• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з встановлення та ремонту дорожніх знаків, дзеркал дорожніх, стовпчиків напрямних та засобів заспокоєння руху)

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Дана закупівля проводиться з метою належної організації дорожнього руху на території Шевченківського району м. Львова та 13-ти населених пунктів, забезпечення безпеки учасників дорожнього руху (водіїв транспортних засобів та пішоходів), а також виконання рішень міської комісії з безпеки дорожнього руху.

Завершена

2 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 000.00 UAH
Період оскарження: 13.02.2025 14:12 - 18.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 9a8cd545575341a1b88d9c3ca1761bac
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-13-008406-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 20.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.03.2025 17:15
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.03.2025 11:28
Автор: ТОВ "БПГ", Іван Ярмола +380637727798 bpg.lviv@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: fcdf03fe02ca47e1ab1275373cac19c0
Заголовок пункту скарги: 1.Оскарження відхилення Учасника за невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Вимогами пункту 1.4. Частини 4 Додатку №1 до Тендерної документації встановлено, що для підтвердження якості, учасник/офіційний представник виробника Товару/дилер зобов’язаний надати документи для підтвердження якості матеріалів, а саме:
А) Довідку в довільній формі про виробника матеріалів (дорожніх знаків)( файл «Лист постачальник.docx.p7s.zip»). Якщо учасник не є виробником продукції (дорожніх знаків), що використовується під час надання послуг що є предметом цієї закупівлі, необхідно додатково надати документ (копію договору або витяг з такого договору), що підтверджує офіційні взаємовідносини з виробником Товару та/або офіційним представником виробника Товару/дилером, або гарантійний лист виробника Товару та/або офіційного представника виробника Товару/дилера, що підтверджує можливість постачання Учаснику продукції необхідної для надання послуг. Б) Копію сертифікату на світлоповертальну плівку, яка використовується, за інтенсивністю світлоповертання та оптичною системою повинна бути наступного типу: клас І- термін експлуатації - 7 років. Якщо учасник не є виробником продукції (світлоповертальної плівки), що використовується для дорожніх знаків під час надання послуг що є предметом цієї закупівлі, необхідно додатково надати копія договору та гарантійний лист, що підтверджує наявність взаємовідносини/договірних відносин про постачання світловідбиваючої плівки (згідно ДСТУ 4100:2021) протягом 2025 року.
Учасником в складі тендерної пропозиції надано Договір поставки № 19/02/25-14 (дилерський договір) (файл «Договір поставки.pdf»), який підтверджує офіційні взаємовідносини дилера (ТОВ «БПГ») з постачальником товару (ТОВ «В.А.М. БУД»).Також в складі тендерної пропозиції містився лист від 19.02.2025 вих.№02-25/28, виданий ТОВ «В.А.М. БУД», в якому зазначено, що ТОВ «В.А.М. БУД», як виробник товару та дилер, підтверджує можливість поставки товару, зокрема дорожніх знаків та світловідбиваючої плівки у кількості, якості та в термін, визначені Договором №19/02/25-14 від 19.02.2025 з ТОВ «БПГ». Отже, Замовнику вже могло бути зрозуміло, що постачальником є ТОВ «В.А.М. БУД». Оскільки тендерна документація не містить обмежень щодо того, що постачальником має бути виключно виробник товару, учасником було заключено договір з ТОВ «В.А.М. БУД», які постачатимуть нам, в тому числі світловідбивачу плівку. ТОВ «В.А.М. БУД»,у свою чергу закуповують світловідбиваючу плівку у «TM ORALITE» ТОВ «ПЛАСТІКС-УКРАЇНА», скан-копія сертифікату відповідності зареєстрованого в реєстрі органу сертифікації за №СВ.ОДС.044.140-24, який виданий на плівку світлоповертальну надана учасником в складі тендерної пропозиції. З метою виправлення висунутих невідповідностей та додаткового гарантування поставки всіх необхідних матеріалів нами надано скан-копію договору поставки №КВ-25/327 від 20.02.2025 укладеного між ТОВ «В.А.М. БУД» та ТОВ «ПЛАСТІКС-УКРАЇНА» та гарантійний лист від ТОВ «В.А.М. БУД» № 02-25/48 від 27.02.2025 року, в якому ще раз зазначено, що ТОВ «В.А.М. БУД» купує матеріали для виготовлення знаків, зокрема світловідбиваючу плівку та чорнила в у «TM ORALITE» ТОВ «ПЛАСТІКС-УКРАЇНА», що було надано нами у складі тендерної пропозиції для підтвердження нашої надійності та добросовісності.
Також зазначаємо, що Замовник у протоколі відхилення суперечить сам собі, зазначавши, що: «Оскільки, документи що вимагались пунктом 1.4. Частини 4 Додатку №1 до Тендерної документації, повинні були бути подані на підтвердження відповідності технічний та якісним характеристикам предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, їх відсутність у складі тендерної пропозиції не може бути виправлена учасником після розкриття його тендерної пропозиції. А отже, Замовник під час повторного розгляду тендерної пропозиції учасника не може враховувати надану 28.02.2025, під час виправлення виявлених відповідностей, скан-копію договору поставки №КВ-25/327 від 20.02.2025 укладеного між ТОВ «В.А.М. БУД» та ТОВ «ПЛАСТІКС-УКРАЇНА».». Проте, незважаючи на це спершу надав можливість Учаснику виправити ,на думку Замовника, невідповідності. Також варто зазначити, що Замовник у тендерній документації НЕ ВИМАГАЄ документів на підтвердження взаємовідносин постачальника (ТОВ «В.А.М. БУД») та виробника (ТОВ «ПЛАСТІКС-УКРАЇНА»). Вважаємо, що нами підтверджено наявність взаємовідносин із постачальником товарів (ТОВ «В.А.М. БУД»), зокрема дорожніх знаків та світловідбиваючої плівки відповідно до вимог тендерної документації та цілком доведено нашу надійність, добросовісність як потенційного надавача послуг за предметом закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: cb61f00b692e4b90be9cdeba6c8c149e
Заголовок пункту скарги: 2.Оскарження відхилення Учасника за невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 2.Другою підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, на думку Замовника, є те, що нами не подано підписаний та скріплений печаткою учасника, Додаток 3 до Тендерної документації. Проте в складі тендерної пропозиції наявний поданий у формі електронного документу підписаний Додаток 3 до Тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 (CPV) 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Послуги з встановлення та ремонту дорожніх знаків, дзеркал дорожніх, стовпчиків напрямних та засобів заспокоєння руху) (файл «Технічне завдання.docx.p7s.zip»). Згідно зі статтею 12 Закону України «Про публічні закупівлі», усі закупівлі проводяться через електронну систему закупівель. Закупівлі здійснюються з використанням електронної системи закупівель відповідно до цього Закону. Таким чином, тендерна пропозиція повинна бути у формі електронного документа, підписаного кваліфікованим електронним підписом (КЕП) уповноваженої особи учасника. Також, відповідно до Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» (№ 2275-VIII від 06 лютого 2018 року), печатка не є обов’язковою для використання підприємствами, установами чи організаціями. Відповідно до частини 4 статті 58-1 Господарського кодексу України: «Суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Використання печатки суб’єктом господарювання не є обов’язковим». Отже, законодавство не вимагає обов’язкового використання печаток суб’єктами господарювання. Відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається суб’єктом господарювання до органу державної влади або органу місцевого самоврядування.
Варто зазначити, що відсутність печатки та власноручного підпису на документах можна трактувати як формальну помилку, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції. Згідно зі статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі», формальна помилка — це описка, арифметична помилка, технічна помилка або інша помилка, що не впливає на зміст тендерної пропозиції (в тому числі відсутність печатки та власноручного підпису на документі). Також Перелік формальних помилок затверджений наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 “Про затвердження Переліку формальних помилок”, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 за № 715/34998 відносить до формальних помилок подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис.
Таким чином, відсутність печатки та власноручного підпису на документах тендерної пропозиції, поданих в електронному форматі з накладеним кваліфікованим електронним підписом, не є порушенням і не може бути підставою для відхилення такої пропозиції. Як Замовник міг зауважити, усі файли тендерної пропозиції подані у форматі електронного документу, який містить КЕП уповноваженої особи учасника, відтак нами жодним чином не порушено норми чинного законодавства при поданні тендерної пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника