• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Виготовлення проектно-кошторисної документації системи блискавкозахисту від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів для установ відділу освіти Магдалинівської селищної ради, розташованих за адресою: вул. Садова, 3Б, с. Котовка, Дніпропетровська область, - Котовський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. Адміністративна, 10, с. Мар’ївка, Дніпропетровська область - Мар’ївський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. Гагаріна, 2Б, с. Шевське, Дніпропетровська область – Шевський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. 40 років Перемоги, 2А, с. Любомирівка – Любомирівський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. Центральна,61, с. Почино-Софіївка - Почино-Софіївський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. Центральна, 3, с. Топчине – Топчинська гімназія Магдалинівської селищної ради, вул. Шкільна, 59А, с. Шевченківка – Шевченківський ліцей Магдалинівської селищної ради

Завершена

144 004.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 440.04 UAH
Період оскарження: 12.02.2025 11:36 - 17.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Гур’єва Олександра Васильовича та визначення переможцем ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО"

Номер: 915355c411a74088834dd0de1f5a06c7
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-12-004978-a.b4
Назва: Скарга про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконного рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Гур’єва Олександра Васильовича та визначення переможцем ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО"
Скарга:
Дата розгляду скарги: 10.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.03.2025 14:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.03.2025 17:28
Дата виконання рішення Замовником: 17.03.2025 10:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: Порядок денний: 1. Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Виготовлення проектно-кошторисної документації системи блискавкозахисту від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів для установ відділу освіти Магдалинівської селищної ради, розташованих за адресою: вул. Садова, 3Б, с. Котовка, Дніпропетровська область, - Котовський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. Адміністративна, 10, с. Мар’ївка, Дніпропетровська область - Мар’ївський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. Гагаріна, 2Б, с. Шевське, Дніпропетровська область – Шевський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. 40 років Перемоги, 2А, с. Любомирівка – Любомирівський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. Центральна,61, с. Почино-Софіївка - Почино-Софіївський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. Центральна, 3, с. Топчине – Топчинська гімназія Магдалинівської селищної ради, вул. Шкільна, 59А, с. Шевченківка – Шевченківський ліцей Магдалинівської селищної ради (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-02-12-004978-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 24.02.2025 №28/25 (далі – Рішення), згідно з яким відділом освіти Магдалинівської селищної ради було прийнято рішення про визначення ТОВ « ПБВ – ЕЛЕКТРО» переможцем. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.03.2025 № 3607-р/пк-пз зобов’язано відділ освіти Магдалинівської селищної ради скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Рішення від 24.02.2025 №28/25
Автор: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Олександр Гур'єв +380675625478 garik79@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9815f0dea7fe44fcb6a14ec0d2f0621a
Заголовок пункту скарги: Щодо порушення ЗАМОВНИКОМ порядку проведення процедури закупівлі, а саме - пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 21.02.2025 о 15:15 уповноважена особа Замовника розмістила у системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей у наступній редакції: «Аналогічний договір № 159-3/57 від 19.12.18 року на виготовлення проектно - коштористної документації "Блискавкозахист" Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради, не повністю завантажено, а саме відсутній додаток, кошторис на проектні роботи на кожен об'єкт окремо Прошу дозавантажити додатки».

Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.

У даному випадку, Замовником не опублікована інформація, що повинна містити вимога відповідно до пункту 16 статті 29 Закону, а саме:

- не зазначено посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність;
- не зазначено перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей (спочатку у вимозі замовник зазначає, що відсутній «додаток», а потім просить завантажити «додатки», відповідно, вимога в тій редакції, що розміщена Замовником, не містить конкретного переліку документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей»).

Таким чином, вимога Замовника про усунення невідповідностей не відповідає пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на вищезазначене, Замовник порушив право Скаржника як Учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 3a4cf056e96a426182962b787b79c929
Заголовок пункту скарги: Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3)відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.


Згідно з Протоколом №28/25 Замовником прийнято рішення про визначення учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПБВ-ЕЛЕКТРО» переможцем процедури закупiвлi та оприлюднено рішення про намiр укласти договiр про закупiвлю.

Скаржник не погоджується з рішенням Замовника.
Вважаємо, що Замовником порушено основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону «Про публічні закупівлі», зокрема такі як «добросовісна конкуренція серед учасників»; «недискримінація учасників та рівне ставлення до них»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».

Умови документації закупівлі: Додатком 1 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» вимагалось надати:

«1.1 Копія аналогічного договору з усіма додатками. Під аналогічним договором розуміється договір з розробки проектно-кошторисної документації з встановлення системи блискавкозахисту».
1.2 Оригінал або копію листа-відгуку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) про виконання договору Учасником від Замовника, зазначеного в наданій копії договору.»

На виконання зазначеної вимоги учасником ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО» було надано два договори - Договір №07/08/1-вс від 07.08.2024 (файл «Договір №07-08-1-вс .pdf») та Договір Ірп_28/10/РП-02-2020 (файл «Договір ТОМІН ФЕМІЛІ ДЕВЕЛОПМЕНТ .pdf»).

Предметом договору №07/08/1-вс від 07.08.2024 є «Послуги з розробки та виготовлення проектно-кошторисної документації на Поточний ремонт системи захисту від прямих попадань блискавки закладів освіти», що не відповідає умовам тендерної документації, оскільки замовником вимагалось надати договір щодо розробки проектно-кошторисної документації на «Встановлення», а не «Поточний ремонт» системи блискавкозахисту. Крім того, в складі тендерної пропозиції ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО» відсутній лист-відгук від Замовника до договору №07/08/1-вс від 07.08.2024.

Щодо договору Ірп_28/10/РП-02-2020 та Листі-відгуку на нього, Скаржником виявлені наступні невідповідності: у Листі –відгуку, наданому ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО» на підтвердження виконання Договору Ірп_28/10/РП-02-2020 зазначено, що договір було підписано 19 лютого 2020 року, що не відповідає інформації, зазначеній у договорі. Крім того, назва предмету закупівлі у договорі не відповідає назві предмету закупівлі у Листі-відгуку.

Червоним виділено невідповідності у Договорі та Листі-відгуку :








Таким чином, невідповідності між договором та листом-відгуком надають підставу вважати, що Лист-відгук надано на інший договір, і не може розглядатись як відгук про виконання договору Ірп_28/10/РП-02-2020 від 28.10.2020 року.

Відповідно, ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО» не виконало вимогу Додатку 1 щодо надання листа-відгуку про виконання договору Учасником від Замовника, зазначеного в наданій копії договору.

Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО» не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.

Замовник не виявив зазначену невідповідність та не розмістив в електроній системі закупівель вимогу ТОВ «ПБВ-ЕЛЕКТРО» про її усунення, чим порушим наше право як Учасника на об’єктивне та неупереджене прийняття рішення стосовно процедури закупівлі.

Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА На незаконні дії Замовника - Відділ освіти Магдалинівської селищної ради

Номер: b8efc0e9fb074462a568e1ee1fc2cc54
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-12-004978-a.c3
Назва: СКАРГА На незаконні дії Замовника - Відділ освіти Магдалинівської селищної ради
Скарга:
Виходячи з аргументації та документального підтвердження рішення Замовника, ПП «ПОЖЦЕНТР» вважає його необґрунтованим та таким, що порушує законні права та інтереси ПП «ПОЖЦЕНТР», зокрема право бути визначеним переможцем даної закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 10.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.02.2025 15:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.03.2025 18:36
Дата виконання рішення Замовником: 17.03.2025 10:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: Порядок денний: 1. Про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Виготовлення проектно-кошторисної документації системи блискавкозахисту від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів для установ відділу освіти Магдалинівської селищної ради, розташованих за адресою: вул. Садова, 3Б, с. Котовка, Дніпропетровська область, - Котовський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. Адміністративна, 10, с. Мар’ївка, Дніпропетровська область - Мар’ївський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. Гагаріна, 2Б, с. Шевське, Дніпропетровська область – Шевський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. 40 років Перемоги, 2А, с. Любомирівка – Любомирівський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. Центральна,61, с. Почино-Софіївка - Почино-Софіївський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. Центральна, 3, с. Топчине – Топчинська гімназія Магдалинівської селищної ради, вул. Шкільна, 59А, с. Шевченківка – Шевченківський ліцей Магдалинівської селищної ради (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-02-12-004978-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 24.02.2025 №28/25 (далі – Рішення), згідно з яким відділом освіти Магдалинівської селищної ради було прийнято рішення про визначення ТОВ « ПБВ – ЕЛЕКТРО» переможцем. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 10.03.2025 № 3607-р/пк-пз зобов’язано відділ освіти Магдалинівської селищної ради скасувати Рішення. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. ВИРІШИЛА: 1. Скасувати Рішення від 24.02.2025 №28/25
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЖЦЕНТР", Тетяна Подоріна 380567222777 POZCENTR@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 81285acbaaee4e57979833e0e06da555
Заголовок пункту скарги: Відповідно до пункту 43 Особливостей та пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації, Замовник був зобов'язаний надати учаснику повідомлення про усунення невідповідностей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Додатком 1 передбачено вимогу надання в тому числі наступних документів:
5.1 Сканований/і оригінали чинного/их на дату подання тендерних пропозицій виданого органом сертифікації, сертифікату/ів*, що підтверджує відповідність учасника вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) «Інжиніринг пожежної безпеки» в діяльності:
- інженерного проектування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, систем передачі тривожних сповіщень та пов’язаних з ним послуг щодо технічного консультування;
- інженерного обстеження систем протипожежної безпеки будівель, споруд та приміщень громадського та промислового призначення, надання оцінки протипожежного стану об’єкту та консультування з дотримання пожежної безпеки.

В поданому учасником ДСТУ ISO 23932:2018 відсутня інформація про: - інженерне обстеження систем протипожежної безпеки будівель, споруд та приміщень громадського та промислового призначення, надання оцінки протипожежного стану об’єкту та консультування з дотримання пожежної безпеки.

Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Звертаємо увагу на незаконність рішення Замовника про відхилення без наданих 24 годин для усунення невідповідностей із підстав Протоколу, з огляду на наступне.


На виконання встановленої в Додатку 1 вимоги, ПП «ПОЖЦЕНТР» надав у складі тендерної пропозиції сертифікат ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) (файл «ISO 23932.pdf») в діяльності:
- інженерного проектування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, систем передачі тривожних сповіщень та пов’язаних з ним послуг щодо технічного консультування.

Також у поданому ПП «ПОЖЦЕНТР» сертифікаті зазначена діяльність з проектування, монтажу, перевірки (огляду) пристроїв блискавкозахисту, що відповідає послугам, передбаченим в даній закупівлі.

Проте в наданому сертифікаті відсутня інформація про інженерне обстеження систем протипожежної безпеки будівель, споруд та приміщень громадського та промислового призначення, надання оцінки протипожежного стану об’єкту та консультування з дотримання пожежної безпеки.

Вважаємо, що виявивши зазначену невідповідність, Замовник повинен був надати Учаснику 24 години на її усунення, оскільки, відповідно до пункту 43 Особливостей та пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації не підлягають виправленню наступні невідповідності:

- відсутність забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником – в даній закупівлі не вимагалось;

- відсутність документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції – дана підстава не може бути застосована, оскільки документ надано в складі тендерної пропозиції;

- помилки в документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо –
у даному випадку надання виправленого сертифікату ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) з указанням в ньому «інженерне обстеження систем протипожежної безпеки будівель, споруд та приміщень громадського та промислового призначення, надання оцінки протипожежного стану об’єкту та консультування з дотримання пожежної безпеки» не призведе до зміни предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо, оскільки предметом закупівлі є Виготовлення проектно-кошторисної документації системи блискавкозахисту, а інженерне обстеження систем протипожежної безпеки, надання оцінки протипожежного стану об’єкту та консультування з дотримання пожежної безпеки Технічними, якісними, кількісними характеристиками предмета закупівлі (додаток 2 ТД) взагалі не передбачено.

Таким чином, відповідно до пункту 43 Особливостей та пункту 1 Розділу 5 Тендерної документації, Замовник був зобов'язаний надати учаснику повідомлення про усунення невідповідностей за наявної позиції Замовника про невідповідність у документах, що стали підставою відхилення, а саме – зазначення у сертифікаті ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) видів робіт, що не змінюють предмет закупівлі/ не стосуються технічного завдання.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Не слухайте ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" щодо перевірки ними документів інших учасників та їх дискваліфікації, вони переслідують ТІЛЬКИ свою вигоду, користуючись Вашою необізнаністю.

Номер: c82b40d8e82e45af91b663acba95bbb3
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-12-004978-a.b2
Назва: Не слухайте ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" щодо перевірки ними документів інших учасників та їх дискваліфікації, вони переслідують ТІЛЬКИ свою вигоду, користуючись Вашою необізнаністю.
Вимога:
Шановний Замовнику, дійте лише і виключно в межах законадавства України і не слухайте "дружніх порад" інших учасників, так як вони не несуть для Вас нічого хорошого, а навпаки приведуть до ще гірших наслідків. Сподіваємося на взаєморозуміння та взаємоповагу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Законодавцем надано право фізичній/юридичній особі або учаснику під час проведення закупівлі звернутися до замовника із вимогою/зверненням, а для замовника встановлений обов’язок надати відповідь на таке звернення /вимогу у чіткий строк. Водночас, такі строки визначенні не лише для надання відповіді замовником, але й для звернення учасника/потенційного учасника. Та, недотримання строків має свої правові наслідки. При цьому, якщо говорити про звернення/вимоги та відповіді, то для замовника є важливим також питання: з яким предметом, в які строки, та у який спосіб може звертатися потенційний учасник/ учасник; як сформувати відповідь замовнику та на чому її грунтувати, щоб у подальшому те ж саме питання, яке піднімалося фізичною/юридичною особою або учасником перед замовником не було предметом розгляду у АМКУ; абзац 2 пункту 46 Особливостей, передбачено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Порушення уповноваженою особою ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі».

Номер: ddf988e68b0e4d8d99cb4f9af36a36b0
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-12-004978-a.a1
Назва: Порушення уповноваженою особою ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 21.02.2025 о 15:15 уповноважена особа Замовника розмістила вимогу про усунення невідповідностей у наступній редакції: «Аналогічний договір № 159-3/57 від 19.12.18 року на виготовлення проектно - коштористної документації " Блискавкозахист" Управління освіти виконавчого комітету Новомосковської міської ради, не повністю завантажено, а саме відсутній додаток, кошторис на проектні роботи на кожен об'єкт окремо Прошу дозавантажити додатки». При публікації вимоги про усунення невідповідності, Уповноваженою особою порушено ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: не зазначено посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлено невідповідність. Крім того, у вимозі зазначено: « … відсутній додаток. Прошу дозавантажити додатки». Дане формулювання не містить конкретний перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – а саме не зазначено які додатки (у множині) вимагає замовник, якщо ним виявлено відсутність одного додатку. Таким чином, вимога замовника не відповідає п.3 ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки не містить перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі вищевикладеного, вимагаємо виправити порушення, допущене уповноваженою особою та викласти вимогу про усунення невідповідностей, зазначивши в ній всю інформацію, що передбачена ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник. Проведення тендерної закупівлі за предметом закупівлі: код ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування (Виготовлення проектно-кошторисної документації системи блискавкозахисту від прямих попадань блискавки і вторинних її проявів для установ відділу освіти Магдалинівської селищної ради, розташованих за адресою: вул. Садова, 3Б, с. Котовка, Дніпропетровська область, - Котовський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. Адміністративна, 10, с. Мар’ївка, Дніпропетровська область - Мар’ївський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. Гагаріна, 2Б, с. Шевське, Дніпропетровська область – Шевський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. 40 років Перемоги, 2А, с. Любомирівка – Любомирівський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. Центральна,61, с. Почино-Софіївка - Почино-Софіївський ліцей Магдалинівської селищної ради, вул. Центральна, 3, с. Топчине – Топчинська гімназія Магдалинівської селищної ради, вул. Шкільна, 59А, с. Шевченківка – Шевченківський ліцей Магдалинівської селищної ради проводилось з використанням електронної системи публічних закупівель Prozorro (індефікатор закупівлі UA-2025-02-12-004978-a). Відповідно до вимог тендерної документації розміщеної на електронній платформі, а саме п. 1.1 Додатку 1 Тендерної документації зазначено, що учасники процедури закупівлі в складі тендерної документації подають копію аналогічного договору з усіма додатками. Під аналогічним договором розуміється договір з розробки проектно-кошторисної документації з встановлення блискавкозахисту. В поданих Вами документах через електронну платформу міститься файл «Договір проект СПС, БЗ, ВЗ Новомосковськ (акт)», в якому розміщений договір від 19.12.2018 року № 159-3/57. Відповідно до предмету закупівлі зазначено виконання послуг з виготовлення проектно-кошторисної документації «Блискавкозахист». Відповідно до п. 9.1 Договору зазначено, що до Договору додаються додатки, які є невід’ємною частиною цього Договору, а саме: - Загальний кошторис на проектні роботи; - Кошторис на проектні роботи на кожен об’єкт окремо. Під час перевірки документів Замовних з’ясував відсутність додатку до Договору «Кошторис на проектні роботи на кожен об’єкт окремо» та відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надав 24 години Учаснику на усунення невідповідності, яка була оприлюднена у відповідному електронному полі (термін виконання до 15.15 22.02.2025 р.). В вимогах по усуненню невідповідностей зазначено перелік невідповідності згідно з вимогою тендерної документації та перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник не надав зазначені документи до відведеного Законом терміну. На протязі терміну дії вимоги про усунення невідповідностей від Учасника не надходили вимоги, щодо з’ясування питання по суті вказаних невідповідностей. Відповідно до ст. 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Статус вимоги: Відхилено