• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Технічне обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі

Процедура закупівлі здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі буде розміщено (опубліковано) на веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення даного Оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, як того вимагає діюче законодавство України. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону – ЗАЗНАЧЕНО У ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.

Торги відмінено

11 664 384.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 321.92 UAH
Період оскарження: 10.02.2025 17:04 - 05.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» код ЄДРПОУ 44582390, ІПН 445823915531 місцезнаходження 65045, Одеська обл., місто Одеса, Приморський район, вул. Успенська, буд. 99 Ліцензія ДСНС, видана на підставі Наказу ДСНС України №3 від 05.01.2022 року До: Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД" код ЄДРПОУ: 44582390 Україна, 65045, Одеська область, місто Одеса, вулиця Успенська, будинок 99 Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ВІДЕОАНАЛІТИКИ МІСТА ОДЕСИ (ЦЕНТР-"077")" код ЄДРПОУ: 23211998 65006, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Розкидайлівська, буд. 67-А Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-10-015198-a СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель 10.02.2025 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2025-02-10-015198-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання. Строк подання тендерних пропозицій встановлено до 18 лютого 2025 07:00. Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД " (далі - Скаржник), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: 1. Відповідно до п. 2.5. додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен мати не менше 2-х працівників, які пройшли навчання та отримали відповідні знання (HCSA сертифікаційна програма спеціалістів з безпеки HIKVISION), що підтверджується відповідним сертифікатом (оригінал або завірена копія), дійсним на момент розкриття тендерної пропозиції. По-перше, Скаржник може залучити працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме Кириленко Володимир Миколайович та Хомутовський Олексій Олександрович. Вказані працівники мають дипломи, які підтверджують кваліфікацію дипломами (додаємо до скарги на підтвердження). Вказаної кваліфікації працівників достатньо для виконання умов договору. По-друге, нами було відправлено запити безпосередньо до компаній HIKVISION, та VIATEC з проханням надати відповідні документи мінімум на 2-х працівників (додаємо до скарги). Відповіді на момент подання скарги не отримали. По-третє, в технічному завданні відсутні посилання на продукцію HIKVISION, тому незрозуміло, яким чином вказана вимога відноситься до предмету закупівлі. На підтвердження додаємо технічну специфікацію, що розміщена в додатку 3 до тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, Скаржник позбавлений можливості надати оскаржувані сертифікати як мінімум на 2-х працівників. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти, які мають не менше 2-х працівників, які пройшли навчання та отримали відповідні знання (HCSA сертифікаційна програма спеціалістів з безпеки HIKVISION), що підтверджується відповідним сертифікатом, дійсним на момент розкриття тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення або внесення змін. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Копія дипломів працівників на 3 арк; 2. Копія листів-запитів на 2 арк; 3. Копія скріншотів відправки запитів на 2 арк. 4. Копія додатку до тендерної документації на 23 арк. Директор ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД» _________________________________ Г.Д. Діногло

Номер: 197614806e7a49c4abc99542756bb811
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-10-015198-a.b1
Назва: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» код ЄДРПОУ 44582390, ІПН 445823915531 місцезнаходження 65045, Одеська обл., місто Одеса, Приморський район, вул. Успенська, буд. 99 Ліцензія ДСНС, видана на підставі Наказу ДСНС України №3 від 05.01.2022 року До: Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035. Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД" код ЄДРПОУ: 44582390 Україна, 65045, Одеська область, місто Одеса, вулиця Успенська, будинок 99 Замовник: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ІНТЕГРОВАНОЇ СИСТЕМИ ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ ТА ВІДЕОАНАЛІТИКИ МІСТА ОДЕСИ (ЦЕНТР-"077")" код ЄДРПОУ: 23211998 65006, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Розкидайлівська, буд. 67-А Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-02-10-015198-a СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель 10.02.2025 року Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю: UA-2025-02-10-015198-a, процедури закупівлі – відкриті торги з особливостями, предмет закупівлі є: ДК 021:2015:50340000-0: Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання. Строк подання тендерних пропозицій встановлено до 18 лютого 2025 07:00. Маємо намір взяти участь у відповідному тендері, однак ознайомившись з ТД, ми, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД " (далі - Скаржник), виявив в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та не дають можливості прийняти участь у відповідній закупівлі а саме: 1. Відповідно до п. 2.5. додатку 2 до тендерної документації: Учасник повинен мати не менше 2-х працівників, які пройшли навчання та отримали відповідні знання (HCSA сертифікаційна програма спеціалістів з безпеки HIKVISION), що підтверджується відповідним сертифікатом (оригінал або завірена копія), дійсним на момент розкриття тендерної пропозиції. По-перше, Скаржник може залучити працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме Кириленко Володимир Миколайович та Хомутовський Олексій Олександрович. Вказані працівники мають дипломи, які підтверджують кваліфікацію дипломами (додаємо до скарги на підтвердження). Вказаної кваліфікації працівників достатньо для виконання умов договору. По-друге, нами було відправлено запити безпосередньо до компаній HIKVISION, та VIATEC з проханням надати відповідні документи мінімум на 2-х працівників (додаємо до скарги). Відповіді на момент подання скарги не отримали. По-третє, в технічному завданні відсутні посилання на продукцію HIKVISION, тому незрозуміло, яким чином вказана вимога відноситься до предмету закупівлі. На підтвердження додаємо технічну специфікацію, що розміщена в додатку 3 до тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, Скаржник позбавлений можливості надати оскаржувані сертифікати як мінімум на 2-х працівників. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти, які мають не менше 2-х працівників, які пройшли навчання та отримали відповідні знання (HCSA сертифікаційна програма спеціалістів з безпеки HIKVISION), що підтверджується відповідним сертифікатом, дійсним на момент розкриття тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника. Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення або внесення змін. Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі: 1. Копія дипломів працівників на 3 арк; 2. Копія листів-запитів на 2 арк; 3. Копія скріншотів відправки запитів на 2 арк. 4. Копія додатку до тендерної документації на 23 арк. Директор ТОВ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД» _________________________________ Г.Д. Діногло
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.02.2025 14:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.02.2025 16:44
Дата виконання рішення Замовником: 03.03.2025 16:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником у відповідності до пункту 54 Особливостей внесено зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, що зазначені в мотивувальній частині рішення. 03 березня 2025 року вказані зміни оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу, як того вимагає законодавство у сфері закупівель.
Автор: ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД", Григорій Діногло +380503088810 fireagency.pride@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7f0f5f07f84d4b81824b91e4655b60dc
Заголовок пункту скарги: сертифікати
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до п. 2.5. додатку 2 до тендерної документації:
Учасник повинен мати не менше 2-х працівників, які пройшли навчання та отримали відповідні знання (HCSA сертифікаційна програма спеціалістів з безпеки HIKVISION), що підтверджується відповідним сертифікатом (оригінал або завірена копія), дійсним на момент розкриття тендерної пропозиції.

По-перше, Скаржник може залучити працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме Кириленко Володимир Миколайович та Хомутовський Олексій Олександрович. Вказані працівники мають дипломи, які підтверджують кваліфікацію дипломами (додаємо до скарги на підтвердження). Вказаної кваліфікації працівників достатньо для виконання умов договору.
По-друге, нами було відправлено запити безпосередньо до компаній HIKVISION, та VIATEC з проханням надати відповідні документи мінімум на 2-х працівників (додаємо до скарги). Відповіді на момент подання скарги не отримали.
По-третє, в технічному завданні відсутні посилання на продукцію HIKVISION, тому незрозуміло, яким чином вказана вимога відноситься до предмету закупівлі. На підтвердження додаємо технічну специфікацію, що розміщена в додатку 3 до тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник позбавлений можливості надати оскаржувані сертифікати як мінімум на 2-х працівників.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти, які мають не менше 2-х працівників, які пройшли навчання та отримали відповідні знання (HCSA сертифікаційна програма спеціалістів з безпеки HIKVISION), що підтверджується відповідним сертифікатом, дійсним на момент розкриття тендерної пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення або внесення змін.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель - на скасування закупівлі

Номер: a8c63a9633a84099b94bc564abbae70e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-10-015198-a.b2
Назва: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель - на скасування закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 15.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.04.2025 15:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.04.2025 11:16
Дата виконання рішення Замовником: 02.05.2025 11:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Ознайомившись з повним текстом РІШЕННЯ № 5963 -р/пк-пз від 15.04.2025 року, Замовником здійснюються заходи щодо його виконання. Таким чином, повідомляємо Антимонопольний комітет України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про усунення порушення, що було виявлено під час розгляду скарги ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОЖЕЖНА СЛУЖБА «ПРАЙД» (код ЄДРПОУ: 44582390) від 05 квітня 2025 № UA-2025-02-10-015198-a.b2 та відповідно виконання РІШЕННЯ № 5963 -р/пк-пз від 15.04.2025 року.
Автор: ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД", Григорій Діногло +380503088810 fireagency.pride@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: da3a0e8c059c49608301e38830d115a6
Заголовок пункту скарги: Відповідно до ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛУ) № 18 від 27.03.2025 року Замовником було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛУ) № 18 від 27.03.2025 року Замовником було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі з наступним обґрунтуванням:





Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель:
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Коментар щодо відміни: Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів, тендерної документації, з доданими до неї додатками щодо Закупівлі, вбачається, що таку процедуру закупівлі було оголошено на конкретно визначений обсяг закупівлі (кількість послуг), що наразі не відповідає фактичним потребам Замовника. Окрім цього, у Замовника виникла потреба у внесенні змін до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також до вимог тендерної документації, в тому числі, але не виключно, коригуванні кількості одиниць, термінів надання послуг, зміни очікуваної вартості закупівлі та інших істотних умов. Таким чином, вказані обставини, у сукупності, безпосередньо впливають на суть тендерної документації, адже початкові умови закупівлі вже не відповідають поточним / фактичним потребам Замовника. Враховуючи вказане, вбачається, що під час проведення Закупівлі встановлено порушення, в частині (опис таких порушень): - необхідність внесення змін до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та до вимог тендерної документації; - необхідність зменшення обсягу закупівлі (кількості послуг), враховуючи фактичні потреби Замовника; - необхідність зміни очікуваної вартості закупівлі: через необхідність зменшення обсягу закупівлі, також виникла необхідність коригування очікуваної вартості закупівлі, оскільки ціна безпосередньо залежить від кількості наданих послуг. Зміна очікуваної вартості, також впливає на коректність інформації, що була зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, де зазначалась конкретна сума; - необхідність зміни річного плану закупівель та оголошення про проведення відкритих торгів: враховуючи необхідність зменшити обсяг закупівлі та коригування очікуваної вартості, виникла необхідність внесення змін до річного плану закупівель, оскільки обсяги та вартість закупівлі потребують коригування порівняно з початковим планом. Зважаючи на вищезазначені обставини, неможливо внести зміни до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в обсяги закупівлі, очікувану вартість та річний план, на цьому етапі Закупівлі без порушення законодавства, що призводить до неможливості подальшого проведення такої Закупівлі в межах існуючих умов. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. На підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Враховуючи викладене, є необхідність у прийнятті рішення щодо відміни процедури закупівлі Технічне обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі за кодом ДК 021:2015: 50340000-0 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання на підставі підпункту 2 пункту 50 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»..

Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі, виходячи з наступного:
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі Пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначимо, що на нашу думку замовник у власному рішенні та у інформації, що розміщена в електронній системі закупівель так і не зазначив - яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.
Враховуючи вищенаведене, Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлю з наведеної вище підстави.

Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших прав і законних інтересів, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)