• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Лист поліуретановий

Завершена

27 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 300.00 UAH
Період оскарження: 13.09.2018 09:49 - 18.09.2018 19:00
Вимога
Відхилено

Стосовно дискваліфікації

Номер: eb4b4752d3b94d149c97e4b35fc9f01d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-13-000284-c.c1
Назва: Стосовно дискваліфікації
Вимога:
Доводимо до Вашого відома, що у розділі "II. Кваліфікаційні вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження" згідно "Технічного завдання лист поліуретановий.docx", яке розміщене Замовником на сторінці аукціону, відсутні вимоги надання наступних документів: 1. Інформаційної довідки, яка підтверджує досвід виконання аналогічного договору та копія аналогічного договору. 2. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо впровадження учасником у своїй господарській діяльності заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов*язковим зазначенням цих заходів. Що стосується п.3 висновка "Рішення № 144 про відхилення тендерних пропозицій", а саме неподання нами "Гарантування вимог зазначених в додатку 1 до документації електронних торгів", то такий документ нами поданий з назвою "Гарантійний лист_тех.вимоги,лист поліуретановий", наш вих.№ 123/4 від 19.09.2018 р. Вважаємо необгрунтованим і незаконним рішення про нашу дискваліфікацію. Вимагаємо відновити справедливість.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Замовником у розділі ІІ. Кваліфікаційні вимоги до Учасника та спосіб їх підтвердження передбачено подання наступних документів: • Інформаційної довідки, що підтверджує досвід виконання аналогічного договору, на підтвердження інформації необхідно надати копію аналогічного договору. • Довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо впровадження учасником у своїй господарській діяльності заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів. Якщо у Учасників виникають питання щодо закупівлі, вони мають можливість поставити їх Замовнику в період уточнень, яке в даному випадку почалось 13.09.2018 о 09.49 та закінчилось 18.09.2018 о 19.00. Жодного запитання Замовник не отримав від Учасників. Якщо вам були не зрозумілі вимоги надання вище перелічених документів, можна було поставити запитання на площадці zakupki.prom.ua. Щодо п.3 Рішення №144 Замовника. Документ поданий Учасником з назвою "Гарантійний лист_тех.вимоги,лист поліуретановий", вих.№ 123/4 від 19.09.2018 р. містить інформацію щодо відповідності пропозиції Учасника технічним вимогам до предмету закупівлі. А Замовником вимагалось додатково надання гарантування вимог зазначених в додатку 1 до документації електронних торгів, а саме: - Доставка товару, що є предметом закупівлі здійснюється транспортом Учасника самостійно та за його рахунок за адресою Замовника. - Товар повинен бути новим і раніше не використаним. - Відповідність предмета закупівлі повинна бути підтверджена копією сертифіката якості виробника (або листом Учасника в довільній формі з роз’ясненням, що даний товар не потребує сертифікації). - Для підтвердження відповідності товару технічним та якісним вимогам, на етапі кваліфікації, Учасник повинен надати на безоплатній основі Замовнику торгів зразки продукції в оригінальній упаковці у кількості 1 одиниці. - Гарантійний термін на товар повинен складати не менше 12 місяців, і починає діяти з дати підписання сторонами товарної накладної. - Якість товару повинна відповідати діючим стандартам якості, згідно з чинним законодавством України. Ціна вказується з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт.
Статус вимоги: Відхилено