-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників)
Завершена
174 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 740.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 740.00 UAH
Період оскарження:
12.02.2025 15:51 - 17.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення Уповноваженої особи з публічних закупівель щодо відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «НАЧМЕД»
Номер:
483a13eeacaa46cbb5cd0e41256c823d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-12-012156-a.b1
Назва:
СКАРГА на рішення Уповноваженої особи з публічних закупівель щодо відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «НАЧМЕД»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ ЛУЦЬКВОДОКАНАЛ (Акредитаційний сертифікат).pdf 28.02.2025 13:25
- Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних ме… - Наказ № 280 від 23.07.2002 - d106167-20241001.pdf 28.02.2025 13:25
- Довідка розяснення щодо акредитації та акредитаційного сертифікату.pdf 28.02.2025 13:25
- Скарга АМКУ ЛУЦЬКВОДОКАНАЛ (Акредитаційний сертифікат) без пч.docx 28.02.2025 13:25
- Протокол про відхилення тендерної пропозиції (1).pdf 28.02.2025 13:25
- Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів праці… - Наказ № 246 від 21.05.2007 - d238576-20250129.pdf 28.02.2025 13:25
- Про внесення змін до деяких наказів Міністерства охорони з… - Наказ № 2197 від 30.12.2024 - d542537-20250129.pdf 28.02.2025 13:25
- sign.p7s 28.02.2025 13:35
- рішення від 04.03.2025 № 3257.pdf 04.03.2025 15:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.03.2025 № 3719.pdf 12.03.2025 13:41
- рішення від 11.03.2025 № 3719.pdf 14.03.2025 16:30
- Письмові пояснення.docx 06.03.2025 14:37
- Письмові пояснення.pdf 06.03.2025 14:37
- Лист про виконання рішення Комісії.pdf 18.03.2025 14:58
- Протокол про виконання рішення Комісії.pdf 18.03.2025 14:58
- Лист про виконання рішення Комісії.pdf 18.03.2025 14:59
- Протокол про виконання рішення Комісії.pdf 18.03.2025 14:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.03.2025 15:49
Дата розгляду скарги:
11.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.03.2025 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.03.2025 16:30
Дата виконання рішення Замовником:
18.03.2025 14:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
КП «Луцькводоканал» повідомляє, що рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3719-р/пк-пз від 11.03.2025 по скарзі UA-2025-02-12-012156-a.b1 по закупівлі Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників) виконано в повному обсязі (протокол уповноваженої особи №54 від 18.03.2025р)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c687e47b95524362b4304bfef5c4ce6e
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА
на рішення Уповноваженої особи з публічних закупівель щодо відхилення тендерної пропозиції
Приватного підприємства «НАЧМЕД»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Протоколом уповноваженої особи з публічних закупівель № 35 від 25.02.2025 року Комунальним підприємством «Луцькводоканал» (надалі Замовник) було безпідставно відхилено тендерну пропозицію Приватного підприємства «НАЧМЕД» (надалі Підприємство\Учасник), яка подана ним для участі у даній закупівлі.
Причиною відхилення пропозиції ПП «НАЧМЕД» є те, що Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та\або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24х годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вважаємо, що дане рішення прийняте в порушення вимог тендерної документації, вимог чинного законодавства, а отже є таким, що підлягає скасуванню з наступних причин.
1. Замовником 24.02.2025 року було розглянуто тендерну пропозицію ПП «НАЧМЕД» та встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містить невідповідності вимогам тендерної документації Замовника, зокрема, документи передбачені тендерною документацією були надані не в повному обсязі, відсутні наступні документи:
- в договорі (про надання медичних послуг\аналогічний договір) наданому у складі тендерної пропозиції відсутній один аркуш (розділ 10 договору);
- копія акредитаційного сертифікату.
24.02.2025 року Замовником в електронній системі закупівель було розміщено вимогу про усунення невідповідностей в документах Учасника.
25.02.2025 pоку Учасником ПП «НАЧМЕД» було розміщено в електронній системі закупівель:
- копію договору (про надання медичних послуг\аналогічний договір) в повному обсязі;
- довідку-роз’яснення про ненадання акредитаційного сертифікату;
- наказ МОЗ України від 30.12.2024 року № 2197.
Слід зазначити, що відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації Замовника «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Учасник-Виконавець повинен виконати комплекс заходів щодо проведення періодичного обовязкового профілактичного медичного огляду працівників КП «Луцькводоканал» відповідно до наказу МОЗ України № 246 від 21.05.2007 року «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» та наказу МОЗ України № 280 від 23.07.2002 року «Щодо організації проведення профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
Замовник невірно застосувавши норми та вимоги вищевказаних наказів МОЗ України щодо закладів охорони здоров’я які мають право проводити передбачені цими наказами медичні огляди працівників дійшов хибного висновку, що для проведення вказаних медичних оглядів працівників відповідно до вищевказаних наказів МОЗ України потрібна наявність державної акредитації і відповідно наявність акредитаційного сертифікату.
З метою пояснення вказаної ситуації Учасник 25.02.2025 року завантажив Довідку-роз’яснення в якій виклав відповідні обгрунтування щодо безпідставності вимог Замовника про наявність у закладу охорони здоров’я державної акредитації та подачі у складі тендерної пропозиції акредитаційного сертифікату.
Відповідно до наказу МОЗ України № 2197 від 30.12.2024 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 січня 2025 року за № 69/43475 внесено зміни до п.2.1. розділу ІІ Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом МОЗ України № 246 від 21.05.2007 року, а саме: «Попередній (періодичні) медичний огляд працівників проводиться закладами охорони здоров’я, які отримали в установленому порядку ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики». Отже для проведення вищевказаного медичного огляду законодавством не передбачена наявність у закладу охорони здоров’я державної акредитації.
Також слід зазначити, що відповідно до наказу МОЗ України № 280 від 23.07.2002 року «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» та наказу МОЗ України № 2591 від 11.11.2020 р «Про внесення зміни до пункту 5 Правил проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» - не вимагається наявність державної акредитації медичного закладу. Пункт 5 Правил проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, затверджених Наказом МОЗ України № 280 від 23.07.2002 слід вважати чинним в редакції затвердженій Наказом МОЗ України № 2591 від 11.11.2020 року, згідно якої медичні огляди проводяться закладами охорони здоров’я, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, наявність державної акредитації медичного закладу цим пунктом не передбачається.
Також у вказаній Довідці-роз’ясненні Учасник вказав, що відповідно до Абзацу 1 частини 3 статті 22, частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено що Замовники не мають права вимагати у Тендерній документації, а учасники не повинні подавати у тендерній пропозиції документи, що не передбаченим чинним законодавством України.
Частина 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» містить таку норму: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
З позиції права «документи, що не передбачені законодавством для учасників» — це документи, що не притаманні для особи-учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в особи-учасника.
Підсумовуючи все вищезазначене ПП «НАЧМЕД» дійшов висновку, що дії Замовника по відхиленню тендерної пропозиції Учасника з вказаних у Протоколі уповноваженої особи причин є порушенням Замовником вимог чинного законодавства України, принципів недискримінації та рівності підходу до оцінювання учасників.
Причиною відхилення пропозиції ПП «НАЧМЕД» є те, що Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та\або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24х годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Вважаємо, що дане рішення прийняте в порушення вимог тендерної документації, вимог чинного законодавства, а отже є таким, що підлягає скасуванню з наступних причин.
1. Замовником 24.02.2025 року було розглянуто тендерну пропозицію ПП «НАЧМЕД» та встановлено, що тендерна пропозиція Учасника містить невідповідності вимогам тендерної документації Замовника, зокрема, документи передбачені тендерною документацією були надані не в повному обсязі, відсутні наступні документи:
- в договорі (про надання медичних послуг\аналогічний договір) наданому у складі тендерної пропозиції відсутній один аркуш (розділ 10 договору);
- копія акредитаційного сертифікату.
24.02.2025 року Замовником в електронній системі закупівель було розміщено вимогу про усунення невідповідностей в документах Учасника.
25.02.2025 pоку Учасником ПП «НАЧМЕД» було розміщено в електронній системі закупівель:
- копію договору (про надання медичних послуг\аналогічний договір) в повному обсязі;
- довідку-роз’яснення про ненадання акредитаційного сертифікату;
- наказ МОЗ України від 30.12.2024 року № 2197.
Слід зазначити, що відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації Замовника «Технічні вимоги до предмета закупівлі» Учасник-Виконавець повинен виконати комплекс заходів щодо проведення періодичного обовязкового профілактичного медичного огляду працівників КП «Луцькводоканал» відповідно до наказу МОЗ України № 246 від 21.05.2007 року «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій» та наказу МОЗ України № 280 від 23.07.2002 року «Щодо організації проведення профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб».
Замовник невірно застосувавши норми та вимоги вищевказаних наказів МОЗ України щодо закладів охорони здоров’я які мають право проводити передбачені цими наказами медичні огляди працівників дійшов хибного висновку, що для проведення вказаних медичних оглядів працівників відповідно до вищевказаних наказів МОЗ України потрібна наявність державної акредитації і відповідно наявність акредитаційного сертифікату.
З метою пояснення вказаної ситуації Учасник 25.02.2025 року завантажив Довідку-роз’яснення в якій виклав відповідні обгрунтування щодо безпідставності вимог Замовника про наявність у закладу охорони здоров’я державної акредитації та подачі у складі тендерної пропозиції акредитаційного сертифікату.
Відповідно до наказу МОЗ України № 2197 від 30.12.2024 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 січня 2025 року за № 69/43475 внесено зміни до п.2.1. розділу ІІ Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого наказом МОЗ України № 246 від 21.05.2007 року, а саме: «Попередній (періодичні) медичний огляд працівників проводиться закладами охорони здоров’я, які отримали в установленому порядку ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики». Отже для проведення вищевказаного медичного огляду законодавством не передбачена наявність у закладу охорони здоров’я державної акредитації.
Також слід зазначити, що відповідно до наказу МОЗ України № 280 від 23.07.2002 року «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» та наказу МОЗ України № 2591 від 11.11.2020 р «Про внесення зміни до пункту 5 Правил проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» - не вимагається наявність державної акредитації медичного закладу. Пункт 5 Правил проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, затверджених Наказом МОЗ України № 280 від 23.07.2002 слід вважати чинним в редакції затвердженій Наказом МОЗ України № 2591 від 11.11.2020 року, згідно якої медичні огляди проводяться закладами охорони здоров’я, які мають ліцензію на провадження господарської діяльності з медичної практики, наявність державної акредитації медичного закладу цим пунктом не передбачається.
Також у вказаній Довідці-роз’ясненні Учасник вказав, що відповідно до Абзацу 1 частини 3 статті 22, частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено що Замовники не мають права вимагати у Тендерній документації, а учасники не повинні подавати у тендерній пропозиції документи, що не передбаченим чинним законодавством України.
Частина 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» містить таку норму: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
З позиції права «документи, що не передбачені законодавством для учасників» — це документи, що не притаманні для особи-учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в особи-учасника.
Підсумовуючи все вищезазначене ПП «НАЧМЕД» дійшов висновку, що дії Замовника по відхиленню тендерної пропозиції Учасника з вказаних у Протоколі уповноваженої особи причин є порушенням Замовником вимог чинного законодавства України, принципів недискримінації та рівності підходу до оцінювання учасників.
×
-
Назва доказу:
Протоколом уповноваженої особи з публічних закупівель № 35 від 25.02.2025 року Комунального підприємства «Луцькводоканал»
-
Повʼязаний документ:
Протокол про відхилення тендерної пропозиції (1).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «НАЧМЕД», яке оформлене Протоколом уповноваженої особи з публічних закупівель № 35 від 25.02.2025 року комунального підприємства «Луцькводоканал» по закупівлі: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги, ДК 021:2015 - 85110000-3 (медичні огляди працівників).