• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Напівчеревики, 18810000-0 Взуття різне, крім спортивного та захисного

Закупівля проводиться в порядку спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).

Торги не відбулися

18 068 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 90 342.00 UAH
Період оскарження: 10.02.2025 17:23 - 14.02.2025 08:00
Вимога
Відхилено

Вимога про скасування рішення про дискваліфікацію у спрощеній закупівлі Т0500

Номер: 2bba8d1eedaf478f87bca860dc83908b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-10-015484-a.c1
Назва: Вимога про скасування рішення про дискваліфікацію у спрощеній закупівлі Т0500
Вимога:
Рішенням уповноваженої особи військової частини Т0500, оформленим Протоколом №128 від 25.02.2025 року було відхилено пропозицію Учасника ТОВ «УПК «КРОК» на підставі невиправлення останнім виявлені Замовником невідповідності Так, 24.02.2025 року Замовником було надано вимогу Учаснику ТОВ «УПК «КРОК» щодо приведення у відповідність інформацію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, оскільки, на думку Замовника, в поданих Учасником документах виявлено невідповідності у кількості обладнання, вказаного Учасником у довідці та кількості обладнання згідно Оборотно-сальдової відомості. Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі Замовником передбачено надання Учасником Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання зобов’язань, щодо поставки товару. Також умови Оголошення передбачають, що на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази та технологій, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном: - документальне підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази учасник надає: свідоцтва про право власності / чи договори купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна / чи витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності / чи інвентаризаційні описи / чи копію із зазначенням дати, підписану особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірену печаткою (в разі використання) оборотно-сальдової відомості основних засобів або довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів та сканкопії оригіналу свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів або сканкопією оригіналу(ів) договору(ів) оренди транспортних засобів, які будуть задіяні учасником для поставки товару за предметом закупівлі. Таким чином сам Замовник передбачає зазначення в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій зазначення такого обладнання, яке саме необхідне для виконання зобов’язань, щодо поставки товару, а не усього обладнання, що належне Учаснику! Аналогічної позиції дотримався і сам замовник у закупівлі за ідентифікатором UA-2025-01-08-002745-a , предметом якої були капці казармені , тип 1, вид 2. Де Учасником ТОВ «УПК КРОК» також було надано в складі тендерної пропозиції Довідку про МТБ, в якій містився перелік саме необхідного обладнання для виконання умов закупівлі, а не усього належного. Та Рішенням уповноваженої особи військової частини Т0500 (тим самим Замовником), оформленим протоколом №97 від 31.01.2025 року було визначено переможцем ТОВ «УПК «КРОК». Таким чином, безпідставне відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВ «УКРАЇНСЬКА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «КРОК» призвело до суттєвого порушення Законодавства України про державні закупівлі. Додатково повідомляємо, що наявність порушення у сфері публічних закупівель при проведенні процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» є підставою для проведення моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України. На підставі викладеного вимагаємо скасувати Рішення уповноваженої особи військової частини Т0500, оформленим Протоколом №128 від 25.02.2025 року про відхилення пропозиції Учасника ТОВ «УПК «КРОК».
Вирішення: Шановний Учасник! Відповідно до абзаців 6,7 пункту 8 Особливостей №1275, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" спрощеної закупівлі та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, за 3 робочих дні до закінчення строку розгляду його пропозиції та о 10:38, 24.02.2025 року розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Станом на 10:38, 25.02.2025 року ТОВ "Українська промислова компанія "Крок", шляхом завантаження через електронному систему закупівель надав файли: 9.1 довідка про МТБ виправлена.pdf, 10 рахунок крок.pdf.p7s.zip, на виправлення вищезазначеної невідповідності, з інформацією про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій не виправив виявлені невідповідності замовником, а саме: у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № 24/02-1 від 24 лютого 2025 р., наданій Учасником, та кількості обладнання згідно Оборотно-сальдової відомості, значиться різна кількість обладнання, зокрема у наданій Учасником Оборотно-сальдовій відомості значиться значно більша кількість обладнання, ніж зазначено у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. Оскільки вимога привести у відповідність інформацію щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема, довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, яка б відповідала кількості обладнання згідно оборотно-сальдової відомості, або шляхом надання завіреного витягу оборотно-сальдової відомості, яка б відповідала кількості обладнання вказаній у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій. Учасником ця вимога не була виконана. Замовник відхилив пропозицію учасника спрощеної закупівлі ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" на підставі абзацу 9 пункту 8 Особливостей № 1275, як таку що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (п.1 ч.13 ст.14 Закону та абзац 6 розділу 3.1 «Відхилення пропозиції учасника» оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Виходячи з вищевикладеного, на вимогу до абзацу 9 пункту 8 Особливостей № 1275 державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З приводу аналогічної позиції на яку посилається Учасник, Замовник дотримується принципів індивідуального розгляду учасників, що дозволяє оцінювати пропозиції на основі актуальних даних, що стосуються лише конкретної закупівлі, та розглядає пропозицію подану учасником саме для цієї конкретної закупівлі. При оцінці пропозиції учасника кожна окрема закупівля розглядається Замовником виходячи із об’єктивних факторів, які впливають на таку оцінку, та приймається рішення виходячи із умов і обставин цієї конкретної закупівлі. Замовник не приймає до уваги вимоги іншої закупівлі. Відповідно до чинного законодавства, кожен учасник розглядається окремо, без врахування результатів попередніх закупівель. Це забезпечує об’єктивність та справедливість у відборі потенційних постачальників. Отже, враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ "Українська промислова компанія "Крок" була правомірно відхилена Замовником з підстави наведеної в протоколі №128 від 25.02.2025 року, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги ТОВ "Українська промислова компанія "Крок". Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено