• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Окуляри-маски захисні балістичні (вид 2)

Торги не відбулися

13 990 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 139 900.00 UAH
Період оскарження: 12.02.2025 10:19 - 18.02.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга щодо дискваліфікації

Номер: 146f773997904584ae0883433635b567
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-12-002471-a.c2
Назва: Скарга щодо дискваліфікації
Вимога:
Найменування Замовника рішення і дії якого оскаржуються: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Адреса: 02099, Україна, місто Київ Код ЄДРПОУ: 23311317 тел. (044) 527-66-71 Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-12-002471-a Назва предмета закупівлі: код ДК 021:2015:35810000-5: «Індивідуальне обмундирування» (Окуляри-маски захисні балістичні вид 2) Суб’єкт оскарження: ТОВ «КМ ДІСТІ» Адреса: 04136, Україна, м. Київ, вул. Віктора Некрасова, буд. 1-3 Код ЄДРПОУ: 38922231 Тел. 067-413-20-17 e-mail: Taras.Rozkvas@kmcore.com Скарга на протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Протоколом Уповноваженої особи Замовника (далі – Протокол) № 276 від 27 лютого 2025 року пропозицію ТОВ «КМ ДІСТІ» (далі – Товариство) було відхилено відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Пункт 1 частини 13 статті 14 Закону передбачає, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. У Протоколі зазначено, що пропозиція учасника не відповідає Інформації про необхідні, технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі, що викладена у Додатку № 2 до Оголошення, а саме, що подані у складі пропозиції протоколи не містять інформації щодо наявності на оправі виробу (предмета) позначення стандарту ДСТУ EN 166. Натомість, на виконання вимог пункту 1 Додатку № 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Товариство у своїй тендерній пропозиції надало протокол випробування № 262/2024 від 07 червня 2024 року (далі – Документ). У підпункті 3.5 пункту 3 Документу зазначено дані, які містить маркування оправи: UR ДСТУ EN 166 3 4 BT, де UR – ідентифікування виробника, ДСТУ EN 166 – номер стандарту за яким маркується, 3 – символ захисту від крапель рідини, 4 – символ захисту від великих пилових частинок, BT – символ захисту від впливу високошвидкісних часток з енергією середнього рівня при граничних температурах. Протоколи № 1270-Е від 12.06.2024 р., № 2024.00.05.16.06 від 16.05.2024р. та № 10.1-6589 від 13.05.2024 р. не мають на меті визначення маркування, у них прописуються інші характеристики предмета. Керуючись вищевикладеним, Товариство повідомляє, що запропонований товар повністю відповідає усім вимогам Замовника та просить наступне: - скасувати протокол Уповноваженої особи Замовника, оскільки в ньому зазначена інформація, що не відповідає дійсності; - переглянути документи, що подані Товариством повторно; - визнати ТОВ «КМ ДІСТІ» переможцем цієї спрощеної закупівлі. Додаток: протокол випробування № 262/2024 від 07 червня 2024 року. Директор ТОВ «КМ ДІСТІ» Тарас РОЗКВАС
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 04.03.2025 ТОВ «КМ Дісті» Відповідь на вимогу учасника UA-2025-02-12-002471-a.c2 від 27.02.2025 Товариство з обмеженою відповідальністю «КМ Дісті» (далі – Учасник/Скаржник) звернулась до Замовника з вимогою про скасування рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом №276 від 27.02.2025 про відхилення пропозиції ТОВ «КМ Дісті». Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що вимога Учасника не підлягає задоволенню зважаючи на наступне: Відповідно до додатку №2 до Оголошення, відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у оголошенні, повинна бути підтверджена наданням у складі пропозиції наступних документів: 1. Сертифікат або протоколи випробувань, надані випробувальними лабораторіями, акредитованими на технічну компетентність та незалежність, які підтверджують відповідність товару вимогам технічній специфікації (технічних умов) Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації (технічних умов) Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки. У складі пропозиції Учасника надано Протокол випробувань №262/2024 від 07.06.2024 р., №1270-Е від 12.06.2024 р., №2024.00.05.16.06 від 16.05.2024 р., №10.1-6589 від 13.05.2024 р. зразків виробу: окуляри-маска захисні балістичні, вид 2. Проте згадані протоколи не містять підтвердження відповідності виробу за параметром «маркування» згідно обсягу перевірки ТС А01XJ.32012-188:2019 (01). Так, відповідно до п. 3.5.2. ТС А01XJ.32012-188:2019 (01), Маркування предмета повинно відповідати вимогам цієї ТС Міноборони і ДСТУ EN 166. Для маркування готового предмета застосовуються: товарний ярлик; пакувальний лист (для групи спакованих предметів). Інформація, що міститься на товарному ярлику та у пакувальному листі, повинна бути нанесена державною мовою друкованим способом. Маркування має бути чітким, розбірливим і міцним. Обов’язковому маркуванню підлягають світлофільтри та оправи предмета – згідно вимог пункту 9 ДСТУ EN 166 “Marking” (Маркування). При цьому, відповідно до пп. 9.3. ДСТУ EN 166, Марковання оправи має містити відповідну технічну інформацію, зокрема, позначення цього стандарту. Проте надані учасником у складі пропозиції протоколи не містять інформації щодо наявності на оправі виробу (предмета) позначення стандарту ДСТУ EN 166. Твердження учасника про те, що відповідність маркування товару вимогам технічної специфікації А01XJ.32012-188:2019 (01) підтверджуються протоколом випробувань №262/2024 від 07.06.2024 р. є помилковими зважаючи на наступне. В розділі протоколу випробувань №262/2024 наведена інформація про об’єкт випробувань, яка не є підтвердженням відповідності товару вимогам технічної специфікації. До того ж в п.4.3. протоколу випробувань №262/2024 визначена мета випробувань, а саме: визначення рівня балістичної стійкості ОМЗБ щодо ураження імітаторами уламку з типовою масою 1,1 г і швидкістю (180-200) м/с з відстані о,5 м згідно вимог п. 3.1.5.3. «Окуляри-маска захисні балістичні. Технічна специфікація Міністерства оборони України на предмети речового забезпечення» ТС А01XJ.32012-188:2019 (01) затвердженого Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних сил України від 28.12.2019. Також в розділі 6 та 7 протоколу випробувань №262/2024 не відображені висновки та результати проведених випробувань щодо перевірки відповідності товару вимогам ТС А01XJ.32012-188:2019 (01) щодо маркування. Тобто протокол випробувань №262/2024 не містить підтвердження відповідності товару вимогам ТС А01XJ.32012-188:2019 (01) в частині маркування. Відповідно до п. 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція, що не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Додатку №2 до цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, буде відхилена на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на вищевикладене, рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТС Трейд Україна» є правомірним, а вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Про скасування рішення, щодо відхилення пропозиції.

Номер: 6dbd484bce0942c59f44911e1be394d9
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-12-002471-a.c1
Назва: Про скасування рішення, щодо відхилення пропозиції.
Вимога:
Протоколом щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України (далі – Замовник) від 24.02.2025 р. за № 254 прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТС ТРЕЙД УКРАЇНА» (далі – Учасник) на закупівлю за предметом код ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування («Окуляри-маски захисні балістичні» (вид 2)), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-12-002471-a. Обґрунтуванням відхилення пропозиції ТОВ «ТС ТРЕЙД УКРАЇНА», Замовником визначено, те, що Учасником не подано документів, які підтверджують відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у Оголошенні. Однак, з такими висновками Учасник категорично не погоджується вважає їх безпідставними та такими, що не відповідають дійсності. Згідно Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у оголошенні, повинна бути підтверджена наданням у складі пропозиції сертифікату або протоколів випробувань, наданих випробувальними лабораторіями, акредитованими на технічну компетентність та незалежність, які підтверджують відповідність товару вимогам технічній специфікації (технічних умов) Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації (технічних умов) Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки. Так, спростовуючи твердження Замовника слід звернути увагу, що в Протоколі від 24.02.2025 р. за № 254 Замовником зазначено, що Протокол випробувань наданий у складі тендерної пропозиції Учасником № 3397-Е від 28.11.2024 р. зразків виробу: «Окуляри-маски захисні балістичні» (вид 2), ОМБЗ «RK-3» не містить підтвердження відповідності виробу за параметром «Поле зору» згідно обсягу перевірки ТС А01XJ.32012-188:2019 (01). Однак, вказане твердження Замовника не відповідає дійсності, оскільки на сторінка №5 Протоколу випробувань № 3397-Е від 28.11.2024 р. випробувальним центром Криворізька філія ДП «Дніпростандартметрологія» містить данні про проведення випробувань зазначеного параметру з відповідним висновком про те, що «Поле зору окулярів масок- забезпечується», та виріб згідно отриманих значень відповідає вимогам п.3.1.5.9 ТС А01XJ.32012-188:2019 (01). Відтак, твердження Замовника про те, що пропозиція Учасника не відповідає Інформації про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі в зазначеній частині, є помилковими та безпідставними. Вважаємо за необхідне також відзначити, що Протокол випробувань № 3397-Е від 28.11.2024 р. підготовлений випробувальним центром Криворізька філія ДП «Дніпростандартметрологія», що акредитована Національним агентством з акредитації України на випробування відповідно до ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019, атестат про акредитацію № 20969 (чинний до 07.11.2027 р.). Зазначаємо, що вказаний випробувальний центр має акредитацію про дослідження показників, в тому числі й щодо підтвердження відповідності виробу за параметром «Поле зору» згідно обсягу перевірки ТС А01XJ.32012-188:2019 (01). Крім того, Протоколом від 24.02.2025 р. за № 254 Замовником нібито встановлено, що Сертифікат відповідності № UA.KR.033.0180-24 від 06.12.2024 р. виданий щодо відмінного від предмету закупівлі товару. Як вам відомо, предметом закупівлі є індивідуальне обмундирування (код ДК 021:2015:35810000-5) «Окуляри-маски захисні балістичні (вид 2)». Звертаємо увагу, що наданий до пропозиції Учасником Сертифікат відповідності № UA.KR.033.0180-24 від 06.12.2024 р. виданий, зокрема, на підставі відповідних досліджень, передбачених Обсягом перевірки ТС А01XJ.32012-188:2019 (01) , а саме: Протоколу випробувань № 3397-Е від 28.11.2024 р. виданим випробувальним центром Криворізької філії ДП «Дніпростандартметрологія», Протоколу випробувань № 702/2024 від 21.11.2024 р. (виданим Науково-випробувальним відділом науково-дослідного центру випробувань, експертизи та сертифікації персональних броньованих засобів захисту Національного університету оборони України). При цьому, предметом (об’єктом) дослідження як згідно Протоколу випробувань № 3397-Е від 28.11.2024 р. так і згідно Протоколу випробувань № 702/2024 від 21.11.2024 р., були «Окуляри-маски захисні балістичні» (вид 2). Відповідно, Сертифікат відповідності № UA.KR.033.0180-24 від 06.12.2024 р. виданий органом з оцінки відповідності саме на предмет: «Окуляри-маски захисні балістичні» (вид 2), що і є предметом закупівлі (номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-02-12-002471-a). Варто зазначити, що і Протокол випробувань № 3397-Е від 28.11.2024 р., і Протокол випробувань № 702/2024 від 21.11.2024 р. були завантажені Учасником у складі тендерної пропозиції. Однак, Замовником не було належним чином досліджено матеріали тендерної пропозиції ТОВ «ТС ТРЕЙД УКРАЇНА» та прийнято помилкове рішення. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Однак, на превеликий жаль, рішення Головного центру капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України, в формі Протоколу від 24.02.2025 р. за № 254, не відповідає принципам, встановлених ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки у відношенні до ТОВ «ТС ТРЕЙД УКРАЇНА» простежуються дискримінаційне ставлення зі сторони Замовника, необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури спрощеної закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, просимо скасувати рішення, в формі Протоколу від 24.02.2025 р. за № 254, як таке, що прийняте з грубими порушеннями, та визнати ТОВ «ТС ТРЕЙД УКРАЇНА» переможцем спрощеної закупівлі UA-2025-02-12-002471-a за предметом код ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування (Окуляри-маски захисні балістичні (вид 2).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 27.02.2025 ТОВ «ТС Трейд Україна» Відповідь на вимогу учасника UA-2025-02-12-002471-a.c1 від 24.02.2025 Товариство з обмеженою відповідальністю «ТС Трейд України» (далі – Учасник/Скаржник) звернулась до Замовника з вимогою про скасування рішення уповноваженої особи Замовника, яке оформлене протоколом №254 від 24.02.2025 про відхилення пропозиції ТОВ «ТС Трейд Україна». Розглянувши вимогу Учасника повідомляємо, що вимога Учасника не підлягає задоволенню зважаючи на наступне: В додатку №2 до Оголошення Замовником визначено, що товар (предмет закупівлі) Окуляри-маски захисні балістичні (вид 2) має відповідати ТС А01XJ.32012-188:2019 (01), вид предмета – вид 2. Маркування виробу повинно відповідати вимогам п. 3.5.2 ТС А01XJ.32012-188:2019 (01) та додатково містити зображення емблеми Державної прикордонної служби України, надпис «ВЛАСНІСТЬ ДПСУ, НЕ ДЛЯ ПРОДАЖУ». При цьому відповідно до п. 1 додатку №2 до Оголошення, відповідність Товару, що планується до поставки, технічним вимогам Замовника, що викладені у оголошенні, повинна бути підтверджена наданням у складі пропозиції наступних документів: 1. Сертифікат або протоколи випробувань, надані випробувальними лабораторіями, акредитованими на технічну компетентність та незалежність, які підтверджують відповідність товару вимогам технічній специфікації (технічних умов) Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації (технічних умов) Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки. Допускається надання протоколів випробувань про відповідність товару вимогам технічної специфікації (технічного опису) Міністерства оборони України або відповідність товару вимогам технічної специфікації (технічного опису) Міністерства оборони України згідно обсягу перевірки із зазначенням маркування визначеного для Збройних Сил України. У свою чергу, сертифікат відповідності UA.KR.033.0180-24 стосується товару, що відмінний від предмета закупівлі. Так, Замовником визначено вид предмету згідно технічної специфікації. Отже, при підтверджені відповідності товару вимогам технічної специфікації має використовуватись повне найменування предмету закупівлі (товару) і відповідно сертифікат відповідності чи протокол випробувань має містити повне найменування товару (предмету закупівлі). До того ж, відповідно до обсягу перевірки окулярів-маски захисних балістичних на відповідність вимогам технічної специфікації Міністерства оборони України "Окуляри-маска захисні балістичні” TC A01XJ.32012-188:2019 (01) у готовому предметі перевіряються, зокрема поле, зору. Відповідно до п. 3.1.5.9. ТС A01XJ.32012-188:2019 (01), предмет повинен забезпечувати поле зору згідно пункту 7.1.1 ДСТУ EN 166 “Field of vision” (Поле зору). Згідно з п. 7.1.1. ДСТУ EN 166, Розмір поля зору визначають у поєднанні з відповідною формою голови, наведеною в розділі 17 EN 168:2001. 313 для очей повинні мати мінімальне поле зору, яке визначають двома еліпсами, наведеними на рисунку 1, у разі їх розміщення та центрування на відстані 25 мм від поверхні очей відповідної форми голови. Горизонтальна вісь має бути паралельна висоті лінії, що з'єднує центри двох очей, та на 0,7 мм нижче від неї. Горизонтальна довжина еліпсів має становити 22,0 мм, а вертикальна ширина — 20,0 мм. Відстань між центрами двох еліпсів має бути d = с + 6 мм, де с — відстань між зіницями. Відстань між зіницями становить 64 мм для середньої форми голови та 54 мм — для невеликої форми голови, якщо виробником не зазначено інше. Випробовування потрібно проводити згідно з вимогами, наведеними у розділі 18 EN 168:2001. Додатково ДСТУ EN 166 наведено схематичне зображення визначення поля зору. Як вбачається, з технічної специфікації та ДСТУ EN 166 розміри поля зору визначенні в міліметрах. При цьому в протоколі випробувань №3397-Е від 29.11.2024 р., що наданий учасником, перевірка поля зору здійснювалась в градусах. Отже, фактичні показники, визначені в наданому протоколі, відрізняються від показників, визначених ДСТУ EN 166. Тому прокол випробувань №3397-Е від 29.11.2024 р., наданий учасником у складі пропозиції, не підтверджує відповідність пропонованого товару вимогам, визначеним замовником в додатку №2 до Оголошення. Відповідно до п. 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, пропозиція, що не відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Додатку №2 до цього Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, буде відхилена на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на вищевикладене, рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ТС Трейд Україна» є правомірним, а вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено