e66
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-13-015147-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. ТУ ГПЗ на зч та компл.pdf 04.03.2025 11:38
- 1. Протокол щодо відхилення.pdf 04.03.2025 11:38
- 2. Протокол про намір укласти договір.pdf 04.03.2025 11:38
- sign.p7s 04.03.2025 11:45
- Скарга ГПЗ 04.03.25.docx 04.03.2025 12:17
- Скарга ГПЗ 04.03.25.pdf 04.03.2025 12:17
- Відповідь недійсне ТУ переможця.pdf 07.03.2025 13:20
- рішення від 06.03.2025 № 3440.pdf 06.03.2025 15:38
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.03.2025 №4033.pdf 17.03.2025 12:46
- рішення від 14.03.2025 №4033.pdf 18.03.2025 17:32
- Відповідь на скаргу_word 10.03.2025 23:26
- Відповідь на скаргу_pdf 10.03.2025 23:26
- Лист ДП Донецькстандартметрологія 10.03.2025 23:26
- Скрін_наявність ТУ Переможця 10.03.2025 23:26
- Скрін _відсутність ТУ Скаржника 10.03.2025 23:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.03.2025 12:12
Дата розгляду скарги:
14.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.03.2025 15:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.03.2025 17:33
Дата виконання рішення Замовником:
28.03.2025 22:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Державне підприємство «Добропіллявугілля-видобуток» погоджується з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4033 -р/пк-пз від 14.03.2025, згідно з яким Державне підприємство «Добропіллявугілля-видобуток» зобов’язано скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД" (Код ЄДРПОУ:44174670) та рішення про визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" (код ЄДРПОУ: 42506339) переможцем процедури закупівлі — "Запасні частини та комплектуючі до комбайнів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-13-015147-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
64be25f35fbd4e8e948774c715ae64b1
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Рішенням уповноваженої особи від 27.02.2025 пропозицію Скаржника було відхилено через відсутність у складі пропозиції Дозволу Держпраці України на застосування устаткування підвищеної небезпеки (гірничошахтне обладнання), виданий на ім’я виробника предмету закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника.
У складі пропозиції Скаржника надано (файл «7 ТЧ2»):
- Дозвіл № 1341.21.32 виконувати: налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: гірничо-шахтне та гірничорятувальне устатковання та устатковання для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копали і огрудкування руд та концентратів тощо;
- Дозвіл № 1340.21.32 експлуатувати обладнання, що працює під тиском;
- Довідку від 18.02.2025 № 4 про наявність документів дозвільного характеру.
Також надано лист-пояснення від 18.02.2025 № 16 (файл «8 Лист-пояснення»).
Вказаний перелік дозволів відповідає чинному законодавству України: Ст. 21 Закону України "Про охорону праці", Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107.
Натомість дозвіл у формулюванні замовника - Дозвіл Держпраці України на застосування устаткування підвищеної небезпеки (гірничошахтне обладнання), вигаданий ним же документ, що не передбачений чинним законодавством України.
Крім того, перелік обладнання, що закуповується в рамках вказаної закупівлі (додаток №5 Документації), взагалі не належить до жодного з пунктів Групи А Порядку, оскільки є запасними частинами та комплектуючими комбайнів. Отже, виготовлення та продаж запасних частин та комплектуючих не потребує жодного дозволу.
Ураховуючи вказане вище, у складі пропозиції Скаржника надано документи дозвільного характеру, що передбачені чинним законодавством України та відповідають цим вимогам, - дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозвіл на експлуатацію, що, як наслідок також підтверджує статус виробника.
Крім того, на підставі п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не розмістив таке повідомлення.
Відхиливши найбільш економічну вигідну пропозицію Скаржника – ТОВ «ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД» на підставі абзацу 2 пункту 43 Особливостей, Замовник (уповноважена особа) порушив вимоги п.43, 44 Особливостей.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника.
У складі пропозиції Скаржника надано (файл «7 ТЧ2»):
- Дозвіл № 1341.21.32 виконувати: налагодження, ремонт, технічне обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: гірничо-шахтне та гірничорятувальне устатковання та устатковання для видобутку, транспортування, дроблення, сортування та збагачення корисних копали і огрудкування руд та концентратів тощо;
- Дозвіл № 1340.21.32 експлуатувати обладнання, що працює під тиском;
- Довідку від 18.02.2025 № 4 про наявність документів дозвільного характеру.
Також надано лист-пояснення від 18.02.2025 № 16 (файл «8 Лист-пояснення»).
Вказаний перелік дозволів відповідає чинному законодавству України: Ст. 21 Закону України "Про охорону праці", Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107.
Натомість дозвіл у формулюванні замовника - Дозвіл Держпраці України на застосування устаткування підвищеної небезпеки (гірничошахтне обладнання), вигаданий ним же документ, що не передбачений чинним законодавством України.
Крім того, перелік обладнання, що закуповується в рамках вказаної закупівлі (додаток №5 Документації), взагалі не належить до жодного з пунктів Групи А Порядку, оскільки є запасними частинами та комплектуючими комбайнів. Отже, виготовлення та продаж запасних частин та комплектуючих не потребує жодного дозволу.
Ураховуючи вказане вище, у складі пропозиції Скаржника надано документи дозвільного характеру, що передбачені чинним законодавством України та відповідають цим вимогам, - дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та дозвіл на експлуатацію, що, як наслідок також підтверджує статус виробника.
Крім того, на підставі п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не розмістив таке повідомлення.
Відхиливши найбільш економічну вигідну пропозицію Скаржника – ТОВ «ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД» на підставі абзацу 2 пункту 43 Особливостей, Замовник (уповноважена особа) порушив вимоги п.43, 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Прийняти скаргу до розгляду. Визначити незаконним і скасувати рішення уповноваженої особи від 27.02.2025 про відхилення пропозиції Скаржника – ТОВ «ГІРНИЧО-ПРОМИСЛОВИЙ ЗАВОД».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
0211a442ac3b439591394da6f5100815
Заголовок пункту скарги:
Незаконне визначення переможця закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.1 розділу 3 Документації: 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
В порушення вказаного пункту пропозицію ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" за даними перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/ підписано УЕП.
В порушення вказаного пункту пропозицію ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" за даними перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/ підписано УЕП.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3. Визначити незаконним і скасувати рішення уповноваженої особи від 27.02.2025 про визначення переможцем ТОВ «ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ» та повідомлення про намір укласти договір.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
e7e90d8e60de45208a7e7576e8eff251
Заголовок пункту скарги:
Незаконне визначення переможця закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2.2. Відповідно до п.10 Документації у випадку якщо учасник зареєстрований на тимчасово окупованій території та учасником не надано у складі тендерної пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом, замовник відхиляє його тендерну пропозицію на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
У складі пропозиції ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" надано:
- протокол від 27.09.2018 № 1 (файл «14. Протокол загальних зборів Техномайн»), де вказано, що за результатами відкритого голосування по другому питанню порядку денного вирішили: Визначити місцезнаходження ТОВ ''ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ'' наступне: 87515, м. Маріуполь, Центральний район, вул.
Італійська, б. 116А, кабінет 311;
- Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (файл «16. Витяг ПДВ Техномайн») з найменуванням контролюючого органу – 581 Маріупольське управління ГУ ДПС у Донецькій області.
Відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» вся територія Маріупольського району за винятком с. Заїченко, с. Пікузи Донецької області з 05.03.2022 є тимчасово окупованою російською федерацією території України.
Таким чином, ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" не надав у складі пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України, видане уповноваженим на це органом.
У складі пропозиції ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" надано:
- протокол від 27.09.2018 № 1 (файл «14. Протокол загальних зборів Техномайн»), де вказано, що за результатами відкритого голосування по другому питанню порядку денного вирішили: Визначити місцезнаходження ТОВ ''ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ'' наступне: 87515, м. Маріуполь, Центральний район, вул.
Італійська, б. 116А, кабінет 311;
- Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (файл «16. Витяг ПДВ Техномайн») з найменуванням контролюючого органу – 581 Маріупольське управління ГУ ДПС у Донецькій області.
Відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» вся територія Маріупольського району за винятком с. Заїченко, с. Пікузи Донецької області з 05.03.2022 є тимчасово окупованою російською федерацією території України.
Таким чином, ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" не надав у складі пропозиції підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України, видане уповноваженим на це органом.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3. Визначити незаконним і скасувати рішення уповноваженої особи від 27.02.2025 про визначення переможцем ТОВ «ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ» та повідомлення про намір укласти договір.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
a2eed991e8f542d1a8e4f2b294ddf307
Заголовок пункту скарги:
Незаконне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.1 розділу 3 Документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме, зокрема:
- Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Пунктом 5 Додатку № 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено вимогу надати: Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
У складі пропозиції ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" надано довідку від 20.02.2025 № 10 (файл «23. Інформаційна довідка щодо надання ліцензії»), в якій повідомлено про надання дозволу № 1870.11.14-29.52.1 ТОВ «Донбаська індустріальна компанія», який не є учасником процедури закупівлі.
Отже, у складі пропозиції ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ", саме як учасником, не надано ні чинної ліцензії, ні документу дозвільного характеру, ні вказано у довідці даних про ці документи.
- Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
Пунктом 5 Додатку № 6 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» встановлено вимогу надати: Достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.
У складі пропозиції ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" надано довідку від 20.02.2025 № 10 (файл «23. Інформаційна довідка щодо надання ліцензії»), в якій повідомлено про надання дозволу № 1870.11.14-29.52.1 ТОВ «Донбаська індустріальна компанія», який не є учасником процедури закупівлі.
Отже, у складі пропозиції ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ", саме як учасником, не надано ні чинної ліцензії, ні документу дозвільного характеру, ні вказано у довідці даних про ці документи.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3. Визначити незаконним і скасувати рішення уповноваженої особи від 27.02.2025 про визначення переможцем ТОВ «ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ» та повідомлення про намір укласти договір.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
e8019d4bdc47476ab90efd9c73d336ce
Заголовок пункту скарги:
Незаконне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2.4. Додаток № 5 Документації містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі, зокрема, технічну специфікацію.
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі пропозиції Учасник подає інформацію з урахуванням вимог, що визначені у цьому додатку.
Найменування товару або еквівалент:
1. Гідророзподільник РММ 10.34.82
….
36. Ходовий клапанний патрон DN12 .
Додатком 5 передбачено також: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі учасник має надати в складі тендерної пропозиції (детально в документації та тексті скарги).
У складі пропозиції ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" надано, зокрема:
- лист від 20.02.2024 № 9, в якому зазначено, що виробником товару є ТОВ «Донбаська індустріальна компанія» (файл «21. Довідка щодо виробника товару»);
- дилерський договір від 11.11.2024 з ТОВ «Донбаська індустріальна компанія» (файл «25. Договiр дилерський ДІК);
- копія титульної сторінки «Технические условия. Конвейєры шахтные скребковые» та «Изменение № 1» (файл «28. ТУ ТОВ ДІК»);
- зразок сертифіката якості ТОВ «Донбаська індустріальна компанія» (файл «36. Зразок сертифіката якості») на 36 найменувань продукції.
Настановою СОУ КЗПС 74.9-02568182-002:2024 встановлені конкретні вимоги щодо побудови, викладення, оформлення, позначення технічних умов на продукції, перевірки, перегляду, прийняття, надання чинності, скасування тощо.
ТУ розробляються на конкретний виріб або на кілька конкретних виробів (групові ТУ).
Наданий у складі пропозиції ТОВ «ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ» титульний аркуш ТУ ТОВ «Донбаська індустріальна компанія» на конвейєри сребкові жодним чином не підтверджує статус виробника запасних частин до комбайнів, - не відповідає предмету закупівлі запасні частини та комплектуючі до комбайнів.
Також надані у складі пропозиції ТУ ТОВ «Донбаська індустріальна компанія» зареєстровані 05.10.2011, а зміни № 1 до них – 29.12.2016. З урахуванням змін, надані ТУ не були переглянуті протягом 5 років до дати подання пропозиції – 21.02.2025 (9 років протермінування).
Отже, ТОВ «ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ» не надав у складі пропозиції ТУ виробника, документально не підтвердив, що ТОВ «Донбаська індустріальна компанія» є виробником товару, і, як наслідок, ТОВ «ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ» не підтвердив, що офіційним представником, дилером, дистриб’ютором виробника.
У складі пропозиції ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" надано дозвіл на ТОВ «Донбаська індустріальна компанія» № 1870.11.14-29.52.1 (файл «27. Дозвіл № 1870.11.14-29.52.1») на застосування устаткування підвищеної небезпеки: конвеєри шахтні скребкові, яке виготовляє ТОВ «Донбаська індустріальна компанія», виданий територіальним управління Держгірпромнагляду у Донецькій області.
Отже, по перше, вказаний дозвіл виданий не Держпраці, а Держгірпромнаглядом, по друге, - не на гірничошахтне обладнання, а на окремий вид конвеєру - скребковий.
Таким чином, у складі пропозиції ТОВ «ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ» відсутній дозвіл Держпраці України на застосування устаткування підвищеної небезпеки (гірничошахтне обладнання), виданий на ім’я виробника предмету закупівлі.
У складі пропозиції ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" надано начебто документ (файл «31. Свідоцтво стенд СУВ СУИ 3-35 ДИК»).
Вказаний «документ» у складі пропозиції ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" мав би підтвердити наявність свідоцтва, виданого 21 березня 2024 року ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДОНЕЦЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ" (ДП "ДОНЕЦЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ"). Проте вказане ДП припинило своє існування ще у липні 2023 року згідно з записом щодо припинення: № 1002711270032001711 від 12.07.2023, тобто за півроку до видачі так званого свідоцтва.
Помилки в тексті «техеічної» та «докумкетації» також свідчать про те, що це не є документом.
Отже, у складі пропозиції ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" відсутнє чинне свідоцтво перевірки метрологічних характеристик.
На підставі п. 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Замовник не скористався наявним правом на перевірку документів у складі пропозиції ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" та не забажав встановити факт зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації.
Отже, ураховуючи наведені вище підстави Замовник (уповноважена особа) порушила вимоги п.43, 44 Особливостей при визначенні переможцем закупівлі ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ".
На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі у складі пропозиції Учасник подає інформацію з урахуванням вимог, що визначені у цьому додатку.
Найменування товару або еквівалент:
1. Гідророзподільник РММ 10.34.82
….
36. Ходовий клапанний патрон DN12 .
Додатком 5 передбачено також: для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі учасник має надати в складі тендерної пропозиції (детально в документації та тексті скарги).
У складі пропозиції ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" надано, зокрема:
- лист від 20.02.2024 № 9, в якому зазначено, що виробником товару є ТОВ «Донбаська індустріальна компанія» (файл «21. Довідка щодо виробника товару»);
- дилерський договір від 11.11.2024 з ТОВ «Донбаська індустріальна компанія» (файл «25. Договiр дилерський ДІК);
- копія титульної сторінки «Технические условия. Конвейєры шахтные скребковые» та «Изменение № 1» (файл «28. ТУ ТОВ ДІК»);
- зразок сертифіката якості ТОВ «Донбаська індустріальна компанія» (файл «36. Зразок сертифіката якості») на 36 найменувань продукції.
Настановою СОУ КЗПС 74.9-02568182-002:2024 встановлені конкретні вимоги щодо побудови, викладення, оформлення, позначення технічних умов на продукції, перевірки, перегляду, прийняття, надання чинності, скасування тощо.
ТУ розробляються на конкретний виріб або на кілька конкретних виробів (групові ТУ).
Наданий у складі пропозиції ТОВ «ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ» титульний аркуш ТУ ТОВ «Донбаська індустріальна компанія» на конвейєри сребкові жодним чином не підтверджує статус виробника запасних частин до комбайнів, - не відповідає предмету закупівлі запасні частини та комплектуючі до комбайнів.
Також надані у складі пропозиції ТУ ТОВ «Донбаська індустріальна компанія» зареєстровані 05.10.2011, а зміни № 1 до них – 29.12.2016. З урахуванням змін, надані ТУ не були переглянуті протягом 5 років до дати подання пропозиції – 21.02.2025 (9 років протермінування).
Отже, ТОВ «ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ» не надав у складі пропозиції ТУ виробника, документально не підтвердив, що ТОВ «Донбаська індустріальна компанія» є виробником товару, і, як наслідок, ТОВ «ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ» не підтвердив, що офіційним представником, дилером, дистриб’ютором виробника.
У складі пропозиції ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" надано дозвіл на ТОВ «Донбаська індустріальна компанія» № 1870.11.14-29.52.1 (файл «27. Дозвіл № 1870.11.14-29.52.1») на застосування устаткування підвищеної небезпеки: конвеєри шахтні скребкові, яке виготовляє ТОВ «Донбаська індустріальна компанія», виданий територіальним управління Держгірпромнагляду у Донецькій області.
Отже, по перше, вказаний дозвіл виданий не Держпраці, а Держгірпромнаглядом, по друге, - не на гірничошахтне обладнання, а на окремий вид конвеєру - скребковий.
Таким чином, у складі пропозиції ТОВ «ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ» відсутній дозвіл Держпраці України на застосування устаткування підвищеної небезпеки (гірничошахтне обладнання), виданий на ім’я виробника предмету закупівлі.
У складі пропозиції ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" надано начебто документ (файл «31. Свідоцтво стенд СУВ СУИ 3-35 ДИК»).
Вказаний «документ» у складі пропозиції ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" мав би підтвердити наявність свідоцтва, виданого 21 березня 2024 року ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДОНЕЦЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ" (ДП "ДОНЕЦЬКСТАНДАРТМЕТРОЛОГІЯ"). Проте вказане ДП припинило своє існування ще у липні 2023 року згідно з записом щодо припинення: № 1002711270032001711 від 12.07.2023, тобто за півроку до видачі так званого свідоцтва.
Помилки в тексті «техеічної» та «докумкетації» також свідчать про те, що це не є документом.
Отже, у складі пропозиції ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" відсутнє чинне свідоцтво перевірки метрологічних характеристик.
На підставі п. 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Замовник не скористався наявним правом на перевірку документів у складі пропозиції ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ" та не забажав встановити факт зазначення у тендерній пропозиції недостовірної інформації.
Отже, ураховуючи наведені вище підстави Замовник (уповноважена особа) порушила вимоги п.43, 44 Особливостей при визначенні переможцем закупівлі ТОВ "ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ".
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3. Визначити незаконним і скасувати рішення уповноваженої особи від 27.02.2025 про визначення переможцем ТОВ «ТЕХНОМАЙН ІНВЕСТ» та повідомлення про намір укласти договір.