-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ноутбук
Завершена
407 983.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 039.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 039.92 UAH
Період оскарження:
12.02.2025 16:21 - 17.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
863b9387341a4bdd8574f83c2241cf2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-12-013103-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 133.pdf 08.04.2025 17:57
- Інформація по суті скарги.pdf 27.03.2025 18:44
- Повідомлення від 06.03.25.pdf 27.03.2025 18:44
- Протокол 128 від 04.04.2025.pdf 04.04.2025 14:46
- Інформацією по суті скарги.docx 27.03.2025 18:44
- рішення від 01.04.2025 № 5104.pdf 04.04.2025 17:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 01.04.2025 № 5104.pdf 02.04.2025 11:20
- рішення від 25.03.2025 №4593.pdf 25.03.2025 16:50
- sign.p7s 21.03.2025 16:27
- Протокол 108 від 12.03.pdf 21.03.2025 16:26
- Скарга UA-2025-02-12-013103-a.pdf 21.03.2025 16:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.03.2025 15:18
Дата розгляду скарги:
01.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.03.2025 16:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.04.2025 17:32
Дата виконання рішення Замовником:
08.04.2025 17:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення про відміну процедури закупівлі — "Ноутбук", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-12-013103-a скасовано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
17e4e36af8b34911a51e1d0cb5bda4ce
Заголовок пункту скарги:
Підстава для скасування закупівлі, зазначена замовником, є неправомірною
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 37 Прикінцевих і перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі - Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу.
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості).
Пунктом 1 і пунктом 3 Особливостей передбачено, що ці Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 10 Особливостей встановлено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Підпунктом 4 пункту 19 Особливостей передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Беручи до уваги вищевикладене, твердження Замовника про наявність порушень, які неможливо усунути і які виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель є помилковими. Скаржник і Замовник, керуючись нормами підпункту 4 пункту 19 Особливостей, мають змогу продовжити строк виконання зобов’язань щодо передачі товару, оскільки таке продовження зумовлено об’єктивними обставинами, що пов’язані зі строком проведення кваліфікації учасників Тендеру (етап кваліфікації тривав з 20.02.2025 до 06.03.2025).
Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 затверджено особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості).
Пунктом 1 і пунктом 3 Особливостей передбачено, що ці Особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 10 Особливостей встановлено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей.
Підпунктом 4 пункту 19 Особливостей передбачено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Беручи до уваги вищевикладене, твердження Замовника про наявність порушень, які неможливо усунути і які виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель є помилковими. Скаржник і Замовник, керуючись нормами підпункту 4 пункту 19 Особливостей, мають змогу продовжити строк виконання зобов’язань щодо передачі товару, оскільки таке продовження зумовлено об’єктивними обставинами, що пов’язані зі строком проведення кваліфікації учасників Тендеру (етап кваліфікації тривав з 20.02.2025 до 06.03.2025).
×
-
Назва доказу:
Протокол уповноваженої особи, в якому зазначені неправомірні підстави для скасування закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Протокол 108 від 12.03.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Пенітенціарну академію України скасувати протокол уповноваженої особи від 12.03.2025 № 108