• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Металодетектори

відповідний код 35124000-9

Завершена

247 940.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 239.70 UAH
Період оскарження: 10.02.2025 09:02 - 15.02.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника

Номер: 5ce9bc0decb9404e8f03533684c92095
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-10-000570-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Головного управління Національної поліції в Рівненській області (далі - Замовник) від 20 лютого 2025 року, яке оформлене протоколом № 78 щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЕЦЯ НІКОЛАЙЧУКА ДМИТРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.02.2025 17:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.03.2025 17:06
Дата виконання рішення Замовником: 13.03.2025 16:13
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення прийняте до виконання
Автор: ФОП Ніколайчук Дмитро Олександрович, Ніколайчук Дмитро Олександрович +380975080865 logistsvit@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1cb4c9386d0a4118bb7d0c19938c832c
Заголовок пункту скарги: Скаржник вважає рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЕЦЯ НІКОЛАЙЧУКА ДМИТРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА, прийнято в порушення норм Закону з урахуванням Особливостей.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 10.02.2025 року Замовник оголосив тендер за процедурою відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі: Металодетектори.
Вид предмету закупівлі: Товари.
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015 35120000-1: Системи та пристрої нагляду та охорони (відповідний код - 35124000-9)

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі.
Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт):
Україна, 33028, м. Рівне, вул. М.Хвильового,2.
23 шт.
Металодетектор портативний ручний Garrett Super Scanner V.
Строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): 31 грудня 2025 року.

В закупівлі прийняли участь 5 (п'ть) учасників :

ТОВ «СКАН СИСТЕМС»
ТОВ "ФОРТЕР СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ"
ФОП Ігнатенко В.Г.
ТОВ “МКТ-КОМЮНIКЕЙШН”
ФОП Ніколайчук Дмитро Олександрович

Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, тендерна пропозиція ТОВ "ФОРТЕР СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ", яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, була відхилена Замовником.

Після цього, згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, тендерна пропозиція ФОП Ніколайчука Дмитра Олександровича, яка визначена електронною системою закупівель наступною, як найбільш економічно вигідною, була також відхилена Замовником.

Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням цих особливостей.

Відповідно до пункту 44 Особливостей :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” .
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.

Скаржник вважає вищевказане рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЕЦЯ НІКОЛАЙЧУКА ДМИТРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА, прийнято в порушення норм Закону з урахуванням Особливостей в силу наступних обставин.

У якості обґрунтування прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЕЦЯ НІКОЛАЙЧУКА ДМИТРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА Замовник посилається на те, що:

Тендерна пропозицiя не вiдповiдае умовам технiчноi специфiкації та iншим вимогам щодо предмета закупiвлi тендерноi документацiї, кpiм невiдповiдностi в iнформаuii та/або документах, що може буги усунена учасником процедури закупiвлi вiдповiдно до пункту 43 цих особливостей, а саме: за iнформацiєю з Керiвництва користувача (Instrukciya-Ruchnoj-Dosmotrovyj-Metallodetektor-Super-Scanner-Md-3003b1.pdf, що додаєтьсяься - руководство пользователя), де зазначено робоча температура металодетектора як -5С° до 55С, що не вiдповiдае вимогам Замовника викладеним в додатку 1.1 до тендерної документацiї. В технiчних вимогах вимагалась робоча температура - вiд - З7°С до + 70°С. lнформацiя використана вiдповiдно п.42. ПКМУ 1178/2022.
Kpiм зазначеного Учасник не є виробником даного товару, самостiйно склав «паспорт» виробу, документiв що пiдтверлжують характеристики не надав, iнформацiю що вказав в додатку 1.1. та порiвняльнiй таблицi вказав завiдомо неправдиву чим порушує принцип закупiвель - добросовiсна конкуренцiя серед учасникiв.
Тендерна пропозицiя учасника не вiдповiдас умовам технiчної специфiкацiї.

Тендерна документація містить такі вимоги:

2 Документи, що підтверджують відповідність умовам технічної специфікації
Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписане технічне завдання (специфікація) за формою, викладеною в додатку 1.1 до тендерної документації та документи підтвердження технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі в додатку 1.1
7 Інша інформація
В складі пропозиції учаснику надати посилання з офіційного сайту виробника або його дистрибютора, на Товар, що пропонується, де зазначені характеристики, які вимагаються Замовником.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НІКОЛАЙЧУК ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, як Учасник на підтвердження відповідності пропонованого товару технічним та якісним характеристикам у складі своєї тендерної пропозиції зокрема надав:
Довідку Вих. №32 Від 17.02.2025 Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі;
Довідку Вих. №33 Від 17.02.2025 Порівняльна таблиця;
Довідку Вих. №34 Від 17.02.2025 Про надання посилання з офіційного сайту виробника або його дистрибютора;
ПАСПОРТ Металодетектор ручний оглядовий MD-3003B1.

Відповідно до тендерної пропозиції ФОП НІКОЛАЙЧУКА ДМИТРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА, як Учасника, до постачання пропонується Металодетектор ручний оглядовий MD-3003B1 виробництва ФОП НІКОЛАЙЧУКА ДМИТРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА.
ФОП НІКОЛАЙЧУК ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, як Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав на вимогу Замовника відповідний Паспорт на Металодетектор ручний оглядовий MD-3003B1 та Довідку Вих. №34 Від 17.02.2025 з посиланням з офіційного сайту виробника, на Товар, що пропонується, де зазначені характеристики, які вимагаються Замовником:
http://spectr-n.online/handheldscanner/tproduct/298082263892-ruchnii-metalodetektor-spektorn-md3003b1
Також ФОП НІКОЛАЙЧУК ДМИТРО ОЛЕКСАНДРОВИЧ, як учасник у відповідності до вимог Тендерної документації надав у складі своєї тендерної пропозиції довідку з інформацією про чіткі технічні характеристики запропонованого учасником товару, що відповідають умовам технiчної специфiкацiї.

Виходячи з зазначеного технічні характеристики Металодетектора ручного оглядового MD-3003B1 виробництва ФОП НІКОЛАЙЧУКА ДМИТРА ОЛЕКСАНДРОВИЧА, зокрема: робоча температура - вiд - З7 °С до + 70 °С підтверджуються документами наданим ФОП НІКОЛАЙЧУКОМ ДМИТРОМ ОЛЕКСАНДРОВИЧЕМ, як Учасником у складі тендерної пропозиції та тендерна пропозиція Скаржника відповідає технiчній специфiкації та iншим вимогам щодо предмета закупiвлi тендерноi документацiї.

Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у своєму Рішенні від 20 лютого 2025 року, яке оформлене протоколом № 78 про відхилення тендерної пропозиції Скаржника посилається та надає додаток на іншу модель невідомого виробника, а саме: «Ручной досмотровый металодетектор Super Scanner MD-3003B1», відповідно чого і базуютьтся висновки Замовника.

Посилання Замовника у своєму рішенні від 20 лютого 2025 року, яке оформлене протоколом № 78 на певні параметри іншої моделї невідомого виробника, а саме: «Ручной досмотровый металодетектор Super Scanner MD-3003B1» (Руководство пользователя), не є підтвердженням надання Скаржником завiдомо неправдивої інформації та невiдповiдності тендерної пропозицiї Скаржника умовам технiчної специфiкацiї.

Скаржник вважає що висновки Замовника щодо невiдповiдності умовам технiчної специфiкацiї є помилковими та такими, які базуються на неналежних даних.

Враховуючи вищевикладену інформацію, вважаю, що рішення Замовника щодо відхилення пропозиції Скаржника є необґрунтованим та підлягає скасуванню.

Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:

1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);

2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.

Враховуючи викладене та керуючись Статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» і п. 55-67 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 року,


Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника