-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги технічної охорони: пультова охорона та кнопка тривоги для потреб структурних підрозділів Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Одеса) по Дніпропетровській області
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Торги не відбулися
1 248 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 240.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 240.00 UAH
Період оскарження:
11.02.2025 18:47 - 23.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дії Замовника
Номер:
14dd7084b9fd4a81b048931909ea5439
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-11-015536-a.b1
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Згода техніки.pdf 07.03.2025 09:35
- Лист згода, Москаленко, Купянський.pdf 07.03.2025 09:35
- Сертифікат пульт 50518 ПЦН Київ.pdf 07.03.2025 09:35
- Лист пояснення.pdf 07.03.2025 09:35
- Скарга ТОВ ОХ-СЛАВУТИЧ.pdf.p7s (1).zip 07.03.2025 09:35
- Скарга ТОВ ОХ-СЛАВУТИЧ.pdf 07.03.2025 09:35
- Додаток 6 лист- згода Єрохін.pdf 07.03.2025 09:35
- Скарга ТОВ ОХ-СЛАВУТИЧ.docx 07.03.2025 09:35
- Додаток 6 лист- згода Єсик.pdf 07.03.2025 09:35
- Згода охоронники.pdf 07.03.2025 09:35
- 10393_Атестат_05_07_24_55eece1b_cc61_40e2_81ab_a99546d3da04.pdf 07.03.2025 09:35
- Згода чергові пульта.pdf 07.03.2025 09:35
- 10393_призначені скан 31.10.24.pdf 07.03.2025 09:35
- ТД_технічна охорона Дніпро 2025 зі змінами 3 (2).docx 07.03.2025 09:35
- 5 07.pdf 07.03.2025 09:35
- sign.p7s 07.03.2025 09:36
- рішення від 10.03.2025 № 3579.pdf 10.03.2025 18:03
- інформація про перенесення розгляду скарги від 17.03.2025 № 662.pdf 17.03.2025 17:56
- Інформація про перенесення розгляду Скарги від 24.03.2025 № 738.pdf 24.03.2025 13:58
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.03.2025 № 4742.pdf 27.03.2025 10:56
- рішення від 26.03.2025 № 4742.pdf 31.03.2025 10:45
- Протокол 12.03.2025 18:31
- Протокол відповідь скарга АМКУ ох сигнал ДП 12.03.doc 12.03.2025 18:31
- 10071_Атестат 01.04.2023.pdf 12.03.2025 18:31
- p.pdf 12.03.2025 18:31
- 10071_сфера 01.04.2023.pdf 12.03.2025 18:31
- Видаткова накладна по GPS.pdf 12.03.2025 18:31
- Довідки дозвіл зброї.pdf 12.03.2025 18:31
- Дозволи_та_технічні_паспорти_авто.pdf 12.03.2025 18:31
- ІН-15_08_02_ред_22_Використання знаків акредитації.pdf 12.03.2025 18:31
- Наказ норм належності_ 80).pdf 12.03.2025 18:31
- Сертифікат_ДЦС Головний пункт централізованого спостереження.pdf 12.03.2025 18:31
- Технічні характеристики.pdf 12.03.2025 18:31
- фото авто 3730.pdf 12.03.2025 18:31
- фото авто н.з.авто 3419.pdf 12.03.2025 18:31
- Фото зимового форменого одягу - з переду.pdf 12.03.2025 18:31
- Фото зимового форменого одягу - з боку.pdf 12.03.2025 18:31
- Фото літнього форменого одягу - з переду.pdf 12.03.2025 18:31
- Фото літнього форменого одягу - з боку..pdf 12.03.2025 18:31
- Фото одягу.pdf 12.03.2025 18:31
- фото транспорту ( зі всіма відзнаками).pdf 12.03.2025 18:32
- Фото форменного одягу з спєцсрєдствами збоку.pdf 12.03.2025 18:32
- Фото форменного одягу з спєцсрєдствами спереду.pdf 12.03.2025 18:32
- Рішення по скарзі 31.03.2025 18:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.03.2025 11:46
Дата розгляду скарги:
17.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.03.2025 18:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
31.03.2025 10:45
Дата виконання рішення Замовником:
31.03.2025 18:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення комісії АМКУ, протокольним рішенням від 31.03.2025 № 5/10 скасовано рішення про визначення УПО в Дніпропетровській області переможцем процедури закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dd37e3ca177c462889748575de06d25c
Заголовок пункту скарги:
Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовник в протоколі від 04.03.2025 зазначає:
Пунктом 6 Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКН ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен падати: сертифікат відповідності пульту централізованого спостереження Учасника, в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень, вимогам ДCTУ EN 50518:2019. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» сертифікат повинен бути виданий Органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації. Сертифікат повинен бути чинний на кінцеву дату подання тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" на Сертифікат відповідності ДСТУ EN 50518:2019 виданий органом з оцінки відповідності ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН» та надано Атестат про Акредитацію та Сферу Акредитації. Замовником розглянуто Сферу Акредитації, яку надав учасник, та визначено наступне:
Відповідно до сторінки 105 Сфера акредитації ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН» акредитовано відповідно до Назви та позначенням технічного регламенту/іншого нормативного правового акту за ДКІІП 26.3 - Апаратура зв'язку, за групою продукції «Устаткування та елементами систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, систем передачі тривожних сповіщень, електрокерування контролю та сигналізації систем протипожежного захисту, систем централізованого пожежного спостерігання Прилади приймально-контрольні пожежні., що означає Сертифікат відповідності який надав учасник ТОВ "ОХ-СЈІАВУТИЧ" на пyльт централізованого спостереження Учасника, в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень, відповідно до вимог ДСТУ EN 50518:2019, виданий Органом сертифікації ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН» поза сферою акредитації, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Скаржник заперечує даний пункт відхилення виходячи з:
Відповідно до вимог тендерної документації Замовником вимагалося надати від учасника: сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження Учасника, в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень, вимогам ДСТУ EN 50518:2019. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації. Сертифікат повинен бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції. ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ – СЛАВУТИЧ» у складі своє пропозиції надав сертифікат відповідності, який виданий органом з оцінки відповідності ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШЕН» та зареєстрований в реєстрі № UA.CRT.00020-25 де зазначено, що пульт централізованого спостереження в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень відповідає вимогам ДСТУ EN 50518:2019. Також, у складі пропозиції надано атестат про акредитацію ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШЕН» (Сертифікат пульт 50518 ПЦН Київ.pdf.p7s, 10393_призначені скан 31.10.24.pdf.p7s, 10393_Атестат_05_07_24_55eece1b_cc61_40e2_81ab_a99546d3da04.pdf.p7s).
Враховуючи викладене, ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ – СЛАВУТИЧ» в повній мірі виконав вимогу Замовника, інших вимог в тендерній документації не було.
Вимога замовника, щодо усунення недоліків в частині сертифікату є такою, що порушує основні принципи публічних закупівель.
Також, повідомляємо, що відповідно до рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20501-р/пк-пз від 24.12.2024 (UA-2024-12-05-017404-a), №1030-р/пк-пз від 23.01.2025 (UA-2024-12-13-020866-a) та листа від 18.12.2024 № 1-5/2-6103 Національного агентства з акредитації України, ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШЕН» є акредитованим у сфері акредитації ДСТУ EN 50518-2019.
Пунктом 6 Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКН ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен падати: сертифікат відповідності пульту централізованого спостереження Учасника, в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень, вимогам ДCTУ EN 50518:2019. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» сертифікат повинен бути виданий Органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації. Сертифікат повинен бути чинний на кінцеву дату подання тендерної пропозиції.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ОХ-СЛАВУТИЧ" на Сертифікат відповідності ДСТУ EN 50518:2019 виданий органом з оцінки відповідності ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН» та надано Атестат про Акредитацію та Сферу Акредитації. Замовником розглянуто Сферу Акредитації, яку надав учасник, та визначено наступне:
Відповідно до сторінки 105 Сфера акредитації ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН» акредитовано відповідно до Назви та позначенням технічного регламенту/іншого нормативного правового акту за ДКІІП 26.3 - Апаратура зв'язку, за групою продукції «Устаткування та елементами систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, систем передачі тривожних сповіщень, електрокерування контролю та сигналізації систем протипожежного захисту, систем централізованого пожежного спостерігання Прилади приймально-контрольні пожежні., що означає Сертифікат відповідності який надав учасник ТОВ "ОХ-СЈІАВУТИЧ" на пyльт централізованого спостереження Учасника, в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень, відповідно до вимог ДСТУ EN 50518:2019, виданий Органом сертифікації ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШН» поза сферою акредитації, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Скаржник заперечує даний пункт відхилення виходячи з:
Відповідно до вимог тендерної документації Замовником вимагалося надати від учасника: сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження Учасника, в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень, вимогам ДСТУ EN 50518:2019. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації. Сертифікат повинен бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції. ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ – СЛАВУТИЧ» у складі своє пропозиції надав сертифікат відповідності, який виданий органом з оцінки відповідності ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШЕН» та зареєстрований в реєстрі № UA.CRT.00020-25 де зазначено, що пульт централізованого спостереження в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень відповідає вимогам ДСТУ EN 50518:2019. Також, у складі пропозиції надано атестат про акредитацію ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШЕН» (Сертифікат пульт 50518 ПЦН Київ.pdf.p7s, 10393_призначені скан 31.10.24.pdf.p7s, 10393_Атестат_05_07_24_55eece1b_cc61_40e2_81ab_a99546d3da04.pdf.p7s).
Враховуючи викладене, ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ – СЛАВУТИЧ» в повній мірі виконав вимогу Замовника, інших вимог в тендерній документації не було.
Вимога замовника, щодо усунення недоліків в частині сертифікату є такою, що порушує основні принципи публічних закупівель.
Також, повідомляємо, що відповідно до рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №20501-р/пк-пз від 24.12.2024 (UA-2024-12-05-017404-a), №1030-р/пк-пз від 23.01.2025 (UA-2024-12-13-020866-a) та листа від 18.12.2024 № 1-5/2-6103 Національного агентства з акредитації України, ТОВ «УКРСЕРТІФІКЕЙШЕН» є акредитованим у сфері акредитації ДСТУ EN 50518-2019.
×
-
Назва доказу:
лист пояснення
-
Повʼязаний документ:
Лист пояснення.pdf
-
-
Назва доказу:
атестат
-
Повʼязаний документ:
10393_Атестат_05_07_24_55eece1b_cc61_40e2_81ab_a99546d3da04.pdf
-
-
Назва доказу:
атестат
-
Повʼязаний документ:
10393_призначені скан 31.10.24.pdf
-
-
Назва доказу:
сертифікат
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат пульт 50518 ПЦН Київ.pdf
-
-
Назва доказу:
тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД_технічна охорона Дніпро 2025 зі змінами 3 (2).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати рішення Замовника - Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) протоколом від 04 березня 2025 року № 5/07, щодо прийняття рішення уповноваженою особою про дискваліфікацію пропозиції ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ – СЛАВУТИЧ» неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
82be72c54ded4784aeddfa08c6e5a4c8
Заголовок пункту скарги:
Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
П.п. 1.1 пункту 1 «Зміст i спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати в тому числі: - листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на осіб, дані яких подаються у складі тендерної пропозиції (на керівника Учасника, уповноважену особу на підписання документів (договору) від імені Учасника, працівників Учасника) - згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації;
У складі тендерної пpoпoзиціï Учасника ТОВ "ОХ-СЈІАВУТИЧ" надано листи-згоди па обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на керівника Учасника, уповноважену особу на підписання документів (договору) від імені Учасника та на осіб дані яких подаються у складі тендерної пропозиції, крім Бредун Гeopгій Васильович (технік) дані якого зазначено в довідці про наявність кваліфікованих працівників для обслуговування ПЦП, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Скаржник заперечує даний пункт відхилення та наголошує, що відповідно до П.п. 1.1 пункту 1 «Зміст i спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документацїі (сторінка 5 тендерної документації)встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати в тому числі: - листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на осіб, дані яких подаються у складі тендерній пропозиції та на кінцевого бенефіціарного власника Учасника – згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації.
Також, Замовником чітко не зазначено, на яких саме працівників повинен був надати листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на осіб. Дане тлумачення тендерної документації Замовника неоднозначне. Скаржник вважає, що він в повній мірі виконав вимогу Замовника в частині надання листів – згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на осіб (Лист згода, Москаленко, Купянський.pdf.p7s, Додаток 6 лист- згода Єрохін.pdf.p7s, Додаток 6 лист- згода Єсик.pdf.p7s, Згода охоронники.pdf.p7s, Згода техніки.pdf.p7s, Згода чергові пульта.pdf.p7s).
У складі тендерної пpoпoзиціï Учасника ТОВ "ОХ-СЈІАВУТИЧ" надано листи-згоди па обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на керівника Учасника, уповноважену особу на підписання документів (договору) від імені Учасника та на осіб дані яких подаються у складі тендерної пропозиції, крім Бредун Гeopгій Васильович (технік) дані якого зазначено в довідці про наявність кваліфікованих працівників для обслуговування ПЦП, що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Скаржник заперечує даний пункт відхилення та наголошує, що відповідно до П.п. 1.1 пункту 1 «Зміст i спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документацїі (сторінка 5 тендерної документації)встановлено, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати в тому числі: - листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на осіб, дані яких подаються у складі тендерній пропозиції та на кінцевого бенефіціарного власника Учасника – згідно з Додатком 6 до цієї тендерної документації.
Також, Замовником чітко не зазначено, на яких саме працівників повинен був надати листи-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на осіб. Дане тлумачення тендерної документації Замовника неоднозначне. Скаржник вважає, що він в повній мірі виконав вимогу Замовника в частині надання листів – згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на осіб (Лист згода, Москаленко, Купянський.pdf.p7s, Додаток 6 лист- згода Єрохін.pdf.p7s, Додаток 6 лист- згода Єсик.pdf.p7s, Згода охоронники.pdf.p7s, Згода техніки.pdf.p7s, Згода чергові пульта.pdf.p7s).
×
-
Назва доказу:
лист згода
-
Повʼязаний документ:
Згода чергові пульта.pdf
-
-
Назва доказу:
лист згода
-
Повʼязаний документ:
Згода техніки.pdf
-
-
Назва доказу:
лист згода
-
Повʼязаний документ:
Згода охоронники.pdf
-
-
Назва доказу:
лист згода
-
Повʼязаний документ:
Лист згода, Москаленко, Купянський.pdf
-
-
Назва доказу:
лист згода
-
Повʼязаний документ:
Додаток 6 лист- згода Єсик.pdf
-
-
Назва доказу:
лист згода
-
Повʼязаний документ:
Додаток 6 лист- згода Єрохін.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати рішення Замовника - Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) протоколом від 04 березня 2025 року № 5/07, щодо прийняття рішення уповноваженою особою про дискваліфікацію пропозиції ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ – СЛАВУТИЧ» неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
0cd32a99bfe74099a53dd9ba9adb4d7e
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до:
- пункт 9 технічних вимог інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 3 тендерної документації зазначено, що в межах гарантійного терміну Учасник - Переможець гарантує 1 раз на місяць перевіряти працездатність встановленої пультової охорони та кнопки тривоги за власний рахунок (Надати у складі тендерної пропозиції відповідний гарантійний лист). Управління поліції охорони в Дніпропетровській області не надало у складі пропозиції даного гарантійного листа.
- Пункт 10 технічних вимог до виконавця інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 3 тендерної документації зазначено, що наявність груп мобільного реагування. Забезпечення прибуття мобільної групи до об’єктів охорони у нічний час – не більше ніж за 7 хвилин (у разі роботи об’єктів Замовника у нічний час), у денний – не більше ніж за 10 хв. Охоронники, які входять до складу мобільних груп реагування і здійснюють виїзд на об'єкт, для підсилення, повинні мати відповідну екіпіровку (підтвердити документально):
- формений одяг з атрибутикою охоронного підрозділу;
- засоби протидії і особистого захисту;
- травматичну або вогнепальну зброю, згідно чинного законодавства.
Управління поліції охорони в Дніпропетровській області не надало у складі пропозиції не підтвердив документально: формений одяг з атрибутикою охоронного підрозділу; засоби протидії і особистого захисту; травматичну або вогнепальну зброю, згідно чинного законодавства .
- пункт 11 вимог технічних вимог інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 3 тендерної документації зазначено, що виїзд групи мобільного реагування, за сигналом тривоги, здійснюється на транспорті, який обладнаний, відповідно до вимог п.п.2, п. 12 Постанови КМ України від 18.11.2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (далі Постанова № 960), кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують Учасника, зокрема, його скорочене найменування, номер телефону та емблема, транспорт повинно бути обладнано системою контролю GPS. Учасник повинен документально підтвердити можливість надання Замовнику прибуття ГМР на місце події (наприклад шляхом надання скрін-шотів). Управління поліції охорони в Дніпропетровській області не надало у складі пропозиції документальне підтвердження можливість надання Замовнику прибуття ГМР на місце події (наприклад шляхом надання скрін-шотів)
Також, на підтвердження відповідності запропонованих Учасником послуг необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі надаються наступні документи (в тендерній документації чітко зазначено Додаток 3):
1. Лист-гарантію на фірмовому бланку Учасника (у разі його наявності), підписаного уповноваженою особою, щодо виконання наступних умов тендерної документації:
- Учасник у разі перемоги гарантує здійснити за власні кошти переобладнання (переоснащення) систем охоронної сигналізації, які вже встановлені на об’єктах Замовника (у разі необхідності – монтаж власних засобів систем охоронної сигналізації) та підключити до власного ПЦС строком протягом 3 (трьох) календарних днів з дати підписання договору;
- Учасник забезпечує функціонування сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, перевірок сигналізації та кнопки тривоги з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть привести до виходу її з експлуатації, ліквідує несправності, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації та кнопки тривоги;
- Учасник забезпечує прибуття протягом 4-х годин після отримання заявки від Замовника спеціально навчених технічних фахівців, які перебувають в штаті Учасника, для усунення несправностей сигналізації та кнопки тривоги на об’єкті;
- Учасник забезпечує прибуття на об'єкти при нештатних ситуаціях групи швидкого реагування не пізніше 5-7 хвилин в нічний час (у межах населених пунктів), 7-10 хвилин в нічний час (поза межами населених пунктів, у 30-км зоні відповідальності (відповідальності/віддаленості)) і 7-10 хвилин в денний час (у межах населених пунктів), 10 - 12 хвилин в денний час (поза межами населених пунктів, у 30-км зоні відповідальності) після виклику;
- Учасник забезпечує надання, на вимогу Замовника, виписок з бази даних ПЦС про спрацювання сигналізації та кнопки тривоги на об’єктах Замовника, підключеної на ПЦС Учасника (за певний період).
2. Учасник повинен мати організаційну структуру охоронного підрозділу, яка дозволяє здійснювати охорону об’єктів в населених пунктах, в яких розміщені об’єкти Замовника:
- - спостереження з реагуванням ;
- - спостереження з реагуванням за РТС (радіо-тривожна сигналізація);
- - реагування на повідомлення замовника.
3. Учасник повинен мати можливість здійснювати охорону об’єктів з передачею зв’язку по радіо каналу або по GSM каналу (GPRS).
4. Охоронці, які входять до складу мобільних груп реагування і здійснюють виїзд на об'єкти, що охороняються, за сигналом «Тривога», повинні мати відповідну екіпіровку:
- форменний одяг з атрибутикою охоронного підрозділу;
- засоби протидії і особистого захисту;
- травматичну або вогнепальну зброю, згідно чинного законодавства.
5. Виїзд групи швидкого реагування, за сигналом тривоги, здійснюється на транспорті, який обладнаний, відповідно до вимог пп.2 п. 12 Постанови КМ України від 18.11.2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (далі Постанова № 960), кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують Учасника, зокрема, його скорочене найменування, номер телефону та емблема, транспорт повинно бути обладнано системою контролю GPS. Учасник повинен документально підтвердити можливість надання Замовнику підтвердження прибуття ГШР на місце події (наприклад шляхом надання GPS-протоколів автомобілів ГШР).
Управління поліції охорони в Дніпропетровській області не надало у складі пропозиції жодних документів та будь-якої інформації.
Отже, Замовник за таких підстав повинен був відхилити пропозицію Управління поліції охорони в Дніпропетровській області як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також, Замовником було надано Управлінню поліції охорони в Дніпропетровській області на виправлення недоліків в частині надання листа гарантії, що є грубим порушенням принципів публічних закупівель. Замовник надав право Учаснику додати документи, що вимагалася на виконання вимог технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
Замовник порушив п.43, п. 44 Особливостей та частину 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
- пункт 9 технічних вимог інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 3 тендерної документації зазначено, що в межах гарантійного терміну Учасник - Переможець гарантує 1 раз на місяць перевіряти працездатність встановленої пультової охорони та кнопки тривоги за власний рахунок (Надати у складі тендерної пропозиції відповідний гарантійний лист). Управління поліції охорони в Дніпропетровській області не надало у складі пропозиції даного гарантійного листа.
- Пункт 10 технічних вимог до виконавця інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 3 тендерної документації зазначено, що наявність груп мобільного реагування. Забезпечення прибуття мобільної групи до об’єктів охорони у нічний час – не більше ніж за 7 хвилин (у разі роботи об’єктів Замовника у нічний час), у денний – не більше ніж за 10 хв. Охоронники, які входять до складу мобільних груп реагування і здійснюють виїзд на об'єкт, для підсилення, повинні мати відповідну екіпіровку (підтвердити документально):
- формений одяг з атрибутикою охоронного підрозділу;
- засоби протидії і особистого захисту;
- травматичну або вогнепальну зброю, згідно чинного законодавства.
Управління поліції охорони в Дніпропетровській області не надало у складі пропозиції не підтвердив документально: формений одяг з атрибутикою охоронного підрозділу; засоби протидії і особистого захисту; травматичну або вогнепальну зброю, згідно чинного законодавства .
- пункт 11 вимог технічних вимог інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 3 тендерної документації зазначено, що виїзд групи мобільного реагування, за сигналом тривоги, здійснюється на транспорті, який обладнаний, відповідно до вимог п.п.2, п. 12 Постанови КМ України від 18.11.2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (далі Постанова № 960), кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують Учасника, зокрема, його скорочене найменування, номер телефону та емблема, транспорт повинно бути обладнано системою контролю GPS. Учасник повинен документально підтвердити можливість надання Замовнику прибуття ГМР на місце події (наприклад шляхом надання скрін-шотів). Управління поліції охорони в Дніпропетровській області не надало у складі пропозиції документальне підтвердження можливість надання Замовнику прибуття ГМР на місце події (наприклад шляхом надання скрін-шотів)
Також, на підтвердження відповідності запропонованих Учасником послуг необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі надаються наступні документи (в тендерній документації чітко зазначено Додаток 3):
1. Лист-гарантію на фірмовому бланку Учасника (у разі його наявності), підписаного уповноваженою особою, щодо виконання наступних умов тендерної документації:
- Учасник у разі перемоги гарантує здійснити за власні кошти переобладнання (переоснащення) систем охоронної сигналізації, які вже встановлені на об’єктах Замовника (у разі необхідності – монтаж власних засобів систем охоронної сигналізації) та підключити до власного ПЦС строком протягом 3 (трьох) календарних днів з дати підписання договору;
- Учасник забезпечує функціонування сигналізації згідно з експлуатаційною документацією шляхом здійснення профілактичних оглядів, перевірок сигналізації та кнопки тривоги з метою забезпечення безперебійної її роботи, виявлення пошкоджень, які можуть привести до виходу її з експлуатації, ліквідує несправності, які можуть бути усунені безпосередньо за місцем знаходження сигналізації та кнопки тривоги;
- Учасник забезпечує прибуття протягом 4-х годин після отримання заявки від Замовника спеціально навчених технічних фахівців, які перебувають в штаті Учасника, для усунення несправностей сигналізації та кнопки тривоги на об’єкті;
- Учасник забезпечує прибуття на об'єкти при нештатних ситуаціях групи швидкого реагування не пізніше 5-7 хвилин в нічний час (у межах населених пунктів), 7-10 хвилин в нічний час (поза межами населених пунктів, у 30-км зоні відповідальності (відповідальності/віддаленості)) і 7-10 хвилин в денний час (у межах населених пунктів), 10 - 12 хвилин в денний час (поза межами населених пунктів, у 30-км зоні відповідальності) після виклику;
- Учасник забезпечує надання, на вимогу Замовника, виписок з бази даних ПЦС про спрацювання сигналізації та кнопки тривоги на об’єктах Замовника, підключеної на ПЦС Учасника (за певний період).
2. Учасник повинен мати організаційну структуру охоронного підрозділу, яка дозволяє здійснювати охорону об’єктів в населених пунктах, в яких розміщені об’єкти Замовника:
- - спостереження з реагуванням ;
- - спостереження з реагуванням за РТС (радіо-тривожна сигналізація);
- - реагування на повідомлення замовника.
3. Учасник повинен мати можливість здійснювати охорону об’єктів з передачею зв’язку по радіо каналу або по GSM каналу (GPRS).
4. Охоронці, які входять до складу мобільних груп реагування і здійснюють виїзд на об'єкти, що охороняються, за сигналом «Тривога», повинні мати відповідну екіпіровку:
- форменний одяг з атрибутикою охоронного підрозділу;
- засоби протидії і особистого захисту;
- травматичну або вогнепальну зброю, згідно чинного законодавства.
5. Виїзд групи швидкого реагування, за сигналом тривоги, здійснюється на транспорті, який обладнаний, відповідно до вимог пп.2 п. 12 Постанови КМ України від 18.11.2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» (далі Постанова № 960), кольорографічними схемами (написами), які ідентифікують Учасника, зокрема, його скорочене найменування, номер телефону та емблема, транспорт повинно бути обладнано системою контролю GPS. Учасник повинен документально підтвердити можливість надання Замовнику підтвердження прибуття ГШР на місце події (наприклад шляхом надання GPS-протоколів автомобілів ГШР).
Управління поліції охорони в Дніпропетровській області не надало у складі пропозиції жодних документів та будь-якої інформації.
Отже, Замовник за таких підстав повинен був відхилити пропозицію Управління поліції охорони в Дніпропетровській області як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Також, Замовником було надано Управлінню поліції охорони в Дніпропетровській області на виправлення недоліків в частині надання листа гарантії, що є грубим порушенням принципів публічних закупівель. Замовник надав право Учаснику додати документи, що вимагалася на виконання вимог технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі.
Замовник порушив п.43, п. 44 Особливостей та частину 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
×
-
Назва доказу:
тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД_технічна охорона Дніпро 2025 зі змінами 3 (2).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Скасувати рішення Замовника – Південне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Одеса) про визнання переможцем Управління поліції охорони в Дніпропетровській області.