• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

для процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями на закупівлю: Гіпохлорити та хлорати (закупівля SeptEx рідкий хлор та SeptEx РН мінус, для використання на Вишгородській МКДЮСШ Київської області м. Вишгород) код ДК 021:2015 – 24312200-6 Гіпохлорити та хлорати

Торги не відбулися

449 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 499.00 UAH
Період оскарження: 11.02.2025 16:54 - 16.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Вишгородська міська комплексна дитячо-юнацька спортивна школа (надалі за текстом – Замовник) 11 лютого 2025 року опублікувала оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-11-014546-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю код ДК 021:2015 – 24312200-6 Гіпохлорити та хлорати Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «ТД 2025(2)» для процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями на закупівлю: Гіпохлорити та хлорати (закупівля SeptEx рідкий хлор та SeptEx РН мінус, для використання на Вишгородській МКДЮСШ Київської області м. Вишгород) код ДК 021:2015 – 24312200-6 Гіпохлорити та хлорати рішенням уповноваженої особи, затвердженим від 17.02.2025 року. Пунктом 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до п. 28. Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Ч.4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону). Товариство з обмеженою відповідальністю «Хімефект» виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважає, що вимоги тендерної документації до потенційних учасників, яким є і скаржник, є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника прийняти участь, та фактично бути обраним переможцем в даній закупівлі, та порушують наші права як потенційного учасника. Відповідно до ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом скарги – «Закон»), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій. Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «ХІМЕФЕКТ» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги, що у своїй сукупності не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.

Номер: 0cdd3efe090f41acb9af2ef08411825c
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-11-014546-a.b1
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі») Вишгородська міська комплексна дитячо-юнацька спортивна школа (надалі за текстом – Замовник) 11 лютого 2025 року опублікувала оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-11-014546-a) щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю код ДК 021:2015 – 24312200-6 Гіпохлорити та хлорати Оголошення про проведення процедури закупівлі містить документ «ТД 2025(2)» для процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями на закупівлю: Гіпохлорити та хлорати (закупівля SeptEx рідкий хлор та SeptEx РН мінус, для використання на Вишгородській МКДЮСШ Київської області м. Вишгород) код ДК 021:2015 – 24312200-6 Гіпохлорити та хлорати рішенням уповноваженої особи, затвердженим від 17.02.2025 року. Пунктом 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до п. 28. Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодні дискримінаційні вимоги до учасників. Статтею 5 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Ч.4 ст.22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. При цьому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (ч.3 ст. 22 Закону). Товариство з обмеженою відповідальністю «Хімефект» виявило бажання прийняти участь у даній закупівлі, однак, ознайомившись зі змістом тендерної документації Замовника, вважає, що вимоги тендерної документації до потенційних учасників, яким є і скаржник, є дискримінаційними та такими, які штучно обмежують конкуренцію, а тому фактично позбавляють можливості Скаржника прийняти участь, та фактично бути обраним переможцем в даній закупівлі, та порушують наші права як потенційного учасника. Відповідно до ч.8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом скарги – «Закон»), скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати установленої для подання тендерних пропозицій. Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «ХІМЕФЕКТ» та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги, що у своїй сукупності не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
Скарга:
Дата розгляду скарги: 26.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.02.2025 17:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.02.2025 17:15
Дата виконання рішення Замовником: 06.03.2025 14:58
Коментар замовника щодо усунення порушень: Віповідно до РІШЕННЯ №3002-р/пк-пз від 26.02.2025 АМКУ вносимо зміни до тендерної документації
Автор: ТОВ "ХІМЕФЕКТ", Єлизавета Саленкова +380676126052 xef2015@gmail.com https://xef.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: db006ee0d9c54b61ba0989858b317d63
Заголовок пункту скарги: 1.Додаток 1 до Тендерної Документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: ДОДАТКОМ 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям до предмета закупівлі Гіпохлорити та хлорати (закупівля SeptEx рідкий хлор та SeptEx РН мінус, для використання на Вишгородській МКДЮСШ Київської області м. Вишгород) код ДК 021:2015 – 24312200-6 Замовник вимагає:
1.1.
Довідка (складена учасником в довільній формі) про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі.
1.2. Для підтвердження зазначеної у довідці інформації Учасник повинен надати скановані договір(и) укладений(і), із специфікацією (у разі наявності) без інших додатків, які є його невід’ємною частиною (у разі наявності), та завірені копії або оригінали документів, що свідчать про виконання такого договору(ів).
Згідно найменуванню закупівлі та Проєкту договору в додатку 3 Предметом закупівлі є : ДК 021:2015 – 24312200-6 Гіпохлорити та хлорати, (закупівля SeptEx рідкий хлор та SeptEx РН мінус).

Скаржник вважає, що класифікатор закупівлі обрано невірно, адже затребувана продукція в технічній специфікації не відповідає класифікатору ДК 021:2015 – 24312200-6 Гіпохлорити та хлорати, який включає в себе:
- гіпохлорит кальцію чи інших металів у будь-яких формах (включно з щавлевою водою) і хлорити
- хлорати та перхлорати
Також включає:
- сполуки галогеновані аналогічні
- пербромати, перйодати

Замовник же проводить закупівлю на придбання товарів на основі гіпохлориту натрію та кислотного реагенту на основі сірчаної кислоти. В них зовсім різний склад. Ці товари відповідають Класифікатору та його відповідному коду: ДК 021:2015:24960000-1: Хімічна продукція різна.

Скаржник вважає, що таким чином Замовник зменшує потенціальну кількість можливих учасників, адже при укладанні договорів на поставку продукції для басейнів Замовники купівлі вказують код ДК 021:2015:24960000-1: Хімічна продукція різна.

У Скаржника є досвід на поставку еквівалентів продукції, але через невірно вказаний код ДК у Тендерній Документації він не може прийняти участь у тендерній закупівлі (договір додається).

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 1e33e118057a4e198b58f036b8288dd4
Заголовок пункту скарги: 2. Тендерна документація Замовника містить Додаток 2.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ДОДАТКОМ 2, Технічні, кількісні та якісні характеристики до предмета закупівлі Гіпохлорити та хлорати (закупівля SeptEx рідкий хлор та SeptEx РН мінус, для використання на Вишгородській МКДЮСШ Київської області м. Вишгород) код ДК 021:2015 – 24312200-6 Замовник зазначив
1. Продукція повинна відповідати вимогам, визначеним у даному додатку та інших розділах тендерної документації.
запропонована хімія має відповідати наступним фізико-хімічним показникам, що має бути документально підтверджено.
У ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ Замовника зокрема зазначено:
Масова концентрація активного хлору продукту SeptEX рідкий хлор (Дезінфектант для басейнів на основі стабілізованого гіпохлориту натрію) 139 г/дм3. Опис Рідкий дезинфікуючий засіб на основі хлору, вміст активного хлору 10-12%, використовується для швидкої дезінфекції води басейну та питної води

Відповідно до Закону України "Про питну воду та питне водопостачання" та Закону України "Про Загальнодержавну програму "Питна вода України" на 2006 - 2020 роки" та з метою поліпшення якості знезараження питної води та стічних вод була затверджена інструкція із застосування гіпохлориту натрію для знезараження води в системах централізованого питного водопостачання та водовідведення Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 18 травня 2007 року №18. Для знезараження питної води застосовують гіпохлорит натрію марки А з показниками не менше 190 г/дм3.
Замовник же вимагає товар з масовою концентрацією активного хлору 139 г/дм, який за своїми показником ніяк не відповідає затвердженому наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України. Використання даної концентрації призведе до погіршення стану води в басейні та питної води. Нагадую, що Замовник є шкільною установою, зменшення кількості концентрації активного хлору призведе до погіршення стану води, яка буде не відповідати затвердженим нормам і буде небезпечна для здоров’я дітей.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: ed5a2c815d9346e2bc25ef9f6bc0a359
Заголовок пункту скарги: 3. Тендерна документація Замовника містить Додаток 2.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ДОДАТКОМ 2, Технічні, кількісні та якісні характеристики до предмета закупівлі Гіпохлорити та хлорати (закупівля SeptEx рідкий хлор та SeptEx РН мінус, для використання на Вишгородській МКДЮСШ Київської області м. Вишгород) код ДК 021:2015 – 24312200-6 Замовник зазначив
1. Продукція повинна відповідати вимогам, визначеним у даному додатку та інших розділах тендерної документації.
запропонована хімія має відповідати наступним фізико-хімічним показникам, що має бути документально підтверджено.
У ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ Замовника зокрема зазначено:
Оскільки на об’єкті було встановлено наступне обладнання: система дозування DULCODOS: Pool Basic, то в цілях якісного виконання умов даної Тендерної документації представник Виконавця спільно із Замовником в обов’язковому порядку до початку аукціону здійснює ознайомлення з об'єктом в терміни, погоджені із Замовником та на підтвердження цього надає у складі своєї пропозиції відповідні документи, а саме Акт обстеження об’єкту на бланку Учасника, затверджений печаткою та підписом представника Замовника.

Скаржник, є підприємством, що має намір запропонувати еквіваленти продукції, якщо Замовника забов’яжуть внести зміни до Технічної Специфікації з приводу масової концентрації активного хлору. що закуповує Замовник та вважає дану умову дискримінаційною, з огляду на те, що ставить потенційного Учасника в залежність від системи дозування DULCODOS: Pool Basi. Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника). Який сенс приїжати потенційному учаснику закупівлі та проводити акт обстеження об’єкту, якщо предмет закупівлі поставка хімічної продукції. Замовник виклав технічні характеристики продуктів які він бажає отримати. Дозуванням реагентів будуть займатися працівники Замовника.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: cdeb6122dd554cbf865518e96e7a8d15
Заголовок пункту скарги: 4. Тендерна документація Замовника містить Додаток 2.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ДОДАТКОМ 2, Технічні, кількісні та якісні характеристики до предмета закупівлі Гіпохлорити та хлорати (закупівля SeptEx рідкий хлор та SeptEx РН мінус, для використання на Вишгородській МКДЮСШ Київської області м. Вишгород) код ДК 021:2015 – 24312200-6 Замовник зазначив:
У разі невідповідності запропонованої продукції даній таблиці просимо надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист, про те, що учасник у разі спричинення шкоди обладнанню за рахунок використання хімії, яка по своєму фізико-хімічному складу не відповідає запропонованому в таблиці, зобов’язується за власний рахунок замінити вищевказане обладнання, а також не претендувати на грошову компенсацію за вже використаний об’єм хімії.

Скаржник звертає увагу, що предметом закупівлі є ДК 021:2015 – 24312200-6 Гіпохлорити та хлорати, яка за показниками якості має відповідати показникам, що визначені в додатку 2 до тендерної документації.
В Додатку 2 встановлено, що: Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати наступні документи:
- найменування, тип, вид (та інше) продукції згідно з нормативними документами на виготовлення продукції;
- найменування виробника(ів) продукції, країни походження товару;
- дату виготовлення;
- позначення діючих стандартів, технічних умов, нормативно-технічної документації, яким відповідає продукція;
- інформацію стосовно місця, засобу та змісту маркування продукції;
- додаткові дані про технічні характеристики продукції;
- найменування документів виробника та інших органів, які підтверджують якість продукції і будуть надані при постачанні продукції;
- гарантійний термін зберігання.

Тобто, Замовник визначив якими документами має підтверджуватись якість запропонованої продукції.
При цьому, викладаючи зміст документації таким чином, Замовник допускає закупівлю продукції, що за показниками якості не буде відповідати вимогам, що встановлені Замовником.
При цьому, відповідальність за закупівлю продукції, що за показниками якості не буде відповідати вимогам Замовника та завдасть шкоди обладнанню перекладає на потенційного Учасника, яким є Скаржник.
При цьому, Замовник не зазначив, за завдання якої шкоди має нести відповідальність Постачальник реагентів, яким документом має бути підтверджена завдана шкода.
При цьому, обладнання Замовника вже на даний час може містити недоліки, про які потенційний учасник, яким є Скаржник, не може завжди бути переконаним у їх існуванні чи відсутності, на момент здійснення постачання реагентів.
Викладаючи зміст тендерної документації таким чином, Замовник також намагається перекласти відповідальність за систему дозування, яким обладнано басейн на постачальників/виробників реагентів (Скаржника).
При цьому, звертаємо увагу Орган оскарження, що предметом закупівлі ДК 021:2015 – 24312200-6 Гіпохлорити та хлорати
Звертаємо увагу, що Постачальник не здійснює та не здійснював налаштування/поставку системи дозування Замовника, не здійснював постачання жодного обладнання для басейну Замовника, а має намір здійснювати постачання реагентів для очищення води в басейні, і має відповідати саме за своєчасне постачання реагентів належної якості.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: a2a2c85730d64d558c7ce50fb02ebf45
Заголовок пункту скарги: 5. Тендерна документація Замовника містить Додаток 2.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ДОДАТКОМ 2, Технічні, кількісні та якісні характеристики до предмета закупівлі Гіпохлорити та хлорати (закупівля SeptEx рідкий хлор та SeptEx РН мінус, для використання на Вишгородській МКДЮСШ Київської області м. Вишгород) код ДК 021:2015 – 24312200-6 Замовник зазначив:

Також, якщо учасник буде приймати участь у тендерній закупівлі з еквівалентом продукції, та його ціна буде визнана найменшою за результатом аукціону, коли його тендерна пропозиція буде перебувати на стадії Оцінка (у строк, що не перевищує 24 години з моменту аукціону), він має надати замовнику зразок продукції до укладання договору, для перевірки замовником його характеристик безпосередньо на обладнанні замовника, а також Замовник має право зробити вибіркове (часткове) лабораторне дослідження товару, який буде постачатися за Договором, або буде наданий учасником на вимогу Замовника у строк не пізніше 24 годин з моменту закінчення аукціону, на відповідність товару санітарно-гігієнічним нормам та\або якісним, технічним та іншим характеристикам, визначеним в тендерній документації. Результати лабораторних досліджень будь-якої частини товару розповсюджуються на всю партію. Витрати Замовника на лабораторні дослідження в повному обсязі відшкодовує Учасник – переможець (якщо дослідження було зроблено після укладання договору), або учасник торгів, який буде надавати зразок на вимогу замовника

При цьому, Скаржник, як потенційний учасник даної закупівлі, не має жодних договірних відносин з постачальниками заявленої торгової марки Sept/EX. Основними принципами закупівлі є недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. Ці всі пункти Замовник порушує у даній закупівлі.
Додатково Скаржник ще прописує як вчасно учасник закупівлі повинен заплатити за проведення лабораторного аналізу, що є абсурдним, адже ідеться мова про відносини з третьої стороною до якої Замовник не має жодних відносин.
Виходячи з умов тендерної документації, потенційний учасник для участі у даній закупівлі повинен співпрацювати з виробником/офіційним дилером виробника Sept/EX Крім того, Замовник не зазначив з якою метою буде проведено таку перевірку, чи має Замовник відповідну лабораторію, персонал для здійснення перевірки характеристик зразків продукції, Замовник не зазначив яку саме кількість продукції має передати Учасник для здійснення такої перевірки, яким чином буде оформлено результат такої перевірки та ін.
На переконання Скаржника, така умова покликана надати можливість Замовнику, після проведення аукціону, відхилити небажаного переможця процедури закупівель, який запропонує еквівалент товарів.
При цьому, умовами тендерної документації Замовника встановлено, що «Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).»
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 6
Номер: e1bdbc3b03824e1597e7ac3d9a2fc8b0
Заголовок пункту скарги: 6. Тендерна документація Замовника містить Додаток 2.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ДОДАТКОМ 2, Технічні, кількісні та якісні характеристики до предмета закупівлі Технічні та кількісні характеристики предмету закупівлі: Гіпохлорити та хлорати (закупівля SeptEx рідкий хлор та SeptEx РН мінус, для використання на Вишгородській МКДЮСШ Київської області м. Вишгород) код ДК 021:2015 – 24312200-6 Гіпохлорити та хлорати
1. Продукція повинна відповідати вимогам, визначеним у даному додатку та інших розділах тендерної документації.
запропонована хімія має відповідати наступним фізико-хімічним показникам, що має бути документально підтверджено.
У ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ Замовника зокрема зазначено:
«Учасник має надати підтверджуючі документи про наявність складських приміщень, місце розташування яких обмежено регіоном проведення тендерної закупівлі.».

Виходячи зі змісту тендерної документації Замовника, для участі у даній закупівлі, потенційний учасник, який є Скаржник, повинен винайняти на території місцезнаходження Замовника складське приміщення для зберігання хімічних реагентів.
Скаржник, є потенційним учасником який не має на території регіону місцезнаходження Замовника складських приміщень, оскільки провадить свою господарську діяльність на території регіону в якому він зареєстрований - на території Дніпропетровської області.
Замовник викладаючи зміст тендерної документації таким чином, значно обмежив коло потенційних учасників регіоном, в якому знаходиться безпосередньо Замовник – Вишгородська міська комплексна дитячо-юнацька спортивна школа. КОД ЄДРПОУ 37496518
За таких умов прийняти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають складські приміщення у регіоні, що зазначив Замовник у своїй тендерній документації, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
При цьому, звертаємо увагу Орган оскарження, що у розділі 5 додатку 2 ТД, Замовник передбачив термін поставки товару не більше 5 днів з моменту отримання заявки, про що учасник надає гарантійний лист про термін поставки.
Тобто, у Скаржника є достатньо часу (5 днів) для здійснення постачання реагенту з території Дніпропетровської області, а тому потреба винаймати складські приміщення відсутня.
Для здійснення постачання реагентів, Скаржник має договір №0301/1 від 03.01.2025 року на транспортно-експедиційне обслуговування та перевезення вантажів автомобільним транспортом в міжнародному та міжміському сполученні (додається).
Наше підприємство має можливість постачати реагенти, оскільки Скаржник є їх виробником. Наявність чи відсутність складських приміщень на території регіону де знаходиться Замовник, чи будь якого іншого регіону жодним чином не нівелює технічний потенціал Скаржника, який здатен забезпечити безперебійну та своєчасну поставку хімічних речовин.

Антимонопольний комітет України вже виносив рішення з вимогою відмінити дану дискримінаційну вимогу в закупівлі з ідентифікатором UA-2024-01-03-003537 Замовник. - Центр навчання плаванню Деснянського району м. Києва. Де також, були посилання на товару Торгівельної Марки Sept/EX (додається).

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації