• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги доступу до мережі Інтернет

Торги відмінено

163 392.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 816.96 UAH
Період оскарження: 11.02.2025 14:38 - 16.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискваліфікацію

Номер: 1debd70845d14ed6858cde4dd8217301
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-11-010066-a.b1
Назва: Скарга на дискваліфікацію
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 12.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.03.2025 15:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.03.2025 18:53
Дата виконання рішення Замовником: 18.03.2025 11:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1.Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.03.2025 №3835 –р/пк-пз рішення про визначення ТОВ «ГОЛДЕН ЛАЙНС» (код ЄДРПОУ 42824966) переможцем процедури закупівлі UA-2025-02-11-010066-а скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі. 2. Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.03.2025 №3835 –р/пк-пз рішення про відхилення тендерної пропозиції АТ «Укртелеком» (код ЄДРПОУ 21560766) процедури закупівлі UA-2025-02-11-010066-а скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі.
Автор: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТЕЛЕКОМ" (ЗАПОРІЗЬКА ФІЛІЯ), Катерина Винник +380911148862 kvynnyk@ukrtelecom.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 81f65d5771b94270a0173cbe1784a34d
Заголовок пункту скарги: (1) Найменування предмета закупівлі в договорі не відповідає найменуванню предмета закупівлі в відомість про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі від 22.02.2025 №735-ВИХ-DP12К420-2025;
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовником, Виконавчим комітетом Вільнянської міської ради оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ (з додатками) щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «Відкриті торги».
Після завершення аукціону 19.02.2025 електронна система закупівель зафіксувала найнижчу ціну у АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРТЕЛЕКОМ» (ЗАПОРІЗЬСЬКА ФІЛІЯ) – далі по тексту Скаржник/ Укртелеком.
(3) Підстави для подання скарги:
24.02.2025 у електронній системі закупівлі Замовником викладено протокол № 24.02.1 про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі АТ «Укртелеком» (далі – протокол № 24.02.1). Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, вважає, що підстави для відхилення наведені Замовником у протоколі №24.02.1 є такими, що не відповідають фактичним обставинам, поданим документам та є не обґрунтованими.
Підставами для відхилення тендерної пропозиції АТ «Укртелеком», Замовник вбачає наступні невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
(1) Найменування предмета закупівлі в договорі не відповідає найменуванню предмета закупівлі в відомість про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі від 22.02.2025 №735-ВИХ-DP12К420-2025;
(2) Кількість послуг, які закуповуються відповідно вище зазначеного договору становить 20 послуг , а відомість про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі від 22.02.2025 №735-ВИХ- DP12К420-2025 містить інформацію щодо закупівлі 1 послуги;
(3) Учасник надав первинні документи, що підтверджують виконання вказаного у довідці договору на суму 213 505,99 грн. Відповідно до інформації зазначеної в довідці та умов договору №2085/77 від 31.01.2023 року, вартість виконаного договору становить 213 865,00 грн. Надані первинні документи не підтверджують повне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника про відхилення тендерної його пропозиції згідно абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і відповідно з наведеною вище аргументацією Замовника, як на підставу застосування зазначеної вище норми.
На (1), (2), (3), порушення вимог, що зазначені у протоколі, слід зазначити Додаток 2 до Тендерної документації пункт 1 містить вимоги щодо аналогічного договору, зокрема вимоги передбачають наступне.
Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 8 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів).
Аналогічним(и) договором(ами) є договір(и) щодо надання послуг, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля.
В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати:
- Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори);
- Відгуки від замовників про належне виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірені підписами уповноважених осіб замовника;
- первинні документи, що підтверджують повне виконання вказаних у довідці договорів;
Щодо предмету закупівлі, у Пункті 4.1 розділу 1 Тендерної документації зазначено назва предмету закупівлі «Послуги доступу до мережі Інтернет (ДК 021-2015 – 72410000-7 - Послуги провайдерів) 72411000-4 - Постачальники Інтернет-послуг».
Тобто предмет договору визначається за кодом ДК 021-2015 – 72410000-7 - Послуги провайдерів) 72411000-4 - Постачальники Інтернет-послуг».
Укртелекомом на виконання вимоги тендерної документації щодо аналогічного договору завантажено до системи договір № 2085/77 від 31.01.2023 та інформацію про цей же договір зазначено у відомості про виконання аналогічних договорів предмету закупівлі.
Предмет договору № 2085/77 від 31.01.2023 складає надання послуги з передавання даних і повідомлень (електронні комунікаційні послуги), а також послуги, пов’язані технологічно з електронними комунікаційними послугами код 72411000 -4 – постачальники Інтернет – послуг), код ДК 021:2015 – 72410000-7 - та послуги провайдерів.
Відповідно до ПОРЯДКУ визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Отже, предмет договору договір № 2085/77 від 31.01.2023, який Учасником наданий як аналогічний відповідає предмету закупівлі по ДК 021:2015.
У додатку 8 до тендерної документації ВІДОМОСТІ про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі є вимога вказати найменування «предмета закупівлі згідно аналогічного договору, кількість» і відповідно Укртелеком у цій відомості вказав найменування предмета закупівлі «ДК 021-2015 – 72411000-4 - Постачальники Інтернет-послуг» Послуги із захищеного доступу до мережі Інтернет для потреб структурних підрозділів ГУНП в Тернопільській області (код 72411000-4 - Постачальники Інтернет-послуг)», код ДК 021:2015-7241000-7 - послуги провайдерів) яке відповідає вимогам тендерної документації щодо аналогічного договору.
У третій колонці Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі «Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, є фраза «кількість», яка очевидно відноситься до кількості договорів, які той чи інший Учасник може завантажити до системи. При цьому кількість Замовником у вимогах до тендерної документації не конкретизовано, що це означає кількість послуг. Натомість, якщо кількість зазначена у цій колонці, то вона має застосовуватись до кількості договорів, а не послуг. Тому, оскільки Укртелеком, вказав у відомості один аналогічний договір, відповідно була проставлена цифра 1.
Щодо первинних документів, що підтверджують повне виконання вказаного аналогічного договору, то такими первинними документи, які Скаржником було завантажено до системи рахунки-акти за електронні комунікаційні послуги і у цих рахунках вказано суми оплат за надані послуги, що свідчать про повне виконання договору:
Рахунки-акти 2023р. Оплати, грн з ПДВ
Рахунок-акт аналогічний договір_01.2023 0
Рахунок-акт аналогічний договір_02.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_03.2023 35643,92
Рахунок-акт аналогічний договір_04.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_05.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_06.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_07.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_08.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_09.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_10.2023 17758,55
Рахунок-акт аналогічний договір_11.2023 17762,95
Рахунок-акт аналогічний договір_12.2023 17945,86
Разом, грн з ПДВ 213865, 00
Отже, висновок Замовника у протоколі № 24.02.1 про те, що первинні документи не підтверджують виконання аналогічного за предметом договору не відповідають дійсним обставинам.
(4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів.
Правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Замовником цієї закупівлі відсутні.
Вимоги тендерної документації Укртелеком виконав надав інформацію щодо аналогічного договору та відомості про його повне виконання.
Враховуючи наведене вище, вважаємо, що приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» ( Запорізька філія) Замовником порушено норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування рішення відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» ( Запорізька філія)
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення

Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 919722b6d84947cca7278b34231f6a5b
Заголовок пункту скарги: (2) Кількість послуг, які закуповуються відповідно вище зазначеного договору становить 20 послуг , а відомість про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі від 22.02.2025 №735-ВИХ- DP12К420-2025 містить інформацію щодо закупівлі 1 послуги;
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Замовником, Виконавчим комітетом Вільнянської міської ради оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ (з додатками) щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «Відкриті торги».
Після завершення аукціону 19.02.2025 електронна система закупівель зафіксувала найнижчу ціну у АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРТЕЛЕКОМ» (ЗАПОРІЗЬСЬКА ФІЛІЯ) – далі по тексту Скаржник/ Укртелеком.
(3) Підстави для подання скарги:
24.02.2025 у електронній системі закупівлі Замовником викладено протокол № 24.02.1 про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі АТ «Укртелеком» (далі – протокол № 24.02.1). Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, вважає, що підстави для відхилення наведені Замовником у протоколі №24.02.1 є такими, що не відповідають фактичним обставинам, поданим документам та є не обґрунтованими.
Підставами для відхилення тендерної пропозиції АТ «Укртелеком», Замовник вбачає наступні невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
(1) Найменування предмета закупівлі в договорі не відповідає найменуванню предмета закупівлі в відомість про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі від 22.02.2025 №735-ВИХ-DP12К420-2025;
(2) Кількість послуг, які закуповуються відповідно вище зазначеного договору становить 20 послуг , а відомість про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі від 22.02.2025 №735-ВИХ- DP12К420-2025 містить інформацію щодо закупівлі 1 послуги;
(3) Учасник надав первинні документи, що підтверджують виконання вказаного у довідці договору на суму 213 505,99 грн. Відповідно до інформації зазначеної в довідці та умов договору №2085/77 від 31.01.2023 року, вартість виконаного договору становить 213 865,00 грн. Надані первинні документи не підтверджують повне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника про відхилення тендерної його пропозиції згідно абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і відповідно з наведеною вище аргументацією Замовника, як на підставу застосування зазначеної вище норми.
На (1), (2), (3), порушення вимог, що зазначені у протоколі, слід зазначити Додаток 2 до Тендерної документації пункт 1 містить вимоги щодо аналогічного договору, зокрема вимоги передбачають наступне.
Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 8 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів).
Аналогічним(и) договором(ами) є договір(и) щодо надання послуг, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля.
В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати:
- Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори);
- Відгуки від замовників про належне виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірені підписами уповноважених осіб замовника;
- первинні документи, що підтверджують повне виконання вказаних у довідці договорів;
Щодо предмету закупівлі, у Пункті 4.1 розділу 1 Тендерної документації зазначено назва предмету закупівлі «Послуги доступу до мережі Інтернет (ДК 021-2015 – 72410000-7 - Послуги провайдерів) 72411000-4 - Постачальники Інтернет-послуг».
Тобто предмет договору визначається за кодом ДК 021-2015 – 72410000-7 - Послуги провайдерів) 72411000-4 - Постачальники Інтернет-послуг».
Укртелекомом на виконання вимоги тендерної документації щодо аналогічного договору завантажено до системи договір № 2085/77 від 31.01.2023 та інформацію про цей же договір зазначено у відомості про виконання аналогічних договорів предмету закупівлі.
Предмет договору № 2085/77 від 31.01.2023 складає надання послуги з передавання даних і повідомлень (електронні комунікаційні послуги), а також послуги, пов’язані технологічно з електронними комунікаційними послугами код 72411000 -4 – постачальники Інтернет – послуг), код ДК 021:2015 – 72410000-7 - та послуги провайдерів.
Відповідно до ПОРЯДКУ визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Отже, предмет договору договір № 2085/77 від 31.01.2023, який Учасником наданий як аналогічний відповідає предмету закупівлі по ДК 021:2015.
У додатку 8 до тендерної документації ВІДОМОСТІ про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі є вимога вказати найменування «предмета закупівлі згідно аналогічного договору, кількість» і відповідно Укртелеком у цій відомості вказав найменування предмета закупівлі «ДК 021-2015 – 72411000-4 - Постачальники Інтернет-послуг» Послуги із захищеного доступу до мережі Інтернет для потреб структурних підрозділів ГУНП в Тернопільській області (код 72411000-4 - Постачальники Інтернет-послуг)», код ДК 021:2015-7241000-7 - послуги провайдерів) яке відповідає вимогам тендерної документації щодо аналогічного договору.
У третій колонці Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі «Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, є фраза «кількість», яка очевидно відноситься до кількості договорів, які той чи інший Учасник може завантажити до системи. При цьому кількість Замовником у вимогах до тендерної документації не конкретизовано, що це означає кількість послуг. Натомість, якщо кількість зазначена у цій колонці, то вона має застосовуватись до кількості договорів, а не послуг. Тому, оскільки Укртелеком, вказав у відомості один аналогічний договір, відповідно була проставлена цифра 1.
Щодо первинних документів, що підтверджують повне виконання вказаного аналогічного договору, то такими первинними документи, які Скаржником було завантажено до системи рахунки-акти за електронні комунікаційні послуги і у цих рахунках вказано суми оплат за надані послуги, що свідчать про повне виконання договору:
Рахунки-акти 2023р. Оплати, грн з ПДВ
Рахунок-акт аналогічний договір_01.2023 0
Рахунок-акт аналогічний договір_02.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_03.2023 35643,92
Рахунок-акт аналогічний договір_04.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_05.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_06.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_07.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_08.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_09.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_10.2023 17758,55
Рахунок-акт аналогічний договір_11.2023 17762,95
Рахунок-акт аналогічний договір_12.2023 17945,86
Разом, грн з ПДВ 213865, 00
Отже, висновок Замовника у протоколі № 24.02.1 про те, що первинні документи не підтверджують виконання аналогічного за предметом договору не відповідають дійсним обставинам.
(4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів.
Правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Замовником цієї закупівлі відсутні.
Вимоги тендерної документації Укртелеком виконав надав інформацію щодо аналогічного договору та відомості про його повне виконання.
Враховуючи наведене вище, вважаємо, що приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» ( Запорізька філія) Замовником порушено норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування рішення відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» ( Запорізька філія)
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 48d1ea8e96ba45419300d4d88a6ba8ef
Заголовок пункту скарги: (3) Учасник надав первинні документи, що підтверджують виконання вказаного у довідці договору на суму 213 505,99 грн. Відповідно до інформації зазначеної в довідці та умов договору №2085/77 від 31.01.2023 року, вартість виконаного договору становить 213 865,00 грн. Надані первинні документи не підтверджують повне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Замовником, Виконавчим комітетом Вільнянської міської ради оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ (з додатками) щодо умов проведення публічних закупівель по процедурі закупівлі «Відкриті торги».
Після завершення аукціону 19.02.2025 електронна система закупівель зафіксувала найнижчу ціну у АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРТЕЛЕКОМ» (ЗАПОРІЗЬСЬКА ФІЛІЯ) – далі по тексту Скаржник/ Укртелеком.
(3) Підстави для подання скарги:
24.02.2025 у електронній системі закупівлі Замовником викладено протокол № 24.02.1 про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі АТ «Укртелеком» (далі – протокол № 24.02.1). Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, вважає, що підстави для відхилення наведені Замовником у протоколі №24.02.1 є такими, що не відповідають фактичним обставинам, поданим документам та є не обґрунтованими.
Підставами для відхилення тендерної пропозиції АТ «Укртелеком», Замовник вбачає наступні невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
(1) Найменування предмета закупівлі в договорі не відповідає найменуванню предмета закупівлі в відомість про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі від 22.02.2025 №735-ВИХ-DP12К420-2025;
(2) Кількість послуг, які закуповуються відповідно вище зазначеного договору становить 20 послуг , а відомість про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі від 22.02.2025 №735-ВИХ- DP12К420-2025 містить інформацію щодо закупівлі 1 послуги;
(3) Учасник надав первинні документи, що підтверджують виконання вказаного у довідці договору на суму 213 505,99 грн. Відповідно до інформації зазначеної в довідці та умов договору №2085/77 від 31.01.2023 року, вартість виконаного договору становить 213 865,00 грн. Надані первинні документи не підтверджують повне виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Скаржник не погоджується з рішеннями Замовника про відхилення тендерної його пропозиції згідно абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 і відповідно з наведеною вище аргументацією Замовника, як на підставу застосування зазначеної вище норми.
На (1), (2), (3), порушення вимог, що зазначені у протоколі, слід зазначити Додаток 2 до Тендерної документації пункт 1 містить вимоги щодо аналогічного договору, зокрема вимоги передбачають наступне.
Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 8 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів).
Аналогічним(и) договором(ами) є договір(и) щодо надання послуг, що належать до коду ДК 021:2015, за яким здійснюється закупівля.
В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати:
- Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори);
- Відгуки від замовників про належне виконання учасником аналогічного (аналогічних) договору (договорів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірені підписами уповноважених осіб замовника;
- первинні документи, що підтверджують повне виконання вказаних у довідці договорів;
Щодо предмету закупівлі, у Пункті 4.1 розділу 1 Тендерної документації зазначено назва предмету закупівлі «Послуги доступу до мережі Інтернет (ДК 021-2015 – 72410000-7 - Послуги провайдерів) 72411000-4 - Постачальники Інтернет-послуг».
Тобто предмет договору визначається за кодом ДК 021-2015 – 72410000-7 - Послуги провайдерів) 72411000-4 - Постачальники Інтернет-послуг».
Укртелекомом на виконання вимоги тендерної документації щодо аналогічного договору завантажено до системи договір № 2085/77 від 31.01.2023 та інформацію про цей же договір зазначено у відомості про виконання аналогічних договорів предмету закупівлі.
Предмет договору № 2085/77 від 31.01.2023 складає надання послуги з передавання даних і повідомлень (електронні комунікаційні послуги), а також послуги, пов’язані технологічно з електронними комунікаційними послугами код 72411000 -4 – постачальники Інтернет – послуг), код ДК 021:2015 – 72410000-7 - та послуги провайдерів.
Відповідно до ПОРЯДКУ визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 (Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Отже, предмет договору договір № 2085/77 від 31.01.2023, який Учасником наданий як аналогічний відповідає предмету закупівлі по ДК 021:2015.
У додатку 8 до тендерної документації ВІДОМОСТІ про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі є вимога вказати найменування «предмета закупівлі згідно аналогічного договору, кількість» і відповідно Укртелеком у цій відомості вказав найменування предмета закупівлі «ДК 021-2015 – 72411000-4 - Постачальники Інтернет-послуг» Послуги із захищеного доступу до мережі Інтернет для потреб структурних підрозділів ГУНП в Тернопільській області (код 72411000-4 - Постачальники Інтернет-послуг)», код ДК 021:2015-7241000-7 - послуги провайдерів) яке відповідає вимогам тендерної документації щодо аналогічного договору.
У третій колонці Відомості про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі «Найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору, є фраза «кількість», яка очевидно відноситься до кількості договорів, які той чи інший Учасник може завантажити до системи. При цьому кількість Замовником у вимогах до тендерної документації не конкретизовано, що це означає кількість послуг. Натомість, якщо кількість зазначена у цій колонці, то вона має застосовуватись до кількості договорів, а не послуг. Тому, оскільки Укртелеком, вказав у відомості один аналогічний договір, відповідно була проставлена цифра 1.
Щодо первинних документів, що підтверджують повне виконання вказаного аналогічного договору, то такими первинними документи, які Скаржником було завантажено до системи рахунки-акти за електронні комунікаційні послуги і у цих рахунках вказано суми оплат за надані послуги, що свідчать про повне виконання договору:
Рахунки-акти 2023р. Оплати, грн з ПДВ
Рахунок-акт аналогічний договір_01.2023 0
Рахунок-акт аналогічний договір_02.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_03.2023 35643,92
Рахунок-акт аналогічний договір_04.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_05.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_06.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_07.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_08.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_09.2023 17821,96
Рахунок-акт аналогічний договір_10.2023 17758,55
Рахунок-акт аналогічний договір_11.2023 17762,95
Рахунок-акт аналогічний договір_12.2023 17945,86
Разом, грн з ПДВ 213865, 00
Отже, висновок Замовника у протоколі № 24.02.1 про те, що первинні документи не підтверджують виконання аналогічного за предметом договору не відповідають дійсним обставинам.
(4) Обґрунтування наявності порушених прав та законних інтересів.
Правові підстави для відхилення тендерної пропозиції Замовником цієї закупівлі відсутні.
Вимоги тендерної документації Укртелеком виконав надав інформацію щодо аналогічного договору та відомості про його повне виконання.
Враховуючи наведене вище, вважаємо, що приймаючи рішення про відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» ( Запорізька філія) Замовником порушено норми чинного законодавства, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування рішення відхилення тендерної пропозиції Акціонерного товариства «Укртелеком» ( Запорізька філія)
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення