• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Природний газ

на період жовтень-грудень 2018р.

Завершена

413 734.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 068.67 UAH
Період оскарження: 16.07.2018 16:17 - 27.07.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо дискримінації учасників

Номер: 011dcfcb790d457996736948a9cdd376
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-16-000470-a.b1
Назва: щодо дискримінації учасників
Вимога:
Відповідно до Закону України «Про ринок природного газу» та положень пункту 11 розділу V Правил постачання природного газу, затверджених постановою НКРЕКП від 30.09.2015 №2496, Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, проведено моніторинг цін на природний газ для всіх категорій споживачів України, за якими суб’єкти господарювання, які в установленому порядку отримали ліцензії на право провадження діяльності з постачання природного газу, здійснювали постачання природного газу у червні 2018 року. За наявною інформацією та результатами проведеного моніторингу Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, інформує, що максимальна ціна на природний газ (без урахування тарифів на послуги транспортування та розподілу природного газу), яка склалась на ринку природного газу для споживачів, які не підпадають під дію Положення про покладення спеціальних обов’язків на суб’єктів ринку природного газу для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22.03.2017 № 187 у червні 2018 року становила – 12500,00 грн за 1000 м3 (з ПДВ). Очікувана вартість, яка виходить з розрахунку на 40 тис. куб. м, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації потенційних учасників. Враховуючи наведене, просимо перерахувати очікувану вартість закупівлі та надати можливість іншим учасникам приймати участь у закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику! Повідомляємо Вам, що Замовник оголошує закупівлю, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Одним з основних принципів закупівлі відповідно до цього Закону є максимальна економія та ефективність. Мінекономрозвитку в листі № 3304-06/48844-06 від 28.12.2017, зокрема, зазначив, що під час визначення очікуваної вартості закупівлі замовники можуть виходити з планових вартісних показників, які можуть розраховуватися, зокрема, виходячи з потреби у відповідних товарах, роботах і послугах у минулих роках з урахуванням економічних факторів, індексу інфляції, які впливають на ціноутворення на ринках відповідних товарів, робіт і послуг тощо. Для максимальної економії та ефективності замовники можуть попередньо здійснювати маркетингові дослідження, вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів, надавачів послуг та виконавців робіт як із відкритих джерел, так і безпосередньо консультуючись із ними, досліджувати інформацію щодо цінового діапазону із застосуванням аналітичного модуля bi.prozorro.org, отримувати дані від органів влади, підприємств, установ, організацій згідно з їх функціями, а також з інших джерел інформації, яка може бути використана для формування очікуваної вартості предмета закупівлі. Таким чином, уповноваженим органом не зафіксовано обов’язок замовника під час визначення очікуваної вартості закупівлі керуватись максимальними цінами на товар, що закуповується. У зв’язку з вищевказаним, замовник Миколаївська обласна рада під час визначення орієнтовної вартості предмету закупівлі керувався останньою діючою ціною на газ у квітні цього року за попереднім укладеним за підсумками тендерної процедури договором та індексом зростання відпускних цін на газ для бюджетних установ відповідно до даних НАК «Нафтогаз України». Окрім того, з метою підтвердження коректності запланованої суми та ціни на газ замовником було здійснено вивчення ситуації на ринку, моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників товарів як із відкритих джерел, так і безпосередньо консультуючись із можливими постачальниками, моніторинг цін за укладеними протягом червня-липня 2018 року аналогічними договорами через систему електронних закупівель Prozorro. Таким чином, очікувана вартість закупівлі газу, визначена замовником в умовах оголошення, є цілком конкурентною та в межах існуючих ринкових цін і пропозицій системи електронних закупівель PROZORRO у червні-липні 2018 року.
Статус вимоги: Не задоволено