• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

капітальний ремонт проїжджої частини від дороги на Роздільну до пров. Високого, від буд. №1 до буд. №22, с. Знам'янка, Іванівського району Одеської області

Завершена

2 323 003.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 620.00 UAH
Період оскарження: 23.08.2018 22:36 - 06.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

З метою недопущення помилок при здійсненні публічних закупівель просимо відхилити пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбуд" з огляду на наступні помилки

Номер: cb2e2c697b034b3ea90efc1d0509a414
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-001520-c.c2
Назва: З метою недопущення помилок при здійсненні публічних закупівель просимо відхилити пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбуд" з огляду на наступні помилки
Вимога:
З метою недопущення помилок при здійсненні публічних закупівель просимо відхилити пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбуд" з огляду на наступні помилки: Вимога тендерного комітету П.1 Розділ 3 Повноваження щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі) підтверджується випискою з протоколу засновників, копією наказу про призначення, оригіналом або нотаріально завіреною копією довіреності, оригіналом або нотаріально завіреною копією доручення або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі. Відсутні документи: - Виписка з протоколу засновників - Довіреність - Доручення Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Документи завірені не у відповідності до вимог тендерної документації: 13 – Аналогічний договір 14 – Гарантійний лист щодо довкілля 15 – Проект договору 16 – Розрахунки договірної ціни 19 – Розрахунки загальновиробничих витрат На підтвердження відсутності підстав, передбачених частиною 1 (крім п.1 і п.7) та частиною 2 статті 17 Закону, учасник подає інформацію у вигляді гарантійного листа. Не надано у вигляді гарантійного листа та відсутня інформація: - Згідно п.4 ст.17 «суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);» - Згідно пп.9 п.1 ст.17: «у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"» - Згідно пп.10 п.1 ст.17 «юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень» Просимо відмінити рішення щодо визначення переможцем пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбуд" та дотримуватися принципів здійснення публічних Закупівель, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вашу вимогу UA-2018-08-23-001520-c.c2 від 28.09.2018 року надаємо роз'яснення: Пунктом 1. Розділу ІІІ. ТД Замовником вимагались документи що підтверджують «Повноваження щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі) підтверджується випискою з протоколу засновників, копією наказу про призначення, оригіналом або нотаріально завіреною копією довіреності, оригіналом або нотаріально завіреною копією доручення або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі. У разі обмеження повноваження керівника установчими документами в частині підписання Договору на визначену суму, Учасник повинен надати скан-копію відповідного рішення, що дозволяє такій особі підписувати договір на суму, яка зазначена в тендерній пропозиції...». Учасник ТОВ "Агрошляхбуд" надав вищезазначені документи (Протокол №1 зборів засновників ТОВ "Агрошляхбуд" від 04 липня 2005 р. та Наказ №16-к від 04.07.2005 р.), які були підвантажені в систему «ProZorro» 07.09.2018 р. (назва файлу «4 – Призначення директора. pdf»). Крім того, надана копія Статуту (назва файлу «2 – Копія Статуту. pdf») в якому п. 9.3.3. Розділу 9 визначено «До компетенції Зборів належать: …й) затвердження договорів, які укладаються Товариством на суму, що перевищує в два рази розмір статутного фонду Товариства.». П. 5.2. Розділу 5 визначений розмір вкладу до Статутного фонду Товариства – 1 446 450,00 грн., тобто виходячи з п. 9.3.3. це х2 = 2 892 900,00 грн. Пропозиція ТОВ "Агрошляхбуд" 2 054 068,00 грн. Виходячи з вищенаведеної інформації хочемо зазначити, що учасник ТОВ "Агрошляхбуд" надав всі документи, які вимагались ТД для підтвердження повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі на підставі вищезазначених документів: наказу про призначення, протоколу засновників, статуту. Відповідно до п.5 Розділом ІІІ ТД Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 Закону у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Листами № 3302-06/5397-06 від 17.02.2017, № 3304-06/13652-06 від 24.04.2017 та № 3302-06/1654-06 від 19.01.2017 Мінекономрозвитку надало роз’яснення щодо застосування статей 17, 32 Закону України «Про публічні закупівлі» та інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Учасник ТОВ "Агрошляхбуд" надав довідку про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (назва файлу «6 – Лист щодо ст.17 Закону. pdf»). Щодо п.4 ст.17: Замовник самостійно перевірив таку інформацію у Зведених відомостях про рішення органів АМКУ щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосувалися спотворення результатів торгів (тендерів), а також щодо можливого подальшого судового розгляду цих рішень, їх перевірки, перегляду органами Антимонопольного комітету України (www.amc.gov.ua в розділі «Діяльність у сфері державних закупівель»). Щодо п.9 ст.17: Замовник самостійно перевірив інформацію, що міститься у відкритому реєстрі. Відкритий реєстр за посиланням https://usr.minjust.gov .ua/ua/freesearch (знаходиться на офіційному сайті Мін’юсту). Щодо п.10 ст.17: законом визначено «10) юридична особа, яка є учасником, не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.». Оскільки вартість закупівлі 2 323 003,00 грн., то ця норма не застосовується до учасників даної процедури. Відповідно до ст. 22 Закону та пункту 1. Розділу ІІІ. ТД зазначено «формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки й описки. Наприклад: …- зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації (Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав аналогічний за змістом документ, що називається «лист-пояснення…»); - не завірення окремої сторінки (сторінок) підписом учасника торгів; - невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи; тощо. Наявність таких помилок не призводить до відхилення тендерної пропозиції… Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету.».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 0d5853bd44354ea89e227555ffdf341b
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-23-001520-c.c1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
В складі тендерной пропозиції не виконано вимогу Замовника " Повноваження щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі) підтверджується випискою з протоколу засновників, копією наказу про призначення, оригіналом або нотаріально завіреною копією довіреності, оригіналом або нотаріально завіреною копією доручення або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі. У разі обмеження повноваження керівника установчими документами в частині підписання Договору на визначену суму, Учасник повинен надати скан-копію відповідного рішення, що дозволяє такій особі підписувати договір на суму, яка зазначена в тендерній пропозиції." З усіх перелічених документів в наявності лише копія наказу на призначення керівника, крім того у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань встановлено "ПАЧЕВ МИХАЙЛО ІВАНОВИЧ - підписант; САВЧЕНКО ІВАН ЯКОВИЧ - підписант (НЕ МАЄ);САВЧЕНКО ІВАН ЯКОВИЧ - керівник" то б то САВЧЕНКО ІВАН ЯКОВИЧ має обмеження щодо підпису. Таким чином пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "Агрошляхбуд" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника і повинна бути відхилена.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу UA-2018-08-23-001520-c.c1 від 21.09.2018 року надаємо роз'яснення: Пунктом 1. Розділу ІІІ. ТД Замовником вимагались документи що підтверджують «Повноваження щодо підпису документів (тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору за результатами проведення процедури закупівлі) підтверджується випискою з протоколу засновників, копією наказу про призначення, оригіналом або нотаріально завіреною копією довіреності, оригіналом або нотаріально завіреною копією доручення або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі. У разі обмеження повноваження керівника установчими документами в частині підписання Договору на визначену суму, Учасник повинен надати скан-копію відповідного рішення, що дозволяє такій особі підписувати договір на суму, яка зазначена в тендерній пропозиції...». Учасник ТОВ "Агрошляхбуд" надав вищезазначені документи (Протокол №1 зборів засновників ТОВ "Агрошляхбуд" та Наказ №16-к від 04.07.2005 р.), які були підвантажені в систему «ProZorro» 07.09.2018 р. (назва файлу «4 – Призначення директора. pdf»). Крім того, надана копія Статуту (назва файлу «2 – Копія Статуту. pdf») в якому п. 9.3.3. Розділу 9 визначено «До компетенції Зборів належать: …й) затвердження договорів, які укладаються Товариством на суму, що перевищує в два рази розмір статутного фонду Товариства.». П. 5.2. Розділу 5 визначений розмір вкладу до Статутного фонду Товариства – 1 446 450,00 грн., тобто виходячи з п. 9.3.3. це х2 = 2 892 900,00 грн. Пропозиція ТОВ "Агрошляхбуд" 2 054 068,00 грн. Виходячи з вищенаведеної інформації хочемо зазначити, що учасник ТОВ "Агрошляхбуд" надав всі документи, які вимагались ТД та директор (керівник) САВЧЕНКО ІВАН ЯКОВИЧ має право підписувати договір за результатами проведення процедури закупівлі на підставі вищезазначених документів.
Статус вимоги: Не задоволено