• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплект слюсарного інструменту для потреб виробничих бригад філій (п.7.1 ІП 2025)

Торги не відбулися

563 379.66 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 633.00 UAH
Період оскарження: 12.02.2025 15:33 - 18.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 9279ad0da7f54cb7a9f9e7f4930118ea
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-12-011503-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Ми вважаємо, що замовник АТ "Прикарпаттяобленерго", на нашу думку, прийняв безпідставне та неправомірне рішення стосовно дискваліфікації пропозиції ТОВ "Електротехнічна компанія "Техномрія". Просимо прийняти нашу скаргу до розгляду, зобовязати замовника відмінити своє рішення про визначення переможцем іншого учасника ТОВ "Компанія іТех", зобовязати замовника відмінити своє рішення про дискваліфікацію пропозиції ТОВ "ЕК "Техномрія", повернути пропозицію ТОВ "ЕК "Техномрія" до розгляду
Дата розгляду скарги: 13.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.03.2025 14:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.03.2025 13:57
Дата виконання рішення Замовником: 17.03.2025 15:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ Замовником скасовано рішення про визначення переможця .
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Електротехнічна компанія "Техномрія", Орлов Юрий 380577563696 TECNOMRYA@GMAIL.COM http://www.spohn.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1fe18cd0b1124715bfb799cb5aa3ac15
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Протоколу №122/2 уповноваженої особи АТ «ПРИКАРПАТТЯОБЛЕНЕРГО» від 26.02.2025 зазначається, що Суб’єкт оскарження:
- не надав паспорти та/або сертифікати якості та/або інструкції з експлуатації та/або технічні описи /інші документи виробників предмету закупівлі на «Інструмент для натягу стрічки Crosver ВТТ-03»;
- не надав паспорти та/або сертифікати якості та/або інструкції з експлуатації та/або технічні описи /інші документи виробників предмету закупівлі на «Лебідку TORIN 2т (подвійне зубчасте колесо) TRK8021»;
- не надав паспорти та/або сертифікати якості та/або інструкції з експлуатації та/або технічні описи /інші документи виробників предмету закупівлі на «Сумку для ручного інструменту GRAPHITE Energy+Medium 58G092»;
- не надав паспорти та/або сертифікати якості та/або інструкції з експлуатації та/або технічні описи /інші документи виробників предмету закупівлі на «Сумку для інструменту 84-315 Neo Tools».
Згідно вимог Додатку № 5 Папки №4 Тендерної документації, з урахуванням вимог розділу 3 Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
- паспорти та/або сертифікати якості та/або інструкції з експлуатації та/або технічні описи /інші документи виробників предмету закупівлі, що підтверджують технічні та якісні параметри предмета закупівлі.
Учасник ТОВ «Електротехнічна компанія «Техномрія» на підтвердження вимог тендерної документації стосовно якості запропонованого ним Інструменту для натягу стрічки Crosver ВТТ-03 надає у складі своєї пропозиції файл 0340_250219125710_001.pdf, в якому знаходиться керівництво з експлуатації Інструменту для натягу стрічки Crosver ВТТ-03.
Згідно вимог вже згаданого раніше Додатку № 5 Папки №4 Тендерної документації: «Власні документи учасника процедури закупівлі з технічними та якісними параметрами предмету закупівлі, подані учасником процедури закупівлі, який не є виробником даного предмету закупівлі, до розгляду не беруться». Суб’єктом оскарження надана сканкопія фактичного керівництва з експлуатації Інструменту для натягу стрічки Crosver ВТТ-03, який надається разом з товаром при його поставці замовнику.

З незрозумілих нам причин замовник вважає, що Суб’єкт оскарження не надав паспорти та/або сертифікати якості та/або інструкції з експлуатації та/або технічні описи /інші документи виробників предмету закупівлі на «Інструмент для натягу стрічки Crosver ВТТ-03. При цьому інший учасник даної закупівлі ТОВ «Компанія іТех» саме по цій позиції у складі своєї пропозиції надає файл 05 SICAME Каталог_compressed_watermark.pdf, в якому містяться 12 сторінок незрозуміло для чого наданого тексту, який не має жодного відношення до даної закупівлі, а на підтвердження вимог замовника надати: «Паспорти та/або сертифікати якості та/або інструкції з експлуатації та/або технічні описи /інші документи виробників предмету закупівлі, що підтверджують технічні та якісні параметри предмета закупівлі» він надає на 10-й сторінці цього документу лише невеличку картинку з назвою інструменту.
Жодного технічного опису або умов експлуатації чи використання даного інструменту цей учасник не надає. Замовник вважає такий обсяг наданої учасником ТОВ «Компанія іТех» інформації цілком для себе прийнятним. Якщо порівняти ці два документи, надані обома учасниками, то документ, наданий Суб’єктом оскарження, є значно інформативнішим та таким, що в значно більшій мірі відповідає вимогам тендерної документації.
Замовник стверджує, що учасник ТОВ «Електротехнічна компанія «Техномрія» не надав паспорти та/або сертифікати якості та/або інструкції з експлуатації та/або технічні описи /інші документи виробників предмету закупівлі на «Лебідку TORIN 2т (подвійне зубчасте колесо) TRK8021.
Повідомляємо, що у складі наданої нами пропозиції Скаржником надані файли Decl 001_1.PDF та Decl_001_2.PDF, в яких знаходиться сканкопія декларації про відповідність на підіймальне обладнання ТМ «TORIN», у т.ч. і на лебідку ланцюгову TORIN 2т (подвійне зубчасте колесо) TRK8021, яка видана офіційному імпортеру даної продукції на території України компанії ТОВ «ТОПТУЛ». Ця декларація підтверджує повну відповідність даного обладнання вимогам ДСТУ EN 1494:2018 (EN 1494:2000 + А1:2008. IDT) та ДСТУ EN 13157:2018 (EN 13157:2004 + А1:2009. IDT). Саме ці два нормативних документи регламентують використання даного вантажопідйомного обладнання в Україні. Декларація про відповідність є одним із найвагоміших документів, які існують в Україні і регламентують відповідність того чи іншого обладнання вимогам діючого законодавства України.
Окрім декларації про відповідність, нами також наданий документ Sert 001.pdf, в якому знаходиться копія Сертифікату відповідності UA.PN.191.1096-24, який виданий органом з оцінки відповідності ТОВ «ОС «Євростандарт». Цей сертифікат відповідності також виданий офіційному імпортеру торгової марки TORIN в Україні – компанії ТОВ «Топтул» і він також розповсюджується на підіймальне обладнання ТМ «TORIN», у т.ч. і на лебідку ланцюгову TORIN 2т (подвійне зубчасте колесо) TRK8021. Більш значущих та вагоміших документів, які б підтверджували якість запропонованої нами продукції в Україні не існує. Замовник з незрозумілих нам причин вважає, що цих наданих Суб’єктом оскарження документів не достатньо аби виконати вимоги тендерної документації. Інший учасник даної закупівлі ТОВ «Компанія іТех» на виконання вимог тендерної документації по даному інструменту знову надає копію каталогу на 6-ти сторінках, які не мають ніякого відношення до предмету даної закупівлі. На виконання вимог замовника і тендерної документації на 4-й сторінці цього каталогу зазначене фото лебідки та її маркування. І замовник вважає таку надану йому інформацію цілком для себе прийнятною.
Замовник стверджує, що Суб’єкт оскарження не надав паспорти та/або сертифікати якості та/або інструкції з експлуатації та/або технічні описи /інші документи виробників предмету закупівлі на «Сумку для ручного інструменту GRAPHITE Energy+Medium 58G092, а також на Сумку для інструменту 84-315 Neo Tools.
Повідомляємо, що обидві ці сумки виготовляються виробником GRUPA TOPEX (ТОPEХ, NEO TOOLS, GRAPHITE, VERTO, TOP TOOLS). На виконання даної вимоги нами наданий у складі нашої пропозиції файл 23.5.Лист про несертифікацію брендів групи GRUPA TOPEX (ТОPEХ, NEO TOOLS, GRAPHITE, VERTO, TOP TOOLS).pdf, в якому міститься копія Рішення Дочірнього підприємства “Український орган з сертифікації продукції будівництва “УкрцентрСЕПРОбуд” (надалі - ДП ОС “УкрцентрСЕПРОбуд”) стосовно того, що «Товар (продукція), що ввозиться до України ТОВ "ТОПЕКС Україна" (07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Олега Онікієнка, 134; ЄДРПОУ 37721709) згідно контракту № 12/2012 від 07.05.12 з виробником, “GRUPA TOPEX Sp. z o.o. Sp. k.” (ul. Pograniczna 2/4, 02-285, Warszawa, Польща) (номенклатуру продукції наведено у Додатку до Рішення):
Не підлягає обов’язковій оцінці відповідності (сертифікації або декларуванню) згідно з вимогами нормативних документів під час переміщення через митний кордон України (не належить до контрольованих товарів).
У тому числі це стосується і сумок для ручного інструменту (сторінка № 3 даного документу, товари за кодом 4202).
Окрім цього Суб’єктом оскарження наданий файл Технічний паспорт сумка.pdf, в якому зазначений Технічний паспорт на Сумку для ручного інструменту GRAPHITE Energy+Medium 58G092 з фото даної сумки, її технічними характеристиками, а також вказане посилання на офіційний каталог виробника даної продукції. Також нами наданий файл Сумка для інструменту 84.pdf, в якому зазначений Технічний паспорт на Сумку для інструменту 84-315 Neo Tools з фото даної сумки, її технічними характеристиками, а також посилання на офіційний каталог виробника даної продукції. Другий учасник даної закупівлі ТОВ «Компанія іТех» у складі своєї пропозиції надає копії сторінок з каталогу виробника (практично такі самі, як надані нами у наших технічних паспортах). Листа від уповноваженого органу з сертифікації по даній продукції ТОВ «Компанія іТех» не надає. Замовник знову, з незрозумілих причин вважає, що наданих Суб’єктом оскарження документів недостатньо для того, щоб задовільнити вимогу тендерної документації по даному питанню, а документи ТОВ «Компанія іТех» його повністю влаштовують.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника