-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень навчальних корпусів ДПТНЗ «Червоноградського професійного гірничо-будівельного ліцею» із заміною вікон на енергозберігаючі
Під місцем виконання робіт слід розуміти адресу визначену замовником.
Завершена
774 723.08
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 873.62 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 873.62 UAH
Період оскарження:
05.09.2018 12:46 - 11.09.2018 17:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога на незаконність та безпідставність рішення тендерного комітету про відхилення нашої пропозиції
Номер:
e57c40c626864364b68a5e157818758e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-05-000897-a.b2
Назва:
Вимога на незаконність та безпідставність рішення тендерного комітету про відхилення нашої пропозиції
Вимога:
Вимога на незаконність та безпідставність рішення тендерного комітету про відхилення нашої пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 19.09.2018 22:05
Дата подачі:
19.09.2018 22:05
Вирішення:
Тендерним комітетом розглянута вимога та прийнято рішення про її задоволення.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
20.09.2018 17:21
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
0e80f3f6129a45adb16b7f4afd089003
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-05-000897-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до пунктів 1, 3 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників». Водночас, частина третя пункту 2 статті 22 Закону поряд з іншими встановлює наступну вимогу до технічної специфікації як складової тендерної документації: «технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"». Таким чином, Ваша вимога щодо предмета закупівлі, а саме формули склопакету тільки «4-15-4-15-4і (42мм)» є грубим порушенням частини третьої пункту 2 статті 22 Закону, оскільки містить посилання на конкретну конструкцію предмета закупівлі і не забезпечує рівних умов для учасників, а тому є дискримінаційною. У зв’язку з цим просимо невідкладно вжити заходів для приведення технічної специфікації тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства. У разі невиконання Вами Закону будемо оскаржувати такі дії тендерного комітету у порядку, встановленому чинним законодавством України. Водночас, звертаємо увагу, що за свої незаконні рішення, дії або бездіяльність члени тендерного комітету несуть відповідальність, встановлену чинним законодавством України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.09.2018 11:07
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу зазначаємо, що така вимога не може вважатись дискримінаційною, оскільки склопакети з характеристиками, що встановлені у Технічному завданні на даний момент виготовляють не менше двох товаровиробників.
Статус вимоги:
Відхилено