-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з фізичної охорони будівель та прилеглої території об’єкту охорони за адресою: м. Полтава, вул. Покровська,48; Полтавська обл., Лубенський р-н., с. Трандинці, вул. Центральна,5; Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Івана Мазепи,14; Полтавська обл., Кременчуцький р-н., с. Соснівка, вул. Піщана,2; Полтавська обл., Миргородський р-н., с. Великі Сорочинці, вул. Перемоги,55)
Завершена
2 940 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 700.00 UAH
Період оскарження:
11.02.2025 14:19 - 09.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі за предметом: Послуги з фізичної охорони будівель та прилеглої території об’єкту охорони за адресою: м. Полтава, вул. Покровська,48; Полтавська обл., Лубенський р-н., с. Трандинці, вул. Центральна,5; Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Івана Мазепи,14; Полтавська обл., Кременчуцький р-н., с. Соснівка, вул. Піщана,2; Полтавська обл., Миргородський р-н., с. Великі Сорочинці, вул. Перемоги,55 КП "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Номер:
cbc8c1754fe24ed3aeba41ca201a588e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-11-009064-a.b1
Назва:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі за предметом: Послуги з фізичної охорони будівель та прилеглої території об’єкту охорони за адресою: м. Полтава, вул. Покровська,48; Полтавська обл., Лубенський р-н., с. Трандинці, вул. Центральна,5; Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Івана Мазепи,14; Полтавська обл., Кременчуцький р-н., с. Соснівка, вул. Піщана,2; Полтавська обл., Миргородський р-н., с. Великі Сорочинці, вул. Перемоги,55 КП "ПОЛТАВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Скарга:
Ознайомившись з умовами Документації, Скаржником виявлено умови, які обмежують конкуренцію серед учасників та порушують принцип недискримінації учасників, що обмежує право Скаржника на прийняття участі в цій Закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Cкарга Протитуберкульозний диспансер.pdf 14.02.2025 13:51
- Видаткові накладні мобільні телефони.pdf 14.02.2025 13:51
- Закон України Про охоронну діяльність.pdf 14.02.2025 13:51
- Закон України Про публічні закупівлі.pdf 14.02.2025 13:51
- Копія видаткової накладної на пульт.pdf 14.02.2025 13:51
- Копії видаткових накладних на приймально-контрольні прилади з протоколами.pdf 14.02.2025 13:51
- Копія договору страхування шкоди перед 3 особами.pdf 14.02.2025 13:51
- посвідчення про проходження професійної підготовки черговими пульта.pdf 14.02.2025 13:51
- посвідчення прох. домед. підготовки Євтухов.pdf 14.02.2025 13:51
- посвідчення прох. домед. підготовки Мамчича.pdf 14.02.2025 13:51
- посвідчення прох. домед. підготовки Положишник.pdf 14.02.2025 13:51
- посвідчення прох. домед. підготовки Могили.pdf 14.02.2025 13:51
- посвідчення прох. домед. підготовки Прядко.pdf 14.02.2025 13:51
- Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної ді… - Постанова № 960 від 18.11.2015 - d450191-20230621.pdf 14.02.2025 13:51
- Сертифікат відповідності на пульт з додатком.pdf 14.02.2025 13:51
- посвідчення прох. домед. підготовки Швець.pdf 14.02.2025 13:51
- платіжна інструкція до договору страхування.pdf 14.02.2025 14:48
- посвідчення прох. домед. підготовки реагування.pdf 14.02.2025 14:48
- sign.p7s 14.02.2025 14:49
- Наказ 01.2025 - про затвердження складу комісії з перевірки знань з питань ОП.pdf 14.02.2025 15:34
- Платіжка за подання скарги.pdf 14.02.2025 15:34
- Наказ 03 - про затвердження Положення про навчання з питань ОП.pdf 14.02.2025 15:49
- Cкарга Протитуберкульозний диспансер.pdf 18.02.2025 10:15
- Рішення від 18.02.2025 № 2465.pdf 18.02.2025 16:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2025 № 2987.pdf 27.02.2025 12:23
- Рішення від 26.02.2025 № 2987.pdf 03.03.2025 12:42
- Пояснення по суті скарги ПП ЕВЕРЕСТ О.pdf 20.02.2025 12:10
- Пояснення по скарзі UA-2025-02-11-009064-a .docx 20.02.2025 12:10
- Протокол щодо внесення змін в ТД.pdf 07.03.2025 13:32
- Повідомлення про внесені зміни.pdf 07.03.2025 13:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2025 14:54
Дата розгляду скарги:
26.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.02.2025 16:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.03.2025 12:43
Дата виконання рішення Замовником:
07.03.2025 13:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальне підприємство "Полтавський обласний клінічний протитуберкульозний диспансер Полтавської обласної ради" повідомляє, що відповідно до Рішення №2987-р/пк-пз від 26.02.2025 року Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель внесенні зміни до Тендерної документації предмет закупівлі:"Послуги з фізичної охорони будівель та прилеглої території об’єкту охорони за адресою: м. Полтава, вул. Покровська,48; Полтавська обл., Лубенський р-н., с. Трандинці, вул. Центральна,5; Полтавська обл., м. Кременчук, вул. Івана Мазепи,14; Полтавська обл., Кременчуцький р-н., с. Соснівка, вул. Піщана,2; Полтавська обл., Миргородський р-н., с. Великі Сорочинці, вул. Перемоги,55)", Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-11-009064-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
dd256942ddeb49449369b70c73dee18e
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пп. 1.8.2. п. 1 Додатку 1 до Документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
По-перше: встановлена вимога про наявність в учасника пунктів централізованого спостереження об’єкта, двосторонньої сигналізації тощо, який відповідає вимогам ДСТУ EN 50518:2019 та підтвердження його сертифікатом відповідності пункту централізованого спостереження (ПЦС) в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень і послуг з централізованого спостереження (ЦСПТС) і послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами ДСТУ EN 50518:2019 є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і Скаржника та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційні вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Встановивши дану вимогу, Замовник свідомо обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з охорони суб’єктами комунального сектора, яким є Скаржник, здійснюється відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI зі змінами та доповненнями та «Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», затверджених Постановою КМУ від 18 листопада 2015 року № 960 (надалі – Ліцензійних умови) на підставі ліцензії МВС України на охоронну діяльність (копія ліцензії додається).
Тобто ніякі сертифікати відповідності Скаржник не зобов’язаний отримувати. Звертаємо увагу на те, що ця процедура після відміни обов’язкової сертифікації добровільна. Згідно з Декретом Кабінету Міністрів №46-93 «Про стандартизацію та сертифікацію» з 1 січня 2018 року припиняє своє існування Державна система сертифікації (УкрСЕПРО), що спрощує процедуру підтвердження якості продукції. Якщо раніше виробники мали підтверджувати відповідність продукції рамках ГОСТів (ДСТУ), багато з яких не є актуальними, то добровільна сертифікація дозволяє виробнику самостійно вибрати характеристики своєї продукції, які хоче підтвердити для споживача. Скаржник придбав пульт централізованого спостереження 29 квітня 2021 року(видаткова накладна додається) і отримав відповідний сертифікат відповідності, який виданий виробнику товару ТОВ «Охорона і безпека» (сертифікат додається), що дозволяє в повній мірі надавати послуги передбачені умовами тендерної документації. В нашому сертифікаті не має формулювання пункт централізованого спостереження об’єкта, саме «двосторонньої сигналізації» та пункт централізованого спостереження за «підохоронними об’єктами ДСТУ EN 50518:2019». Вважаємо, що Замовник свідомо встановляє саме такі вимоги до пульту для того щоб участь в закупівлі міг взяти конкретний учасник. Наголошуємо, що жодним законом України не встановлено вимог до обов’язкової сертифікації пульту, ще й з дискримінаційними формулюваннями замовника «двосторонньої сигналізації», «підохоронними об’єктами ДСТУ EN 50518:2019». Ми маємо на меті взяти участь у тендері, але через незаконні на нашу думку вимоги замовника не можемо цього зробити.
Скаржник вважає, що зазначена вище вимога сформована на обмежене коло учасників, тобто лише на тих, що можуть підтвердити відповідність пульту централізованого спостереження сертифікатом з характеристиками «двосторонньої сигналізації», «підохоронними об’єктами ДСТУ EN 50518:2019».
Як потенційний учасник із багаторічним досвідом роботи із надання послуг таких, та подібних до таких, що є предметом даної Закупівлі, переконаний у тому, що наявність саме сертифікату відповідності в якому зазначено «двосторонньої сигналізації», «підохоронними об’єктами ДСТУ EN 50518:2019», як вимагає Замовник – не впливає на можливість надання послуг, що є предметом Закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
По-друге: замовник встановлює вимогу: «з метою підтвердження кваліфікації працівників Учасника, документи про проходження професійної підготовки черговими пульта (свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації за професією ,,4222 Черговий пульта”, тощо)»
Приватне підприємство «ЕВЕРЕСТ О» має у своєму складі чергових пульту, а саме Андрієць Марину Анатоліївну та Литвин Світлану Анатоліївну(копії документів про працевлаштування додаються), які пройшли відповідну підготовку як оператори диспетчерської служби пункту цілодобового спостереження за професією «4133 оператор диспетчерської служби пункту цілодобового спостереження», як зазначено в документах про освіту (копії документів про освіту додаються). Професія «4133» в редакції довідника кваліфікаційних характеристик, що діяв 29.05.2021 року на момент отримання вищезазначеними працівниками документів про професійну підготовку зазначалася як «4133 черговий пульту». Оператор диспетчерського пункту цілодобового спостереження повністю виконує всі функції як і черговий пульту, професія яка є тотожною. П. 16 Постанови КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» визначає:
«працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов.
Освітня підготовка персоналу пункту централізованого спостереження, який спостерігає за станом систем передавання сповіщень, повинна бути не нижче повної загальної середньої освіти.
Професійна підготовка персоналу пункту централізованого спостереження забезпечується суб’єктом охоронної діяльності.»
Тобто, приватне підприємство «ЕВЕРЕСТ О» виконало всі ліцензійні умови і має право на надання послуг передбачених умовами тендерної документації замовника. Встановлення вимог стосовно надання свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією ,,4222 Черговий пульта” є дискримінаційною по відношенню до нас та інших учасників. Жодним законодавчим актом не встановлено, що посада працівника персоналу пункту централізованого спостереження повинна називатися «черговий пульту» та також особливих вимог щодо проходження професійної підготовки, саме за за професією ,,4222 Черговий пульта” . Приватне підприємство має у своєму складі персонал пункту централізованого спостереження, який пройшов відповідну професійну підготовку, що дозволяє надавати послуги за умовами тендерної документації, а будь-які інші вимоги є дискримінаційними та обмежують потенційне коло учасників.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
По-третє: замовник встановлює вимогу: «з метою недопущення втручань в роботу ПЦС третіх осіб, листи від оператора стільникового зв'язку, який підтверджує про наявність в Учасника корпоративної мережі з виділеною АPN (із зазначенням назви APN).»
Згідно п. п. 19,20 Постанови КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує: цілодобовий режим чергування операторів такого пункту; наявність транспорту реагування; ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб; наявність резервної персональної електронної обчислюваної машини; наявність джерела безперебійного резервного живлення. Пункт централізованого спостереження повинен розташовуватися у нежилому приміщенні і бути обладнаним: системою цілодобової аудіореєстрації звукового фону операційного залу такого пункту і телефонних розмов у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб;системою відеоспостереження за операційним залом з цілодобовою реєстрацією відеоінформації у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб;аудіовідеопереговорним пристроєм і засобами технічної укріпленості, які унеможливлюють доступ до приміщення пункту централізованого спостереження сторонніх осіб. Скаржник має у власності згідно видаткової накладної № 1179 від 29 квітня 2021 року(що додається) пульт централізованого спостереження Орлан, який у складі з програмним забезпеченням «Фенікс HD» версії 1.0.58.1, обладнаний відповідно до вимог Постанови КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», з цілодобовим режимом чергування операторів такого пульту. На пульті централізованого спостереження передбачене ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення, тощо) з терміном збереження запису про відповідну подію протягом не менше як 30 діб, наявні джерела безперебійного резервного живлення. ПСЦ – це сучасна безпровідна комп’ютеризована система центрального нагляду, яка надає змогу проводити спостереження за станом охоронно-тривожно-пожежної сигналізації на об’єкті та охорони без залучення телефонних ліній по всій території України. Для можливості отримання сигналів на нештатні ситуації пульт централізованого спостереження (диспетчерська служба) підключений до всіх мобільних операторів України та розташований за адресою: 36014, м. Полтава, вул. Покровська, 67 Б. Саме приміщення обладнане системою цілодобової аудіореєстрації звукового фону операційного залу такого пункту та телефонних розмов, системою відеоспостереження за операційним залом з цілодобовою реєстрацією відеоінформації у режимі реального часу, з обсягом архівації запису не менше ніж 14 діб, аудіо-, відео-переговорним пристроєм і засобами технічної укріпленості, які не уможливлюють доступ до приміщення пункту централізованого спостереження сторонніх осіб.
Для виконання послуг, передбачених тендерною документацією Замовника «ПП ЕВЕРЕСТ О» достатньо наявності пульту централізованого спостереження, який відповідає вимогам Постанови КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». На підтвердження своїх доводів надаємо видаткові накладні на обладнання, яке забезпечує надійність роботи такого пульту.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і Скаржника та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційні вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Ми, приватне підприємство «ЕВЕРЕСТ О» маючи багаторічний досвід надання послуг охорони по всій Україні замовникам різного рівня хотіли прийняти участь у цьому тендері і через відсутність листів від операторів стільникоовго зв’язку про наявність корпоративної мережі з виділеною APN не можемо цього зробити. Тобто замовник дискримінує інших потенційних учасників закупівлі цією вимогою і хоче щоб в даній закупівлі прийняв участь конкретний учасник , який має вищезгадані листи.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційні вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним:
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Встановивши дану вимогу, Замовник свідомо обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та матимуть змогу бути допущеними до оцінки, так як надання послуг з охорони суб’єктами комунального сектора, яким є Скаржник, здійснюється відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI зі змінами та доповненнями та «Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», затверджених Постановою КМУ від 18 листопада 2015 року № 960 (надалі – Ліцензійних умови) на підставі ліцензії МВС України на охоронну діяльність (копія ліцензії додається).
Тобто ніякі сертифікати відповідності Скаржник не зобов’язаний отримувати. Звертаємо увагу на те, що ця процедура після відміни обов’язкової сертифікації добровільна. Згідно з Декретом Кабінету Міністрів №46-93 «Про стандартизацію та сертифікацію» з 1 січня 2018 року припиняє своє існування Державна система сертифікації (УкрСЕПРО), що спрощує процедуру підтвердження якості продукції. Якщо раніше виробники мали підтверджувати відповідність продукції рамках ГОСТів (ДСТУ), багато з яких не є актуальними, то добровільна сертифікація дозволяє виробнику самостійно вибрати характеристики своєї продукції, які хоче підтвердити для споживача. Скаржник придбав пульт централізованого спостереження 29 квітня 2021 року(видаткова накладна додається) і отримав відповідний сертифікат відповідності, який виданий виробнику товару ТОВ «Охорона і безпека» (сертифікат додається), що дозволяє в повній мірі надавати послуги передбачені умовами тендерної документації. В нашому сертифікаті не має формулювання пункт централізованого спостереження об’єкта, саме «двосторонньої сигналізації» та пункт централізованого спостереження за «підохоронними об’єктами ДСТУ EN 50518:2019». Вважаємо, що Замовник свідомо встановляє саме такі вимоги до пульту для того щоб участь в закупівлі міг взяти конкретний учасник. Наголошуємо, що жодним законом України не встановлено вимог до обов’язкової сертифікації пульту, ще й з дискримінаційними формулюваннями замовника «двосторонньої сигналізації», «підохоронними об’єктами ДСТУ EN 50518:2019». Ми маємо на меті взяти участь у тендері, але через незаконні на нашу думку вимоги замовника не можемо цього зробити.
Скаржник вважає, що зазначена вище вимога сформована на обмежене коло учасників, тобто лише на тих, що можуть підтвердити відповідність пульту централізованого спостереження сертифікатом з характеристиками «двосторонньої сигналізації», «підохоронними об’єктами ДСТУ EN 50518:2019».
Як потенційний учасник із багаторічним досвідом роботи із надання послуг таких, та подібних до таких, що є предметом даної Закупівлі, переконаний у тому, що наявність саме сертифікату відповідності в якому зазначено «двосторонньої сигналізації», «підохоронними об’єктами ДСТУ EN 50518:2019», як вимагає Замовник – не впливає на можливість надання послуг, що є предметом Закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
По-друге: замовник встановлює вимогу: «з метою підтвердження кваліфікації працівників Учасника, документи про проходження професійної підготовки черговими пульта (свідоцтво про присвоєння робітничої кваліфікації за професією ,,4222 Черговий пульта”, тощо)»
Приватне підприємство «ЕВЕРЕСТ О» має у своєму складі чергових пульту, а саме Андрієць Марину Анатоліївну та Литвин Світлану Анатоліївну(копії документів про працевлаштування додаються), які пройшли відповідну підготовку як оператори диспетчерської служби пункту цілодобового спостереження за професією «4133 оператор диспетчерської служби пункту цілодобового спостереження», як зазначено в документах про освіту (копії документів про освіту додаються). Професія «4133» в редакції довідника кваліфікаційних характеристик, що діяв 29.05.2021 року на момент отримання вищезазначеними працівниками документів про професійну підготовку зазначалася як «4133 черговий пульту». Оператор диспетчерського пункту цілодобового спостереження повністю виконує всі функції як і черговий пульту, професія яка є тотожною. П. 16 Постанови КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» визначає:
«працівники, залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та подати необхідні для прийняття на роботу документи, передбачені абзацами третім - шостим пункту 17 цих Ліцензійних умов.
Освітня підготовка персоналу пункту централізованого спостереження, який спостерігає за станом систем передавання сповіщень, повинна бути не нижче повної загальної середньої освіти.
Професійна підготовка персоналу пункту централізованого спостереження забезпечується суб’єктом охоронної діяльності.»
Тобто, приватне підприємство «ЕВЕРЕСТ О» виконало всі ліцензійні умови і має право на надання послуг передбачених умовами тендерної документації замовника. Встановлення вимог стосовно надання свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією ,,4222 Черговий пульта” є дискримінаційною по відношенню до нас та інших учасників. Жодним законодавчим актом не встановлено, що посада працівника персоналу пункту централізованого спостереження повинна називатися «черговий пульту» та також особливих вимог щодо проходження професійної підготовки, саме за за професією ,,4222 Черговий пульта” . Приватне підприємство має у своєму складі персонал пункту централізованого спостереження, який пройшов відповідну професійну підготовку, що дозволяє надавати послуги за умовами тендерної документації, а будь-які інші вимоги є дискримінаційними та обмежують потенційне коло учасників.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
По-третє: замовник встановлює вимогу: «з метою недопущення втручань в роботу ПЦС третіх осіб, листи від оператора стільникового зв'язку, який підтверджує про наявність в Учасника корпоративної мережі з виділеною АPN (із зазначенням назви APN).»
Згідно п. п. 19,20 Постанови КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» у разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує: цілодобовий режим чергування операторів такого пункту; наявність транспорту реагування; ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб; наявність резервної персональної електронної обчислюваної машини; наявність джерела безперебійного резервного живлення. Пункт централізованого спостереження повинен розташовуватися у нежилому приміщенні і бути обладнаним: системою цілодобової аудіореєстрації звукового фону операційного залу такого пункту і телефонних розмов у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб;системою відеоспостереження за операційним залом з цілодобовою реєстрацією відеоінформації у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб;аудіовідеопереговорним пристроєм і засобами технічної укріпленості, які унеможливлюють доступ до приміщення пункту централізованого спостереження сторонніх осіб. Скаржник має у власності згідно видаткової накладної № 1179 від 29 квітня 2021 року(що додається) пульт централізованого спостереження Орлан, який у складі з програмним забезпеченням «Фенікс HD» версії 1.0.58.1, обладнаний відповідно до вимог Постанови КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», з цілодобовим режимом чергування операторів такого пульту. На пульті централізованого спостереження передбачене ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення, тощо) з терміном збереження запису про відповідну подію протягом не менше як 30 діб, наявні джерела безперебійного резервного живлення. ПСЦ – це сучасна безпровідна комп’ютеризована система центрального нагляду, яка надає змогу проводити спостереження за станом охоронно-тривожно-пожежної сигналізації на об’єкті та охорони без залучення телефонних ліній по всій території України. Для можливості отримання сигналів на нештатні ситуації пульт централізованого спостереження (диспетчерська служба) підключений до всіх мобільних операторів України та розташований за адресою: 36014, м. Полтава, вул. Покровська, 67 Б. Саме приміщення обладнане системою цілодобової аудіореєстрації звукового фону операційного залу такого пункту та телефонних розмов, системою відеоспостереження за операційним залом з цілодобовою реєстрацією відеоінформації у режимі реального часу, з обсягом архівації запису не менше ніж 14 діб, аудіо-, відео-переговорним пристроєм і засобами технічної укріпленості, які не уможливлюють доступ до приміщення пункту централізованого спостереження сторонніх осіб.
Для виконання послуг, передбачених тендерною документацією Замовника «ПП ЕВЕРЕСТ О» достатньо наявності пульту централізованого спостереження, який відповідає вимогам Постанови КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності». На підтвердження своїх доводів надаємо видаткові накладні на обладнання, яке забезпечує надійність роботи такого пульту.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і Скаржника та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційні вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Ми, приватне підприємство «ЕВЕРЕСТ О» маючи багаторічний досвід надання послуг охорони по всій Україні замовникам різного рівня хотіли прийняти участь у цьому тендері і через відсутність листів від операторів стільникоовго зв’язку про наявність корпоративної мережі з виділеною APN не можемо цього зробити. Тобто замовник дискримінує інших потенційних учасників закупівлі цією вимогою і хоче щоб в даній закупівлі прийняв участь конкретний учасник , який має вищезгадані листи.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
документи про проходження професійної підготовки операторами пульту
-
Повʼязаний документ:
посвідчення про проходження професійної підготовки черговими пульта.pdf
-
-
Назва доказу:
Видаткова накладна на пульт
-
Повʼязаний документ:
Копія видаткової накладної на пульт.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат на пульт
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат відповідності на пульт з додатком.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
1c4e893a595d413fb9ddeb1dcf679ac0
Заголовок пункту скарги:
2. Відповідно до пп. 2.4. п. 2 Додатку 1 до Документації:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовник вимагає надати «1.2. Сканована/-і копія/-ї документів (дозволи або декларації) дійсних на весь період надання послуг встановленого зразка Українського державного центру радіочастот, на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу безпосереднього УКХ радіозв’язку, регіон експлуатації – Полтавська область та/або вся Україна, в кількості не менше 9 одиниць, з потужністю вихідного сигналу передавача не менше 2 Вт.»
Згідно вимог тендерної документації пп. 2.2. п.2. Додатку 1 Замовник визначає, що учасник повинен надати документальне підтвердження наявності у власності не менше трьох одиниць транспорту реагування. ПП «Еверест-О» не розуміє, чому Замовник вимагає надання саме 9 одиниць дозволів або декларацій дійсних на весь період надання послуг встановленого зразка Українського державного центру радіочастот, на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу безпосереднього УКХ радіозв’язку, регіон експлуатації – Полтавська область та/або вся Україна. ПП «Еверест-О» вважає, що Замовником не обґрунтовано необхідності саме 9 дозволів. Забезпечення зв’язку між охоронцями на 6 цілодобових постах охорони здійснюється способами зв’язку, які суб’єкт охоронної діяльності вибирає самостійно на власний вибір. Згідно Статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність»:
«Права суб'єкта охоронної діяльності
1. Суб'єкт охоронної діяльності має право:
1) для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України;
2) для забезпечення радіозв'язку використовувати в установленому порядку радіочастоти;
3) використовувати в охоронній діяльності службових собак;
4) використовувати в охоронній діяльності технічні засоби охоронного призначення;
5) використовувати транспорт реагування;
6) одержувати за своїм письмовим запитом від замовника послуг з охорони відомості та копії документів, необхідні для здійснення заходів охорони на об'єкті охорони;
7) за згодою замовника послуг з охорони (його представника) оглядати територію, будинки, приміщення, майно, що охороняються.».
Тобто використання тих чи інших радіочастот і отримання дозволу на їх використання є правом суб’єкту охоронної діяльності, а не обов'язком. ПП ЕВЕРЕСТ-О має у власності мобільні телефони та сім-карти до них (видаткова накладна надається), які в повній мірі можуть забезпечити зв’язок між охоронцями на постах охорони згідно чинного законодавства.
Вважаємо, що вимога стосовно надання (дозволів або декларацій) дійсних на весь період надання послуг встановленого зразка Українського державного центру радіочастот, на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу безпосереднього УКХ радіозв’язку, регіон експлуатації – Полтавська область та/або вся Україна, в кількості не менше 9 одиниць, з потужністю вихідного сигналу передавача не менше 2 Вт.» є такою, яка спрямована на конкретного учасника, який має такі дозволи. Між тим дискримінує інших учасників, таких як «ПП ЕВЕРЕСТ-О».
Згідно вимог тендерної документації пп. 2.2. п.2. Додатку 1 Замовник визначає, що учасник повинен надати документальне підтвердження наявності у власності не менше трьох одиниць транспорту реагування. ПП «Еверест-О» не розуміє, чому Замовник вимагає надання саме 9 одиниць дозволів або декларацій дійсних на весь період надання послуг встановленого зразка Українського державного центру радіочастот, на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу безпосереднього УКХ радіозв’язку, регіон експлуатації – Полтавська область та/або вся Україна. ПП «Еверест-О» вважає, що Замовником не обґрунтовано необхідності саме 9 дозволів. Забезпечення зв’язку між охоронцями на 6 цілодобових постах охорони здійснюється способами зв’язку, які суб’єкт охоронної діяльності вибирає самостійно на власний вибір. Згідно Статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність»:
«Права суб'єкта охоронної діяльності
1. Суб'єкт охоронної діяльності має право:
1) для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України;
2) для забезпечення радіозв'язку використовувати в установленому порядку радіочастоти;
3) використовувати в охоронній діяльності службових собак;
4) використовувати в охоронній діяльності технічні засоби охоронного призначення;
5) використовувати транспорт реагування;
6) одержувати за своїм письмовим запитом від замовника послуг з охорони відомості та копії документів, необхідні для здійснення заходів охорони на об'єкті охорони;
7) за згодою замовника послуг з охорони (його представника) оглядати територію, будинки, приміщення, майно, що охороняються.».
Тобто використання тих чи інших радіочастот і отримання дозволу на їх використання є правом суб’єкту охоронної діяльності, а не обов'язком. ПП ЕВЕРЕСТ-О має у власності мобільні телефони та сім-карти до них (видаткова накладна надається), які в повній мірі можуть забезпечити зв’язок між охоронцями на постах охорони згідно чинного законодавства.
Вважаємо, що вимога стосовно надання (дозволів або декларацій) дійсних на весь період надання послуг встановленого зразка Українського державного центру радіочастот, на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу безпосереднього УКХ радіозв’язку, регіон експлуатації – Полтавська область та/або вся Україна, в кількості не менше 9 одиниць, з потужністю вихідного сигналу передавача не менше 2 Вт.» є такою, яка спрямована на конкретного учасника, який має такі дозволи. Між тим дискримінує інших учасників, таких як «ПП ЕВЕРЕСТ-О».
×
-
Назва доказу:
Видаткові накладні на телефони
-
Повʼязаний документ:
Видаткові накладні мобільні телефони.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
937a4c9932374205ad90b5956f7ad3f7
Заголовок пункту скарги:
3. Відповідно до пп. 3.7. п. 3 Додатку 1 до Документації:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Стосовно надання чинного договору добровільного страхування від нещасних випадків на працівників, зазначених в довідках п. 2.7 повідомляємо, що стpaхувaння вiдпoвiдaльнocтi пepeд тpeтiми ocoбaми не відноситься до предмета закупівлі та є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Відповідно до Закону України "Про страхування" (надаємо до скарги), страхування відповідальності перед третіми особами є виключно добровільним. З огляду на це, Замовник не має права вимагати наявності в учасника такого виду страхування.
Вимога про надання чинного договору добровільного страхування від нещасних випадків на працівників, зазначених в довідках п. 2.7.розраховане на учасників торгів, які вже мають вказаний договір з вищенаведеними умовами, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Окремо варто зазначити, що у Скаржника наявний договір страхування відповідальності перед третіми особами суб’єктів охоронної діяльності № 24202659 від 27.12.2024 року (надаємо до скарги). Об’єктом страхування за вказаним договором є відповідальність Страхувальника за шкоду, заподіяну потерпілим третім особам та/або їх майну внаслідок ненавмисних помилок (упущень) Страхувальника при здійсненні Страхувальником приватної охоронної діяльності.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Також хочемо зазначити, що вбачаємо в тендері корупційну складову, оскільки Замовник зазначає, що учасник повинен надати договір добровільного страхування випадків на працівників, зазначених в п. 2.7. В п. 2.7. тендерної документації Замовника зазначено: «Учасник юридична адреса якого знаходиться за межами Полтавської області, надає копію документу, що підтверджує правомірність використання приміщення в адміністративних межах Полтавської області для відпочинку, перебування мобільних груп швидкого реагування.» В тендері за ID UA-2025-01-08-005768-a, який проводив ПОЛТАВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ІМЕНІ ВІТАЛІЯ ГРИЦАЄНКА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ також було зазначено дану вимогу і було посилання на працівників в п.2.7. ПП «ЕВЕРЕСТ О» вбачає або копіювання даної тендерної документації у іншого замовника або ж тут є ознаки злочинної змови групи замовників, які використовують однакову тендерну документацію для дискримінації інших учасників і позбавлення їх права участі в тендерних закупівлях.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Відповідно до Закону України "Про страхування" (надаємо до скарги), страхування відповідальності перед третіми особами є виключно добровільним. З огляду на це, Замовник не має права вимагати наявності в учасника такого виду страхування.
Вимога про надання чинного договору добровільного страхування від нещасних випадків на працівників, зазначених в довідках п. 2.7.розраховане на учасників торгів, які вже мають вказаний договір з вищенаведеними умовами, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Окремо варто зазначити, що у Скаржника наявний договір страхування відповідальності перед третіми особами суб’єктів охоронної діяльності № 24202659 від 27.12.2024 року (надаємо до скарги). Об’єктом страхування за вказаним договором є відповідальність Страхувальника за шкоду, заподіяну потерпілим третім особам та/або їх майну внаслідок ненавмисних помилок (упущень) Страхувальника при здійсненні Страхувальником приватної охоронної діяльності.
Скаржник в змозі повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Також хочемо зазначити, що вбачаємо в тендері корупційну складову, оскільки Замовник зазначає, що учасник повинен надати договір добровільного страхування випадків на працівників, зазначених в п. 2.7. В п. 2.7. тендерної документації Замовника зазначено: «Учасник юридична адреса якого знаходиться за межами Полтавської області, надає копію документу, що підтверджує правомірність використання приміщення в адміністративних межах Полтавської області для відпочинку, перебування мобільних груп швидкого реагування.» В тендері за ID UA-2025-01-08-005768-a, який проводив ПОЛТАВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ІМЕНІ ВІТАЛІЯ ГРИЦАЄНКА ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ також було зазначено дану вимогу і було посилання на працівників в п.2.7. ПП «ЕВЕРЕСТ О» вбачає або копіювання даної тендерної документації у іншого замовника або ж тут є ознаки злочинної змови групи замовників, які використовують однакову тендерну документацію для дискримінації інших учасників і позбавлення їх права участі в тендерних закупівлях.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Квитанція до договору добровільного страхування
-
Повʼязаний документ:
платіжна інструкція до договору страхування.pdf
-
-
Назва доказу:
договір страхування
-
Повʼязаний документ:
Копія договору страхування шкоди перед 3 особами.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
2fd4e64e84914f499698f3339acde49d
Заголовок пункту скарги:
4. Відповідно до пп. 3.8. п. 3 Додатку 1 до Документації:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
«Охоронники групи швидкого реагування зазначені в п.2.7 повинні вміти надавати першу домедичну допомогу в умовах війни. На підтвердження надати сертифікат\диплом\тощо про проходження навчання курсу із надання домедичної допомоги в умовах війни (документ про навчання повинен містити реквізити для можливості перевірки його дійсності та чинності - посилання на відповідний сайт або QR-код).»
Зазначаємо, що суб’єкти господарювання, які надають послуги охорони у своїй діяльності регламентуються виключно законодавством України, а саме - Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (далі – Ліцензійні умови) та Законом України «Про охоронну діяльність».
Скаржник зазначає, що Ліцензійними умовами не передбачено обов'язкове проходження для охоронників суб'єкта охоронної діяльності навчання з надання домедичної допомоги в умовах війни.
Предметом закупівлі не є надання домедичної допомоги в умовах війни.
Вимога Документації у цій частині суперечить вимогам чинного законодавства.
Вказані вимоги Документації розраховані на учасників торгів, які пройшли навчання з надання домедичної допомоги в умовах війни.
Зазначаємо, що ПП «Еверест О» має відповідні посвідчення про проходження навчання з першої домедичної допомоги працівниками групи реагування (що додаються), які видані у 2024 році, коли вже був введений воєнний стан і є чинними. Формулювання Замовника, щодо надання сертифікау\диплому\тощо с про проходження навчання курсу із надання домедичної допомоги в умовах війни є дискримінаційним. На території України Указом ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні» введено воєнний стан. Наразі Законом України № 4220-IX від 15 січня 2025 року «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"» воєнний стан продовжено ще на 90 днів. Хочемо зазначити, що введено та продовжено воєнний стан, а не стан війни. Стан війни і воєнний стан це зовсім різні правові поняття. Замовник всеодно вимагає надати учасника сертифікат\диплом\тощо про проходження навчання курсу із надання домедичної допомоги в умовах війни, що прямо суперечить Законам та Указам Президента України. Працівники ПП «ЕВЕРЕСТ О» навченні надавати першу медичну допомогу про що свідчать відповідні посвідчення. Замовник своїми діями усуває потенційних учасників і свідомо має на меті обрання одного конректного учасника переможцем.
Також дискримінаційним є наявність в цих посвідченнях Qr-коду, оскільки замовник не вказав жодного посилання на НПА, яким встановлюється форма такого документа і обовязкова наявність саме Qr-коду в ньому.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині".
Зазначаємо, що суб’єкти господарювання, які надають послуги охорони у своїй діяльності регламентуються виключно законодавством України, а саме - Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (далі – Ліцензійні умови) та Законом України «Про охоронну діяльність».
Скаржник зазначає, що Ліцензійними умовами не передбачено обов'язкове проходження для охоронників суб'єкта охоронної діяльності навчання з надання домедичної допомоги в умовах війни.
Предметом закупівлі не є надання домедичної допомоги в умовах війни.
Вимога Документації у цій частині суперечить вимогам чинного законодавства.
Вказані вимоги Документації розраховані на учасників торгів, які пройшли навчання з надання домедичної допомоги в умовах війни.
Зазначаємо, що ПП «Еверест О» має відповідні посвідчення про проходження навчання з першої домедичної допомоги працівниками групи реагування (що додаються), які видані у 2024 році, коли вже був введений воєнний стан і є чинними. Формулювання Замовника, щодо надання сертифікау\диплому\тощо с про проходження навчання курсу із надання домедичної допомоги в умовах війни є дискримінаційним. На території України Указом ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні» введено воєнний стан. Наразі Законом України № 4220-IX від 15 січня 2025 року «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні"» воєнний стан продовжено ще на 90 днів. Хочемо зазначити, що введено та продовжено воєнний стан, а не стан війни. Стан війни і воєнний стан це зовсім різні правові поняття. Замовник всеодно вимагає надати учасника сертифікат\диплом\тощо про проходження навчання курсу із надання домедичної допомоги в умовах війни, що прямо суперечить Законам та Указам Президента України. Працівники ПП «ЕВЕРЕСТ О» навченні надавати першу медичну допомогу про що свідчать відповідні посвідчення. Замовник своїми діями усуває потенційних учасників і свідомо має на меті обрання одного конректного учасника переможцем.
Також дискримінаційним є наявність в цих посвідченнях Qr-коду, оскільки замовник не вказав жодного посилання на НПА, яким встановлюється форма такого документа і обовязкова наявність саме Qr-коду в ньому.
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині".
×
-
Назва доказу:
Посвідчення домедична підготовка
-
Повʼязаний документ:
посвідчення про проходження професійної підготовки черговими пульта.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищевикладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
80e80aa35141410e93cfbc6a249de832
Заголовок пункту скарги:
5. Відповідно до п. 9 Додатку 2 до Документації:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
«п. 9 Учасник повинен організувати взаємодію з правоохоронними органами (органами національної поліції) з метою належного виконання зобов’язань за договором (надати у складі тендерної пропозиції дійсний на момент подання пропозиції меморандум про співпрацю з ГУ НП в Полтавській області та/або протоколи проведення спільних нарад, консультацій). Негайне оповіщення чергової частини поліції та відповідальних осіб Замовника у випадку виявлення порушення цілісності об’єкту охорони, крадіжки, грабежу, розбою, підпалу, тощо. До прибуття представників вищезазначених органів Виконавець забезпечує недоторканість місця події».
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній Закупівлі та вимагає внесення змін до Документації.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і Скаржника та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційна вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки, як суб’єкт охоронної діяльності має власний пульт централізованого спостереження, працівників відповідної кваліфікації та досвідом згідно вимогам Ліцензійних умов, транспорт реагування та службовий автотранспорт.
Таким чином, як Виконавець, не має обов’язку залучати інших суб’єктів для надання послуг з фізичної охорони чи реагування і тим паче укладати меморандум про співпрацю з ГУ НП в Полтавській області та/або протоколи проведення спільних нарад, консультацій.
Згідно статті 19 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22 березня 2012 року № 4616-VI:
1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Тобто, суб’єкт надання охоронних послуг має право обрати один із способів взаємодії, це не є прямим обов’язком.
Також, Скаржник зазначає про те, що суб’єкти охоронної діяльності мають право самостійно надавати послуги фізичної охорони та реагування, маючи власний транспорт реагування, пункт спостереження та працівників відповідної кваліфікації. Згідно статті 2 Закону України "Про Національну поліцію" від 2 липня 2015 року № 580-VIII: Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах:
1) забезпечення публічної безпеки і порядку;
2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави;
3) протидії злочинності;
4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
З цієї норми вбачаємо, що кожен громадянин або людина, має право повідомити в любий зручний спосіб Національну поліцію про вчинення правопорушення, які зобов’язані здійснити невідкладні заходи реагування щодо попередження, недопущення та припинення 5 вчинення кримінального правопорушення. Це є прямий обов’язок Національної поліції України та не потребує укладання будь – яких додаткових договорів. Замовником штучно створюється перешкоди, що жодним чином не узгоджується з нормами чинного законодавства, у тому числі цивільного та господарського, чим створюється "наполягання" Замовника на безпосереднє укладання меморандуму з конкретним контрагентом.
В даному випаду – це ГУ НП в Полтавській області.
Наявність чи відсутність співпраці (взаємодії) з органами поліції МВС в регіоні (договір, угода, меморандум тощо) зі строком дії, що відповідає чи перевищує терміну надання послуг по даній закупівлі та лист про співпрацю з територіальним органом патрульної поліції, жодним чином не впливає на якість надання послуг, а створює лише штучні перешкоди та дискримінує учасників, що мають/чи не мають даного документу.
Взагалі хочемо зауважити, що предметом закупівлі є послуги з фізичної охорони будівель та прилеглої території об’єкту саме субєктом охоронної діяльності, а не надання послуг з фізичної охорони або реагування підрозділами Національної поліції.
Дана дискримінаційна вимога встановлена Замовником з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника.
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
У якості доказу(ів) додаємо:
- рішення Колегії АМКУ від 14.09.2023 №14712.
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній Закупівлі та вимагає внесення змін до Документації.
Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушують права потенційних учасників у тому числі і Скаржника та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаційна вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки, як суб’єкт охоронної діяльності має власний пульт централізованого спостереження, працівників відповідної кваліфікації та досвідом згідно вимогам Ліцензійних умов, транспорт реагування та службовий автотранспорт.
Таким чином, як Виконавець, не має обов’язку залучати інших суб’єктів для надання послуг з фізичної охорони чи реагування і тим паче укладати меморандум про співпрацю з ГУ НП в Полтавській області та/або протоколи проведення спільних нарад, консультацій.
Згідно статті 19 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22 березня 2012 року № 4616-VI:
1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:
1) проведення спільних нарад, консультацій;
2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень;
3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу.
Тобто, суб’єкт надання охоронних послуг має право обрати один із способів взаємодії, це не є прямим обов’язком.
Також, Скаржник зазначає про те, що суб’єкти охоронної діяльності мають право самостійно надавати послуги фізичної охорони та реагування, маючи власний транспорт реагування, пункт спостереження та працівників відповідної кваліфікації. Згідно статті 2 Закону України "Про Національну поліцію" від 2 липня 2015 року № 580-VIII: Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах:
1) забезпечення публічної безпеки і порядку;
2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави;
3) протидії злочинності;
4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
З цієї норми вбачаємо, що кожен громадянин або людина, має право повідомити в любий зручний спосіб Національну поліцію про вчинення правопорушення, які зобов’язані здійснити невідкладні заходи реагування щодо попередження, недопущення та припинення 5 вчинення кримінального правопорушення. Це є прямий обов’язок Національної поліції України та не потребує укладання будь – яких додаткових договорів. Замовником штучно створюється перешкоди, що жодним чином не узгоджується з нормами чинного законодавства, у тому числі цивільного та господарського, чим створюється "наполягання" Замовника на безпосереднє укладання меморандуму з конкретним контрагентом.
В даному випаду – це ГУ НП в Полтавській області.
Наявність чи відсутність співпраці (взаємодії) з органами поліції МВС в регіоні (договір, угода, меморандум тощо) зі строком дії, що відповідає чи перевищує терміну надання послуг по даній закупівлі та лист про співпрацю з територіальним органом патрульної поліції, жодним чином не впливає на якість надання послуг, а створює лише штучні перешкоди та дискримінує учасників, що мають/чи не мають даного документу.
Взагалі хочемо зауважити, що предметом закупівлі є послуги з фізичної охорони будівель та прилеглої території об’єкту саме субєктом охоронної діяльності, а не надання послуг з фізичної охорони або реагування підрозділами Національної поліції.
Дана дискримінаційна вимога встановлена Замовником з метою обмеження конкуренції задля лобіювання інтересів потенційного учасника.
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
У якості доказу(ів) додаємо:
- рішення Колегії АМКУ від 14.09.2023 №14712.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
b9439160709e47c3aded7280e24da562
Заголовок пункту скарги:
6. Відповідно до п. 13 Додатку 2 до Документації:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
6. Відповідно до п. 13 Додатку 2 до Документації:
«13. Персонал охорони, який планується залучити до охорони об’єктів, повинен пройти навчання та перевірки знань із загального курсу та перевірки знань із загального курсу «Охорона праці» (законодавство з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, виробничої санітарії). Учасники з метою можливості організації самостійного навчання персоналу повинні мати впроваджені системи менеджменту охорони здоров’я та безпека праці. На підтвердження надати Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпека праці. Вимоги та рекомендації щодо застосування».».
ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» − єдиний набір міжнародних вимог, спрямованих на допомогу організаціям у забезпеченні захисту персоналу від нещасних випадків. Його мета – сприяння вирішенню цієї проблеми.
ПП «ЕВЕРЕСТ О» керується у свої діяльності Кодексом законів про працю України від 23.07.1996 р. № 322-08, Законом України «Про охорону праці» від 14.10.1992 р. № 2694-XII.
У ПП «ЕВЕРЕСТ О» створені безпечні і нешкідливі умови праці, впроваджуються сучасні засоби техніки безпеки, що запобігають виробничому травматизму, і забезпечується санітарно-гігієнічні умови, що запобігають виникненню професійних захворювань у працівників.
ПП «ЕВЕРЕСТ О» також розробляє комплексні заходи щодо охорони праці та здійснює видачу спеціального одягу та інших засобів індивідуального захисту.
Працівники ПП «ЕВЕРЕСТ О», у тому числі і персонал охорони, що залучаються для надання послуг з охорони проходять в обов’язковому порядку вступний інструктаж з питань охорони праці (на робочому місці), інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях.
Слід зазначити, що Законом «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами не передбачено необхідності проходження сертифікаційної програми за ISO 45001, а тому вимога – дискримінаційна.
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
У якості доказу(ів) додаємо:
Постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
«13. Персонал охорони, який планується залучити до охорони об’єктів, повинен пройти навчання та перевірки знань із загального курсу та перевірки знань із загального курсу «Охорона праці» (законодавство з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки, гігієни праці, виробничої санітарії). Учасники з метою можливості організації самостійного навчання персоналу повинні мати впроваджені системи менеджменту охорони здоров’я та безпека праці. На підтвердження надати Сертифікат ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпека праці. Вимоги та рекомендації щодо застосування».».
ДСТУ ISO 45001:2018 «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» − єдиний набір міжнародних вимог, спрямованих на допомогу організаціям у забезпеченні захисту персоналу від нещасних випадків. Його мета – сприяння вирішенню цієї проблеми.
ПП «ЕВЕРЕСТ О» керується у свої діяльності Кодексом законів про працю України від 23.07.1996 р. № 322-08, Законом України «Про охорону праці» від 14.10.1992 р. № 2694-XII.
У ПП «ЕВЕРЕСТ О» створені безпечні і нешкідливі умови праці, впроваджуються сучасні засоби техніки безпеки, що запобігають виробничому травматизму, і забезпечується санітарно-гігієнічні умови, що запобігають виникненню професійних захворювань у працівників.
ПП «ЕВЕРЕСТ О» також розробляє комплексні заходи щодо охорони праці та здійснює видачу спеціального одягу та інших засобів індивідуального захисту.
Працівники ПП «ЕВЕРЕСТ О», у тому числі і персонал охорони, що залучаються для надання послуг з охорони проходять в обов’язковому порядку вступний інструктаж з питань охорони праці (на робочому місці), інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях.
Слід зазначити, що Законом «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами не передбачено необхідності проходження сертифікаційної програми за ISO 45001, а тому вимога – дискримінаційна.
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
У якості доказу(ів) додаємо:
Постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.