• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ, РЕАГУВАННЯ НА ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАСОБІВ ОХОРОННОЇ СИГНАЛІЗАЦІЇ НА ОБ’ЄКТАХ ЗАМОВНИКА; 79710000-4 Охоронні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду послуг — замовник здійснює закупівлю даного виду послуг, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника. Закупівля для потреб на 2025р

Завершена

92 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 461.50 UAH
Період оскарження: 12.02.2025 12:01 - 17.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Щодо порушення прав учасника рішенням замовника про визнання переможця закупівлі

Номер: bd77b5631f37453b9d317de20279aead
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-12-005861-a.c2
Назва: Щодо порушення прав учасника рішенням замовника про визнання переможця закупівлі
Скарга:
Замовником – Хотинською міською радою 12.02.2025 було оголошено відкриті торги з особливостями по закупівлі «Централізоване спостереження, реагування на обслуговування засобів охоронної сигналізації на об’єктах замовника; 79710000-4 Охоронні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», ідентифікатор закупівлі у Prozorro UA-2025-02-12-005861-a. 27.02.2025 року, уповноважена особа – Хотинської міської ради своїм протокольним рішенням №40 визначив товариство з обмеженою відповідальністю "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" (код ЄДРПОУ 43160866) переможцем процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договір з визначеним переможцем опубліковано в системі 27.02.2025 о 16:11. Таким чином тендерна пропозиція Управління поліції охорони в Чернівецькій області не розглядалась. Керуючись п.4 ч.5 ст.18 закону України «Про публічні закупівлі», вбачаємо необхідність звернутись з цією скаргою, через неправомірне рішення Замовника, прийняте за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації, яке суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, і внаслідок яких порушено наші права та охоронювані законом інтереси передбачені п.2 ч.1 ст. 22 Цивільного кодексу України. У обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дій та бездіяльності Замовника маємо зазначити:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.03.2025 15:59
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.03.2025 13:45
Дата виконання рішення Замовником: 18.03.2025 09:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 27.02.2025 №40 (далі – Рішення), згідно з яким прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.03.2025 №3961-р/пк-пз зобов’язано Хотинську міську раду скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Рішення від 27.02.2025 №40.
Автор: Управління поліції охорони в Чернівецькій області, Федоруца Віталій Васильович +380503747944 penpet@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9779e395d1554b94bc0aa67f1e9d170c
Заголовок пункту скарги: Порушення вимог щодо предмету закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Закупівля здійснюється в цілому, без поділу на окремі частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції – про що зазначено у п. 4.2 Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації.
Залучення іншого суб’єкту охоронної діяльності, до реагування на «тривожні» сповіщення систем охоронної сигналізації, означає фактичний поділ послуги охорони на дві окремі частини:
1. Моніторінг сигналів тривога силами та засобами ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018"
2. Реагування на спрацювання сигналізації нарядами охорони (працівниками та засобами) ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ».
ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" відповідно вимог частини 1 розділу 1 Додатку 1 представлено документи які засвідчують наявність власного транспорту реагування зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України (наказ МВС від 18.04.2013 № 375), майна та форменого одягу водночас з наданих документів (довідка № 29 від 19.02.2025) виходить, що ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" має намір використовувати ПП «ШЕРИФ -ЗАХИСТ» під виглядом ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", що є порушенням Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 та містить ознаки недобросовісної конкуренції (ст. 4 Неправомірне використання позначень), або ПП «ШЕРИФ -ЗАХИСТ» буде надавати послуги від свого імені з використанням власних сил та матеріальних засобів наявність яких у останнього не підтверджено документально згідно вимог ч. 1, 2 розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації.
Зазначені вимоги тендерної документації ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" на стадії обговорення закупівлі не оскаржувались отже підлягають виконанню.
Окремо маємо зазначити що в м.Хотин Чернівецької області відсутні групи реагування як ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" так і ПП «ШЕРИФ -ЗАХИСТ» тому інформація ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" про залучення у якості субпідрядника ПП «ШЕРИФ -ЗАХИСТ» є неправдивим та таким що має спотворити результати закупівлі. Також слід відмітити що укладання ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" договору про надання послуг Хотинський міській раді ніяким чином не зобов’язує ПП «ШЕРИФ -ЗАХИСТ створити групи реагування в м.Хотин для надання послуг.
Таким чином пропозиція ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 46ca8766de734af69cf0c972c10e26b2
Заголовок пункту скарги: Невідповідність технічній специфікації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Додаток 1 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» визначено перелік критеріїв які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам:
Частина 1 кваліфікаційних вимог встановлює вимоги щодо наявності у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - підтверджено ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" довідкою № 20 від 19.02.2025 р., документами на авто та спеціальними дозволами.
Частина 2 кваліфікаційних вимог встановлює вимоги наявності документально підтвердженого досвіду Учасника щодо виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - підтверджено ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" окремою довідкою № 23 від 19.02.2025.
Частина 3 кваліфікаційних вимог визначає вимоги щодо наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (п.2.1), службових посвідчень (п.2.2), освітніх документів (п.2.3) медичних документів (п.2.4), документів що підтверджують трудову діяльність у учасника (п. 2.5) які ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" не надано, натомість надано довідки № 24 та № 29 від 19.02.2025 про залучення в якості субпідрядника - IIPИBATHE ПІДПРИЄMCTBO «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» (код ЄДРПОУ 37153018) з метою надання послуг охорони силами субпідрядної організації а також документи працівників ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ, що суперечить вимогам Тендерної документації.
Зазначені вимоги тендерної документації ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" на стадії обговорення закупівлі не оскаржувались отже підлягають виконанню.
Таким чином пропозиція ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 079ac3da938745eb83b516da84f1fc66
Заголовок пункту скарги: Невідповідність пропозиції технічній специфікації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Положення Розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації не передбачають можливостей залучення до надання охоронних послуг іншого суб’єкта охоронної діяльності окрім Учасника.
Відповідні вимоги містяться у абзаці 4 розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації, а саме: «Відповідність нарядів реагування Учасника вимогам нормативних актів підтверджується:
- довідкою з переліком працівників, які надаватимуть послуги з швидкого реагування (не менше 2-х працівників на один автомобіль наряду реагування) та які забезпечені зброєю
- скановані копії чинних на час розкриття тендерних пропозицій дозволів, кожного залученого працівника учасника, на зберігання та носіння зброї*;
- сканована копія чинного на час розкриття тендерних пропозицій дозволу, виданого МВС України учаснику на право зберігання зброї (в разі коли для учасника не передбачено надання даного дозволу надається лист пояснення)».
Натомість ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" наданий витяг з Єдиного реєстру зброї та наявність дозволу на відкриття (функціонування) об’єкта дозвільної системи, виданий МВС України на право зберігання зброї ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» якій стосується кімнати збереження зброї розташованої за адресою м. Київ, вул. Сосницька, буд. 1/44.
Відповідно до п.11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960:
«11. Придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, здійснюються з урахуванням таких вимог:
1) суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в установленому законодавством порядку:
дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи;
дозвіл на право придбання зазначених пристроїв;
2) пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим … наказом МВС від 21 серпня 1998 р. № 622;
4) облік видачі і прийняття пристроїв, патронів до них, що видаються працівникам охорони на час несення служби, ведеться відповідальною особою шляхом внесення відповідних даних до книги обліку видачі і прийняття пристроїв та патронів до них;».
Отже, представлені ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" дозвіл, виданий МВС України на право зберігання зброї та документи працівників ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ" та інші документи на право носіння та використання зброї, засвідчують повну невідповідність ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" вимогам розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації, та залучені до тендерної пропозиції лише з метою спотворення результатів закупівлі оскільки ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" не підтвердив наявність у субпідрядника груп реагування, спеціального транспорту майна та ін.
Окрім цього оскільки в м. Хотин відсутній відповідний об’єкт дозвільної системи (кімната збереження зброї), в якій має зберігатись зброя, що видається лише на час несення служби, ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" подавши свою тендерну пропозиція, в черговий раз, засвідчив свій намір надавати послуги, які не відповідають вимогам Тендерної документації, ошукавши Замовника.
Зазначені вимоги тендерної документації ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" на стадії обговорення закупівлі не оскаржувались отже підлягають виконанню.
Таким чином пропозиція ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 8d1ded9c0ff349a9ab954e0f8270a67a
Заголовок пункту скарги: Невідповідність пропозиції якісним кількісним критеріям закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Частиною 2 розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації від Учасника вимагалось надати підтвердження про погодження з технічними вимогами довідкою в довільній формі, що було зроблено ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" шляхом завантаження окремої довідки № 04 від 19.02.2025 та підписаного і завіреного Додатку 1 оформленого на бланку учасника за № 05 від 19.02.2025 р..
Зазначені вимоги тендерної документації ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" на стадії обговорення закупівлі не оскаржувались отже підлягають виконанню.
Таким чином поданням невідповідних документів ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" свідомо здійснив намір ввести в оману замовника, з метою укладання договору про закупівлю послуг без відповідної матеріально технічної бази та за умов невідповідності послуги вимогам п.3 частини 1 технічної специфікації.
Отже пропозиція ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації..
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення

Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Скасована
КЕП

Щодо неправомірне визначення переможця закупівлі

Номер: 5d39f189fc884fb4a4d65bb38d006435
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-12-005861-a.a1
Назва: Щодо неправомірне визначення переможця закупівлі
Скарга:
Замовником – Хотинською міською радою 12.02.2025 було оголошено відкриті торги з особливостями по закупівлі «Централізоване спостереження, реагування на обслуговування засобів охоронної сигналізації на об’єктах замовника; 79710000-4 Охоронні послуги за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника», ідентифікатор закупівлі у Prozorro UA-2025-02-12-005861-a. 27.02.2025 року, уповноважена особа – Хотинської міської ради своїм протокольним рішенням №40 визначив товариство з обмеженою відповідальністю "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" (код ЄДРПОУ 43160866) переможцем процедури закупівлі та прийняв рішення про намір укласти договір про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договір з визначеним переможцем опубліковано в системі 27.02.2025 о 16:11. Таким чином тендерна пропозиція Управління поліції охорони в Чернівецькій області не розглядалась. Керуючись п.4 ч.5 ст.18 закону України «Про публічні закупівлі», вбачаємо необхідність звернутись з цією скаргою, через помилкове рішення Замовника, прийняте за результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації, яке суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, і внаслідок яких порушено наші права та охоронювані законом інтереси передбачені п.2 ч.1 ст. 22 Цивільного кодексу України. Додатком 1 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» визначено перелік критеріїв які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним вимогам. Розділ 1 встановлює вимоги щодо наявності у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - підтверджено ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" довідкою № 20 від 19.02.2025 р., документами на авто та спеціальними дозволами. Розділ 2 встановлює вимоги наявності документально підтвердженого досвіду Учасника щодо виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - підтверджено ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" окремою довідкою № 23 від 19.02.2025. Розділ 3 визначає вимоги щодо наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" не підтверджено, натомість надано довідки № 24 та № 29 від 19.02.2025 про залучення в якості субпідрядника IIPИBATHE ПІДПРИЄMCTBO «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» (код ЄДРПОУ 37153018) з метою надання послуг охорони силами субпідрядної організації, що суперечить вимогам Тендерної документації. У обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дій та бездіяльності Замовника маємо зазначити:
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 04.03.2025 08:10
Автор: Управління поліції охорони в Чернівецькій області, Федоруца Віталій Васильович +380503747944 penpet@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: dc8694119b0f427a95dea0eac7ef0f64
Заголовок пункту скарги: Поділ закупівліна окремі частини
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Закупівля здійснюється в цілому, без поділу на окремі частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції (п. 4.2 Розділу 1 «Загальні положення» Тендерної документації.
Залучення іншого суб’єкту охоронної діяльності, до реагування на «тривожні» сповіщення систем охоронної сигналізації, означає фактичний поділ на дві окремі частини самої послуги:
- моніторінг сигналів тривога силами та засобами ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018"
- реагування на спрацювання сигналізації нарядами охорони (працівниками та засобами) ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ».
При цьому ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" представлені документи які засвідчують наявність власного транспорту реагування зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), який відповідає вимогам п. 5 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України (наказ МВС від 18.04.2013 № 375). Отже з наданих документів виходить, що ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" має намір використовувати ПП «ШЕРИФ -ЗАХИСТ» під виглядом ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", що є порушенням Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 та містить ознаки недобросовісної конкуренції (ст. 4 Неправомірне використання позначень).
У іншому випадку, для участі в закупівлі з надання охоронних послуг Хотинській міській раді, мало б прийняти участь ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» основним видом діяльності якого є: 02.40 Надання допоміжних послуг у лісовому господарстві .
По-друге:
Положення Розділу 3 Додатку 1 Тендерної документації не передбачають можливостей залучення до надання охоронних послуг іншого суб’єкта охоронної діяльності окрім Учасника.
Відповідні вимоги містяться у розділі 3 Додатку 1 Тендерної документації, а саме: «Відповідність нарядів реагування Учасника вимогам нормативних актів підтверджується:
- довідкою з переліком працівників, які надаватимуть послуги з швидкого реагування (не менше 2-х працівників на один автомобіль наряду реагування) та які забезпечені зброєю
- скановані копії чинних на час розкриття тендерних пропозицій дозволів, кожного залученого працівника учасника, на зберігання та носіння зброї*;
- сканована копія чинного на час розкриття тендерних пропозицій дозволу, виданого МВС України учаснику на право зберігання зброї (в разі коли для учасника не передбачено надання даного дозволу надається лист пояснення)»

По-третє
Представлений ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" витяг з Єдиного реєстру зброї та наявність дозволу на відкриття (функціонування) об’єкта дозвільної системи, виданий МВС України на право зберігання зброї ПП «ШЕРИФ-ЗАХИСТ» стосується кімнати збереження зброї розташованої за адресою м. Київ, вул. Сосницька, буд. 1/44.
Відповідно до п.11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960:
«11. Придбання та зберігання пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів, здійснюються з урахуванням таких вимог:
1) суб’єкт охоронної діяльності зобов’язаний отримати в установленому законодавством порядку:
дозвіл на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи;
дозвіл на право придбання зазначених пристроїв;
2) пристрої та патрони до них зберігаються у спеціально обладнаному сховищі, яке повинно відповідати вимогам, установленим підпунктом 11.5 пункту 11 Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів, затвердженої наказом МВС від 21 серпня 1998 р. № 622;
4) облік видачі і прийняття пристроїв, патронів до них, що видаються працівникам охорони на час несення служби, ведеться відповідальною особою шляхом внесення відповідних даних до книги обліку видачі і прийняття пристроїв та патронів до них;»
Отже, представлені ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" дозвіл, виданий МВС України на право зберігання зброї та документи працівників ПП "ШЕРИФ-ЗАХИСТ", засвідчують повну невідповідність ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" вимогам п.3 частини 1 Додатку 1 Тендерної документації, і залучені до тендерної пропозиції лише з метою спотворення результатів закупівлі оскільки ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" не підтвердив наявність у субпідрядника груп реагування.
Окрім цього оскільки в м. Хотин відсутній відповідний об’єкт дозвільної системи (кімната збереження зброї), в якій має зберігатись зброя, що видається лише на час несення служби, ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" подавши свою тендерну пропозиція, в черговий раз, засвідчив свій намір надавати послуги, які не відповідають вимогам Тендерної документації, ошукавши Замовника.

По четверте
Частиною 2 розділу 1 Додатку 1 Тендерної документації від Учасника вимагалось надати підтвердження про погодження з технічними вимогами довідкою в довільній формі, що було зроблено ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" шляхом завантаження окремої довідки № 04 від 19.02.2025 та підписаного і завіреного Додатку 1 оформленого на бланку учасника за № 05 від 19.02.2025 р..
Отже поданням невідповідних документів ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018" свідомо здійснив намір ввести в оману замовника, з метою укладання договору про закупівлю послуг без відповідної матеріально технічної бази та за умов невідповідності послуги вимогам п.3 частини 1 технічної специфікації.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір