• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Магазинні меблі (вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж) на ВПЗ м. Херсон)

Магазинні меблі за кодом CPV за ДК 021:2015 – 39170000-4 (вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж) на ВПЗ м. Херсон)

Завершена

106 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 530.00 UAH
Період оскарження: 28.08.2018 15:55 - 10.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо дискваліфікації переможця

Номер: 8e61509f94794bff9721a9db98cd76b7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-28-001615-a.c1
Назва: Вимога щодо дискваліфікації переможця
Вимога:
Згідно публічних даних, що знаходяться на платформі zakupki.prom.ua, Товариству з обмеженою відповідальністю «Сігна-Бізнес-Центр», код ЄДРПОУ 35320984 (далі – ТОВ «Сігна-Бізнес-Центр») щодо відкритих торгів за ID: UA-2018-08-28-001615-a на предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 39170000-4 – Магазинні меблі (вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж) на ВПЗ м. Херсон), стало відомо, що тендерну пропозицію Учасника торгів – Товариства з обмеженою відповідальністю «БЛЕД» (код 32974620; 50049, Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Корчатова, буд. 1Г, тел.: (093)351-13-11) автоматично електронною системою закупівель та на підставі ПРОТОКОЛУ №93/2 розгляду тендерних пропозицій тендерного комітету Херсонської дирекції ПАТ «Укрпошта» від 21.09.2018 року було визначено найбільш економічно вигідною пропозицію з найнижчою ціною, з урахуванням усіх податків і зборів, та Учасника – ТОВ «БЛЕД» визнали переможцем відкритих торгів на закупівлю: Магазинні меблі за кодом CVP за ДК 021:2015 – 39170000-4 (вивіски інформаційні (виготовлення та монтаж) на ВПЗ м. Херсон) та повідомили про намір укласти договір з учасником-переможцем торгів ТОВ «БЛЕД» в порядку та в термін, встановлені Законом України «Про публічні закупівлі». Ознайомившись з вищевказаним протоколом та документами, що були надані Учасником-переможцем торгів ТОВ «БЛЕД» в складі тендерної пропозиції, просимо Тендерний комітет звернути увагу на наступне. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон) – закупівлі здійснюються за такими принципами: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Відповідно до ст. 32 Закону учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Стаття 18 Закону визначає порядок оскарження процедур закупівель. Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України. Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги. Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику. У зверненні автор не вимагає надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації та не вимагає надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника. Таким чином, подана вимога не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено