-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
31440000-2 Акамуляторні батареї (Акумулятор)
31440000-2 Акамуляторні батареї (Акумулятор)
Торги не відбулися
52 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 262.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 262.76 UAH
Період оскарження:
06.09.2018 17:33 - 11.09.2018 14:53
Вимога
Вирішена
Оскарження умов тендерної документації
Номер:
4d7d40e84e594ec6a573bf4e32ab40c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-06-000864-c.c1
Назва:
Оскарження умов тендерної документації
Вимога:
Шановний замовнику, повідомляємо, що у Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону. Також прошу ураховувати, що публічні закупівлі, у тому числі допорогові закупівлі, здійснюються за такими принципами, як зокрема добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо внести зміни до ТД та обґрунтувати посилання на торгівельну марку "Аком Reactor" та "Energy Box", або додати вираз або еквівалент
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь.docx 11.09.2018 19:20
Дата подачі:
10.09.2018 14:06
Вирішення:
Доброго дня. Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
Вимога пункту третього частини другої статті 22 Закону про те, що технічна специфікація предмета закупівлі, яку повинна містити тендерна документація, не повинна містити посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та якщо у разі таке посилання є необхідним, то воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз “або еквівалент”, стосується саме тендерної документації, яка розробляється та затверджується замовником під час здійснення процедур закупівель, що передбачені статтею 12 Закону.
Відповідно до пункту 6 Порядку здійснення допорогових закупівель, який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 № 1220 перейменоване в Державне підприємство “ПРОЗОРРО”) від 13.04.2016 № 35 (далі – Порядок) під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі.
У свою чергу, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель.
З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні