• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція (гексаметоній; гліцерил тринітрат; дигоксин; калію хлорид; кислота ацетилсаліцилова; кофеїн-бензоат натрію; метопролол; налоксон; ніфуроксазид; парацетамол; парацетамол; пропранолол; фенілефрину гідрохлорид; хлоропірамін)

Завершена

485 822.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 429.11 UAH
Період оскарження: 30.08.2018 17:35 - 11.09.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: c96708c9173d4277a6841d659eb1e7e8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-30-001643-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога Замовнику щодо необхідності усунення дискримінаційних вимог тендерної документації (докладніше у доданих файлах)
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до розділу II «Визначення предмета закупівлі товарів і послуг» Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МПН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Тобто, замовник мас право, але не зобов’язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) відповідно до норм чинного законодавства України. Застосування процедури закупівлі за принципом одне найменування - один лот призведе до укладання декількох договорів з різними переможцями по кожному найменуванню (лоту) за 14 (чотирнадцять) позиціями, що в свою чергу суттєво збільшить навантаження на бухгалтерський та складський облік лікарських засобів, ускладнить поставку предмету закупівлі, враховуючи необхідність узгоджувати умови та графіки постачання з декількома різними постачальниками, враховуючи вищенаведене, з метою вчасного отримання якісного товару на економічно вигідних умовах Замовником було прийнято рішення щодо проведення зазначеної процедури в цілому, без поділу предмету закупівлі на окремі лоти.
Статус вимоги: Не задоволено