-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Тверде паливо
Завершена
1 894 940.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 474.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 474.70 UAH
Період оскарження:
10.02.2025 14:58 - 14.02.2025 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Безпідставне визначення переможця
Номер:
c49365d421b9457dbbd3a1d2ee575878
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-10-010923-a.b2
Назва:
Безпідставне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до протоколу №49 від 06 березня 2025 року до закупівлі UA-2025-02-10-010923-a переможцем закупівлі визначено ФОП «Боговик Світлана Миколаївна».
Відповідно до п. 2.2 Додатку 2 до ТД: Учасник повинен підтвердити наявність договірних відносин з виробником паливних брикетів або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, який здійснює реалізацію та відвантаження Товару, шляхом подання у складі пропозиції копії договору, що підтверджує можливість отримання Товару, в тій кількості, що відповідає потребі Замовника – 189 494 кг.
На виконання зазначеної вимоги ФОП "Боговик Світлана Миколаївна надано договір №1/2025 від 27 січня 2025 року з ТОВ «Брикети Черкащини».
З відкритих джерел https://reyestr.court.gov.ua/Review/124423958 ТОВ «Брикети Черкащини» є банкрутом, неплатежоспроможним, має розпорядника майном Пилипенко Тетяну Вікторівну з 14 січня 2025 року. Довідка про банкрутство додається, яку можна отримати за посиланням на сайті Міністерства юстиції України: https://asbn.minjust.gov.ua/login/buncrupt_inform_ref
Тобто:
1. Відсутнє підтвердження можливості отримання товару від запропонованого ФОП «Боговик Світлана Миколаївна» виробника товару з усіма відповідними підтвердженнями якості товару від ТОВ «Брикети Черкащини».
2. Наданий договір №1/2025 від 27 січня 2025 року підписаний директором Темченко В.П. після призначення розпорядника майном 14 січня 2025 року, на що у Темченко В.П. згідно з чинного законодавства немає права.
Виходячи з наведеного прошу скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Банкрутсво Брикети Черкащини.pdf 06.03.2025 19:20
Дата подачі:
06.03.2025 19:20
Вирішення:
Шановний Учасник! Ваша вимога щодо скасування рішення про визнання переможця у спрощеній закупівлі не відповідає нормам чинного законодавства, у зв’язку з чим, не підлягає задоволенню, виходячи з наступних підстав.
Згідно преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закону; закону про публічні закупівлі), цей закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Порядок та етапи проведення спрощеної закупівлі регулюються ст. 14 Закону.
Так спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; подання пропозицій учасниками; проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
При цьому, нормами закону про публічні закупівлі не передбачено такої можливості, як скасування рішення уповноваженої особи про визнання переможця у спрощеній закупівлі.
Переможцем спрощеної закупівлі є учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю (п. 19 ч. 1 ст. 1 Закону).
Якщо ж пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, то замовник зобов’язаний відхилити таку пропозицію у відповідності до пункту 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Якщо ж учасника визнаного переможцем у спрощеній закупівлі слід було дискваліфікувати то замовник повинен керуватися пунктом 2 ч. 17 ст. 14 Закону і відмінити спрощену закупівлю, адже порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, неможливо усунути.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.03.2025 15:02
Вимога
Залишено без розгляду
Порушення порідку розміщення повідомлення про усунення невідповідностей
Номер:
3e9c1beb518842f9a20a414d5a1035e1
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-10-010923-a.c1
Назва:
Порушення порідку розміщення повідомлення про усунення невідповідностей
Вимога:
Шановний Замовнику!
Відповідно до абз.3 п.16 ст. 29 Закону: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Разом з тим, відповідно до протоколу про відхилення №44 від 3 березня зазначено: При цьому, даний авторизаційний лист від виробника у порушенні підпункту 1 пункту 15 Оголошення
Але такої невідповідності не було зазначено в повідомленні про усунення невідповідностей, така ж ситуація і з іншими невідповідностями. Більш того публікація 3 березня протоколу №43 від 27 лютого не надає мені інформації про виявлені невідповідності.
В повідомленні про усунення невідповідностей не було зазначено, що в наданих документах фрази "тендерної пропозиції", "тендерний комітет", "процедури закупівлі" не були зазначені як невідповідність.
Виходячи з наведеного прошу усунути порушення в проведенні спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.03.2025 18:09
Вирішення:
Шановний Учасник! Абзацом 5 частини 16 статті 29 (учасником помилково зазначено абзац 3 пункту 16) Закону України «Про публічні закупівлі»
(далі – Закону) передбачено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Дана норма закону не розповсюджується на правовідносини, які виникли під час проведення спрощеної закупівлі та застосовується замовниками виключно під час проведення Тендеру.
У зв’язку з вищенаведеним Замовником повторно наголошується наступне.
Тендер - це конкурентна процедура закупівлі (п. 13 ч. 1 ст. 1 Закону).
До конкурентної процедури закупівлі відносяться: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог (ч. 1 ст. 13 Закону).
Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі (ч. 2 ст. 13 Закону).
Спрощена закупівля не відноситься до конкурентної процедури закупівлі (Тендеру) - ст. 14 Закону.
Отже, придбання товарів, робіт і послуг здійснюється на підставі оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель (Тендеру) або на підставі оголошення про проведення спрощених закупівель, тобто іншого виду закупівель для придбання товарів, робіт і послуг чинним законодавством не передбачено.
Так, 10.02.2025 року уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель було розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі та запропоновано учасникам надати документи та необхідну інформацію у відповідності до вимог цього оголошення.
Учасник ФОП «НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ» не виконав вимоги спрощеної закупівлі та не надав документи та інформацію Замовнику у відповідності до вимог спрощеної закупівлі.
Учасником надані всі документи у відповідності до вимог Тендеру (у тому числі авторизаційний лист від виробника за вих. № 050 від 20.02.2025).
Окрім того, у довідці учасника ФОП «НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ» за вих. № 052 від 20.02.2025 зазначено: «Цим листом повідомляю тендерний комітет, що підстави для відмови учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, встановленої в абзаці 14 пункту 44 Особливостей, відсутні…».
27.02.2025 року о 12 год 00 хв. уповноваженою особою Замовника було опубліковано повідомлення про усунення невідповідностей у пропозиції учасника ФОП «НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ» та запропоновано розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи та необхідну інформацію, що відповідають вимогам спрощеної закупівлі, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення (протокол № 43 від 27.02.2025).
28.02.2025 року до 12 год 00 хв. учасник ФОП «НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ» не виправив виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель виправлених документів у відповідності до вимог спрощеної закупівлі, у тому числі не був виправлений авторизаційний лист від виробника за вих. № 050 від 20.02.2025, який окрім того, у порушенні підпункту 1 пункту 15 Оголошення не був підписаний виробником, не завірений печаткою (у разі її використання) та не сканований у форматі PDF (протокол № 44 від 03.03.2025).
Враховуючи, що оголошення про придбання товарів, робіт і послуг здійснюється на підставі Тендеру або Спрощеної закупівлі та іншого виду закупівлі законом взагалі не передбачено, є безпідставним заява Учасника відносно не надання йому інформації про виявлені невідповідності та розцінюється Замовником як неналежне виконання вимог спрощеної закупівлі.
Відповідно до абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
З наведених норм чинного законодавства вбачається, що учасник може звернутися до замовника тільки з вимогою щодо надання додаткової аргументації відносно причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, тобто, вимога учасника ФОП «НЕКРАСОВ СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ» щодо усунення порушення в проведенні спрощеної закупівлі не відповідає нормам чинного законодавства, у зв’язку з чим, не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.03.2025 11:42