• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Конверти

Завершена

55 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 550.00 UAH
Період оскарження: 31.08.2018 16:01 - 13.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Порушення вимог Додатку 1

Номер: 413e26c9b6f94d10b9a0dca630a949ee
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-31-000469-b.c2
Назва: Порушення вимог Додатку 1
Вимога:
Замовник у додатку 1 чітко написав: надати копію аналогічного договору та завіреної копії видаткової накладної, передбаченої даним договором. Відкриваємо Договор №56 від 24 липня 2017р - сума договору 94560грн. Відкриваємо Видаткову накладну - і вже сума значно менша - 79410грн. Це що ? Мабудь порушення вимог замовника - видаткова накладна не від цього договору. Вимога - переглянути уважно договора та видаткові та дисквваліфікувати переможця
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на отриману вимогу до процедури відкритих торгів UA-2018-08-31-000469-b №2 Суть вимоги: «Замовник у додатку 1 чітко написав: надати копію аналогічного договору та завіреної копії видаткової накладної, передбаченої даним договором. Відкриваємо Договор №56 від 24 липня 2017р - сума договору 94560грн. Відкриваємо Видаткову накладну - і вже сума значно менша - 79410грн. Це що ? Мабудь порушення вимог замовника - видаткова накладна не від цього договору. Вимога - переглянути уважно договора та видаткові та дисквваліфікувати переможця» Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом Апеляційного суду Одеської області було уважно розглянуте Вашу вимогу до процедури відкритих торгів за номером UA-2018-08-31-000469-b. З приводу чого повідомляємо Вам наступне, Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Умовами Тендерної документації визначено, що на підтвердження ст. 16 Закону Учасник повинен надати інформацію про досвід виконання аналогічного договору у вигляді довідки згідно форми та завіреної копії аналогічного договору* та завіреної копії видаткової накладної та/або акту приймання-передачі товару, передбаченого вказаним договором. Згідно з умовами тендерної документації, аналогічним вважається договір, що виконано на закупівлю конвертів, згідно коду ЄЗС ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Учасником, на виконання зазначеної вимоги надано копію Договору № 56 від 24 липня 2017 року з усіма додатками, які є невід’ємною частиною даного Договору. Окрім цього, на підтвердження виконання Договору Учасником надано завірену копію видаткової накладної №РНР-000017 від 03 серпня 2017 року, на суму 79 410,00 грн. (сімдесят дев’ять тисяч чотириста десять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ – 13 235,00 грн. (тринадцять тисяч двісті тридцять п’ять гривень 00 коп.). Згідно з законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», від 16.07.1999р. №996-XIV, первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення. Накладна - документ, що використовується при передачі товарно-матеріальних цінностей від однієї особи іншій. Є декілька видів накладних, наприклад, видаткова накладна, товарно-транспортна накладна, тощо. Видаткова накладна фіксує факт отримання/передачі товарів або послуг і по суті завершує купівлю-продажу між продавцем і покупцем. У вашій вимогі, Ви наголошуєте на тому, що видаткова накладна, нібито не від цього договору. Доводжу до Вашого відому, що згідно з умовами наданого Учасником торгів Договору, а саме п.п.5.1 п.5 – поставка Товару здійснюється у 2017 році за окремими замовленнями протягом п’яти робочих днів від дати отримання замовлення. Договором передбачено поставку конвертів та візиток згідно замовленню замовника. В даному випадку Учасник надав накладу, що відповідає замовленню, яке було здійсненне в межах цього договору. Аналізуючи видаткову накладну та порівнюючи її з Додатком 2 до Договору, маємо те, що Учасником, на виконання умов Договору було здійснено поставку Товару за отриманим від Замовника замовлення СФР СФР-000016 (від 03.08.2017 року) та було виконано поставку конвертів на загальну суму 79 410,00 грн. (сімдесят дев’ять тисяч чотириста десять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ – 13 235,00 грн. (тринадцять тисяч двісті тридцять п’ять гривень 00 коп.). Таким чином, Учасником надано підтвердження того, що в частині поставки конвертів, що безпосередньо цікавить Замовника торгів, договір було виконано. Голова тендерного комітету С.О. Погорєлова Секретар тендерного комітету: Л.В. Созінова Члени тендерного комітету: Ю.В. Поліхранова І.О. Леписієнко М.М. Саньков
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

стр.6 тендерної документації

Номер: 26378faaa4614cc0b23b98e2eafafdc0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-31-000469-b.c1
Назва: стр.6 тендерної документації
Вимога:
На сторінці 6 тендерної документації чітко написано: усі сторінки тендерної пропозиції учасника повинні містити підпис упавноваженої особи( із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи). Відкриваємо документи переможця - наприклад, проект договору - на всіх сторінках підпис та печатка без посади та прізвища. Відкриваємо Специфікацію на товар - на першій же сторінці підпис та печатка без посади та прізвища з ініціалами. Що це, вибірковість понад учасниками ? Відкриваємо перелік несуттєвих помилок - у переліку нема виключень по цьому пункту. Отже, ук було визначено переможця з порушенням тендерної пропозиції ? Отже вимога - більш уважно переглянути документи переможця та включити в протокол цей пункт невідповідності, та дискваліфікувати переможця.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на отриману вимогу до процедури відкритих торгів UA-2018-08-31-000469-b №1 Суть вимоги: «На сторінці 6 тендерної документації чітко написано: усі сторінки тендерної пропозиції учасника повинні містити підпис уповноваженої особи( із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи). Відкриваємо документи переможця - наприклад, проект договору - на всіх сторінках підпис та печатка без посади та прізвища. Відкриваємо Специфікацію на товар - на першій же сторінці підпис та печатка без посади та прізвища з ініціалами. Що це, вибірковість понад учасниками ? Відкриваємо перелік несуттєвих помилок - у переліку нема виключень по цьому пункту. Отже, ук було визначено переможця з порушенням тендерної пропозиції ? Отже вимога - більш уважно переглянути документи переможця та включити в протокол цей пункт невідповідності, та дискваліфікувати переможця». Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом Апеляційного суду Одеської області було уважно розглянуте Вашу вимогу до процедури відкритих торгів за номером UA-2018-08-31-000469-b. З приводу чого повідомляємо Вам наступне, Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з ч.3 ст.22 Закону, тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.. Згідно з умовами тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки ( у разі їх установлення Замовником), та завантаженням файлів з іншими документами, передбаченими вимогами цієї тендерної документації. Додатком 6 до цієї тендерної документації, визначено перелік інших документів, що має надати Учасник, а саме – гарантійний лист, щодо погодження з проектом договору, згідно Додатку №4 до тендерної документації. На виконання зазначеної вимоги Замовника, Учасником, у складі його тендерної пропозиції надано гарантійний лист, за текстом якого, Учасник погоджується з умовами Договору, наведеному у Додатку № 4. Гарантійний лист складений на фірмовому бланку Учасника, із зазначенням ПІБ, посади та підпису уповноваженої особи Учасника та завірений фірмовою печаткою Учасника. Таким чином, у Замовника немає жодних підстав ставити під сумнів правильність та повноту завірення проекту договору, передбаченого Додатком № 4 до тендерної документації. Окрім цього, хочемо зазначити, що мета розміщення проекту Договору у Тендерній документації полягає у ознайомленні з його положеннями та істотними умовами Учасників торгів. Наданий Учасником гарантійний лист, у складі Тендерної документації, повністю підтверджує його ознайомлення з проектом договору. Таким чином під час формування тендерної пропозиції Учасником, в контексті не зазначення ПІБ та посади на Додатку № 4, не впливає на факт того, що він був ознайомлений з істотними умовами, що підтверджується наведеним вище Гарантійним листом. Таким чином, головна мета включення до Тендерної документації проекту договору повністю виконана. Так, Ви правильно зауважили, Замовником у Тендерній документації визначено, що усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами). Згідно з положеннями Закону, Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Замовником у тендерній документації наведено визначення формальних (несуттєвих) помилок, та перелічено приклади таких помилок. Окрім цього, Тендерною документацією передбачено, що Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Таке рішення приймається колегіально на засіданні Тендерного комітету Замовника. Одним із принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія та ефективність, який є одним з ключових принципів здійснення публічних закупівель оскільки при витрачанні бюджетних коштів важливо усвідомлювати необхідність їх економії. Основним критерієм оцінки пропозиції є «Ціна» відповідно до п.1 Розділу 5 Тендерної документації. Зважуючи на це, не є доцільним дискваліфікувати Учасника лише через допущення ним формальної помилки. Таким чином, Тендерним комітетом Замовника було прийнято протокольне рішення, про те, що відсутність на деяких сторінках тендерної пропозиції Учасника зазначення ПІБ та посади особи є формальною помилкою, яка не може нівелювати його конкурентоспроможний потенціал, як Учасник торгів, та є такими, що не впливають на змість його пропозиції. Голова тендерного комітету С.О. Погорєлова Секретар тендерного комітету: Л.В. Созінова Члени тендерного комітету: Ю.В. Поліхранова І.О. Леписієнко М.М. Саньков
Статус вимоги: Не задоволено