• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Металопластикові двері

Завершена

18 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 185.00 UAH
Період оскарження: 13.02.2025 18:29 - 18.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

неправомірне відхилення пропозиції учасника

Номер: 1d3024acc70a45bd9d9da89d2b3dc4e1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-13-014484-a.c6
Назва: неправомірне відхилення пропозиції учасника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 04.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.03.2025 15:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.04.2025 17:28
Дата виконання рішення Замовником: 09.04.2025 13:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.04.2025 №5336-р/пк-пз, Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області скасовано рішення прийняте уповноваженою особою від 20.03.2025 № 20-03-2025 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" за процедурою закупівлі - "Металопластикові двері", код згідно з ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби. Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-13-014484-a.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", КАСЯН ВАДИМ 380969659618 tov-umb2023@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1412982eee01417c93588a9da4245cdf
Заголовок пункту скарги: неправомірне відхилення пропозиції учасника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 13-02-2025 р. Головне управління Держаної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровський області розмістив оголошення в Електроній системі закупівель (далі-ЕСЗ) № UA-2025-02-13-014484-a на закупівлю : «Металопластикові двері
код за ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби» на суму 18 500 UAH (з ПДВ) із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 21-02-2025, 00:00.
21-02-2025, 11:33 по даній закупівлі після проведеного аукціону було оприлюднено протокол розкриття тендерних пропозицій, участь в даній закупівлі взяли наступні учасники з ціновими пропозиціями:
1. ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" на суму 14 880 UAH, з ПДВ
2. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 16 377,31 UAH, з ПДВ

Системою ЕСЗ цінова пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" була визнана як найбільш економічно вигідна та перейшла на кваліфікацію, але після Рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ №3847-р/пк-пз від 12.03.2025 була відхилена , як така що не відповідає вимогам ТД.
Після цього пропозиція ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (Далі – Скаржник) перейшла на кваліфікацію. Перебуваючи на кваліфікації , Замовник прийняв рішення про відхилення пропозиції Скаржника відповідно до протоколу 20-03-25 від 20.03.2025р., як така що не відповідає вимогам ТД , зазначивши наступні причини:
« По-перше, у складі пропозиції Учасника відсутня інформація про згоду з умоваами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 тендерної документації та гарантування їх виконання, що не відповідає вимогам підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Учасником у складі пропозиції надано лист з інформацією про те, що ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" ознайомилося з технічними вимогами та гарантує надати послуги.
Тобто, інформація про згоду з умовами та вимогами замовника та гарантування поставити товар, що є предметом закупівлі цих торгів відсутня….
По-друге, на виконання вимоги підпункту 3.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним , кількісним та іншим вимогам замовника щодо предмета закупівлі , Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про технічні характеристики товару , що пропонується Учасником у вигляді порівняльної таблиці згідно з Додатком 3 до тендерної документації.
Ініціатором закупівлі- відділом матеріального забезпечення та експлуатації споруд УРЗ Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області розглянуто пропозицію Учасника та надано висновок у вигляді службової записки від 18.03.2024р. за підписом начальника відділу Назара Шмигеля про те, що зазначені Учасником технічні характеристики профільної системи не відповідають профільній системі яку він пропонує…»
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , як учасник закупівлі не погодилось з таким рішенням Замовника та через ЕСЗ звернулося до Замовника 20-03-25, з наступною вимогою:
«Шановний Замовник, відповідно до протоколу № 20-03-2025 від 20.03.2025р. Ви відхилили пропозицію ТОВ "Українське міжрегіональне будівництво" , але ж ми з таким рішенням категорично незгодні з наступних підстав:
1. Ви посилаєтесь на те що ми не виконали вимогу Додатку 3 п.3.1, але ж Додаток 3 НЕ МІСТИТЬ п.3.1
2. Ви посилаєтесь на те, шо в нашій пропозиції відсутня інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 та гарантуванням їх виконання, але ж нами був завантажений файл "27 Додаток 3 Згода з ТЗ" в якому вказано: "Товариство з обмеженою відповідальністю «Українське міжрегіональне будівництво» ознайомилося з технічними вимогами , що наведені у Додатку до Тендерної документації та ГАРАНТУЄ надання послуг у повній відповідності до них, а саме: (далі закріплений Додаток 3 ТД в повному обсязі).
3. Ви посилаєтесь на те що в нашому листі "27 Додаток 3 Згода з ТЗ" міститься лише інформація "ознайомилося з технічними вимогами та гарантує надати послуги" при цьому відсутня інформація про згоду з умовами та вимогами замовника та гарантування поставити товар, що є предметом закупівлі, з цього питання :
- по перше завантажений файл "27 Додаток 3 Згода з ТЗ" містить в собі інформацію про гарантування дотримання всіх вимог що відображені в закріпленому Додатку 3 ТД, в тому числі п.3 "Строк поставки товару та надання послуг з демонтажу/монтажу: до 31 березня 2025 року." та п.5 "Вироби поставляються у зібраному вигляді, в тому числі з фурнітурою. Доставка, завантажувально-розвантажувальні роботи, демонтаж/монтаж здійснюються постачальником";
- по друге: у складі нашої пропозиції був завантажений файл " Гарантійний відповідність характеристикам" в якому міститься інформація про гарантію, що запропонованим товар має тіж самі характеристики що вимагаються ТД або є кращими.
4. Ви посилаєтесь на те, що зазначені нами технічні характеристики не відповідають характеристикам вказаної нами профільної системи. Ви не вказали , які саме характеристики не відповідають? На якій підставі Ви ( чи Ваші представники) зробили такий висновок?
На підставі вищенаведених фактів вважаємо, що прийняте Вами рішення про відхилення нашої пропозиції є не обґрунтованим та безпідставним. Вимагаємо скасувати Ваше рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Українське міжрегіональне будівництво". У разі ігнорування нашої вимоги чи надання необгрунтованої відповіді, ми будемо вимушені звернутись до АМКУ з відповідною скаргою».
24.03.2025р. від Замовника була отримана наступна відповідь :
Шановний учасник! У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області від 20.03.2025 р. № 20-03-2025 “Про розгляд тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", надану для участі у торгах на закупівлю товару за предметом: металопластикові двері, код згідно з ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (далі – протокол) відсутне посилання на вимогу п.3.1. Додатку 3. Згідно з протоколом у складі пропозиції Учасника відсутня інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до тендерної документації та гарантування їх виконання, що не відповідає вимогам підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. Тобто, у складі Вашої пропозиції відсутня інформація про згоду з умовами та вимогами замовника та гарантування поставити товар з технічними характеристиками, що визначені замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Висновок про те, що зазначені Учасником технічні характеристики профільної системи не відповідають запропонованої профільній системі здійснено ініціатором закупівлі на підставі інформації розміщеної на сайті виробника товару - ПП "Екіпаж" та за результатами спілкування з виробником. Відповідно до пункту 42, ініціатором закупівлі буде направлено звернення до виробника за підтвердженням достовірності інформації щодо технічних характеристик профільної системи наданої у Вашої тендерної пропозиції».
Вважаємо, що надана відповідь Замовника є необґрунтованою та містить сугубо суб’єктивне бачення співробітників Замовника, ми повторно звернулись до Замовника з наступною вимогою:
Шановний Замовник, Ви надали необґрунтовану відповідь на попередню нашу вимогу, а саме:
1. «Згідно з протоколом у складі пропозиції Учасника відсутня інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до тендерної документації та гарантування їх виконання, що не відповідає вимогам підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. Тобто, у складі Вашої пропозиції відсутня інформація про згоду з умовами та вимогами замовника та гарантування поставити товар з технічними характеристиками, що визначені замовником у Додатку 3 до тендерної документації».
Відповідно до вимог підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації необхідно було надати : «Інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у ВИГЛЯДІ ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ».
На виконання даної вимоги нами були надані :
- по перше завантажений файл "27 Додаток 3 Згода з ТЗ" містить в собі інформацію про гарантування дотримання всіх вимог що відображені в закріпленому Додатку 3 ТД, в тому числі п.3 "Строк поставки товару та надання послуг з демонтажу/монтажу: до 31 березня 2025 року." та п.5 "Вироби поставляються у зібраному вигляді, в тому числі з фурнітурою. Доставка, завантажувально-розвантажувальні роботи, демонтаж/монтаж здійснюються постачальником";
- по друге: у складі нашої пропозиції був завантажений файл " Гарантійний відповідність характеристикам" в якому міститься інформація про гарантію, що запропонованим товар має тіж самі характеристики що вимагаються ТД або є кращими.
2. Висновок про те, що зазначені Учасником технічні характеристики профільної системи не відповідають запропонованої профільній системі здійснено ініціатором закупівлі на підставі інформації розміщеної на сайті виробника товару - ПП "Екіпаж" та за результатами спілкування з виробником. Відповідно до пункту 42, ініціатором закупівлі буде направлено звернення до виробника за підтвердженням достовірності інформації щодо технічних характеристик профільної системи наданої у Вашої тендерної пропозиції.
Відповідно до п.42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тобто Ви мали б звернутись до заводу-виробника ПП «Екіпаж» із офіційним запитом за отриманням інформації, а не долучати третіх осіб , які отримали інформацію з інтернет сайту, що НЕ Є ОФІЦІЙНОЮ ПІДТВЕРДЖЕНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ. Ви вказуєте що було направлено звернення , завантажте цей лист і відповідь для ознайомлення, так як саме ці документи Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ.
Відповідно до п.46 Особливостей У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
20.03.2025р. ми вже до Вас звернулись з вимогою про отримання обґрунтованої інформації, але на жаль Ваша відповідь є неаргументованою та є особисто суб’єктивною.
Повторно вимагаємо скасувати Ваш протокол про відхилення нашої пропозиції. У разі повторного ігнорування будемо вимушені звертатись в АМКУ».
Окрім того , ми звернулись із листом-запитом до заводу виробника ПП «Екіпаж» про надання технічних характеристик на профільну систему, з якої був запропонований товар (лист-запит надається) та отримали відповідь, згідно якої завод-виробник підтвердив відповідність запропонованої профільної системи технічним характеристикам вказаним у тендерній пропозиції (лист-відповідь надається).
Також , ми звернулись із листом-запитом до заводу виробника ПП «Екіпаж» про надання інформації чи звертались представники Замовника до ПП «Екіпаж» для отримання технічних характеристик на запропоновану Скаржником профільну систему на що отримали відповідь про відсутність будь-яких звернень з боку Замовника чи ініціатора (лист- відповідь додається).
На підставі вищенаведених фактів і відсутності відповіді Замовника за другою вимогою , ми вимушені звернутись до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів.
Ми вважаємо, що наша тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам ТД з наступних підстав:
1. Відповідно до вимог підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації необхідно було надати : «Інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у ВИГЛЯДІ ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ» (цитата з ТД).
На виконання даної вимоги нами були надані :
- по перше завантажений файл "27 Додаток 3 Згода з ТЗ" містить в собі інформацію про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання, що підтверджується фразою «ознайомилося з технічними вимогами , що наведені у Додатку до Тендерної документації та гарантує надання послуг у повній відповідності до них, а саме:» (цитата) , нижче зазначений повний Додаток 3 в редакції Замовника, в тому числі п.3 "Строк поставки товару та надання послуг з демонтажу/монтажу: до 31 березня 2025 року." та п.5 "Вироби поставляються у зібраному вигляді, в тому числі з фурнітурою. Доставка, завантажувально-розвантажувальні роботи, демонтаж/монтаж здійснюються постачальником". Звертаємо ОКРЕМУ УВАГУ на те, що предметом закупівлі є постачання товару разом із послугами встановлення. Тобто нашою фразою «гарантує надання послуг» мається на увазі надання послуг з постачання та встановлення. Якщо навіть Замовнику це було не зрозуміло, то таке невірне трактування Замовником відноситься до невідповідностей , за якою відповідно до п.43 Особливостей Замовник повинен був надати 24 години на її виправлення. Але ж Замовник порушуючи діюче законодавство не те що не надав 24 години , а й не визнав своє невірне трактування – невідповідністю.
- по друге: у складі нашої пропозиції був завантажений файл " Гарантійний відповідність характеристикам" в якому міститься інформація: «про те, що Технічні та якісні характеристики пропонованого учасником Товару відповідають вимогам замовника або є кращими. Учасник не пропонує Товар зі спрощеними характеристиками (для зниження ціни тендерної пропозиції) та/або такими, що погіршують показники щодо якості (міцності, продуктивності, тощо) Товару у порівнянні з вимогами замовника даної закупівлі» (цитата), що є також підтверженням і гарантуванням постачання товару у відповідністю до вимог ТД;
- по-третє: у складі нашої пропозиції був завантажений файл «27 порівняльна таблиця» в якій присутній стовбець «Характеристик що запропоновані Учасником», що є також підтвердженням того що Учасник саме ПРОПОНУЄ ТОВАР ІЗ НАВЕДЕНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ.
2. Відповідно до п.42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тобто Замовник повинен був звернутись до заводу-виробника ПП «Екіпаж» із офіційним запитом за отриманням інформації, а не долучати третіх осіб , які отримали інформацію з інтернет сайту, що НЕ Є ОФІЦІЙНОЮ ПІДТВЕРДЖЕНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ. Замок не надав жодного підтвердження про своє звернення та отримання інформації, яка стала підставою для прийняття рішення. Замовник навіть не надав посилання на сайт чи його сторінку з якою він будь то отримав інформацію про невідповідність технічних характеристик. Тому його відповіді на вимоги Скаржника є неаргументованими. А отримані підтверджуючі документи від ПП «Екіпаж» , підтверджують те, що Замовник прийняв суб’єктивне безпідставне неправове рішення.
На підставі вищенаведених фактів , Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення пропозиції учасника- ненадання обґрунтованої відповіді на вимогу учасника

Номер: e053e24cca3e4f57a07e7d6359e1279e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-13-014484-a.a5
Назва: неправомірне відхилення пропозиції учасника- ненадання обґрунтованої відповіді на вимогу учасника
Вимога:
Шановний Замовник, Ви надали необґрунтовану відповідь на попередню нашу вимогу, а саме: 1. «Згідно з протоколом у складі пропозиції Учасника відсутня інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до тендерної документації та гарантування їх виконання, що не відповідає вимогам підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. Тобто, у складі Вашої пропозиції відсутня інформація про згоду з умовами та вимогами замовника та гарантування поставити товар з технічними характеристиками, що визначені замовником у Додатку 3 до тендерної документації». Відповідно до вимог підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації необхідно було надати : «Інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації та гарантування їх виконання у ВИГЛЯДІ ДОВІДКИ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ». На виконання даної вимоги нами були надані : - по перше завантажений файл "27 Додаток 3 Згода з ТЗ" містить в собі інформацію про гарантування дотримання всіх вимог що відображені в закріпленому Додатку 3 ТД, в тому числі п.3 "Строк поставки товару та надання послуг з демонтажу/монтажу: до 31 березня 2025 року." та п.5 "Вироби поставляються у зібраному вигляді, в тому числі з фурнітурою. Доставка, завантажувально-розвантажувальні роботи, демонтаж/монтаж здійснюються постачальником"; - по друге: у складі нашої пропозиції був завантажений файл " Гарантійний відповідність характеристикам" в якому міститься інформація про гарантію, що запропонованим товар має тіж самі характеристики що вимагаються ТД або є кращими. 2. Висновок про те, що зазначені Учасником технічні характеристики профільної системи не відповідають запропонованої профільній системі здійснено ініціатором закупівлі на підставі інформації розміщеної на сайті виробника товару - ПП "Екіпаж" та за результатами спілкування з виробником. Відповідно до пункту 42, ініціатором закупівлі буде направлено звернення до виробника за підтвердженням достовірності інформації щодо технічних характеристик профільної системи наданої у Вашої тендерної пропозиції. Відповідно до п.42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Тобто Ви мали б звернутись до заводу-виробника ПП «Екіпаж» із офіційним запитом за отриманням інформації, а не долучати третіх осіб , які отримали інформацію з інтернет сайту, що НЕ Є ОФІЦІЙНОЮ ПІДТВЕРДЖЕНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ. Ви вказуєте що було направлено звернення , завантажте цей лист і відповідь для ознайомлення, так як саме ці документи Є ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ. Відповідно до п.46 Особливостей У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. 20.03.2025р. ми вже до Вас звернулись з вимогою про отримання обґрунтованої інформації, але на жаль Ваша відповідь є неаргументованою та є особисто суб’єктивною. Повторно вимагаємо скасувати Ваш протокол про відхилення нашої пропозиції. У разі повторного ігнорування будемо вимушені звертатись в АМКУ. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівліˮ та пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості) надаю відповідь на звернення щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції. По-перше: У складі Вашої пропозиції відсутня інформація про згоду з умовами та вимогами замовника та гарантування поставити товар з технічними характеристиками, що визначені замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Завантажений Вами у складі пропозиції файл “Гарантійний відповідність характеристикам” містить наступну інформацію: “ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО» надає Замовнику цей гарантійний лист про те, що Технічні та якісні характеристики пропонованого учасником Товару відповідають вимогам замовника або є кращими. Учасник не пропонує Товар зі спрощеними характеристиками (для зниження ціни тендерної пропозиції) та/або такими, що погіршують показники щодо якості (міцності, продуктивності, тощо) Товару у порівнянні з вимогами замовника даної закупівлі.” Отже, у цьому гарантійному листі відсутня інформація про те, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО» гарантує поставити товар відповідно до вимог замовника. При цьому, тендерна документація не містить вимоги до учасника надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист про те, що технічні та якісні характеристики пропонованого учасником товару відповідають вимогам замовника або є кращими. Це обов'язок замовника визначати відповідає чи не відповідає. По-друге: Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції ініціатором закупівлі - відділом матеріального забезпечення та експлуатації споруд УРЗ Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області розглянуто Вашу пропозицію та надано висновок про те, що технічні характеристики профільної системи не відповідають профільній системі яку Ви пропонуєте. У відповіді на Вашу вимогу від 20.03.2025 не вказано, що ініціатором закупівлі вже було направлено звернення до виробника. Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. З метою підтвердження достовірності наданої Вами у тендерної пропозиції інформації щодо технічних характеристик, при необхідності, буде направлено звернення до виробника запропонованої Вами профільної системи. У разі отримання від виробника підтвердження, що у Вашої тендерній пропозиції зазначена недостовірна інформація, Ваша пропозиція буде відхилена на підставі абзацу четвертого підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення пропозиції учасника

Номер: 451e258abc29482385c5f7a3f4d44665
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-13-014484-a.a4
Назва: неправомірне відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до протоколу № 20-03-2025 від 20.03.2025р. Ви відхилили пропозицію ТОВ "Українське міжрегіональне будівництво" , але ж ми з таким рішенням категорично незгодні з наступних підстав: 1. Ви посилаєтесь на те що ми не виконали вимогу Додатку 3 п.3.1, але ж Додаток 3 НЕ МІСТИТЬ п.3.1 2. Ви посилаєтесь на те, шо в нашій пропозиції відсутня інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 та гарантуванням їх виконання, але ж нами був завантажений файл "27 Додаток 3 Згода з ТЗ" в якому вказано: "Товариство з обмеженою відповідальністю «Українське міжрегіональне будівництво» ознайомилося з технічними вимогами , що наведені у Додатку до Тендерної документації та ГАРАНТУЄ надання послуг у повній відповідності до них, а саме: (далі закріплений Додаток 3 ТД в повному обсязі). 3. Ви посилаєтесь на те що в нашому листі "27 Додаток 3 Згода з ТЗ" міститься лише інформація "ознайомилося з технічними вимогами та гарантує надати послуги" при цьому відсутня інформація про згоду з умовами та вимогами замовника та гарантування поставити товар, що є предметом закупівлі, з цього питання : - по перше завантажений файл "27 Додаток 3 Згода з ТЗ" містить в собі інформацію про гарантування дотримання всіх вимог що відображені в закріпленому Додатку 3 ТД, в тому числі п.3 "Строк поставки товару та надання послуг з демонтажу/монтажу: до 31 березня 2025 року." та п.5 "Вироби поставляються у зібраному вигляді, в тому числі з фурнітурою. Доставка, завантажувально-розвантажувальні роботи, демонтаж/монтаж здійснюються постачальником"; - по друге: у складі нашої пропозиції був завантажений файл " Гарантійний відповідність характеристикам" в якому міститься інформація про гарантію, що запропонованим товар має тіж самі характеристики що вимагаються ТД або є кращими. 4. Ви посилаєтесь на те, що зазначені нами технічні характеристики не відповідають характеристикам вказаної нами профільної системи. Ви не вказали , які саме характеристики не відповідають? На якій підставі Ви ( чи Ваші представники) зробили такий висновок? На підставі вищенаведених фактів вважаємо, що прийняте Вами рішення про відхилення нашої пропозиції є не обґрунтованим та безпідставним. Вимагаємо скасувати Ваше рішення про відхилення пропозиції ТОВ "Українське міжрегіональне будівництво". У разі ігнорування нашої вимоги чи надання необгрунтованої відповіді, ми будемо вимушені звернутись до АМКУ з відповідною скаргою.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області від 20.03.2025 р. № 20-03-2025 “Про розгляд тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", надану для участі у торгах на закупівлю товару за предметом: металопластикові двері, код згідно з ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (далі – протокол) відсутне посилання на вимогу п.3.1. Додатку 3. Згідно з протоколом у складі пропозиції Учасника відсутня інформація про згоду з умовами та вимогами, які визначені замовником у Додатку 3 до тендерної документації та гарантування їх виконання, що не відповідає вимогам підпункту 3.1. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. Тобто, у складі Вашої пропозиції відсутня інформація про згоду з умовами та вимогами замовника та гарантування поставити товар з технічними характеристиками, що визначені замовником у Додатку 3 до тендерної документації. Висновок про те, що зазначені Учасником технічні характеристики профільної системи не відповідають запропонованої профільній системі здійснено ініціатором закупівлі на підставі інформації розміщеної на сайті виробника товару - ПП "Екіпаж" та за результатами спілкування з виробником. Відповідно до пункту 42, ініціатором закупівлі буде направлено звернення до виробника за підтвердженням достовірності інформації щодо технічних характеристик профільної системи наданої у Вашої тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

неправомірне обрання переможця

Номер: 5fa2b704b6d840feb6c2b77455c27592
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-13-014484-a.a3
Назва: неправомірне обрання переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 12.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.03.2025 15:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.03.2025 15:53
Дата виконання рішення Замовником: 18.03.2025 13:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.03.2025 №3847-р/пк-пз, Головним управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області скасовано рішення прийняте уповноваженою особою від 26.02.2025 № 26-02-2025 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" переможцем процедури закупівлі - “Металопластикові двері, код згідно з ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби».
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", КАСЯН ВАДИМ 380969659618 tov-umb2023@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 385a604322934631ae33442286eb78bb
Заголовок пункту скарги: неправомірне обрання переможця та неправомірне надання 24 годин
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 13-02-2025 р. Головне управління Держаної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровський області розмістив оголошення в Електроній системі закупівель (далі-ЕСЗ) № UA-2025-02-13-014484-a на закупівлю : «Металопластикові двері
код за ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби» на суму 18 500 UAH (з ПДВ) із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 21-02-2025, 00:00.
21-02-2025, 11:33 по даній закупівлі після проведеного аукціону було оприлюднено протокол розкриття тендерних пропозицій, участь в даній закупівлі взяли наступні учасники з ціновими пропозиціями:
1. ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" на суму 14 880 UAH, з ПДВ
2. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 16 377,31 UAH, з ПДВ

Системою ЕСЗ цінова пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" була визнана як найбільш економічно вигідна та перейшла на кваліфікацію. Перебуваючи на кваліфікації , Замовник виявив у даній тендерній пропозиції невідповідності та оприлюднив 25-02-25, 14:31:11 повідомлення про усунення невідповідностей надавши Учаснику 24 години на виправлення, а саме:
«Під час розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. У складі тендерної пропозиції учасником надано довідку про технічні характеристики товару що пропонується учасником, в якій не зазначено інформацію про країну походження товару, що не відповідає вимогам підпункту 3.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації. Згідно з пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівліˮ на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Для усунення виявленої невідповідності учасник повинен надати довідку про технічні характеристики товару що пропонується учасником у вигляді порівняльної таблиці згідно з Додатком 3 до тендерної документації, в якій має бути зазначено назву виробника (бренд, торговельну марку) та країну походження товару».
Виконуючи дану вимогу даний Учасник завантажив документацію. Відповідно до протоколу Замовника №26-02-2025 від 26.02.2025р. пропозиція ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" була визнана переможною.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (далі- Скаржник) з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція Учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав:

1. Відповідно до п.43 Особливостей : «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).»
Замовник у своєму повідомленні про усунення невідповідностей вказує: «У складі тендерної пропозиції учасником надано довідку про технічні характеристики товару що пропонується учасником, в якій не зазначено інформацію про країну походження товару, що не відповідає вимогам підпункту 3.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації….Для усунення виявленої невідповідності учасник повинен надати довідку про технічні характеристики товару що пропонується учасником у вигляді порівняльної таблиці згідно з Додатком 3 до тендерної документації, в якій має бути зазначено назву виробника (бренд, торговельну марку) та країну походження товару»
Відповідно до вказаної норми законодавець визначив вичерпний перелік випадків, коли при виявлених невідповідностях не надається 24 години на виправлення. Таким чином, Замовник порушив діюче законодавство щодо надання Учаснику -переможцю 24 години на виправлення вказаних невідповідностей.
З метою виправлення даного порушення, Скаржником 28-02-25, 17:38:08 через ЕСЗ була направлена вимога Замовнику наступного змісту:
«Шановний Замовник, ви порушили діюче законодавство в сфері закупівель, а саме:
Виявлена Вами невідповідність у тендерній пропозиції ТОВ "Пірамід Корп" - ненадання повної інформації про товар, що пропонується (згідно Додатку 3 ТД) стосується саме кількісних, якісних та технічних характеристик товару, що закуповується. Відповідно до п.43 Особливостей : "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо." Таким чином, Ви повинні були відхилити таку пропозицію без надання 24 годин на виправлення. Мало того, після надання 24 годин , Ви й ще визнали таку пропозицію Переможною. Є багато рішень АМКУ з цього приводу (як приклад додаємо таке рішення). На підставі вищенаведених фактів, вимагаємо скасувати Ваше рішення про обрання переможцем ТОВ "Пірамід Корп" та відхилити його пропозицію як таку , що не відповідає вимогам ТД. У разі ігнорування нашої вимоги чи надання необгрунтованої відповіді, ми вимушені будемо звернутись в АМКУ», але нажаль на момент подання скарги відповідь на вказану вимогу не була отримана.
Відповідно до вимог ТД Розділ 3 п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» : Тендерні пропозиції подаються в порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей.: Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції визначено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
В свою чергу п.3.2.Додатком 1 до ТД від учасників вимагалось надання: «Довідка про технічні характеристики товару що пропонується учасником у вигляді порівняльної таблиці згідно з Додатком 3 до цієї тендерної документації, в якій має бути зазначено назву виробника (бренд, торговельну марку) та країну походження товару »
В свою чергу Додаток 3 до ТД має назву - ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, в якому відображені технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що закуповується.
Таким чином, вимогами ТД та вимогою замовника підтверджується , що виявлені та вказані учаснику –переможцю невідповідності на які було надано 24 години на виправлення відносяться до технічних та якісних характеристик запропонованого Товару (що саме і підтведжує сам Замовник у повідомленні фразою : «що не відповідає вимогам підпункту 3.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації «) і ніяк не відносяться до переліку вказаному в п.43 Особливостей.
Окрім того, Пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 встановлено чітку заборону для замовників щодо здійснення публічних закупівель товарів походженням з російської федерації/республіки білорусь/республіки іран. Під винятки потрапляють лише товари, необхідні для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою. Пунктом же 44 Особливостей передбачено й підставу для відхилення тендерної пропозиції учасника, який в ній пропонує товари походженням з рф/рб/республіки іран.
Так як, учасник-переможець у своїй первісній пропозиції не вказав назву виробника (бренд, торговельну марку) та країну походження товару, що унеможливлює ідентифікувати товар на відповідність до вищевказаних норм.
Неправомірне надання учаснику-переможцю 24 годин на виправлення невідповідностей вважаємо також дискримінацією по відношенню до інших учасників закупівлі.
Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника ТОВ "Пірамід Корп" не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Скасована
КЕП

неправомірне обрання переможця

Номер: 481d40cadd8b49d6987c53c429d02af5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-13-014484-a.a2
Назва: неправомірне обрання переможця
Скарга:
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 03.03.2025 12:03
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", КАСЯН ВАДИМ 380969659618 tov-umb2023@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3de941a2ec7848809b16cadda94e36ed
Заголовок пункту скарги: неправомірне обрання переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: надається в окремому файлі
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

неправомірне обрання переможця

Номер: df237d61c6364b96b9436a40fd8a25c1
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-13-014484-a.c1
Назва: неправомірне обрання переможця
Вимога:
Шановний Замовник, ви порушили діюче законодавство в сфері закупівель, а саме: Виявлена Вами невідповідність у тендерній пропозиції ТОВ "Пірамід Корп" - ненадання повної інформації про товар, що пропонується (згідно Додатку 3 ТД) стосується саме кількісних, якісних та технічних характеристик товару, що закуповується. Відповідно до п.43 Особливостей : "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо." Таким чином, Ви повинні були відхилити таку пропозицію без надання 24 годин на виправлення. Мало того, після надання 24 годин , Ви й ще визнали таку пропозицію Переможною. Є багато рішень АМКУ з цього приводу (як приклад додаємо таке рішення). На підставі вищенаведених фактів, вимагаємо скасувати Ваше рішення про обрання переможцем ТОВ "Пірамід Корп" та відхилити його пропозицію як таку , що не відповідає вимогам ТД. У разі ігнорування нашої вимоги чи надання необгрунтованої відповіді, ми вимушені будемо звернутись в АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Не зважаючи на те, що відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівліˮ та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості) на етапі розгляду та оцінки тендерних пропозицій замовник зобов’язаний надавати відповідь на вимогу виключно учаснику процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, на ваше звернення повідомляю наступне: Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. У складі тендерної пропозиції ТОВ "Пірамід Корп" (далі - Учасник), відповідно до умов тендерної документації, було надано довідку про технічні характеристики товару, що пропонується учасником (далі - Довідка), в якій зазначено назву виробника (бренд, торговельну марку тощо) — СТЕКО S500. Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ "Пірамід Корп" надано договір з виробником ТОВ ЗАВОД СТЕКО та лист від виробника, де міститься інформація про країну походження товару. З причини того, що інформація про країну походження товару у Довідці була відсутня, керуючись пунктом 43 Особливостей, в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності. Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності виправив виявлену замовником невідповідність, а саме: надав виправлену Довідку, в якій зазначено назву виробника - ТОВ ЗАВОД СТЕКО, бренд, торговельну марку - СТЕКО S500 та країну походження товару - Україна. Враховуючи вищезазначене, виправлення помилки (зазначення у Довідці інформації про країну походження товару) не призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Статус вимоги: Відхилено