-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт покриття прилеглої території Луцької центральної районної лікарні по вул. Теремнівська, 100 у с. Липини Луцького р-ну Волинської обл. (код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Примітка: * обсяги надання послуг з поточного ремонту зазначені у Додатку 3 до Тендерної документації.
Торги відмінено
778 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 893.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 893.00 UAH
Період оскарження:
13.08.2018 13:14 - 08.09.2018 00:00
Скарга
Очікує розгляду
Скарга щодо дій та прийнятих рішень Луцької центральної районної лікарні про протиправне визначення переможцем ФОП Оксенчук Ігор Леонідович та про неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП «ТРАНС-ДОР-СЕРВІС»
Номер:
83ce20f9b56f4c72926dcf9fc01aa973
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-13-000744-b.c2
Назва:
Скарга щодо дій та прийнятих рішень Луцької центральної районної лікарні про протиправне визначення переможцем ФОП Оксенчук Ігор Леонідович та про неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП «ТРАНС-ДОР-СЕРВІС»
Скарга:
Ознайомившись з результатами проведених тендерним комітетом Луцької центральної районної лікарні оцінок тендерних пропозицій учасників, внаслідок чого переможцем було визначено ФОП Оксенчук Ігор Леонідович, а тендерну пропозицію Приватного підприємства «Транс- - Дор - Сервіс» (надалі - скаржник) було відхилено, повідомляємо про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з підстав:
- прийняття рішення про протиправне визначення переможцем ФОП Оксенчук Ігор Леонідович та про намір укласти договір; Повідомлення про намір укласти договір опубліковано на веб-порталі Уповноваженого органу 02 жовтня 2018р, яка затверджене рішенням тендерного комітету від 01 жовтня 2018р.
- прийняття рішення про неправомірне відхилення тендерної пропозиції ПП «ТРАНС-ДОР-СЕРВІС», Інформація про відхилення тендерної пропозиції ПП «ТРАНС-ДОР-СЕРВІС» опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу 20.09.2018р., яка затверджена рішенням тендерного комітету Замовника від 20.09.2018р.;
Вважаємо що Замовником, Луцькою центральною районною лікарнею, було порушено порядок проведення процедури закупівлі – відкриті торги щодо предмета закупівлі: «Поточний ремонт покриття прилеглої території Луцької центральної районної лікарні по вул. Теремнівська, 100 у с. Липини Луцького р-ну Волинської обл. (код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», в частині неправомірної оцінки та відхилення тендерної позиції ПП «ТРАНС-ДОР-СЕРВІС» з підстав, наведених в «Інформації про відхилення тендерної пропозиції», яка затверджена рішенням тендерного комітету від 20.09.2018р., чим Замовник порушив вимоги статті 30 Закону та, як наслідок, неправомірно визначив переможцем ФОП Оксенчук Ігор Леонідович у процедурі закупівлі, та опублікував на веб-порталі Уповноваженого органу 02 жовтня 2018р. Повідомлення про намір укласти договір, яке затверджене рішенням тендерного комітету від 01 жовтня 2018р., тим самим допустивши порушення принципів здійснення закупівель, які визначені у статті 3 Закону, зокрема, недискримінація учасників.
Повний текст скарги у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- 45230000-8_Тендерна документація_20180904.pdf 03.10.2018 18:04
- Документи учасника ПП Трасн Дор Сервіс.rar 03.10.2018 18:04
- Документи учасника ФОП Оксенчук І.Л.rar 03.10.2018 18:04
- Інформація про відхилення тендерної пропозиції ПП ТРАНС-ДОР-СЕРВІС.pdf 03.10.2018 18:04
- Перелік_змін-20180827.pdf 03.10.2018 18:04
- Перелік_змін-20180904.pdf 03.10.2018 18:04
- Платіжне доручення.pdf 03.10.2018 18:04
- Повідомлення про намір UA-2018-08-13-000744-b ФОП ОКСЕНЧУК ІГОР ЛЕОНІДОВИЧ (1).pdf 03.10.2018 18:04
- Скарга АМКУ.pdf 03.10.2018 18:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.10.2018 18:04
Вимога
Є відповідь
Вимога про розміщення рішення тендерного комітету про відхилення учасника від 20.09.2018р. б/н, яким затверджено «Інформацію про відхилення тендерної пропозиції»
Номер:
1df5b307a3954124a93e6a9728bd0bcf
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-13-000744-b.b1
Назва:
Вимога про розміщення рішення тендерного комітету про відхилення учасника від 20.09.2018р. б/н, яким затверджено «Інформацію про відхилення тендерної пропозиції»
Вимога:
Відповідно до ч. 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
У ч. 3 ст. 30 Закону передбачено, якщо учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає свою дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам закупівлі, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги при проведенні допорогової закупівлі та не пізніше ніж за 5 днів в разі проведення відкритих торгів та відкритих торгів з публікацією англійською мовою.
Виходячи зі змісту частини четвертої статті 11 Закону, яка передбачає, що будь-які рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом, вимагаємо розмістити рішення тендерного комітету від 20.09.2018р. у формі протоколу, як цього вимагає Закон, яким затверджено «Інформацію про відхилення тендерної пропозиції» ПП «Транс – Дор - Сервіс» у процедурі закупівлі «Поточний ремонт покриття прилеглої території Луцької центральної районної лікарні по вул. Теремнівська, 100 у с. Липини Луцького р-ну Волинської обл. (код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», UA-2018-08-13-000744-b.
У свою чергу наголошуємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Зокрема, дотримання принципів закупівель забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону та з дотриманням форм документів у сфері публічних закупівель, які затверджено Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 21.09.2018 15:49
- Відповідь на вимогу UA-2018-08-13-000744-b.b1.pdf 25.09.2018 15:48
Дата подачі:
21.09.2018 15:49
Вирішення:
Предмет закупівлі: Поточний ремонт покриття прилеглої території Луцької центральної районної лікарні по вул. Теремнівська, 100 у с. Липини Луцького р-ну Волинської обл. (код ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Номер вимоги: UA-2018-08-13-000744-b.b1, дата подання: 21 вересня 2018 15:49, учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:37669226.
Відповідь на вимогу міститься у завантаженому файлі.
Статус вимоги:
Відхилено