-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Елементи електричних схем
Торги відмінено
191 469.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 957.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 957.35 UAH
Період оскарження:
13.02.2025 19:44 - 18.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
4c78b821a6344246912d480160dd4aa6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-13-014759-a.a1
Назва:
СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Дана скарга сформована та подана у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості, Постанова №1178) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей).
8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ 38299914) (далі – Замовник) від 13 лютого 2025 року було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), «Елементи електричних схем» за ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем.
Фактичні обставини
ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» (далі – Скаржник) подав тендерну пропозицію та взяв участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, а також виграв аукціон за результатами закупівлі, і далі перебував на стадії кваліфікації із найнижчою ціною тендерної пропозиції.
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 24 лютого 2025 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли наступні учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» (Скаржник) 133 719,00
UAH з ПДВ 122 994,00
UAH з ПДВ
ФОП Кучугурна Оксана Анатоліївна 139 015,00
UAH з ПДВ 123 000,00
UAH з ПДВ
ФОП "НІКІШОВ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 153 03/03-10,00 UAH з ПДВ 153 03/03-10,00 UAH з ПДВ
… … …
Учасник - Скаржник запропонував найкращу та нейкономічнішу ціну «122 994,00 грн з ПДВ» під час аукціону для товару за ДК 021:2015:31220000-4: Елементи електричних схем.
03 березня 2025 року Замовник ухвалив рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, що було зафіксовано в протоколі відхилення тендерної пропозиції (Протокол №03/03-1) (далі – Протокол). Замовник обґрунтував своє рішення тим, що Скаржник не надав належні документи на ппідтвердження відповідності технічному завданню замовника/недостовірну інформацію.
Скаржник, ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ», вважає, що зазначені рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, призвели до порушення норм законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол 0303 відхилення.pdf 06.03.2025 19:31
- Скарга АМКУ ДСНС.pdf 06.03.2025 19:31
- Скарга АМКУ ДСНС.docx 06.03.2025 19:31
- Довідка технічні характеристики.pdf 06.03.2025 19:31
- Лист-пояснення.pdf 06.03.2025 19:31
- Порівняльна таблиця.pdf 06.03.2025 19:31
- Характеристики світильника.pdf 06.03.2025 19:31
- sign.p7s 06.03.2025 19:33
- рішення від 10.03.2025 №3590.pdf 10.03.2025 17:44
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.03.2025 №4214.pdf 19.03.2025 11:47
- рішення від 18.03.2025 №4214.pdf 20.03.2025 14:30
- Відповідь на запит АМКУ.pdf 13.03.2025 18:35
- Додаток 1 Скриншот ТМ Luxel.pdf 13.03.2025 18:35
- Відповідь на запит АМКУ.docx 13.03.2025 18:35
- Протокол 0303 відхилення ПП Боярські Ряди.pdf 13.03.2025 18:35
- Порівняльна таблиця.pdf 13.03.2025 18:35
- Протокол 2503-1 8 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області.pdf 25.03.2025 13:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.03.2025 19:46
Дата розгляду скарги:
18.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.03.2025 17:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.03.2025 14:31
Дата виконання рішення Замовником:
25.03.2025 13:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2025 №4214-р/пк-пз 8 державним пожежно-рятувальним загоном Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області скасовано рішення рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "БОЯРСЬКІ РЯДИ" (код ЄДРПОУ:20619291) та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Кучугурної Оксани Анатоліївни переможцем за процедурою закупівлі — "Елементи електричних схем"
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7d0b88b9ae0d4658adabfeb5ac9ce84a
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Щодо неправомірного рішення ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:
Протокол № 03/03-1 від 03 березня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника містить наступні підстави:
«Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Під час розгляду тендерної пропозиції ПП «БОРСЬКІ РЯДИ» були виявлені невідповідності, у зв’язку з чим було складено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель (Протокол № 28/02-3 від 28.02.2025).
Учасником ПП «БОРСЬКІ РЯДИ» не в повному обсязі виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме:
Учасник не усунув невідповідність щодо підтвердження відповідної інформації та документу, що підтверджує вказані характеристики, а саме: п. 10 та 22 «Розетка подвійна OPERA (біла)» 2007» файл Учасника «Порівняльна таблиця.pdf» не надано підтверджуючої відповідної інформації та документу щодо характеристик запропонованого товару Учасника.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів (спрощених закупівель), та/або зазначена інформація є такою, що не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, установленим статтею 22 Закону, вимогам тендерної документації (у тому числі технічним вимогам до предмета закупівлі), протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Керуючись пунктом 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника ПП «БОРСЬКІ РЯДИ».
Скаржник із такими підставами відхилення не погоджується та повідомляє, що вони є незаконними на підставі наступного:
Рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції суперечить об’єктивності і вимогам Тендерної документації та законодавству України, так як зазначені підстави є необґрунтованими та незаконними, оскільки ґрунтується на вимогах, що не були передбачені тендерною документацією.
Відповідно до пункту 3.1 Додатку 1 Тендерної документації, замовником було встановлено, що учасник має надати:
«Інформацію про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі».
Учасником було повністю виконано зазначену вимогу шляхом надання відповідної довідки, яка містить підтвердження згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами замовника щодо предмета закупівлі.
Натомість замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію, посилаючись на відсутність документів, які не були передбачені тендерною документацією. Таким чинном, Замовником допущено наступні порушення:
- Вимога щодо додаткових документів не передбачена тендерною документацією. Відповідно до частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, які не вимагаються законодавством та тендерною документацією, не можуть бути підставою для відхилення.
- Відсутність підстав для відхилення пропозиції. Замовник не навів обґрунтованих причин, які свідчили б про невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
- Порушення пункту 40 Особливостей № 1178. У разі виявлення невідповідностей у документах учасника замовник мав би надати 24 години для їх усунення. Однак такого Замовник не може вимагати додаткові документи в порядку 24 годин, що не були передбачені тендерною документацією
- Учасник надав гарантійний лист, який підтверджує його згоду на виконання всіх умов закупівлі відповідно до Додатку 3, що є достатнім підтвердженням відповідності пропозиції учасника вимогам замовника, що були встановлені в тендерній документації.
Надані Скаржником технічні документи відповідають вимога технічного завдання .
Відповідно до рішень Антимонопольного комітету України, зокрема рішення № 17124-р/пк-пз від 21.10.2024 року, відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі вимог, які не були передбачені тендерною документацією, є неправомірним. АМКУ зазначає, що всі вимоги до учасників повинні бути чітко визначені в тендерній документації, а їхня невідповідність має підтверджуватися належними доказами, а не припущеннями або інформацією, отриманою від інших учасників ринку. Також у рішенні № 15916-р/пк-пз від 26.09.2024 року зазначено, що відхилення тендерної пропозиції через відсутність певної інформації є правомірним лише за умови, якщо така вимога була чітко передбачена тендерною документацією.
Таким чином, Замовник не має права встановлювати додаткові вимоги, які не були передбачені тендерною документацією, а твердження про подання недостовірної інформації повинні бути підтверджені документально та належними доказами. В іншому випадку відхилення тендерної пропозиції є неправомірним, а учасник має право звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою на дії замовника.
Враховуючи зазначене, відхилення тендерної пропозиції є безпідставним та таким, що порушує принципи публічних закупівель, встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципи недискримінації учасників та об’єктивної оцінки тендерних пропозицій, про що більш детально нижче.
Умови документації закупівлі:
Пункт 6 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачає «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) Вимоги до предмета закупівлі (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики) зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації).
У тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні “або еквівалент”.
Відповідно до пункту 3.1 Додатку 1 Тендерної документації встановлено: документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі:
Інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі.
Відповідно до пункту 3.2 Додатку 1 Тендерної документації встановлено: Довідка про технічні характеристики товару що пропонується учасником у вигляді порівняльної таблиці згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації встановлено: «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛ» Елементи електричних схем, код за ДК 021:2015 - 31220000-4 Елементи електричних схем:
1. Товар повинен бути ЯКІСНИМ відповідати вимогам діючих стандартів, які пред’являються до даного Товару (ДСТУ тощо).
1.1. Товар повинен бути новим, не раніше 2024 р. виготовлення, таким що не був у вжитку терміни та умови його зберігання не порушені.
1.2. Товар не повинен мати дефектів, пов'язаних з матеріалами та роботою по їх виготовленню, які виявляються в результаті дії або упущення виробника та Постачальника за Договором.
1.3. Товар повинен бути виготовлений у відповідності зі стандартами, що діють на території України затвердженими на даний вид Товару.
1.4. Якість Товару, що поставляється в рамках даного Договору повинна відповідати стандартам і технічній документації виробника, підтверджена сертифікатом відповідності, посвідченням якості заводу-виробника й іншими документами (якщо такі потрібні до даного Товару).
1.5. Товар повинен бути в спеціальній упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки.
1.6. Не допускається поставка виставочних та дослідних зразків Товару.
1.7. Гарантійний строк (строк, протягом якого Учасник гарантує якість товару) складає не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати підписання видаткової накладної Замовником.
Товар повинен відповідати параметрам не нижчими ніж зазначені у специфікації:…
Скаржником було надано наступні документи на підтвердження його відповідності вимогам технічного завдання - Додатку 3 тендерної документації:
- Гарантійний лист згоду із технічним завданням закупівлі (файл «Довідка технічні характеристики.pdf»)- чим виконано вимогу п.3.1 Додатку 3 Тендерної документації «Інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі.»
- Документи на підтвердження технічних вимог (файл «Порівняльна таблиця.pdf») - чим виконано вимогу п.3.2 Додатку 3 Тендерної документації «Довідка про технічні характеристики товару що пропонується учасником у вигляді порівняльної таблиці згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації.»
Ці документи підтверджують відповідність Скаржника технічним та іншим вимогам Додатку 3 Тендерної документації, що спростовує аргументи Замовника про невідповідність пропозиції.
З огляду на зазначене, Скаржник вбачає наявні підстави, щоб скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції та забезпечити об’єктивний розгляд тендерної пропозиції відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Надані Скаржником технічні документи відповідають вимога технічного завдання.
Таким чином, твердження Протоколу не відповідають дійсності, а відхилення пропозиції Скаржника є неправомірним.
Отже, Скаржником виконано всі вимоги тендерної документації, а підстави для відхилення тендерної пропозиції, викладені у протоколі, не відповідають законодавству України та є необґрунтованими.
ІІ
Щодо вимоги замовника про усунення невідповідностей від 02 березня 2025 року: «Так, під час розгляду тендерної пропозиції ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ», поданої на процедуру закупівлі Елементи електричних схем, код ДК 021:2015: 31220000-4 Елементи електричних схем, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-02-13-014759-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності.
1. перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 3.1. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання: «Інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі;»
2. перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції надав документ «Порівняльна таблиця.pdf» , в якому зазначено п. 31 «Світильник світлодіодний Hopfen HLR-24 24 Вт білий 4500 К» «Площа освітлення: 10-20 кв.м.» посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 3.2. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено «Довідка про технічні характеристики товару що пропонується учасником у вигляді порівняльної таблиці згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом надання чинної відповідної інформації щодо значення площи освітлення.
3.перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції надав документ «Порівняльна таблиця.pdf» , в якому зазначено «Найменування товару що пропонується до постачання» п. 22 «Розетка подвійна OPERA (білий) 2007» з вказаним номінальним струмом 10 А, провівши моніторинг мережею Інтернет запропонованого Товару, в характеристиках зазначено « Номінальний струм: 16 А». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» п. 22. Розетка подвійна без заземлення без шторок, Характеристики: «Номінальний струм: 10 А». перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом надання чинної відповідної інформації та документу, що підтверджують вказані характеристики.».
Замовником виставлено вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ», яка є необґрунтованою, незаконною та такою, що суперечить тендерній документації та нормам законодавства у сфері публічних закупівель. Вимога замовника фактично ґрунтується на додаткових документах та відомостях, які не були передбачені тендерною документацією, що є прямим порушенням принципів здійснення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, замовник зазначає, що учасником не надано інформацію про згоду з умовами тендерної документації у довільній формі, хоча така інформація була надана у повному обсязі у складі тендерної пропозиції. Відповідно до вимог п. 3.1 Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен був надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про згоду з умовами та вимогами замовника, визначеними у Додатку 3 до тендерної документації, а також гарантування їх виконання. Скаржник виконав цю вимогу у повному обсязі, надавши відповідний документ, що відповідає встановленим критеріям. Незважаючи на це, замовник висунув вимогу щодо усунення невідповідностей, яка фактично суперечить положенням тендерної документації та ставить перед учасником нові вимоги, що не були передбачені на етапі подання пропозиції.
Крім того, у вимозі зазначено, що учасник повинен виправити нібито невідповідність, пов’язану із площею освітлення запропонованого світильника. Водночас тендерна документація не містила вимоги щодо зазначення конкретного значення площі освітлення у порівняльній таблиці. Вимога замовника про надання додаткової інформації, яка не була передбачена тендерною документацією, є порушенням принципу незмінності умов закупівлі та штучним створенням перешкод для участі учасника у процедурі закупівлі.
Окремо слід звернути увагу на факт, що замовник на власний розсуд здійснив перевірку товару через Інтернет і на підставі знайденої ним інформації висунув учаснику вимогу щодо номінального струму запропонованої розетки. Тендерна документація не передбачала використання Інтернет-джерел для перевірки відповідності товару, а самостійний моніторинг замовником ринку та подальше висунення вимоги про виправлення нібито невідповідності, яка не передбачена документацією, є незаконним і дискримінаційним. Інформація, розміщена в мережі Інтернет, не є офіційним та достовірним джерелом для оцінки відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Скаржник належним чином виконав вимогу пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель і подав лист-пояснення разом із додатковими документами на підтвердження відповідності запропонованого товару усім встановленим критеріям. Однак замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію, не врахувавши надану учасником інформацію та продовжив наполягати на необхідності подання документів, які не передбачені тендерною документацією. Такі дії замовника свідчать про порушення принципів відкритості та рівного ставлення до всіх учасників закупівлі, оскільки в результаті неправомірного тлумачення вимог документації фактично створено штучні бар’єри для участі у тендері. (надані документи додаються «Листа пояснення.pdf» та «Характеристики світильника.pdf»)
З огляду на викладене, дії замовника щодо виставлення вимоги про усунення невідповідностей та подальше відхилення тендерної пропозиції є незаконними, оскільки:
- учасник належним чином виконав усі вимоги тендерної документації та подав необхідну довідку-згоду у довільній формі, як це вимагалося п. 3.1 Додатку 1;
- замовник вимагає додаткові відомості щодо площі освітлення, які не передбачені тендерною документацією, що є прямим порушенням принципу незмінності умов закупівлі після її оголошення;
- перевірка відповідності запропонованого товару через Інтернет є незаконною та не передбачена тендерною документацією, а тому не може слугувати підставою для висунення вимог до учасника, крім того Замовник наводить загальні твердження без посилання на конкретні невідповідності;
- скаржник виконав вимогу про надання пояснень та додаткової інформації, проте замовник безпідставно їх проігнорував і неправомірно відхилив тендерну пропозицію.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» є незаконним, дискримінаційним та таким, що суперечить принципам публічних закупівель. Вимагаємо скасування неправомірного рішення про відхилення пропозиції та поновлення прав скаржника у процедурі закупівлі.
2. Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну «122 994,00 грн з ПДВ.» під час аукціону для предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем, при цьому безпідставно відхиливши її Замовник порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також рішення про відхилення із зазначених вище підстав є дискримінаційним та незаконним.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
Протокол № 03/03-1 від 03 березня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника містить наступні підстави:
«Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Під час розгляду тендерної пропозиції ПП «БОРСЬКІ РЯДИ» були виявлені невідповідності, у зв’язку з чим було складено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель (Протокол № 28/02-3 від 28.02.2025).
Учасником ПП «БОРСЬКІ РЯДИ» не в повному обсязі виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме:
Учасник не усунув невідповідність щодо підтвердження відповідної інформації та документу, що підтверджує вказані характеристики, а саме: п. 10 та 22 «Розетка подвійна OPERA (біла)» 2007» файл Учасника «Порівняльна таблиця.pdf» не надано підтверджуючої відповідної інформації та документу щодо характеристик запропонованого товару Учасника.
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів (спрощених закупівель), та/або зазначена інформація є такою, що не підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, установленим статтею 22 Закону, вимогам тендерної документації (у тому числі технічним вимогам до предмета закупівлі), протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Керуючись пунктом 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника ПП «БОРСЬКІ РЯДИ».
Скаржник із такими підставами відхилення не погоджується та повідомляє, що вони є незаконними на підставі наступного:
Рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції суперечить об’єктивності і вимогам Тендерної документації та законодавству України, так як зазначені підстави є необґрунтованими та незаконними, оскільки ґрунтується на вимогах, що не були передбачені тендерною документацією.
Відповідно до пункту 3.1 Додатку 1 Тендерної документації, замовником було встановлено, що учасник має надати:
«Інформацію про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі».
Учасником було повністю виконано зазначену вимогу шляхом надання відповідної довідки, яка містить підтвердження згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами замовника щодо предмета закупівлі.
Натомість замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію, посилаючись на відсутність документів, які не були передбачені тендерною документацією. Таким чинном, Замовником допущено наступні порушення:
- Вимога щодо додаткових документів не передбачена тендерною документацією. Відповідно до частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, які не вимагаються законодавством та тендерною документацією, не можуть бути підставою для відхилення.
- Відсутність підстав для відхилення пропозиції. Замовник не навів обґрунтованих причин, які свідчили б про невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
- Порушення пункту 40 Особливостей № 1178. У разі виявлення невідповідностей у документах учасника замовник мав би надати 24 години для їх усунення. Однак такого Замовник не може вимагати додаткові документи в порядку 24 годин, що не були передбачені тендерною документацією
- Учасник надав гарантійний лист, який підтверджує його згоду на виконання всіх умов закупівлі відповідно до Додатку 3, що є достатнім підтвердженням відповідності пропозиції учасника вимогам замовника, що були встановлені в тендерній документації.
Надані Скаржником технічні документи відповідають вимога технічного завдання .
Відповідно до рішень Антимонопольного комітету України, зокрема рішення № 17124-р/пк-пз від 21.10.2024 року, відхилення тендерної пропозиції учасника на підставі вимог, які не були передбачені тендерною документацією, є неправомірним. АМКУ зазначає, що всі вимоги до учасників повинні бути чітко визначені в тендерній документації, а їхня невідповідність має підтверджуватися належними доказами, а не припущеннями або інформацією, отриманою від інших учасників ринку. Також у рішенні № 15916-р/пк-пз від 26.09.2024 року зазначено, що відхилення тендерної пропозиції через відсутність певної інформації є правомірним лише за умови, якщо така вимога була чітко передбачена тендерною документацією.
Таким чином, Замовник не має права встановлювати додаткові вимоги, які не були передбачені тендерною документацією, а твердження про подання недостовірної інформації повинні бути підтверджені документально та належними доказами. В іншому випадку відхилення тендерної пропозиції є неправомірним, а учасник має право звернутися до Антимонопольного комітету України зі скаргою на дії замовника.
Враховуючи зазначене, відхилення тендерної пропозиції є безпідставним та таким, що порушує принципи публічних закупівель, встановлені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципи недискримінації учасників та об’єктивної оцінки тендерних пропозицій, про що більш детально нижче.
Умови документації закупівлі:
Пункт 6 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачає «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) Вимоги до предмета закупівлі (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики) зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації).
У тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні “або еквівалент”.
Відповідно до пункту 3.1 Додатку 1 Тендерної документації встановлено: документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі:
Інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі.
Відповідно до пункту 3.2 Додатку 1 Тендерної документації встановлено: Довідка про технічні характеристики товару що пропонується учасником у вигляді порівняльної таблиці згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 3 Тендерної документації встановлено: «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛ» Елементи електричних схем, код за ДК 021:2015 - 31220000-4 Елементи електричних схем:
1. Товар повинен бути ЯКІСНИМ відповідати вимогам діючих стандартів, які пред’являються до даного Товару (ДСТУ тощо).
1.1. Товар повинен бути новим, не раніше 2024 р. виготовлення, таким що не був у вжитку терміни та умови його зберігання не порушені.
1.2. Товар не повинен мати дефектів, пов'язаних з матеріалами та роботою по їх виготовленню, які виявляються в результаті дії або упущення виробника та Постачальника за Договором.
1.3. Товар повинен бути виготовлений у відповідності зі стандартами, що діють на території України затвердженими на даний вид Товару.
1.4. Якість Товару, що поставляється в рамках даного Договору повинна відповідати стандартам і технічній документації виробника, підтверджена сертифікатом відповідності, посвідченням якості заводу-виробника й іншими документами (якщо такі потрібні до даного Товару).
1.5. Товар повинен бути в спеціальній упаковці, яка відповідає характеру товару і захищає його від пошкоджень під час поставки.
1.6. Не допускається поставка виставочних та дослідних зразків Товару.
1.7. Гарантійний строк (строк, протягом якого Учасник гарантує якість товару) складає не менше 12 (дванадцяти) місяців з дати підписання видаткової накладної Замовником.
Товар повинен відповідати параметрам не нижчими ніж зазначені у специфікації:…
Скаржником було надано наступні документи на підтвердження його відповідності вимогам технічного завдання - Додатку 3 тендерної документації:
- Гарантійний лист згоду із технічним завданням закупівлі (файл «Довідка технічні характеристики.pdf»)- чим виконано вимогу п.3.1 Додатку 3 Тендерної документації «Інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі.»
- Документи на підтвердження технічних вимог (файл «Порівняльна таблиця.pdf») - чим виконано вимогу п.3.2 Додатку 3 Тендерної документації «Довідка про технічні характеристики товару що пропонується учасником у вигляді порівняльної таблиці згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації.»
Ці документи підтверджують відповідність Скаржника технічним та іншим вимогам Додатку 3 Тендерної документації, що спростовує аргументи Замовника про невідповідність пропозиції.
З огляду на зазначене, Скаржник вбачає наявні підстави, щоб скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції та забезпечити об’єктивний розгляд тендерної пропозиції відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Надані Скаржником технічні документи відповідають вимога технічного завдання.
Таким чином, твердження Протоколу не відповідають дійсності, а відхилення пропозиції Скаржника є неправомірним.
Отже, Скаржником виконано всі вимоги тендерної документації, а підстави для відхилення тендерної пропозиції, викладені у протоколі, не відповідають законодавству України та є необґрунтованими.
ІІ
Щодо вимоги замовника про усунення невідповідностей від 02 березня 2025 року: «Так, під час розгляду тендерної пропозиції ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ», поданої на процедуру закупівлі Елементи електричних схем, код ДК 021:2015: 31220000-4 Елементи електричних схем, ідентифікатор закупівлі № UA-2025-02-13-014759-a, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності.
1. перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 3.1. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання: «Інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у вигляді довідки в довільній формі;»
2. перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції надав документ «Порівняльна таблиця.pdf» , в якому зазначено п. 31 «Світильник світлодіодний Hopfen HLR-24 24 Вт білий 4500 К» «Площа освітлення: 10-20 кв.м.» посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п. 3.2. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації, встановлено «Довідка про технічні характеристики товару що пропонується учасником у вигляді порівняльної таблиці згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом надання чинної відповідної інформації щодо значення площи освітлення.
3.перелік виявлених невідповідностей: учасник у складі тендерної пропозиції надав документ «Порівняльна таблиця.pdf» , в якому зазначено «Найменування товару що пропонується до постачання» п. 22 «Розетка подвійна OPERA (білий) 2007» з вказаним номінальним струмом 10 А, провівши моніторинг мережею Інтернет запропонованого Товару, в характеристиках зазначено « Номінальний струм: 16 А». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» п. 22. Розетка подвійна без заземлення без шторок, Характеристики: «Номінальний струм: 10 А». перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику необхідно виправити виявлену невідповідність шляхом надання чинної відповідної інформації та документу, що підтверджують вказані характеристики.».
Замовником виставлено вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ», яка є необґрунтованою, незаконною та такою, що суперечить тендерній документації та нормам законодавства у сфері публічних закупівель. Вимога замовника фактично ґрунтується на додаткових документах та відомостях, які не були передбачені тендерною документацією, що є прямим порушенням принципів здійснення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, замовник зазначає, що учасником не надано інформацію про згоду з умовами тендерної документації у довільній формі, хоча така інформація була надана у повному обсязі у складі тендерної пропозиції. Відповідно до вимог п. 3.1 Додатку 1 тендерної документації, учасник повинен був надати довідку в довільній формі, яка містить інформацію про згоду з умовами та вимогами замовника, визначеними у Додатку 3 до тендерної документації, а також гарантування їх виконання. Скаржник виконав цю вимогу у повному обсязі, надавши відповідний документ, що відповідає встановленим критеріям. Незважаючи на це, замовник висунув вимогу щодо усунення невідповідностей, яка фактично суперечить положенням тендерної документації та ставить перед учасником нові вимоги, що не були передбачені на етапі подання пропозиції.
Крім того, у вимозі зазначено, що учасник повинен виправити нібито невідповідність, пов’язану із площею освітлення запропонованого світильника. Водночас тендерна документація не містила вимоги щодо зазначення конкретного значення площі освітлення у порівняльній таблиці. Вимога замовника про надання додаткової інформації, яка не була передбачена тендерною документацією, є порушенням принципу незмінності умов закупівлі та штучним створенням перешкод для участі учасника у процедурі закупівлі.
Окремо слід звернути увагу на факт, що замовник на власний розсуд здійснив перевірку товару через Інтернет і на підставі знайденої ним інформації висунув учаснику вимогу щодо номінального струму запропонованої розетки. Тендерна документація не передбачала використання Інтернет-джерел для перевірки відповідності товару, а самостійний моніторинг замовником ринку та подальше висунення вимоги про виправлення нібито невідповідності, яка не передбачена документацією, є незаконним і дискримінаційним. Інформація, розміщена в мережі Інтернет, не є офіційним та достовірним джерелом для оцінки відповідності пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Скаржник належним чином виконав вимогу пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель і подав лист-пояснення разом із додатковими документами на підтвердження відповідності запропонованого товару усім встановленим критеріям. Однак замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію, не врахувавши надану учасником інформацію та продовжив наполягати на необхідності подання документів, які не передбачені тендерною документацією. Такі дії замовника свідчать про порушення принципів відкритості та рівного ставлення до всіх учасників закупівлі, оскільки в результаті неправомірного тлумачення вимог документації фактично створено штучні бар’єри для участі у тендері. (надані документи додаються «Листа пояснення.pdf» та «Характеристики світильника.pdf»)
З огляду на викладене, дії замовника щодо виставлення вимоги про усунення невідповідностей та подальше відхилення тендерної пропозиції є незаконними, оскільки:
- учасник належним чином виконав усі вимоги тендерної документації та подав необхідну довідку-згоду у довільній формі, як це вимагалося п. 3.1 Додатку 1;
- замовник вимагає додаткові відомості щодо площі освітлення, які не передбачені тендерною документацією, що є прямим порушенням принципу незмінності умов закупівлі після її оголошення;
- перевірка відповідності запропонованого товару через Інтернет є незаконною та не передбачена тендерною документацією, а тому не може слугувати підставою для висунення вимог до учасника, крім того Замовник наводить загальні твердження без посилання на конкретні невідповідності;
- скаржник виконав вимогу про надання пояснень та додаткової інформації, проте замовник безпідставно їх проігнорував і неправомірно відхилив тендерну пропозицію.
Таким чином, відхилення тендерної пропозиції ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» є незаконним, дискримінаційним та таким, що суперечить принципам публічних закупівель. Вимагаємо скасування неправомірного рішення про відхилення пропозиції та поновлення прав скаржника у процедурі закупівлі.
2. Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну «122 994,00 грн з ПДВ.» під час аукціону для предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015: 31220000-4 — Елементи електричних схем, при цьому безпідставно відхиливши її Замовник порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також рішення про відхилення із зазначених вище підстав є дискримінаційним та незаконним.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.
Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
×
-
Назва доказу:
Характеристики світильника
-
Повʼязаний документ:
Характеристики світильника.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист пояснення
-
Повʼязаний документ:
Лист-пояснення.pdf
-
-
Назва доказу:
Повірняльна таблиця
-
Повʼязаний документ:
Порівняльна таблиця.pdf
-
-
Назва доказу:
довідка про технічні характеристики від скаржника
-
Повʼязаний документ:
Довідка технічні характеристики.pdf
-
-
Назва доказу:
протокол про відхилення скаржника
-
Повʼязаний документ:
Протокол 0303 відхилення.pdf
-
-
Назва доказу:
скарга в електронному форматі
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ ДСНС.docx
-
-
Назва доказу:
скарга підписана
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ ДСНС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника у вигляді протоколу № 03/03-1 від 03.03.2025 року про відхилення тендерної пропозиції ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» неправомірним та необґрунтованим, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель із наступних підстав - Скаржником належним чином надано інформацію та документи на підтвердження технічного завдання закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення у вигляді протоколу № 03/03-1 від 03.03.2025 року про відхилення тендерної ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» через відсутність законних підстав. 4. Зобов’язати Замовника повернутися до розгляду пропозиції ПП «БОЯРСЬКІ РЯДИ» в законному порядку (розглянути пропозицію із дотриманням вимог статті 5 Закон та умовами тендерної документації).