-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління медичними відходами категорії В (відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції) (код за ДК 021:2015-90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Завершена
599 979.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 999.79 UAH
мін. крок: 1% або 5 999.79 UAH
Період оскарження:
10.02.2025 15:55 - 05.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
67c80792ff1a4a939b61731a3f02e67e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-10-013052-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
СКАРГА
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 до Тендерної документації_Тендерна пропозиція.doc 14.02.2025 14:51
- Додаток 2 до Тендерної документації_Договір.проєкт.doc 14.02.2025 14:51
- Додаток 3 до Тендерної документації_МТВ.doc 14.02.2025 14:51
- Додаток 5 до Тендерної документації_Перелік документів та інформації, які подаються учасником.doc 14.02.2025 14:51
- Додаток 4 до Тендерної документації_Кваліфікаційні критерії.doc 14.02.2025 14:51
- Докази за скаргою.pdf 14.02.2025 14:51
- Додаток 6 до Тендерної документації _ Перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.doc 14.02.2025 14:51
- Обгрунтуванння закупівлі_послуги.docx 14.02.2025 14:51
- Скарга.pdf.p7s 14.02.2025 14:51
- Скарга.docx 14.02.2025 14:51
- Скарга.pdf 14.02.2025 14:51
- Тендерна документація_послуги.doc 14.02.2025 14:51
- sign.p7s 14.02.2025 14:51
- рішення від 18.02.2025 № 2441.pdf 18.02.2025 14:53
- інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2025 № 2969.pdf 27.02.2025 11:56
- рішення від 26.02.2025 № 2969.pdf 28.02.2025 17:21
- ПОЯСНЕННЯ.doc 20.02.2025 12:39
- 1.Витяг з плану закупівель військової частини А4615.pdf 20.02.2025 12:39
- 3.Протокол УО №40 від 15.02.2025.pdf 20.02.2025 12:39
- 5.Протокол 44 від 20.02.2025.doc 20.02.2025 12:39
- 4.Протокол УО №41 від 15.02.2025.pdf 20.02.2025 12:39
- 5.Протокол УО №44 від 20.02.2025.pdf 20.02.2025 12:39
- 2.Протокол 30 від 10.02.2025.doc 20.02.2025 12:39
- 2.Протокол УО №30 від 30.02.2025.pdf 20.02.2025 12:39
- 3.Протокол 40 від 15.02.2025.doc 20.02.2025 12:39
- 4.Протокол 41 від 15.02.2025.doc 20.02.2025 12:39
- 1.Витяг з плану закупівель військової частини А4615.xls 20.02.2025 12:39
- 5.Протокол УО №44 від 20.02.2025.pdf 20.02.2025 13:04
- ПОЯСНЕННЯ.pdf 20.02.2025 13:04
- Додаток 5 до Тендерної документації_Перелік документів та інформації, які подаються учасником_в новій редакції.doc 03.03.2025 10:45
- Додаток 2 до Тендерної документації_Договір.проєкт_в новій редакції.doc 03.03.2025 10:45
- Додаток 6 до Тендерної документації _ Перелік документів та інформації, які подаються переможцем_в новій редакції.doc 03.03.2025 10:45
- Додаток 3 до Тендерної документації_МТВ_в новій редакції.doc 03.03.2025 10:45
- Додаток 1 до Тендерної документації_Тендерна пропозиція_в новій редакції.doc 03.03.2025 10:45
- Додаток 4 до Тендерної документації_Кваліфікаційні критерії_в новій редакції.doc 03.03.2025 10:45
- ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc 03.03.2025 10:45
- Тендерна документація_послуги_в новій редакції.doc 03.03.2025 10:45
- Додаток 4 до Тендерної документації_Кваліфікаційні критерії_в новій редакції.doc 03.03.2025 10:46
- Додаток 1 до Тендерної документації_Тендерна пропозиція_в новій редакції.doc 03.03.2025 10:46
- Додаток 6 до Тендерної документації _ Перелік документів та інформації, які подаються переможцем_в новій редакції.doc 03.03.2025 10:46
- ПЕРЕЛІК ЗМІН.doc 03.03.2025 10:46
- Тендерна документація_послуги_в новій редакції.doc 03.03.2025 10:46
- Додаток 5 до Тендерної документації_Перелік документів та інформації, які подаються учасником_в новій редакції.doc 03.03.2025 10:46
- Додаток 3 до Тендерної документації_МТВ_в новій редакції.doc 03.03.2025 10:46
- Додаток 2 до Тендерної документації_Договір.проєкт_в новій редакції.doc 03.03.2025 10:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.02.2025 15:00
Дата розгляду скарги:
26.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.02.2025 14:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.02.2025 17:21
Дата виконання рішення Замовником:
03.03.2025 10:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення № 2969-р/пк-пз від 26.02.2025 р. Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо закупівлі UA-2025-02-10-013052-a порушення усунуті шляхом внесення змін до тендерної документації.
Тендерна документація в новій редакції та Перелік змін – додаються.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
157a79acdf104c15a3d516f926a5de84
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
10.02.2025 року ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А4615 (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги з управління медичними відходами категорії В (відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції) (код за ДК 021:2015-90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)» з очікуваною вартістю 599 979,48 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
В умовах тендерної документації по Процедурі закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-10-013052-a, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи - викладені в наступному.
Таблиця 1
№
пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в Процедурі закупівлі
1 ДОДАТОК 3
до тендерної документації
Аналогічні вимоги викладені Замовником в
ДОДАТКУ 5
до тендерної документації 3. Послуги повинні надаватися Учасником, який має ліцензію на господарську діяльність з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів автомобільним транспортом, що видана уповноваженим органом.
На підтвердження Учасник надає у складі тендерної пропозиції:
- Ліцензію (або наказ про видачу ліцензії, або витяг із ліцензійного реєстру) на право здійснення господарської діяльності з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів автомобільним транспортом. Скаржник планує залучити як субпідрядника до надання послуг з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКО ГАРАНТ» (договір додається як доказ).
Скаржник має можливість надати у складі пропозиції чинні документи субпідрядника/співвиконавця, що підтверджує право на господарську діяльність з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів (витяг з ліцензії).
Однак Скаржник вважає що у вказаних вимогах тендерної документації Замовник має чітко вказати про можливість залучення субпідрядника/співвиконавця. А також те що послуги повинні надаватися Учасником або субпідрядником Учасника, який має ліцензію на господарську діяльність з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів автомобільним транспортом, що видана уповноваженим органом.
Разом з тим, ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКО ГАРАНТ» має витяг з ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті.
Таким чином, Замовник безпідставно дискримінує учасників, дозволяючи надавати послуги виключно Учасником, який має ліцензію на господарську діяльність з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів автомобільним транспортом, що видана уповноваженим органом.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначених вимог в тендерній документації в наявних редакціях.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі
Таким чином, зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та інших учасників.
2 ДОДАТОК 3
до тендерної документації
Аналогічні вимоги викладені Замовником в
ДОДАТКУ 5
до тендерної документації 4. Послуги повинні надаватися Учасником згідно вимог Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 р. № 2320-IX, Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 p. № 1264-XІІ, вимог Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я № 325 від 08.06.2015 р., інших вимог чинного законодавства у сфері управління небезпечними відходами.
На підтвердження Учасник надає у складі тендерної пропозиції:
- Атестат виробництва, дія якого поширюється на відходи за кодом згідно Національного переліку відходів: 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції»; 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо). Вимоги Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 р. № 2320-IX, Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 p. № 1264-XІІ, вимоги Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я № 325 від 08.06.2015 р., інші вимоги чинного законодавства у сфері управління небезпечними відходами не містять вимог щодо наявності у суб’єктів господарювання атестату виробництва, дія якого поширюється на відходи за кодом згідно Національного переліку відходів: 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції»; 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо).
Чинне законодавство взагалі не визначає такого терміну як «поширення я на відходи за кодом згідно Національного переліку відходів: 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції»; 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо).
Разом з тим Національний перелік відходів що затверджений Постановою КМУ від 20 жовтня 2023 р. № 1102 не містить вимог щодо наявності в суб’єктів господарювання у сфері управління відходами Атестат виробництва, дія якого поширюється на відходи за кодом згідно Національного переліку відходів: 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції»; 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо).
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії власний атестат виробництва.
Разом з тим, чинне законодавство, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази), не вимагає наявності в суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами обов’язкових умов наявності атестату виробництва.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Наказ з додатком про видачу ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, який виданий і за відсутності атестату виробництва, що додатково підтверджує незаконність такої вимоги Замовника.
За таких обставин замовник не обґрунтував в встановлення даної дискримінаційної вимоги та вимагання в Учасників надати саме атестат виробництва, дія якого поширюється на відходи за кодом згідно Національного переліку відходів: 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції»; 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо).
За таких обставин участь у процедурі закупівлі зможуть взяти учасники які мають виключно атестат виробництва, дія якого поширюється на відходи за кодом згідно Національного переліку відходів: 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції»; 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо).
Крім цього, атестація виробництва взагалі не є обов’язковою, оскільки Порядок проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції, затверджений Наказом Держстандарту України 25.09.2000 N 571, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17 січня 2001 р. за N 33/5224 втратив чинність.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Дискримінаційність такої вимоги додатково підтверджується рішенням АМКУ №15169-р/пк-пз від 11.09.2024 (додається як доказ).
3 ДОДАТОК 4
до тендерної документації
Аналогічні вимоги викладені Замовником в
ДОДАТКУ 5
до тендерної документації 2.3. Послуги повинні надаватися Учасником, який володіє на праві власності або оренди спеціалізованим автотранспортом (не менше 2-х транспортних засобів) для перевезення небезпечних вантажів.
На підтвердження Учасник надає у складі тендерної пропозиції:
- Документ, що підтверджує право власності або оренди Учасника на спеціалізований автотранспорт;
- Документ про допущення спеціалізованого автотранспорту Учасника до перевезення небезпечних вантажів, виданий уповноваженим органом. Скаржник не володіє на праві власності або оренди спеціалізованим автотранспортом для перевезення небезпечних вантажів.
Скаржник планує залучити як субпідрядника до надання послуг з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКО ГАРАНТ» (договір додається як доказ).
В цій частині тендерної документації безпідставно обмежує конкуренцію серед учасників вказуючи про те що Послуги повинні надаватися Учасником, який володіє на праві власності або оренди спеціалізованим автотранспортом (не менше 2-х транспортних засобів) для перевезення небезпечних вантажів. На підтвердження Учасник надає у складі тендерної пропозиції: - Документ, що підтверджує право власності або оренди Учасника на спеціалізований автотранспорт; - Документ про допущення спеціалізованого автотранспорту Учасника до перевезення небезпечних вантажів, виданий уповноваженим органом.
Дискримінаційність вказаної вимоги підтверджується зокрема тим, що потенційні учасники в тому числі Скаржник який має договори про надання послуг спеціалізованим автотранспортом для перевезення небезпечних вантажів, та не зобов’язаний володіти на праві власності або оренди спеціалізованим автотранспортом (не менше 2-х транспортних засобів) для перевезення небезпечних вантажів.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників, які не мають на праві власності або оренди спеціалізованого автотранспорту.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Скаржник вважає що Замовник додатково дискримінує учасників вимагаючи не менше 2-х транспортних засобів. При тому що одного спеціалізованого автотранспорту буде достатньо для надання послуг що передбачені предметом закупівлі.
Безпідставною є вимога замовника щодо документу про допущення спеціалізованого автотранспорту Учасника до перевезення небезпечних вантажів, виданий уповноваженим органом.
Разом з тим свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів не є обов’язковим для всіх транспортних засобів
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. № 656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. на транспортні засоби спеціалізований вантажний-спеціалізований фургон малотонажний-B Renault Master реєстраційний номер АА9980КМ, який планується використовувати субпідрядником, оформлення свідоцтва про допущення цього транспортного засобу до перевезення - не потрібно.
Свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, АТ, та MEMU категорій N та 0, а транспортний засіб спеціалізований вантажний-спеціалізований фургон малотонажний-B Renault Master реєстраційний номер АА9980КМ згідно зазначеного вище наказу не відповідає вимогам до транспортних засобів типу ЕХ/, ЕХ/ІІІ, FL, AT, та MEMU категорій N та О тому, свідоцтво не видається.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
В умовах тендерної документації по Процедурі закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-10-013052-a, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи - викладені в наступному.
Таблиця 1
№
пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в Процедурі закупівлі
1 ДОДАТОК 3
до тендерної документації
Аналогічні вимоги викладені Замовником в
ДОДАТКУ 5
до тендерної документації 3. Послуги повинні надаватися Учасником, який має ліцензію на господарську діяльність з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів автомобільним транспортом, що видана уповноваженим органом.
На підтвердження Учасник надає у складі тендерної пропозиції:
- Ліцензію (або наказ про видачу ліцензії, або витяг із ліцензійного реєстру) на право здійснення господарської діяльності з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів автомобільним транспортом. Скаржник планує залучити як субпідрядника до надання послуг з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКО ГАРАНТ» (договір додається як доказ).
Скаржник має можливість надати у складі пропозиції чинні документи субпідрядника/співвиконавця, що підтверджує право на господарську діяльність з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів (витяг з ліцензії).
Однак Скаржник вважає що у вказаних вимогах тендерної документації Замовник має чітко вказати про можливість залучення субпідрядника/співвиконавця. А також те що послуги повинні надаватися Учасником або субпідрядником Учасника, який має ліцензію на господарську діяльність з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів автомобільним транспортом, що видана уповноваженим органом.
Разом з тим, ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКО ГАРАНТ» має витяг з ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті.
Таким чином, Замовник безпідставно дискримінує учасників, дозволяючи надавати послуги виключно Учасником, який має ліцензію на господарську діяльність з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів автомобільним транспортом, що видана уповноваженим органом.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначених вимог в тендерній документації в наявних редакціях.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі
Таким чином, зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та інших учасників.
2 ДОДАТОК 3
до тендерної документації
Аналогічні вимоги викладені Замовником в
ДОДАТКУ 5
до тендерної документації 4. Послуги повинні надаватися Учасником згідно вимог Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 р. № 2320-IX, Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 p. № 1264-XІІ, вимог Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я № 325 від 08.06.2015 р., інших вимог чинного законодавства у сфері управління небезпечними відходами.
На підтвердження Учасник надає у складі тендерної пропозиції:
- Атестат виробництва, дія якого поширюється на відходи за кодом згідно Національного переліку відходів: 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції»; 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо). Вимоги Закону України «Про управління відходами» від 20.06.2022 р. № 2320-IX, Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 p. № 1264-XІІ, вимоги Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я № 325 від 08.06.2015 р., інші вимоги чинного законодавства у сфері управління небезпечними відходами не містять вимог щодо наявності у суб’єктів господарювання атестату виробництва, дія якого поширюється на відходи за кодом згідно Національного переліку відходів: 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції»; 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо).
Чинне законодавство взагалі не визначає такого терміну як «поширення я на відходи за кодом згідно Національного переліку відходів: 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції»; 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо).
Разом з тим Національний перелік відходів що затверджений Постановою КМУ від 20 жовтня 2023 р. № 1102 не містить вимог щодо наявності в суб’єктів господарювання у сфері управління відходами Атестат виробництва, дія якого поширюється на відходи за кодом згідно Національного переліку відходів: 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції»; 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо).
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії власний атестат виробництва.
Разом з тим, чинне законодавство, зокрема ЗУ «Про управління відходами», Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 (додаються як докази), не вимагає наявності в суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність у сфері управління небезпечними відходами обов’язкових умов наявності атестату виробництва.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Наказ з додатком про видачу ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, який виданий і за відсутності атестату виробництва, що додатково підтверджує незаконність такої вимоги Замовника.
За таких обставин замовник не обґрунтував в встановлення даної дискримінаційної вимоги та вимагання в Учасників надати саме атестат виробництва, дія якого поширюється на відходи за кодом згідно Національного переліку відходів: 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції»; 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо).
За таких обставин участь у процедурі закупівлі зможуть взяти учасники які мають виключно атестат виробництва, дія якого поширюється на відходи за кодом згідно Національного переліку відходів: 18 01 03* «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції»; 18 01 04 Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (наприклад, перев’язувальний матеріал, гіпсові пов’язки, простирадла, одноразовий одяг, підгузки тощо).
Крім цього, атестація виробництва взагалі не є обов’язковою, оскільки Порядок проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції, затверджений Наказом Держстандарту України 25.09.2000 N 571, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17 січня 2001 р. за N 33/5224 втратив чинність.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Дискримінаційність такої вимоги додатково підтверджується рішенням АМКУ №15169-р/пк-пз від 11.09.2024 (додається як доказ).
3 ДОДАТОК 4
до тендерної документації
Аналогічні вимоги викладені Замовником в
ДОДАТКУ 5
до тендерної документації 2.3. Послуги повинні надаватися Учасником, який володіє на праві власності або оренди спеціалізованим автотранспортом (не менше 2-х транспортних засобів) для перевезення небезпечних вантажів.
На підтвердження Учасник надає у складі тендерної пропозиції:
- Документ, що підтверджує право власності або оренди Учасника на спеціалізований автотранспорт;
- Документ про допущення спеціалізованого автотранспорту Учасника до перевезення небезпечних вантажів, виданий уповноваженим органом. Скаржник не володіє на праві власності або оренди спеціалізованим автотранспортом для перевезення небезпечних вантажів.
Скаржник планує залучити як субпідрядника до надання послуг з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКО ГАРАНТ» (договір додається як доказ).
В цій частині тендерної документації безпідставно обмежує конкуренцію серед учасників вказуючи про те що Послуги повинні надаватися Учасником, який володіє на праві власності або оренди спеціалізованим автотранспортом (не менше 2-х транспортних засобів) для перевезення небезпечних вантажів. На підтвердження Учасник надає у складі тендерної пропозиції: - Документ, що підтверджує право власності або оренди Учасника на спеціалізований автотранспорт; - Документ про допущення спеціалізованого автотранспорту Учасника до перевезення небезпечних вантажів, виданий уповноваженим органом.
Дискримінаційність вказаної вимоги підтверджується зокрема тим, що потенційні учасники в тому числі Скаржник який має договори про надання послуг спеціалізованим автотранспортом для перевезення небезпечних вантажів, та не зобов’язаний володіти на праві власності або оренди спеціалізованим автотранспортом (не менше 2-х транспортних засобів) для перевезення небезпечних вантажів.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників, які не мають на праві власності або оренди спеціалізованого автотранспорту.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Скаржник вважає що Замовник додатково дискримінує учасників вимагаючи не менше 2-х транспортних засобів. При тому що одного спеціалізованого автотранспорту буде достатньо для надання послуг що передбачені предметом закупівлі.
Безпідставною є вимога замовника щодо документу про допущення спеціалізованого автотранспорту Учасника до перевезення небезпечних вантажів, виданий уповноваженим органом.
Разом з тим свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів не є обов’язковим для всіх транспортних засобів
Відповідно до наказу Міністерства внутрішніх справ України від 04.08.2018р. № 656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», який набрав чинності з 05.10.2018р. на транспортні засоби спеціалізований вантажний-спеціалізований фургон малотонажний-B Renault Master реєстраційний номер АА9980КМ, який планується використовувати субпідрядником, оформлення свідоцтва про допущення цього транспортного засобу до перевезення - не потрібно.
Свідоцтва видаються на всі транспортні засоби типу EX/II, EX/III, FL, АТ, та MEMU категорій N та 0, а транспортний засіб спеціалізований вантажний-спеціалізований фургон малотонажний-B Renault Master реєстраційний номер АА9980КМ згідно зазначеного вище наказу не відповідає вимогам до транспортних засобів типу ЕХ/, ЕХ/ІІІ, FL, AT, та MEMU категорій N та О тому, свідоцтво не видається.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
×
-
Назва доказу:
Докази за скаргою
-
Повʼязаний документ:
Докази за скаргою.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації