• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Нове будівництво зливової каналізації по вул. Винниченка в м.Козятин Хмільницького району Вінницької області

Завершена

5 437 268.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 186.34 UAH
Період оскарження: 12.02.2025 15:13 - 24.02.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Неправомірне визначення Переможця процедури закупівлі

Номер: 5675baa5917d48c599b00f03708c87f8
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-12-010878-a.a5
Назва: Неправомірне визначення Переможця процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.04.2025 15:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.05.2025 15:58
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД", КУЗНЄЦОВ ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ 380731771771 tov_etalon-bud@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b005f9cd48434d12b0f1e71396756a36
Заголовок пункту скарги: Порушення прав Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі через дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме – неправомірне визначення Переможця процедури закупівлі на підставі вимог пункту 44 Особливостей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Дискримінаційними, незаконними, упередженими та такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, є рішення Замовника стосовно визначення переможцем процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" (надалі – ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", учасник, переможець) і оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Скасована
КЕП

Неправомірне визначення Переможця процедури закупівлі

Номер: b26c36729d3d4904a1d49ad3e03cdf15
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-12-010878-a.c4
Назва: Неправомірне визначення Переможця процедури закупівлі
Скарга:
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 16.04.2025 20:15
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД", КУЗНЄЦОВ ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ 380731771771 tov_etalon-bud@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2bd0596ad2da49f397c7c9426153b079
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційними, незаконними, упередженими та такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, є рішення Замовника стосовно визначення переможцем процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" (надалі – ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", учасник, переможець) і оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до інформації, що міститься на веб-порталі Уповноваженого органу, учасника - ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", визнано переможцем закупівлі, тендерна пропозиція (далі – ТП / пропозиція) не відповідає вимогам тендерної документації (далі – ТД, Документація), хоча була прийнята Замовником як така що відповідає вимогам ТД, що однозначно порушує права та законні інтереси суб'єкта оскарження, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі з дотриманням вимог законодавства України та принципів здійснення закупівель, визначених Законом.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 77290cece60e4a7eaf1b46bf0c06180f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-12-010878-a.c3
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на наступне: 1. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" (далі - учасник) було виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Учаснику повідомлено про невідповідність через електронну систему закупівель, а саме: 1.1. Пункт 1.3. підпункт 1.3.1 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічним буде вважатися договір предметом якого є виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту системи водопостачання, водовідведення, каналізації або зливової каналізації. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність в Учасника торгів документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, в якій зазначено про 2 договори: 1. Будівництво СНН зберігання ГР на території хімбази ТОВ «А.Т.К» за межами с.Химрич в урочищі «Біля залізниці» на території Камінської с/р Романівського району Житомирської області». 2. Нове будівництво заводу з калібрування та фасування харчової квасолі в с.Печанівка по вул. Гордіївська, 102 Романівського району Житомирської області. Оскільки Замовником була встановлена вимога, що Аналогічним буде вважатися ДОГОВІР ПРЕДМЕТОМ ЯКОГО є виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту системи водопостачання, водовідведення, каналізації або зливової каналізації, жодний з наданих договорів не задовільняє дану вимогу. Адже Учасником надано договора за іншим предметом ( Будівництво СНН або будівництво заводу), які просто містять певний перелік подібних робіт згідно тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями аналогічний договір предметом якого є виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту системи водопостачання, водовідведення, каналізації або зливової каналізації з дотриманням вимог пункту 1.3 (підпункт 1.3.1 – 1.3.4). Учасник для виправлення даної невідповідності надав інформацію (довідка, договір, КБ-2, КБ-3) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання договору №3/7310 від 16 серпня 2021 року, предметом якого є: «Будівництво мережі водопостачання на вул. Дружби в м. Новоград-Волинському Житомирської області (ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», що не відповідає вимозі підпункту 1.3.1. пункту 1.3. Додатку 1 через відсутність в предметі договору інформації про виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту системи водовідведення, каналізації або зливової каналізації. Наданий договір не відповідає вимогам підпункту 1.3.1. пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, учасник - ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник повинен був відхилити пропозицію учасника згідно підпункт 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості). Не відхиливши пропозицію учасника Замовник порушив порядок проведення закупівель, та не дотримався вимог законодавства України та принципів здійснення закупівель, визначених Законом, зокрема підпункт 1 пункту 44 Особливостей. 2. Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" було виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Учаснику повідомлено про невідповідність через електронну систему закупівель, а саме: 2.1. Пункт 1.2. підпункт 1.2.3 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: Наказ на призначення працівника відповідального за виконання робіт Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Наказ НА ПРИЗНАЧЕННЯ працівника відповідального за виконання робіт (ОКРЕМИЙ НАКАЗ). Учасник для виправлення даної невідповідності надав наказ № 25/11-а від 25 листопада 2024 р. про ПРИЙНЯТТЯ НА РОБОТУ Шевкунова Володимира Анатолійовича на посаду виконроба, в якому відсутня інформація про покладання на даного працівника обов’язку нести відповідальність за виконання робіт. Наказ на прийняття на роботу не покладає на даного працівників обов’язку нести відповідальність за виконання робіт, така відповідальність покладається роботодавцем в особі керівника підприємства ОКРЕМИМ НАКАЗОМ НА ПРИЗНАЧЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО. Учасник ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", для усунення зазначеної невідповідності не надав ОКРЕМИЙ НАКАЗ НА ПРИЗНАЧЕННЯ працівника відповідального за виконання робіт, а також не надав інформацію про посадові обов’язки даного правцівника яка могла б підтвердити покладання на даного працівника обов’язку нести відповідальність за виконання робіт. 2.2. Пункт 1.2. підпункт 1.2.4 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: Наказ на призначення працівника відповідального за охорону праці Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Наказ НА ПРИЗНАЧЕННЯ працівника відповідального за охорону праці (ОКРЕМИЙ НАКАЗ). Учасник для виправлення даної невідповідності надав наказ №15/11-а від 15 листопада 2024 р., про ПРИЙНЯТТЯ НА РОБОТУ Довбощук Вадима Олеговича на посаду інженера з охорони праці, в якому відсутня інформація про покладання на даного працівника обов’язку нести відповідальність за охорону праці. Наказ на прийняття на роботу не покладає на даного працівників обов’язку нести відповідальність за охорону праці, така відповідальність покладається роботодавцем в особі керівника підприємства ОКРЕМИМ НАКАЗОМ НА ПРИЗНАЧЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО . Учасник ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", для усунення зазначеної невідповідності не надав ОКРЕМИЙ НАКАЗ НА ПРИЗНАЧЕННЯ працівника відповідального за охорону праці, а також не надав інформацію про посадові обов’язки даного правцівника яка могла б підтвердити покладання на даного працівника обов’язку нести відповідальність за охорону праці. Таким чином, учасник - ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник повинен був відхилити пропозицію учасника згідно підпункт 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості). Не відхиливши пропозицію учасника Замовник порушив порядок проведення закупівель, та не дотримався вимог законодавства України та принципів здійснення закупівель, визначених Законом, зокрема підпункт 1 пункту 44 Особливостей. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі" та Порядку оскарження відкритих торгів передбачених Особливостями затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 №1178, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи наведену вище інформацію, Замовник неправомірно визначив ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" переможцем Процедури закупівлі, порушивши порядок проведення закупівель, та не дотримався вимог законодавства України та принципів здійснення закупівель, визначених Законом. Виходячи з вищенаведеного, Товариство з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІНМА «ЕТАЛОН-БУД» вимагає скасувати рішення стосовно визначення переможцем Процедури закупівлі: «Нове будівництво зливової каналізації по вул. Винниченка в м.Козятин Хмільницького району Вінницької області», ідентифікатор закупівлі - UA-2025-02-12-010878-a, ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" і оприлюднення повідомлення про намір укласти договір із вказаним учасником Процедури закупівлі з індентифікатором - UA-2025-02-12-010878-a.
Вирішення: 1. Відповідно до ст. 1 закону України «Про питну воду та питне водопостачання»: - водопровідна мережа - система трубопроводів, відповідних споруд та устаткування для розподілу і подачі питної води споживачам - система питного водопостачання - сукупність технічних засобів, включаючи мережі, споруди, устаткування (пристрої), для централізованого та нецентралізованого питного водопостачання; Враховуючи вищевикладене можна дійти висновку, що водопровідна мережа є невід’ємною складовою системи питного водопостачання. В Додатку 1 до Тендерної документації вимагалось наявність аналогічного договору предметом якого є виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту системи водопостачання, водовідведення, каналізації або зливової каналізації. Тобто вимогою Замовника відповідатиме договір, предметом якого є один або декілька видів будівельних робіт (будівництво, реконструкція, капітальний ремонт)одного або декількох видів інженерних мереж( водопостачання, водовідведення, каналізації або поверхневого водопостачання). 2. Учасник скористався пунктом 25 Додатку 1 до тендерної документації: У разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Дана можливість була продубльована в вимозі на виправлення невідповідностей. Під час виправлення невідповідностей Учасник надав документ «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей №69 від 14.03.2025 року», в якому надано роз’яснення наступного змісту: - Надаємо наказ відповідального за виконання робіт, наказ на виконроба №25/11-а від 25 листопада 2024 року; - Надаємо наказ відповідального за охорону праці, наказ №15/11-а від 15 листопада 2024 року, наказ на інженера з охорони праці. Вимога щодо інформації, яка має міститись в даних наказах відсутня в тендерній документації.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Порушення прав Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі через дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме – неправомірне відхилення пропозиції Скаржника

Номер: d7a6648cd8564b74b9bb3a2fa96be830
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-12-010878-a.b2
Назва: Порушення прав Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі через дискримінаційний підхід під час розгляду пропозицій учасників, а саме – неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.03.2025 16:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.04.2025 13:51
Дата виконання рішення Замовником: 10.04.2025 11:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення №53 від 19.03.2025 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА"ЕТАЛОН-БУД" за процедурою закупівлі - "Нове будівництво зливової каналізації по вул. Винниченка в м.Козятин Хмільницького району Вінницької області" скасовано.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД", КУЗНЄЦОВ ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ 380731771771 tov_etalon-bud@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f9bc6ca60e764c1c8d8c50bf24c6fd72
Заголовок пункту скарги: Неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «БМФ «ЕТАЛОН-БУД», порушивши порядок проведення закупівель, та не дотримався вимог законодавства України та принципів здійснення закупівель, визначених Законом.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на відхилення

Номер: 41e6c21d15df45bd8f57a5bb26297da7
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-12-010878-a.a1
Назва: Скарга на відхилення
Скарга:
СКАРГА щодо порушення Управління житлово- комунального господарства Козятинської міської ради законодавства у сфері публічних закупівель Управлінням житлово- комунального господарства Козятинської міської ради, ідентифікаційний код: 40571817 (надалі – Замовник), оголошено закупівлю № UA-2025-02-12-010878-a, про проведення відкритих торгів (з особливостями) за предметом: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" (надалі – Учасник, Скаржник) є учасником закупівлі № UA-2025-02-12-010878-a за предметом: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. Відповідно з вимогами пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Нашим підприємством подано тендерну пропозицію у повній відповідності з нормами права та умовами тендерної документації цієї закупівлі. Однак, рішенням уповноваженої особи Замовника, відповідно до протоколу від 17.03.2025 № 46 (надалі – Протокол), пропозиція Скаржника була відхилена з наступних підстав: З наведеним рішенням Замовника не можливо погодитись з підстав наступного. 14.03.2025 Замовником було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей у складі нашої тендерної пропозиції де було зазначено, зокрема, наступне: «Пункт 1.2. підпункт 1.2.2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: До довідки додаються копії наказів на призначення(вступ) на посаду або копії інших документів (трудових договорів, цивільно-правових угод, трудових книжок тощо). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації та лист-пояснення, про те що деякі працівники будуть залучатись згідно договорів оренди з переліком техніки та відповідно до якого договору надання послуг з екіпажем. В довідці міститься інформація про компресор дизельний та коток дорожній причіпний на пневмоколісному ходу, 25 т згідно договору №01/03-24ОР від 01.03.2024 року, але в даному договорі інформація про дану техніку відсутня. Також в даній довідці міститься інформація про використання автогрейдера та трактора згідно договору надання послуг №29/02-24 від 29.02.2024р, але в складі тендерної пропозиції учасника жодної інформації про даний договір немає. Натомість відсутня інформація про техніку, яка буде використовуватись згідно договорів надання послуг, які надані учасником в складі тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести у відповідність наданий Учасником лист пояснення». Повідомляємо, що відповідно до пункту 1.2.1 додатку 1 до тендерної документації передбачено - Надати довідку за наведеною формою про наявність основних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі. Довідка має містити наступну інформацію: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт __________________________________________ (повне найменування Учасника) № з/п П.І.Б Посада Штатний/ працює відповідно до договору, угоди, тощо Відповідно до пункту 1.2.2 додатку 1 до тендерної документації передбачено - До довідки додаються копії наказів на призначення(вступ) на посаду або копії інших документів (трудових договорів, цивільно-правових угод, трудових книжок тощо). На виконання зазначених вимог нами у складі тендерної пропозиції надано довідку, за формою, що наведена у пункті 1.2.1 додатку 1, та накази на призначення на посаду на кожного працівника, що зазначені у довідці. Наголошуємо, що нами у повному обсязі виконано вимоги тендерної документації, що передбачені пунктами 1.2.1 та 1.2.2 додатку 1 до тендерної документації. Крім того, тендерна документація не передбачає окремих вимог щодо необхідності підтвердження наявності правовідносин з працівниками, які можуть бути залучені за договором оренди техніки, тощо та які не зазначені у довідці про наявність працівників. Вимогами пунктів 1.2.1 та 1.2.2 чітко передбачено необхідність підтвердження наявності правовідносин із працівниками, що зазначені у довідці про наявність працівників. Звертаємо вашу увагу також на те, що лист пояснення, про який зазначає Замовник взагалі не вимагався умовами тендерної документації, та надавався нами у складі тендерної пропозиції на власний розсуд, як додатковий документ. Вказаний лист пояснення навіть не містить ПІБ чи посад працівників, а тому і жодного підтвердження щодо зазначеної інформації подавати не було необхідності. Відповідно до пункту 7 розділу І до тендерної документації передбачено - Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. Отже Замовник взагалі не повинен був розглядати наданий нами у складі пропозиції лист пояснення, адже він не вимагається умовами тендерної документації Таким чином, нам абсолютно не зрозуміло чому Замовник спочатку надав нам 24 години на усунення «невідповідностей» у листі пояснення, а потім взагалі відхилив нашу тендерну пропозицію. Крім того, хочемо звернути вашу увагу на те, що вимогами тендерної документації взагалі не встановлено окремих вимог до кількості працівників, їх посад, спеціальностей, тощо, тому відхилення нашої тендерної пропозиції з наведеної вище підстави є абсолютно неправомірним. Тобто, нашим підприємством у повному обсязі виконано умови додатку 1 до тендерної документації та надано усі необхідні документи, що вимагались до надання саме у складі тендерної пропозиції. Також наголошуємо, що у вимозі про усунення невідповідностей Замовник взагалі не вказав, яку саме умову тендерної документації нами було порушено при складанні листа пояснення. Таким чином, відхилення нашої тендерної пропозиції з наведеної вище підстави є неправомірним та таким що підлягає скасуванню. Враховуючи викладене, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД". Відхиливши нашу тендерну пропозицію Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, а також законі права та інтереси Скаржника. За цих умов прийняте Замовником у Протоколі рішення про невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, прийнято з порушенням вимог Закону «Про публічні закупівлі» та Особливостей, що як наслідок є дискримінацією Учасника, яка полягає у протиправній дискваліфікації його пропозиції. Просимо задовльнити скаргу у повному обсязі. Всі наявні докази вищенаведеним обставинам додаються до даної скарги. На підставі вищевказаного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2.Прийняти рішення про наявність порушення з боку Управління житлово- комунального господарства Козятинської міської ради у закупівлі № UA-2025-02-12-010878-a. 3. Зобов’язати Управління житлово-комунального господарства Козятинської міської ради скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" у закупівлі № UA-2025-02-12-010878-a. Перелік документів (доказів): - довідка №45 від 25.02.2025; - накази на працівників, що зазначені у довідці №45 від 25.02.2025; - лист пояснення №18 від 07.02.2025.
Дата розгляду скарги: 02.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.03.2025 17:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.04.2025 13:05
Дата виконання рішення Замовником: 10.04.2025 11:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення №46 від 17.03.2025 року про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" за процедурою закупівлі - "Нове будівництво зливової каналізації по вул. Винниченка в м.Козятин Хмільницького району Вінницької області" скасовано.
Автор: ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД", Козачук Павло Сергійович +380986597174 vinproektbud09@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5a03581e17be4333b72681fe0f25f83d
Заголовок пункту скарги: Скарга на відхилення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
щодо порушення Управління житлово- комунального господарства Козятинської міської ради законодавства у сфері публічних закупівель

Управлінням житлово- комунального господарства Козятинської міської ради, ідентифікаційний код: 40571817 (надалі – Замовник), оголошено закупівлю № UA-2025-02-12-010878-a, про проведення відкритих торгів (з особливостями) за предметом: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" (надалі – Учасник, Скаржник) є учасником закупівлі № UA-2025-02-12-010878-a за предметом: ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Відповідно з вимогами пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Нашим підприємством подано тендерну пропозицію у повній відповідності з нормами права та умовами тендерної документації цієї закупівлі.
Однак, рішенням уповноваженої особи Замовника, відповідно до протоколу від 17.03.2025 № 46 (надалі – Протокол), пропозиція Скаржника була відхилена з наступних підстав:

З наведеним рішенням Замовника не можливо погодитись з підстав наступного.
14.03.2025 Замовником було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей у складі нашої тендерної пропозиції де було зазначено, зокрема, наступне:
«Пункт 1.2. підпункт 1.2.2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу: До довідки додаються копії наказів на призначення(вступ) на посаду або копії інших документів (трудових договорів, цивільно-правових угод, трудових книжок тощо). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації та лист-пояснення, про те що деякі працівники будуть залучатись згідно договорів оренди з переліком техніки та відповідно до якого договору надання послуг з екіпажем. В довідці міститься інформація про компресор дизельний та коток дорожній причіпний на пневмоколісному ходу, 25 т згідно договору №01/03-24ОР від 01.03.2024 року, але в даному договорі інформація про дану техніку відсутня. Також в даній довідці міститься інформація про використання автогрейдера та трактора згідно договору надання послуг №29/02-24 від 29.02.2024р, але в складі тендерної пропозиції учасника жодної інформації про даний договір немає. Натомість відсутня інформація про техніку, яка буде використовуватись згідно договорів надання послуг, які надані учасником в складі тендерної пропозиції. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести у відповідність наданий Учасником лист пояснення».
Повідомляємо, що відповідно до пункту 1.2.1 додатку 1 до тендерної документації передбачено - Надати довідку за наведеною формою про наявність основних працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі. Довідка має містити наступну інформацію:
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації,
які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт
__________________________________________
(повне найменування Учасника)

з/п П.І.Б Посада Штатний/ працює відповідно до договору, угоди, тощо

Відповідно до пункту 1.2.2 додатку 1 до тендерної документації передбачено - До довідки додаються копії наказів на призначення(вступ) на посаду або копії інших документів (трудових договорів, цивільно-правових угод, трудових книжок тощо).
На виконання зазначених вимог нами у складі тендерної пропозиції надано довідку, за формою, що наведена у пункті 1.2.1 додатку 1, та накази на призначення на посаду на кожного працівника, що зазначені у довідці.
Наголошуємо, що нами у повному обсязі виконано вимоги тендерної документації, що передбачені пунктами 1.2.1 та 1.2.2 додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, тендерна документація не передбачає окремих вимог щодо необхідності підтвердження наявності правовідносин з працівниками, які можуть бути залучені за договором оренди техніки, тощо та які не зазначені у довідці про наявність працівників.
Вимогами пунктів 1.2.1 та 1.2.2 чітко передбачено необхідність підтвердження наявності правовідносин із працівниками, що зазначені у довідці про наявність працівників.
Звертаємо вашу увагу також на те, що лист пояснення, про який зазначає Замовник взагалі не вимагався умовами тендерної документації, та надавався нами у складі тендерної пропозиції на власний розсуд, як додатковий документ. Вказаний лист пояснення навіть не містить ПІБ чи посад працівників, а тому і жодного підтвердження щодо зазначеної інформації подавати не було необхідності.
Відповідно до пункту 7 розділу І до тендерної документації передбачено - Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
Отже Замовник взагалі не повинен був розглядати наданий нами у складі пропозиції лист пояснення, адже він не вимагається умовами тендерної документації
Таким чином, нам абсолютно не зрозуміло чому Замовник спочатку надав нам 24 години на усунення «невідповідностей» у листі пояснення, а потім взагалі відхилив нашу тендерну пропозицію.
Крім того, хочемо звернути вашу увагу на те, що вимогами тендерної документації взагалі не встановлено окремих вимог до кількості працівників, їх посад, спеціальностей, тощо, тому відхилення нашої тендерної пропозиції з наведеної вище підстави є абсолютно неправомірним.
Тобто, нашим підприємством у повному обсязі виконано умови додатку 1 до тендерної документації та надано усі необхідні документи, що вимагались до надання саме у складі тендерної пропозиції.
Також наголошуємо, що у вимозі про усунення невідповідностей Замовник взагалі не вказав, яку саме умову тендерної документації нами було порушено при складанні листа пояснення.
Таким чином, відхилення нашої тендерної пропозиції з наведеної вище підстави є неправомірним та таким що підлягає скасуванню.
Враховуючи викладене, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД".

Відхиливши нашу тендерну пропозицію Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, а також законі права та інтереси Скаржника.
За цих умов прийняте Замовником у Протоколі рішення про невідповідність пропозиції Учасника вимогам тендерної документації, прийнято з порушенням вимог Закону «Про публічні закупівлі» та Особливостей, що як наслідок є дискримінацією Учасника, яка полягає у протиправній дискваліфікації його пропозиції.
Просимо задовльнити скаргу у повному обсязі.
Всі наявні докази вищенаведеним обставинам додаються до даної скарги.
На підставі вищевказаного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178,

ПРОСИМО:

1. Прийняти скаргу до розгляду.
2.Прийняти рішення про наявність порушення з боку Управління житлово- комунального господарства Козятинської міської ради у закупівлі № UA-2025-02-12-010878-a.
3. Зобов’язати Управління житлово-комунального господарства Козятинської міської ради скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ВІННИЦЯ ПРОЕКТ-БУД" у закупівлі № UA-2025-02-12-010878-a.

Перелік документів (доказів):

- довідка №45 від 25.02.2025;
- накази на працівників, що зазначені у довідці №45 від 25.02.2025;
- лист пояснення №18 від 07.02.2025.


Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)