-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контактний дріт МФ - 85 згідно коду ДК021:2015: 31310000-2 - Мережеві кабелі
Завершена
3 969 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 696.00 UAH
мін. крок: 1% або 39 696.00 UAH
Період оскарження:
08.02.2025 12:45 - 15.02.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
4e748184e51e4fe99b2ff760d2542548
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-08-000330-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 24.02.2025 16:31
- Рішення від 19.08.2020 № 15804 АМКУ.pdf 27.02.2025 13:59
Дата подачі:
24.02.2025 16:31
Вирішення:
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей Замовник розміщує в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим за два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
Відповідно до умов Додатку 3 до тендерної документації, Учасник надає забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у розмірі 119 088,00 гривень.
Учасником була надана банківська гарантія №367/02/А/ВG від 17.02.2025 року АТ «ОКСІ БАНК», яка частково не відповідає Формі забезпечення тендерної пропозиції, наведеної у Додатку 3 до Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в п. 2 Додатку 3 до тендерної документації, а саме:
- не визначено категорії гаранта та принципала, невірно зазначено категорію бенефіціара.
- в п. 3 гарантії не дотримані умови, зазначені у пп. 10 п. 4 Додатку 3 до тендерної документації ( № 2).
Для усунення даної невідповідності Учасник повинен завантажити банківську гарантію, виправивши вказані невідповідності шляхом зазначення категорії гаранта, категорії принципала, вірно вказати категорію принципала; п. 3 гарантії.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону встановлено, що Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, які він подав у своїй тендерній пропозиції, виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Отже, в Учасника є тільки 24 години для усунення недоліків. Законодавством не конкретизовано в які саме дні, робочі чи календарні, Замовником може надаватися вимога щодо усунення недоліків у тендерну пропозицію Учасника. Тому, 24 години рахують і у вихідні дні.
У зв’язку із виробничою потребою Замовника у терміновому придбанні Контактного дроту МФ– 85, Наказом по підприємству «Про залучення до роботи у вихідний день працівників відділу публічних закупівель», прийнято рішення щодо виведення уповноваженої особи у суботу 22.02.2025 року для перевірки пропозиції Учасників.
Так, на виконання вимог абзацу 1 пункту 43 Особливостей Замовник у строк, який не був меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, 22.02.2025 року о 15:05 розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, Замовник у повному обсязі дотримався вимоги Закону.
Зважаючи на інформацію, розміщену на вебпорталі Уповноваженого органу, Учасник не усунув невідповідності в інформації та/або документах, які він подав у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Аналогічна ситуація розглядалась АМКУ (Рішення № 15804-р/пк-пз від 19.08.2020 року -№ оголошення UA-2020-06-16-008816-c).
Крім того, тендерна документація містить технічну специфікацію та вимоги до предмету закупівлі, що наведені у Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до вимог Додатку 1 та Додатку 3 до тендерної документації:
У разі надання еквіваленту (товару з аналогічними технічними та якісними характеристиками) Учасник у складі пропозиції надає порівняльну таблицю з детальними технічними характеристикам запропонованого еквіваленту.
Учасник погоджується з тим, що у разі виявлення Замовником невідповідності заявленого ним еквіваленту предмету закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію цього Учасника.
Запропоновані Учасником товари обов’язково повинні відповідати усім наведеним вимогам та технічним характеристикам.
Так, Замовником вимагались наступні технічні характеристики до предмета закупівлі: ТУ У 27.3-38456790-012:2019 (або еквівалент).
Учасник, в свою чергу, зазначив у своїй пропозиції наступні технічні характеристики до предмета закупівлі: ГОСТ 2584 - 86, ТУ У 24.4-31806384-017:2019, при цьому, не надав порівняльну таблицю з детальними технічними характеристиками запропонованого товару.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Так, відповідно до п 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються Учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Якщо в тендерній пропозиції Учасника відсутня інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, цей факт не вважається невідповідністю, зокрема з огляду на практику контролюючих органів.
Отже, Учасник має можливість виправити фактично всю тендерну пропозицію. Виключенням є відсутність забезпечення ТП та інформація, документи щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Аналогічна ситуація розглядалась Органом оскарження та контролюючими органами (Рішення колегії №7398-р/пк-пз від 25.04.2024 року (оголошення UA-2024-03-27-004423-a), Рішення колегії № 7124-р/пк-пз від 22.04.2024 року (оголошення UA-2024-03-29-006006-a), Висновок ДАСУ про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-02-13-009367-a).
Беручи до уваги вищевикладене, Замовник правомірно відхилив пропозицію Учасника на підставах, наведених у протоколі, у зв’язку із чим відсутні підстави для задоволення Вимоги в цій частині.
Статус вимоги:
Відхилено