• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області (ПЕРЕЛІК № 1) (63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)

Мова тендерної пропозиції – українська. Тендерна пропозиція, подана учасником, оцінюється замовником за приведеною ціною, яка розраховується автоматично системою електронних закупівель на момент подання пропозиції учасником за математичною формулою: PP = P / (1 + (F1 + F2 + ... + Fn) / PV), де: PP – приведена ціна; P – ціна; F1 ... Fn – питома вага інших критеріїв оцінки, запропонованих учасником PV – питома вага критерію “ціна”.

Завершена

255 850 322.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 279 251.61 UAH
Період оскарження: 13.02.2025 15:47 - 23.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на відміну закупівлі

Номер: d848a0c9b35547d49dd946af6cc67ad8
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-13-011780-a.a2
Назва: Скарга на відміну закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи: Замовник Орган оскарження Учасник
Дата розгляду скарги: 18.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.03.2025 16:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.03.2025 12:58
Дата виконання рішення Замовником: 21.03.2025 14:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.03.2025 №4190-р/пк-пз, рішення про відміну процедури закупівлі – «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області (ПЕРЕЛІК № 1) (63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-13-011780-a, скасоване.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", Хоміцький Володимир Зіновійович 380676720227 avaxprof@ukr.net http://avaxprof.com/main/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ba79832248434ee58493272a217bdbf7
Заголовок пункту скарги: Відсутність обґрунтування відміни закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад визначає Закон України "Про публічні закупівлі", метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно ч.1 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до п. 14 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 р., закупівля здійснюється Замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля включається до річного плану закупівель Замовника відповідно до статті 4 Закону.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 (зі змінами).
Так, очікувана вартість - розрахункова вартість предмета закупівлі на конкретних умовах поставки із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів; очікувана ціна за одиницю - розрахункова ціна одиниці товару із зазначенням інформації про включення/невключення до очікуваної ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків і зборів, а також доставки товару до Замовника.
Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються Замовником в електронній системі закупівель протягом п'яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Згідно ч.2 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» у річному плані повинна міститися така інформація:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код Замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі;
4) код економічної класифікації видатків бюджету (для бюджетних коштів);
5) вид закупівлі та орієнтовний початок проведення.

Підсумовуючи викладене зауважимо, що визначення очікуваної вартості процедури закупівлі здійснюється на етапі планування процедури закупівлі, а не на етапі оголошення чи кваліфікації, крім того, вказаний обов`язок покладено безпосередньо на Замовника.
Замовником розміщене обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області (ПЕРЕЛІК № 1) (63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту») на суму 255 850 322,00 грн. за посиланням: https://te.restoration.gov.ua/diialnist/7614/72622.html. Дана закупівля передбачена планом UA-P-2025-02-13-014078-a з розміром фінансування 255 850 322,00 грн.
Як вбачається із змісту оголошення про проведення публічної закупівлі очікувана вартість була визначена Замовником на рівні 255 850 322, 00 грн.
Вказане свідчить, що Замовник самостійно планував дану процедуру закупівлі, визначив потребу в товарах, які підлягають закупівлі, аналізував ринок, формував опис предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик, визначав вимоги до умов поставки і оплати, та визначив на основі річного плану очікувану вартість закупівлі.

Закупівля здійснюється відповідно до річного плану, однак, Замовником не вносилися зміни у річний план, тому станом на 26.02.2025 р. був відсутній сам факт скорочення видатків на здійснення закупівлі послуг, також станом на 26.02.2025 р. не було належним чином оформлене таке скорочення видатків, а отже рішення Замовника про відміну торгів через скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів і послуг є таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства.
Проте Замовником не обґрунтовано належним чином ані відміни торгів на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей “неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень”, ані на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей - “скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг”.

В даній закупівлі, за твердженням Замовника, на основі зауважень до кошторисної документації, на яку Замовник спирався при визначення очікуваної вартості, прийнято рішення про відміну закупівлі через неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Тобто, Замовником ймовірно допущено помилку при визначенні очікуваної вартості, яку не було виправлено в період подання пропозицій через бездіяльності Замовника, адже згідно Протоколу уповноваженої особи від 26.02.2025 року та опису до рішення Замовника про відміну процедури закупівлі, про наявність такої помилки Замовник дізнався «після оголошення процедури закупівлі».
Проте, і річний план UA-P-2025-02-13-014078-a, і обґрунтування технічних і якісних характеристик предмета закупівлі (розміщене за посиланням: https://te.restoration.gov.ua/diialnist/7614/72622.html) сформовані з розміром фінансування 255 850 322,00 грн. Жодних змін та дій стосовно корегування очікуваної вартості тендеру Замовником не було зроблено протягом всього періоду подання пропозицій.
Таким чином, у Скаржника склалося уявлення про те, що Замовник намагається власну помилку і бездіяльність перекласти на учасників закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: f5224e5a7c7642a39cc46b0f53d4a7fa
Заголовок пункту скарги: Дотримання принципів проведення публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України “Про публічні закупівлі”: Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Але ця можливість не може бути необґрунтованою, Замовник приймаючи відповідні рішення стосовно відміни торгів зобов’язаний безумовно дотримуватись принципів закупівель та мети ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі".
Попри це, перед прийняттям рішення щодо відміни тендеру через виявлені порушення необхідно провести аналіз і оцінку можливості усунення цих порушень, тобто важливо не тільки виявити порушення, а й проаналізувати всі можливі способи їх виправлення. Зауважимо, що така можливість існує не тільки під час виявлення порушень, а й після підписання договору про закупівлю.

Стосовно обґрунтування відміни процедури закупівлі зауважимо наступне.
Замовником не зазначено жодної інформації про обставини, що стали підставою для проведення перегляду кошторисної документації, не надано інформації про зміст «обґрунтованих даних від спеціалізованої експертної організації», не зазначено інформації про те, яка «спеціалізована експертна організація» прийняла відповідне рішення.
Фактично Замовником не описано і не обґрунтовано хто, на якій підставі та з якою метою прийняв рішення про перегляд кошторисної документації, розробленої на замовлення Замовника та на основі якої було визначено очікувану вартість предмету закупівлі.
Замовником не зазначено чи у «спеціалізованої експертної організації» були наявні відповідні повноваження для перегляду кошторисної документації та чи мали особи(працівники організації) відповідну кваліфікацію для прийняття рішення стосовно аналізу кошторисної документації.
Замовником не вказано, про які саме дані йдеться, чим вони обґрунтовані, на підставі чого вони сформовані та чи наявний причинно-наслідковий зв`язок між отриманими даними та рішенням Замовника, тобто чи наявний у Замовника обов`язок керуватися даними «спеціалізованої експертної організації» при прийнятті рішення по Закупівлі.
Замовником також не обґрунтовано чому експертизу кошторисної документації було проведено не ДО оголошення Закупівлі, щоб впевнитися у правильному визначенні очікуваної вартості Тендеру, і, в той же час, не обґрунтовано на якій підставі було залучено “Спеціалізовану експертну організацію” вже ПІСЛЯ оголошення тендеру.
Також Замовником зазначено, що дані від спеціалізованої експертної організації отримано «після оголошення процедури закупівлі», проте невідомо коли саме отримано таку інформацію, адже в період уточнень та подання пропозицій в Замовника була можливість внести зміни до тендерної документації та відкоригувати очікувану вартість закупівлі, але таким правом Замовник не скористався, що може свідчити про неналежне виконання його обов'язків у формі бездіяльності.

Зауважимо, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 4 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаної Закупівлі.
Замовник у Протоколі від 26.02.2025 не пояснив яку вимогу Закону потрібно виправити, який орган контролю встановив порушення вимог Закону, яким чином зазначене порушує законодавства у сфері публічних закупівель в частині дійсної Закупівлі. Тобто, Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, Замовник неправомірно відмінив Закупівлю на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей. В Протоколі від 30.01.2025 також відсутнє документальне підтвердження наявності порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки посилання Замовника на свій внутрішній документ (Службову записку від 30.01.2025) є не документом, який відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель підтверджує порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Більш того, обґрунтування Замовника для відміни Закупівлі суперечить елементарному здоровому глузду та нормам Закону. Якщо Замовнику потрібно змінити (скоротити) перелік послуг та відповідно їх вартість в бік зменшення, то відповідно до пп. 1 ч. 5 ст. 41 Закону дозволяється внесення зазначених змін до істотних умов Договору на Закупівлю після його підписання. Якщо ж Замовнику потрібно змінити (додати нові) перелік послуг та відповідно їх вартість в бік збільшення, то Замовник може провести нову закупівлі на частину послуг, яка проводиться відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 2d7cc3ac61924950a2bfe42131e95e6a
Заголовок пункту скарги: 3. Стосовно виправлення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель зауважимо наступне.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: 3. Стосовно виправлення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель зауважимо наступне.
Відповідно до п.п. 1 п. 19 Особливостей, істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Згідно п.п. 3.11. проекту договору (Додаток №3 до тендерної документації), закупівля обсягів послуг по цьому Договору буде відбуватись по узгоджених із Замовником фактичних потребах, відповідно до щомісячних планів-завдань, актів дефектів в межах ціни Договору та з урахуванням фактичного фінансування. А п.п. 7.2.2. передбачає право Замовника зменшувати обсяг надання послуг та загальну вартість цього Договору, в тому числі, залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору.
Попри викладене, Замовник навіть не перейшов до розгляду тендерних пропозицій та не запропонував нам, як учаснику з найбільш економічно вигідною пропозицією, у разі обрання переможцем, укласти додаткову угоду про зменшення ціни за договором, хоча ми готові розглянути таку можливість.
За таких обставин, Документація та чинне законодавство передбачають можливість внесення змін до договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Окрім того, наша, ТОВ “АВАКС ПРОФ”, пропозиція і так може забезпечити Замовнику значну економію бюджетних коштів, адже очікувана вартість пропозиції - 255 850 322,00 грн., а наша найбільш економічно вигідна пропозиція склала 159 215 655,38 грн.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 3100a54ab2a14a90b9396114fda072b7
Заголовок пункту скарги: Шкода Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: 4. Зауважимо, що ми, (та інші учасники) у повній мірі підготували тендерні пропозиції, а також оформили банківську гарантію з грошовим покриттям на суму 7 650 000,00. Фактично ці грошові кошти ми вивели з обороту компанії, а також понесли витрати для самого оформлення гарантії, що становить для нас реальні збитки за умови відміни процедури закупівлі. Окрім того, ми фактично витратили часові та трудові ресурси для підготовки пропозиції з метою отримання прибутку у разі обрання переможцем тендеру.
Ми вважаємо, що Замовник у власному рішенні: «Протокол від 26.02.2025 року” та у викладеній інформації на порталі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-13-011780-a про відміну процедури закупівлі так і не зазначив належного обґрунтування та підстав, через які необхідно зменшити обсяги видатків та відмінити закупівлю, а також не надав документального підтвердження самого скорочення обсягу таких видатків.
Неправомірна відміна процедури закупівлі позбавила ТОВ «АВАКС ПРОФ» можливостей на розгляд нашої тендерної пропозиції та визнання переможцем у даній процедурі закупівлі, чим порушено наші права та законні інтереси. Наші реальні збитки склали суму банківської гарантії 7 650 000,00 та вартість її оформлення, а упущена вигода - суму нашої пропозиції за результатом аукціону в розмірі 159 215 655,38 грн.
На нашу думку, рішення щодо відміни відкритих торгів з особливостями є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що Замовник не обґрунтував, не надав пояснень та документально не підтвердив, які саме порушення виникли у відповідності до п.п. 2 п. 50 Особливостей «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень».

За установленою практикою АМКУ недоведеність правомірності відміни процедури закупівлі та того, що причини, не зумовлені діями/бездіяльністю саме Замовника.
Так, згідно Рішення № 7768-р/пк-пз від 13.04.2021 року Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі зважаючи на те, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни процедури закупівлі з наведених підстав.
Також у Рішенні № 8608-р/пк-пз від 15.05.2024 року Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, оскільки Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі, та те що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника, відтак Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав. Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги п.п. 2 пункту 50 Особливостей.
Відповідно до Рішення № 20833-р/пк-пз від 10.11.2020 року Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі у звʼязку з тим, що Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі.
З даних підстав наявна також інша практика колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладена у рішеннях, а саме: рішення №7791-р/пк-пз від 01.05.2024 р., рішення № 14997-р/пк-пз від 09.09.2024 р., рішення №1094-р/пк-пз від 24.01.2025 р., рішення № 2930-р/пк-пз від 25.02.2025 р., що підтверджує неправомірні дії Замовника.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 32be085a69df438786605225de1cce14
Заголовок пункту скарги: Порушення прав Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав Скаржника, тендерна пропозиція якого повністю відповідає вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник реально претендує на укладення договору з Замовником, крім того є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами, котрі надавалися у складі тендерної пропозиції.
У звʼязку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення Замовника про відміну Закупівлі за предметом «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення у Тернопільській області (ПЕРЕЛІК № 1) (63710000-9 «Послуги з обслуговування наземних видів транспорту»)», ID оголошення UA-2025-02-13-011780-а, має бути скасованим.

Зважаючи на викладене, рішення про відміну торгів порушує законодавчо встановлені права ТОВ “АВАКС ПРОФ” на розгляд тендерної Пропозиції та визнання переможцем Закупівлі, чим завдає ТОВ “АВАКС ПРОФ” пряму економічну шкоду. ТОВ “АВАКС ПРОФ” є учасником Закупівлі, Пропозиція якого наразі є найбільш економічно вигідною та очікує рішення Замовника на етапі кваліфікації
ТОВ “АВАКС ПРОФ” вважає, що порушення відбулося через те, що уповноваженою особою Замовника безпідставно відмінено процедуру закупівлі, оскільки уповноваженими суб’єктами порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель встановлено не було, а опис підстав такої відміни не відповідає критерію "порушення у сфері публічних закупівель".
Суб’єкт оскарження наголошує, що жодним із органів контролю, регламентованих ч. 4 ст. 7 Закону, не виявлено порушень при проведенні вказаної Закупівлі.
Замовник у Протоколі від 26.02.2025 не зміг пояснити яку вимогу Закону потрібно виправити, який орган контролю встановив порушення вимог Закону, яким чином зазначене порушує законодавства у сфері публічних закупівель в частині дійсної Закупівлі.
Тобто, Замовник не зазначив, у чому саме полягає неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а також не надав опис таких порушень, які неможливо усунути, і в чому саме полягають порушення замовником законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи це, Замовник неправомірно відмінив Закупівлю на підставі пункту 50 підпункту 2 Особливостей.
У Протоколі від 26.02.2025 також відсутнє документальне підтвердження наявності порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Більш того, обґрунтування Замовника для відміни Закупівлі суперечить
елементарному здоровому глузду та нормам Закону. Якщо Замовнику потрібно змінити (скоротити) перелік послуг та відповідно їх вартість в бік зменшення, то відповідно до пп. 1 ч. 5 ст. 41 Закону дозволяється внесення зазначених змін до істотних умов Договору на Закупівлю після його підписання. Якщо ж Замовнику потрібно змінити (додати нові) перелік послуг та відповідно їх вартість в бік збільшення, то Замовник може провести нову закупівлі на частину послуг, яка проводиться відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Положеннями ч.1 ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що Антимонопольний комітет України як орган оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов'язаних з участю у процедурах закупівлі, утворює постійно діючу адміністративну колегію (колегії) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;
- обʼєктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного рішення про відміну зазначеної Закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника, тендерна пропозиція якого повністю відповідає Вимогам тендерної документації та є найкращою за ціною. Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені виключно шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну відкритих торгів з особливостями за ідентифікатором UA-2025-02-13-011780-а.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Скасована
КЕП

відміна тендеру

Номер: b21ad4a53e884327894e07aeca991944
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-13-011780-a.a1
Назва: відміна тендеру
Скарга:
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 07.03.2025 14:39
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", Хоміцький Володимир Зіновійович 380676720227 avaxprof@ukr.net http://avaxprof.com/main/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 899c2538c96c436abc7810adcaced88f
Заголовок пункту скарги: ;lk
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: ;ll;;;b
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)