• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт системи захисту від прямих попадань блискавки ЗДО № 133 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи)

Торги не відбулися

449 091.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 245.46 UAH
Період оскарження: 12.02.2025 17:33 - 21.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 255012b0625646509b2a9bf671252f09
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-12-014553-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга на незаконні дії Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі «Поточний ремонт системи захисту від прямих попадань блискавки ЗДО № 133 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи)»
Дата розгляду скарги: 14.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.03.2025 15:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.03.2025 10:10
Дата виконання рішення Замовником: 18.03.2025 15:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано.
Автор: ПП "СПЕЦПОЖСЕРВИС-ЮГ", Касаткін Владислав Ігорович +380504152674 v.kasatkin1988@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 053f8a9f89d54bda82f6853eb46969fa
Заголовок пункту скарги: Скарга на незаконні дії Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі «Поточний ремонт системи захисту від прямих попадань блискавки ЗДО № 133 м. Миколаєва (код ДК 021:2015 45310000-3 – Електромонтажні роботи)»
Опис заперечення: Учасником ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО» не надано підтвердження згоди з умовами технічної специфікації, за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерні пропозиції подаються в порядку, передбаченому пунктом 31 Особливостей; кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота).
Перелік інформації та/або документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, визначено в додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен подати через електронну систему закупівель усі необхідні документи та/або інформацію до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно з пунктом 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що технічна специфікація, що містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, наведені в додатку 1.1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 Додатку № 1 до тендерної документації, документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі визначені в додатку 1.1 до тендерної документації. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікацію), що буде підтвердженням згоди з умовами технічної специфікації, за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації.
З урахуванням умов цієї тендерної документації Учасник визначає ціну на послуги, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням вартості самих послуг, усіх своїх витрат, вартості необхідних матеріальних ресурсів, транспортних витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені та усіх своїх витрат, пов’язаних з виконанням послуг та отриманням свідоцтва про законодавчо регульовану повірку засобами вимірювальної техніки до факту, підписання акта приймання виконаних будівельних робіт.
Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції Учасника і відшкодуванню не підлягають.
Ціна пропозиції визначається Учасником відповідно до вимог національних стандартів, але не виключно, а саме: НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва, з урахуванням Змін (Наказ Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281). Ціна пропозиції повинна містити інформацію про відповідність запропонованих учасником послуг встановленим кількісним, якісним та іншим вимогам відповідно до інформації, розміщеної в Додатку № 1.1 до тендерної документації.
Кошторисна документація, розрахунки ціни пропозиції мають бути у формі електронних файлів формату pdf та imd сформованих за допомогою програмного комплексу АВК-5, або іншого програмного продукту що синхронізований з названим та ліцензований в Україні, (переможцем процедури закупівлі кошторисна документація надається на паперових носіях).
Учасники повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам, а саме:
1. Кошторисна документація пропозиції повинна містити наступні документи:
- Договірна ціна (Додаток 30 до Настанови (пункт 5.2);
- Пояснювальна записка до Договірної ціни;
- Дефектний акт (Додаток 29 до Настанови (пункт 5.1);
- Локальний кошторис (Додаток 1до Настанови (пункт 3.11);
- Відомість ресурсів до локального кошторису (Додаток 4 до Настанови (пункт 3.21);
- Підсумкова відомість ресурсів.

Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами Замовником не оплачуються.
Кошторисна документація має бути підписана уповноваженою особою учасника, з проставлянням печатки (за наявності), а також містити підпис та печатку сертифікованого інженера-проектувальника.
2. Діючий сертифікат інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, а також, в разі якщо це передбачено чинним законодавством, свідоцтво про підвищення кваліфікації.
3. Обладнання повинно бути новим, та таким, що не було у використанні. Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист або інший підписаний документ у довільній формі із гарантією якості обладнання та устаткування зазначеного в даній тендерній документації.
4. У випадку, якщо Учасник пропонує обладнання, відмінне від зазначеного в тендерній документації:
- обладнання має бути аналогічне за характеристиками, сертифіковане й випробуване в Україні;
- Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати порівняльну таблицю з порівнянням технічних характеристик обладнання, що вимагається Замовником та аналогічного обладнання, що пропонується Виконавцем. При цьому технічні характеристики обладнання, що пропонується Виконавцем, та його гарантійні строки роботи повинні бути не гірше ніж в обладнанні, що вимагається Замовником;
- проект та експертний звіт (експертну оцінку) для погодження даних зміни з Замовником та за власний рахунок провести коригування, погодження та експертизу у відповідності до чинного Законодавства України.
5. Підрядник виконує усі види робіт відповідно до технічної специфікації та вимог чинного законодавства.
6. Технологія та якість виконуваних робіт, якість застосованих матеріалів повинні відповідати вимогам діючих державних стандартів, будівельних, протипожежних та санітарних норм і правил, встановлених для даних видів робіт. Учасник повинен виконати роботи, якість яких відповідає умовам чинного законодавства, нормативно-правовим актам з питань дотримання вимог санітарних норм та охорони навколишнього природного середовища (захисту довкілля). Відповідно до Наказу від 17.05.2005 № 76 "Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій" після монтажних робіт Учасник повинен відновити покриття вимощення будівлі.
Під час виконання робіт/наданні послуг необхідно застосовувати заходи із захисту довкілля, зокрема:
- не допускати розливу нафтопродуктів, мастил та інших хімічних речовин на ґрунт, асфальтове покриття;
- не допускати складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсувати шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище.
Для виконання робіт повинні використовуватися якісні матеріали, машини і механізми, які відповідають вимогам діючого природоохоронного законодавства, а також застосовуватися інші необхідні заходи із захисту довкілля.
Способом документального підтвердження Учасником застосовування зазначених вище заходів із захисту довкілля під час виконання робіт є довідка, складена Учасником у довільній формі, в якій Учасник гарантує застосування цих заходів.».
Учасником ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО» на виконання даної вимоги було надано технічну специфікацію до предмета закупівлі вих. № 57-2025 від 17.02.2025 року, в якій наявні такі види робіт, як:
28. Нарізування швів у асфальтовому покритті – 100 м шва - 2,2;
29. Розбирання асфальтобетонних покриттів вручну – 100 м3 - 0,022;
30. Улаштування підстильних та вирівнювальних шарів основи з піщано-гравійної суміші – 0,022 м3;
31. Суміш піщано-гравійна для будівельних робіт №3, розмір зерен понад 0 до 40 мм, марка ДР12 – 2,684 м3;
32. Улаштування покриттів товщиною 4 см із гарячих асфальтобетонних сумішей – 0,55 м2;
33. Суміш асфальтобетонна – 5,5 т;
34. Навантаження сміття вручну – 3,52 т;
35. Перевезення сміття до 15 км – 3,52 т.,
яких немає в Додатку № 1.1 до тендерної документації.
Та відсутні такі види робіт як:
28. Улаштування вимощення з бетону товщиною покриття 10 см – 17,6 м2;
29. Суміші бетонні готові важкі, клас бетону В7,5 [М100], крупність заповнювача більше 20 до 40 мм – 1,9712 м3.,
які наявні в технічній специфікації до предмета закупівлі, яка міститься в Додатку № 1.1 до тендерної документації.
Отже, Учасником ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО» не надано підтвердження згоди з умовами технічної специфікації, за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна була бути відхилена Замовником на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Але, 26.02.2025 року Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, в якому зазначено: «В Тендерній пропозиції надано файл «Підписане техзавдання дод.1.1» без врахування змін внесених до Тендерної документації 19.02.2025. Надати підписане технічне завдання в редакції від 19.02.2025.».
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Але, дана невідповідність не підлягає виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей і Замовник не мав права розміщати в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Таким чином, Замовник розмістивши повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які не підпадають під виправлення згідно з пунктом 43 Особливостей, порушив норми чинного законодавства України, зокрема, пункти 43 та 44 Особливостей.
Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО».
Зважаючи на вищезазначене, Замовник своїми незаконними діями порушує право учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі, позбавляє Скаржника можливості стати стороною договору, який має бути укладений за результатами проведення процедури закупівлі та отримати відповідний прибуток шляхом провадження господарської діяльності у чіткій відповідності до приписів чинного законодавства України.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір