-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Радіатори водяні для автобусів код за ДК 021:2015 34310000-3 Двигуни та їх частини
Завершена
154 666.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 773.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 773.33 UAH
Період оскарження:
10.02.2025 09:55 - 15.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
db811dd5a7664edaa0c1a2b59ea46f71
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-10-001728-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf.p7s.zip 19.03.2025 23:39
- протокол .docx 19.03.2025 23:39
- sign.p7s 19.03.2025 23:39
- рішення від 21.03.2025 №4427.pdf 21.03.2025 15:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.03.2025 № 4912.pdf 31.03.2025 12:53
- рішення від 28.03.2025 №4912.pdf 02.04.2025 15:53
- Пояснення АКМУ 361.PDF 25.03.2025 10:57
- Пояснення АМКУ №361 25.03.25.doc 25.03.2025 10:57
- Протокол.PDF 14.04.2025 08:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.03.2025 23:47
Дата розгляду скарги:
28.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.03.2025 15:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.04.2025 15:53
Дата виконання рішення Замовником:
14.04.2025 08:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Про скасування рішення про відхилення на підставі рішення органу оскарження
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5359f628bb0b429985d977d580b48bb2
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
14.03.2025р. Замовником прийнято рішення №66-ВТО відхилити тендерну пропозицію ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" на закупівлю ДК 021:2015:34310000-3: Двигуни та їх частини на підставі до Абз1. п.п2 п. 44. Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель;
Серед невідповідностей Замовником зазначено наступне:
Під час розгляду тендерної документації учасникабуло виявлено порушення:
- Згідно п.1.1 кваліфікаційних критеріїв учасник повинен був надати документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. Фактично, аналогічний договір - це договір, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015), тобто в нашому випадку ДК 021:2015 34310000-3Двигуни та їх частини.
Учасник не надав жодного аналогічного договору, чим порушив вимоги кваліфікаційних критеріїв замовника.
Отже документи учасника не відповідають умовам Тендерної документації,технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Вважаємо рішення Замовника неправомірним та таким, що суперечить вимогам тендерної документації (ТД) та Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), а також Особливостям здійснення публічних закупівель, затвердженим постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Особливості), з наступних підстав:
Надання відомостей про виконання аналогічного договору є кваліфікаційним критерієм та виправлення таких невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Відхилення тендерної пропозиції на цій підставі є неправомірним, оскільки замовник зобов’язаний був надати можливість виправити дану неточність у встановлений законодавством строк. Натомість замовник ухвалив рішення про негайне відхилення без надання такого права, що є порушенням принципів відкритості та добросовісної конкуренції.
Враховуючи викладене, відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" є безпідставним та таким, що порушує вимоги Закону та Особливостей.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Серед невідповідностей Замовником зазначено наступне:
Під час розгляду тендерної документації учасникабуло виявлено порушення:
- Згідно п.1.1 кваліфікаційних критеріїв учасник повинен був надати документально підтверджений досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору. Фактично, аналогічний договір - це договір, що співпадає з предметом закупівлі по четвертому знаку (згідно коду класифікатору ДК 021:2015), тобто в нашому випадку ДК 021:2015 34310000-3Двигуни та їх частини.
Учасник не надав жодного аналогічного договору, чим порушив вимоги кваліфікаційних критеріїв замовника.
Отже документи учасника не відповідають умовам Тендерної документації,технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Вважаємо рішення Замовника неправомірним та таким, що суперечить вимогам тендерної документації (ТД) та Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), а також Особливостям здійснення публічних закупівель, затвердженим постановою КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року (далі – Особливості), з наступних підстав:
Надання відомостей про виконання аналогічного договору є кваліфікаційним критерієм та виправлення таких невідповідностей не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Відхилення тендерної пропозиції на цій підставі є неправомірним, оскільки замовник зобов’язаний був надати можливість виправити дану неточність у встановлений законодавством строк. Натомість замовник ухвалив рішення про негайне відхилення без надання такого права, що є порушенням принципів відкритості та добросовісної конкуренції.
Враховуючи викладене, відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" є безпідставним та таким, що порушує вимоги Закону та Особливостей.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ТОВ АВТОШИНИ ПРОЗОРО зазначене у ПРОТОКОЛ уповноваженої особи б/н від 14.03.2025.