-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень)
Завершена
388 742.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 943.71 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 943.71 UAH
Період оскарження:
07.02.2025 16:32 - 02.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі «Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги» Комунальний позашкільний навчальний заклад "Першотравенська дитячо-юнацька спортивна школа "Шахтар" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-02-07-013668-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги». Оголошення було опубліковано 07 лютого 2025 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 17 лютого 2025 року о 00:00. Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «Грізлі-Протекція» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель. Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:
Номер:
d51d1d60c8544623bf1bbc4b4cc62431
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-07-013668-a.c1
Назва:
СКАРГА
на дискримінаційні вимоги тендерної документації при проведенні процедури закупівлі «Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги»
Комунальний позашкільний навчальний заклад "Першотравенська дитячо-юнацька спортивна школа "Шахтар" (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2025-02-07-013668-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю «Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги».
Оголошення було опубліковано 07 лютого 2025 року, кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 17 лютого 2025 року о 00:00.
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, Товариством з обмеженою відповідальністю «Грізлі-Протекція» (далі - Скаржник) було виявлено ряд невідповідностей тендерної документації вимогам чинного законодавства та ряд вимог, які порушують основні принципи та норми публічних закупівель.
Відповідно до абзацу 1 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Оскільки Скаржник є реальним надавачем послуг у сфері охоронної діяльності та претендує на участь та перемогу у закупівлі, то Скаржник використовує своє право на оскарження ряду вимог Тендерної документації Замовника, а саме:
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 7 - Фінзвіт 2024.pdf 13.02.2025 15:29
- Скарга.pdf 13.02.2025 15:29
- Доказ 2 - Декларація про провадження господарської діяльності.pdf 13.02.2025 15:29
- Доказ 5 - Аналогічні рішення по огляду.pdf 13.02.2025 15:29
- Доказ 6 - Довідки на працівників.pdf 13.02.2025 15:29
- Доказ 3 - Декларація про провадження господарської.pdf 13.02.2025 15:29
- Доказ 5 - Декларація про провадження господарської.pdf 13.02.2025 15:29
- Доказ 1 - Офіс та ГШР.pdf 13.02.2025 15:29
- Доказ 4 - Декларація та оренда авто.pdf 13.02.2025 15:29
- sign.p7s 13.02.2025 15:31
- рішення від 17.02.2025 № 2291.pdf 17.02.2025 15:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.02.2025 № 2782.pdf 25.02.2025 12:09
- рішення від 24.02.2025 № 2782.pdf 26.02.2025 18:03
- Протокол від 19.02.2025 про внесення змін до ТД № 62.docx 19.02.2025 10:55
- ОГОЛОШЕННЯ.docx 19.02.2025 10:55
- Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Охоронні послуги.docx 19.02.2025 10:55
- Протокол № 54 затвердження тендерної документацii 07.02.25 р.doc 19.02.2025 10:55
- Лист-пояснення від 19.02.2025.docx 19.02.2025 10:55
- Обгрунтування ТД.PDF 19.02.2025 10:55
- Протокол змін до ТД та Додатки.PDF 19.02.2025 10:55
- Проколол оприлюднення ТД.PDF 19.02.2025 10:55
- Лист-пояснення.PDF 19.02.2025 10:55
- Оголошення щодо ВТ.PDF 19.02.2025 10:55
- Звіт про виконання рішення.PDF 28.02.2025 15:58
- Перелік змін до ТД.docx 28.02.2025 15:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.02.2025 15:52
Дата розгляду скарги:
24.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.02.2025 15:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.02.2025 18:03
Дата виконання рішення Замовником:
28.02.2025 15:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконуючи рішення № 2782-р/пк-пз від 24.02.2025 р. Замовником в особі уповноваженої особи внесені зміни до Тендерної документації по предмету закупівлі «Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень)» та оприлюднено перелік змін Тендерної документації, та нову редакцію Тендерної документації.
1) Видалено та відкореговано у пункті: Щодо гарантійного листа та Місце знаходження матеріально-технічої бази учасника.
2) Усунено, а саме видалено Акт огляду.
3) В договорі, узгоджено розбіжність між предметом закупівлі та обов'язками Виконавця.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
442124c9cb534a1e87d5cbcb1882dbd5
Заголовок пункту скарги:
будівля у Першотравенську та огляд матбази
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно Додатку 3 маємо вимогу тендерної документації:
- гарантійний лист складений в довільній формі про те, що Учасник не заперечує проти огляду представниками Замовника матеріально-технічної бази Учасника на предмет її відповідності всім кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, що встановлені Замовником. Замовник може скористатися своїм правом на огляд матеріально-технічної бази Учасника на етапі кваліфікації або в будь-який інший час протягом строку дії договору про закупівлю. Не надання Учасником можливості огляду представниками Замовника матеріально-технічної бази на етапі кваліфікації, а також у разі невідповідності процесу роботи Учасника вимогам тендерної документації, буде розглядатися Замовником як невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, що тягне за собою відхилення тендерної пропозиція такого Учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
- документ/документи Учасника, що підтверджує/підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду будівлі на території м. Першотравенська, де знаходиться матеріально-технічна база та група швидкого реагування, і строк якої становить не менше одного року.
Якщо у Учасника немає документа, підтверджуючого право власності або документа, що підтверджує оренду будівлі на території м. Першотравенська, то він повинен надати у складі своєї Тендерної пропозиції гарантійний лист, що у разі перемоги та укладення договору, готовий передислокувати матеріально-технічну базу, необхідну для надання охоронних послуг, автотранспорт, орендувати паркувальне місце, яке буде знаходитись у м. Першотравенську. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони приміщень бюджетної установи та заходи із захисту цих приміщень.
Згідно додатку 6 є аналогічна вимога:
- документ/документи Учасника, що підтверджує / підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду будівлі на території м. Першотравенська, де знаходиться матеріально-технічна база та група швидкого реагування, і строк якої становить не менше одного року. (Якщо у Учасника немає документа, підтверджуючого право власності або документа, що підтверджує оренду будівлі на території м. Першотравенська, то він повинен надати у складі своєї Тендерної пропозиції гарантійний лист, що у разі перемоги та укладення договору, готовий передислокувати матеріально-технічну базу, необхідну для надання охоронних послуг, автотранспорт, орендувати паркувальне місце, яке буде знаходитись у м. Першотравенську. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони приміщень бюджетної установи та заходи із захисту цих приміщень.).
Учасник повинен надати гарантійний лист складений в довільній формі про те, що Учасник не заперечує проти огляду представниками Замовника матеріально-технічної бази Учасника на предмет її відповідності всім кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, що встановлені Замовником.
Дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною для Скаржника та обмежує його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати чергову частину та підрозділ охорони, або офісне приміщення, групи та власний пульт централізованого нагляду у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як, прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають офісне приміщення та ГШР на території міста Першотравенськ та позбавляються можливості прийняти участь у закупівлі ті особи, які зареєстровані в інших регіонах України.
Кожен суб’єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, тобто будучи уже у ролі Виконавця, має можливість орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, так як Скаржник зареєстрований в м. Києві і не має цілодобової чергової частини або підрозділу охорони, або офісу, ПЦС та ГШР у Дніпрі, але у разі перемоги та укладення договору, ми готові передислокувати авто, самостійно його обслуговувати та призначити керівника об’єкту, який буде знаходитись у Дніпрі.
Додатково роз’яснюємо, Скаржник має цілодобову чергову частину (підрозділ охорони) у місті Київ (за місцем своєї реєстрації), відповідно там розміщується і ПЦС, оскільки пульт централізованого спостереження є програмним забезпеченням, на сьогодні технічні можливості дозволяють приймати та передавати сигнали тривоги на території всієї країни за допомогою мережі Internet та GSM, в тому числі у місті Першотравенськ, тому Скаржник може тримати зв’язок з ГШР, які перебувають у Першотравенську та повідомляти їм про необхідність виїзду у разі тривоги.
Тобто Скаржник, маючи має цілодобову чергову частину (підрозділ охорони) та ГШР у місті Київ, може координувати роботу охоронників та передавати інформацію про сигнали тривоги своїм групам, що патрулюють місто Першотравенськ за декілька секунд.
Не дивлячись на те, що Скаржник зареєстрований в іншому регіоні України, він має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі Скаржника та інших потенційних учасників.
Звертаємо увагу, що є нещодавне аналогічне рішення колегії АМКУ згідно схожого питання у закупівлі UA-2024-12-02-009587-a.
Ще раз наголошуємо: учасник на етапі подання пропозиції і кваліфікації не зобов’язаний мати офіс та ГШР у кожному регіоні, де він приймає участь у закупівлі. А якщо учасник укладає договір та стає Виконавцем, він – як суб’єкт господарювання, самостійно організовує свою підприємницьку діяльність і вирішує – чи зняти йому офіс, чи склад, чи перевезти наявне майно чи купити нове, прийняти на роботу нових людей чи перевести своїх тощо.
Також не зрозуміло, на підставі чого Замовник повинен оглянути матбазу саме в Першотравенську, Скаржник має МТБ у місті Київ. Відповідно Скаржник радо зустріне Замовника у своєму офісі у місті Київ, та надасть можливість відвідати офіс та оглянути матбазу.
Окреме питання – чому договір має бути1 рік, якщо послуги надаються менше, ніж 1 рік за даною закупівлею?
І ще окремо маємо питання – чому у разі відсутності офісу потрібно орендувати паркомісце? Чому не гаражний бокс? Нащо взагалі машину кудись ставити, якщо вона матиме свій центр дислокації і буде звідти їхати на об’єкт у разі тривоги? Тобто вона буквально стоїть на вулиці.
Підсумовуючи, вважаємо, що встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежує коло учасників та складає кваліфікаційні критерії, яким відповідає один конкретний учасник, який і буде переможцем закупівлі.
- гарантійний лист складений в довільній формі про те, що Учасник не заперечує проти огляду представниками Замовника матеріально-технічної бази Учасника на предмет її відповідності всім кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, що встановлені Замовником. Замовник може скористатися своїм правом на огляд матеріально-технічної бази Учасника на етапі кваліфікації або в будь-який інший час протягом строку дії договору про закупівлю. Не надання Учасником можливості огляду представниками Замовника матеріально-технічної бази на етапі кваліфікації, а також у разі невідповідності процесу роботи Учасника вимогам тендерної документації, буде розглядатися Замовником як невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, що тягне за собою відхилення тендерної пропозиція такого Учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
- документ/документи Учасника, що підтверджує/підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду будівлі на території м. Першотравенська, де знаходиться матеріально-технічна база та група швидкого реагування, і строк якої становить не менше одного року.
Якщо у Учасника немає документа, підтверджуючого право власності або документа, що підтверджує оренду будівлі на території м. Першотравенська, то він повинен надати у складі своєї Тендерної пропозиції гарантійний лист, що у разі перемоги та укладення договору, готовий передислокувати матеріально-технічну базу, необхідну для надання охоронних послуг, автотранспорт, орендувати паркувальне місце, яке буде знаходитись у м. Першотравенську. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони приміщень бюджетної установи та заходи із захисту цих приміщень.
Згідно додатку 6 є аналогічна вимога:
- документ/документи Учасника, що підтверджує / підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду будівлі на території м. Першотравенська, де знаходиться матеріально-технічна база та група швидкого реагування, і строк якої становить не менше одного року. (Якщо у Учасника немає документа, підтверджуючого право власності або документа, що підтверджує оренду будівлі на території м. Першотравенська, то він повинен надати у складі своєї Тендерної пропозиції гарантійний лист, що у разі перемоги та укладення договору, готовий передислокувати матеріально-технічну базу, необхідну для надання охоронних послуг, автотранспорт, орендувати паркувальне місце, яке буде знаходитись у м. Першотравенську. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони приміщень бюджетної установи та заходи із захисту цих приміщень.).
Учасник повинен надати гарантійний лист складений в довільній формі про те, що Учасник не заперечує проти огляду представниками Замовника матеріально-технічної бази Учасника на предмет її відповідності всім кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, що встановлені Замовником.
Дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та ст. 22 «Про публічні закупівлі», є дискримінаційною для Скаржника та обмежує його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Надавачі послуг охорони отримують ліцензію на провадження охоронної діяльності згідно Закону України «Про охоронну діяльність» від 22 березня 2012 року № 4616-VI та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960. Ліцензія на надання охоронних послуг діє на всій території України та не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об’єктам надання охорони. Також зазначені нормативно-правові акти не зобов’язують надавачів послуг охорони мати чергову частину та підрозділ охорони, або офісне приміщення, групи та власний пульт централізованого нагляду у всіх регіонах України.
Дана вимога має дискримінаційний характер, так як, прийняти участь у закупівлі зможуть тільки ті учасники, які мають офісне приміщення та ГШР на території міста Першотравенськ та позбавляються можливості прийняти участь у закупівлі ті особи, які зареєстровані в інших регіонах України.
Кожен суб’єкт господарювання, укладаючи договір із новим Замовником, тобто будучи уже у ролі Виконавця, має можливість орендувати приміщення чи склад, перевезти (переслати) туди матеріально-технічну базу, необхідну для надання послуг, передислокувати машини, перевезти або підшукати новий персонал, тощо. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони.
Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, так як Скаржник зареєстрований в м. Києві і не має цілодобової чергової частини або підрозділу охорони, або офісу, ПЦС та ГШР у Дніпрі, але у разі перемоги та укладення договору, ми готові передислокувати авто, самостійно його обслуговувати та призначити керівника об’єкту, який буде знаходитись у Дніпрі.
Додатково роз’яснюємо, Скаржник має цілодобову чергову частину (підрозділ охорони) у місті Київ (за місцем своєї реєстрації), відповідно там розміщується і ПЦС, оскільки пульт централізованого спостереження є програмним забезпеченням, на сьогодні технічні можливості дозволяють приймати та передавати сигнали тривоги на території всієї країни за допомогою мережі Internet та GSM, в тому числі у місті Першотравенськ, тому Скаржник може тримати зв’язок з ГШР, які перебувають у Першотравенську та повідомляти їм про необхідність виїзду у разі тривоги.
Тобто Скаржник, маючи має цілодобову чергову частину (підрозділ охорони) та ГШР у місті Київ, може координувати роботу охоронників та передавати інформацію про сигнали тривоги своїм групам, що патрулюють місто Першотравенськ за декілька секунд.
Не дивлячись на те, що Скаржник зареєстрований в іншому регіоні України, він має усі можливості належно надати послуги передбачені умовами даної закупівлі, тому вище зазначена вимога Замовника обмежує право участі в даній закупівлі Скаржника та інших потенційних учасників.
Звертаємо увагу, що є нещодавне аналогічне рішення колегії АМКУ згідно схожого питання у закупівлі UA-2024-12-02-009587-a.
Ще раз наголошуємо: учасник на етапі подання пропозиції і кваліфікації не зобов’язаний мати офіс та ГШР у кожному регіоні, де він приймає участь у закупівлі. А якщо учасник укладає договір та стає Виконавцем, він – як суб’єкт господарювання, самостійно організовує свою підприємницьку діяльність і вирішує – чи зняти йому офіс, чи склад, чи перевезти наявне майно чи купити нове, прийняти на роботу нових людей чи перевести своїх тощо.
Також не зрозуміло, на підставі чого Замовник повинен оглянути матбазу саме в Першотравенську, Скаржник має МТБ у місті Київ. Відповідно Скаржник радо зустріне Замовника у своєму офісі у місті Київ, та надасть можливість відвідати офіс та оглянути матбазу.
Окреме питання – чому договір має бути1 рік, якщо послуги надаються менше, ніж 1 рік за даною закупівлею?
І ще окремо маємо питання – чому у разі відсутності офісу потрібно орендувати паркомісце? Чому не гаражний бокс? Нащо взагалі машину кудись ставити, якщо вона матиме свій центр дислокації і буде звідти їхати на об’єкт у разі тривоги? Тобто вона буквально стоїть на вулиці.
Підсумовуючи, вважаємо, що встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежує коло учасників та складає кваліфікаційні критерії, яким відповідає один конкретний учасник, який і буде переможцем закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Декларація про провадження господарської діяльності та офісне приміщення в місті Київ
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1 - Офіс та ГШР.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимоги: - гарантійний лист складений в довільній формі про те, що Учасник не заперечує проти огляду представниками Замовника матеріально-технічної бази Учасника на предмет її відповідності всім кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, що встановлені Замовником. Замовник може скористатися своїм правом на огляд матеріально-технічної бази Учасника на етапі кваліфікації або в будь-який інший час протягом строку дії договору про закупівлю. Не надання Учасником можливості огляду представниками Замовника матеріально-технічної бази на етапі кваліфікації, а також у разі невідповідності процесу роботи Учасника вимогам тендерної документації, буде розглядатися Замовником як невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, що тягне за собою відхилення тендерної пропозиція такого Учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації. - документ/документи Учасника, що підтверджує/підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду будівлі на території м. Першотравенська, де знаходиться матеріально-технічна база та група швидкого реагування, і строк якої становить не менше одного року. Якщо у Учасника немає документа, підтверджуючого право власності або документа, що підтверджує оренду будівлі на території м. Першотравенська, то він повинен надати у складі своєї Тендерної пропозиції гарантійний лист, що у разі перемоги та укладення договору, готовий передислокувати матеріально-технічну базу, необхідну для надання охоронних послуг, автотранспорт, орендувати паркувальне місце, яке буде знаходитись у м. Першотравенську. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони приміщень бюджетної установи та заходи із захисту цих приміщень. - документ/документи Учасника, що підтверджує / підтверджують право власності або документ, що підтверджує оренду будівлі на території м. Першотравенська, де знаходиться матеріально-технічна база та група швидкого реагування, і строк якої становить не менше одного року. (Якщо у Учасника немає документа, підтверджуючого право власності або документа, що підтверджує оренду будівлі на території м. Першотравенська, то він повинен надати у складі своєї Тендерної пропозиції гарантійний лист, що у разі перемоги та укладення договору, готовий передислокувати матеріально-технічну базу, необхідну для надання охоронних послуг, автотранспорт, орендувати паркувальне місце, яке буде знаходитись у м. Першотравенську. Тобто вчинити всі необхідні дії для забезпечення охорони приміщень бюджетної установи та заходи із захисту цих приміщень.). Учасник повинен надати гарантійний лист складений в довільній формі про те, що Учасник не заперечує проти огляду представниками Замовника матеріально-технічної бази Учасника на предмет її відповідності всім кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, що встановлені Замовником.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
f2cb7223fbf1430fb008dc408a4fba5a
Заголовок пункту скарги:
щодо ліцензії
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно Додатку 3 маємо вимогу тендерної документації:
Виконавець повинен мати ліцензію на провадження охоронної діяльності (Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист, що Учасник має усі необхідні дозволи та ліцензії на провадження охоронної діяльності).
Згідно додатку 6:
Копію діючої на весь період надання послуг ліцензії, необхідної для провадження охоронної діяльності. Якщо учасник не має ліцензії у паперовій формі – надати довідку в довільній формі, яка повинна містити дату прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії
Скаржник не має ліцензію, оскільки згідно постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»: у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Декларація не містить терміну дії. Відповідно до пункту 12 статті 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»: Ліцензія видається на необмежений строк.
Чинність дозвільного документу Замовник може самостійно перевірити на сайті МВС https://mvs.gov.ua/, вкладення «Діяльність», далі вкладення - «Ліцензування та проведення заходів державного нагляду (контролю)», далі – «Ліцензування», далі – «Ліцензії», далі – «Перелік поданих суб’єктами господарювання до МВС декларацій про провадження охоронної діяльності». У автоматично завантаженому реєстрі за кодом ЄДРПОУ можна знайти необхідного суб’єкта та перевірити інформацію про ліцензію.
Скаржник має декларацію № 052212/23 від 16.11.2023р. на провадження господарської діяльності, але не може прийняти участь у закупівлі, бо не має саме ліцензію, отриману у порядку, встановленому Законом України «Про охоронну діяльність», оскільки зараз діють спеціальні нормативно-правові акти.
Замовнику задавали питання стосовно даної вимоги на майданчику, але зміни внести він відмовився.
Виконавець повинен мати ліцензію на провадження охоронної діяльності (Учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист, що Учасник має усі необхідні дозволи та ліцензії на провадження охоронної діяльності).
Згідно додатку 6:
Копію діючої на весь період надання послуг ліцензії, необхідної для провадження охоронної діяльності. Якщо учасник не має ліцензії у паперовій формі – надати довідку в довільній формі, яка повинна містити дату прийняття рішення про видачу відповідної ліцензії, а також посилання на це рішення, опубліковане на офіційному веб-порталі органу, уповноваженого на видачу такої ліцензії
Скаржник не має ліцензію, оскільки згідно постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»: у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2.
Декларація не містить терміну дії. Відповідно до пункту 12 статті 13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»: Ліцензія видається на необмежений строк.
Чинність дозвільного документу Замовник може самостійно перевірити на сайті МВС https://mvs.gov.ua/, вкладення «Діяльність», далі вкладення - «Ліцензування та проведення заходів державного нагляду (контролю)», далі – «Ліцензування», далі – «Ліцензії», далі – «Перелік поданих суб’єктами господарювання до МВС декларацій про провадження охоронної діяльності». У автоматично завантаженому реєстрі за кодом ЄДРПОУ можна знайти необхідного суб’єкта та перевірити інформацію про ліцензію.
Скаржник має декларацію № 052212/23 від 16.11.2023р. на провадження господарської діяльності, але не може прийняти участь у закупівлі, бо не має саме ліцензію, отриману у порядку, встановленому Законом України «Про охоронну діяльність», оскільки зараз діють спеціальні нормативно-правові акти.
Замовнику задавали питання стосовно даної вимоги на майданчику, але зміни внести він відмовився.
×
-
Назва доказу:
Декларація на провадження охоронної діяльності
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2 - Декларація про провадження господарської діяльності.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника також передбачити у документації надання декларації про провадження господарської діяльності.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
bb85d9b424b24971930b7a0cc7cd3b8e
Заголовок пункту скарги:
щодо обладнання
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно Додатку 3 маємо вимогу тендерної документації:
Обладнання, яке повинно бути використано для забезпечення охорони об'єкта:
- відеокамери – не менше ніж 4 одиниці;
- відео регістратор з можливістю збереження відео запису не менше 14 діб;
- монітор з можливістю спостерігання одночасно встановлених відеокамер;
Згідно додатку 6:
Довідка складена в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, до складу якого обов’язково повинні входити: автотранспорт; обладнання необхідне для виконання охоронниками функціональних обов’язків (відеокамери – не менше ніж 4 одиниці; відео регістратор з можливістю збереження відео запису не менше 14 діб; монітор з можливістю спостерігання одночасно встановлених відеокамер);.
Також згідно додатку 4:
2.1. Встановити на Об’єкті, вказаному в п.1.1. з 23:00 год. до 07:00 год. щоденний пост охорони з одним охоронцем. Монтаж, встановлення та технічне обслуговування обладнання, камер відео спостереження (не менше 4 одиниць з можливістю збереження відео запису не менше 14 діб) або іншого Виконавець забезпечує за рахунок власних коштів.
Предмет закупівлі - Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги.
Послуги, що стосуються придбання та монтажу охоронного обладнання закуповуються згідно КВЕду - 45312200-9 - Встановлення систем охоронної сигналізації, 31625000-3 - Пристрої охоронної та пожежної сигналізації, Охоронне, протипожежне, поліцейське та оборонне обладнання, 32234000-2 - Камери відеоспостереження.
Тому якщо Замовнику потрібно на об’єкті встановити відео або охоронне обладнання, то він має проводити окремі закупівлі з відповідним цільовим призначенням.
Обладнання, яке повинно бути використано для забезпечення охорони об'єкта:
- відеокамери – не менше ніж 4 одиниці;
- відео регістратор з можливістю збереження відео запису не менше 14 діб;
- монітор з можливістю спостерігання одночасно встановлених відеокамер;
Згідно додатку 6:
Довідка складена в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, до складу якого обов’язково повинні входити: автотранспорт; обладнання необхідне для виконання охоронниками функціональних обов’язків (відеокамери – не менше ніж 4 одиниці; відео регістратор з можливістю збереження відео запису не менше 14 діб; монітор з можливістю спостерігання одночасно встановлених відеокамер);.
Також згідно додатку 4:
2.1. Встановити на Об’єкті, вказаному в п.1.1. з 23:00 год. до 07:00 год. щоденний пост охорони з одним охоронцем. Монтаж, встановлення та технічне обслуговування обладнання, камер відео спостереження (не менше 4 одиниць з можливістю збереження відео запису не менше 14 діб) або іншого Виконавець забезпечує за рахунок власних коштів.
Предмет закупівлі - Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги.
Послуги, що стосуються придбання та монтажу охоронного обладнання закуповуються згідно КВЕду - 45312200-9 - Встановлення систем охоронної сигналізації, 31625000-3 - Пристрої охоронної та пожежної сигналізації, Охоронне, протипожежне, поліцейське та оборонне обладнання, 32234000-2 - Камери відеоспостереження.
Тому якщо Замовнику потрібно на об’єкті встановити відео або охоронне обладнання, то він має проводити окремі закупівлі з відповідним цільовим призначенням.
×
-
Назва доказу:
Декларація на провадження охоронної діяльності
-
Повʼязаний документ:
Доказ 3 - Декларація про провадження господарської.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника виключити з документації вимогу про встановлення та обслуговування обладнання.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
103f94bb653b4dfab3c53745346f865f
Заголовок пункту скарги:
взаємодія з правоохоронними органами
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно Додатку 3 маємо вимогу тендерної документації:
Забезпечувати недоторканість місця вчинення протиправних дій на об’єкті до прибуття представників правоохоронних органів. Про порушення цілісності об’єкта та заподіяні збитки Виконавець сповіщає Замовника та оповіщення правоохоронних органів. До прибуття представників правоохоронних органів Виконавець забезпечує недоторканість місця події (обов’язкова наявність меморандуму (договору) про співпрацю з правоохоронними органами).
Дані вимоги є дискримінаційними для Скаржника та обмежують його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Ми, як суб’єкт охоронної діяльності отримали ліцензію на провадження охоронної діяльності та маємо власні потужності для надання охоронних послуг Замовнику – ініціатору. Ми, як Виконавець, не маємо обов’язку залучати інших суб’єктів для надання послуг і тим паче укладати договір, угоду, меморандум з органами Національної поліції України.
Згідно статті 19 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22 березня 2012 року № 4616-VI: 1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:1) проведення спільних нарад, консультацій;2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Тобто надавач охоронних послуг має право обрати один із способів взаємодії, це не є прямим обов’язком. Також вище ми зазначали про те, що суб’єкти охоронної діяльності мають право самостійно надавати охоронні послуги.
Згідно статті 2 Закону України «Про Національну поліцію» від 2 липня 2015 року № 580-VIII: Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах: 1) забезпечення публічної безпеки і порядку; 2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; 3) протидії злочинності; 4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
З цієї норми вбачаємо, що кожен громадянин або людина, має право зателефонувати 102, то органи поліції зобов’язані приїхати на виклик та зупинити вчинення кримінального правопорушення. Це є прямий обов’язок органів поліції, і немає потреби укладати якісь додаткові договори чи отримувати листи про співпрацю.
Також звертаємо увагу, що договір, угода, меморандум – це двосторонні угоди, тобто друга сторона, а саме органами Національної поліції України– можуть як погодитися укласти такі угоди, так і відмовитися. Скаржник не має впливу на згоду чи незгоду поліції укласти такий договір співпраці.
Ми маємо ліцензію на провадження господарської діяльності та надавати послуги з охорони, а також орендували спеціалізований транспорт в якості транспорту реагування, тому можемо самостійно надавати послуги реагування і цього достатньо, щоб надавати послуги охорони.
Забезпечувати недоторканість місця вчинення протиправних дій на об’єкті до прибуття представників правоохоронних органів. Про порушення цілісності об’єкта та заподіяні збитки Виконавець сповіщає Замовника та оповіщення правоохоронних органів. До прибуття представників правоохоронних органів Виконавець забезпечує недоторканість місця події (обов’язкова наявність меморандуму (договору) про співпрацю з правоохоронними органами).
Дані вимоги є дискримінаційними для Скаржника та обмежують його право взяти участь у закупівлі, з огляду на наступне:
Ми, як суб’єкт охоронної діяльності отримали ліцензію на провадження охоронної діяльності та маємо власні потужності для надання охоронних послуг Замовнику – ініціатору. Ми, як Виконавець, не маємо обов’язку залучати інших суб’єктів для надання послуг і тим паче укладати договір, угоду, меморандум з органами Національної поліції України.
Згідно статті 19 Закону України "Про охоронну діяльність" від 22 березня 2012 року № 4616-VI: 1. Суб'єкти охоронної діяльності організовують взаємодію з правоохоронними органами у формі:1) проведення спільних нарад, консультацій;2) обміну інформацією з питань попередження та припинення правопорушень; 3) інших не заборонених законодавством заходів за умови, що не порушуються права та обов'язки суб'єктів господарювання і здійснення таких заходів належить до компетенції відповідного правоохоронного органу. Тобто надавач охоронних послуг має право обрати один із способів взаємодії, це не є прямим обов’язком. Також вище ми зазначали про те, що суб’єкти охоронної діяльності мають право самостійно надавати охоронні послуги.
Згідно статті 2 Закону України «Про Національну поліцію» від 2 липня 2015 року № 580-VIII: Завданнями поліції є надання поліцейських послуг у сферах: 1) забезпечення публічної безпеки і порядку; 2) охорони прав і свобод людини, а також інтересів суспільства і держави; 3) протидії злочинності; 4) надання в межах, визначених законом, послуг з допомоги особам, які з особистих, економічних, соціальних причин або внаслідок надзвичайних ситуацій потребують такої допомоги.
З цієї норми вбачаємо, що кожен громадянин або людина, має право зателефонувати 102, то органи поліції зобов’язані приїхати на виклик та зупинити вчинення кримінального правопорушення. Це є прямий обов’язок органів поліції, і немає потреби укладати якісь додаткові договори чи отримувати листи про співпрацю.
Також звертаємо увагу, що договір, угода, меморандум – це двосторонні угоди, тобто друга сторона, а саме органами Національної поліції України– можуть як погодитися укласти такі угоди, так і відмовитися. Скаржник не має впливу на згоду чи незгоду поліції укласти такий договір співпраці.
Ми маємо ліцензію на провадження господарської діяльності та надавати послуги з охорони, а також орендували спеціалізований транспорт в якості транспорту реагування, тому можемо самостійно надавати послуги реагування і цього достатньо, щоб надавати послуги охорони.
×
-
Назва доказу:
Декларація про провадження господарської діяльності та Договір оренди транспортних засобів
-
Повʼязаний документ:
Доказ 4 - Декларація та оренда авто.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу: Забезпечувати недоторканість місця вчинення протиправних дій на об’єкті до прибуття представників правоохоронних органів. Про порушення цілісності об’єкта та заподіяні збитки Виконавець сповіщає Замовника та оповіщення правоохоронних органів. До прибуття представників правоохоронних органів Виконавець забезпечує недоторканість місця події (обов’язкова наявність меморандуму (договору) про співпрацю з правоохоронними органами).
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
7e872bc3b8704edca64bda2f3c500eaf
Заголовок пункту скарги:
огляд
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог Додатку 3 тендерної документації маємо таку вимогу:
- підписаний АКТ про проведення попереднього огляду об’єкта та ознайомлення учасника з обсягами послуг (форма додається нижче);
/Форма акту/
АКТ
про проведення попереднього огляду об’єкта
та ознайомлення учасника з обсягами послуг
Даний акт підтверджує проведення учасником ________________________ обстеження фактичного стану об’єктів для участі у закупівлі: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - код 79710000-4- Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень), для коректного формування своєї пропозиції.
Фактом складання даного акту Учасник ____________________ підтверджує, що фактичний стан об’єктів та обсяг надання послуг на дату складання даного акту відповідає технічним вимогам закупівлі.
Дата складання акту «__» __________ 2025 року
Представник Учасника _________________
Представник Замовника _______________
Згідно Додатку 6 аналогічна вимога:
Учасник процедури закупівлі надає підписаний АКТ про проведення попереднього огляду об’єкта та ознайомлення учасника з обсягами послуг.
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері фактично необхідно надати акт огляду об’єкту за підписом та печаткою представника Учасник, але ж фактично це є неможливим без участі уповноваженого представника Замовника. Оскільки безперешкодно потрапити на об’єкт Замовника потрапити неможливо, представник потенційного учасника має показати, для прикладу, довіреність на відповідні дії від імені учасника, що автоматично розкриває особу потенційного учасника закупівлі.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель, що передбачені у ст. 5 Закону про закупівлі:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
За таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не допустити представника учасника для огляду об’єкту, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав (уповноважена особа буде у відпустці чи відрядженні) причиною для відхилення тендерної пропозиції, і таким чином відбувається зі сторони Замовника маніпулювання ситуацією, ціллю якої є не надати потенційним учасникам, зокрема Скаржнику доступ до об’єкта з метою ознайомлення.
Також невідомо, яким саме способом буде відбуватися ідентифікація особи, яка приїхала на огляд (адже вона має показати якийсь документ, наприклад, паспорт та довіреність, а вона має бути підписана кимось, там має бути печатка. Тобто Замовник все одно побачить від кого приїхала ця особа, адже навряд Замовник пустить на об’єкт хто знає кого, щоб просто «подивитися». Тобто, Замовник буде знати імена учасників ДО проведення аукціону, а це прямо заборонено Законом України «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, обстеження об’єкту та ознайомлення є важливим для учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру надання послуг, тобто дискримінація полягає в тому, що це має бути право учасників, а не обов’язок.
Окрім цього, учасники можуть ввести діалог із Замовником виключно шляхом зверненням через поставлене запитання чи вимоги шляхом опублікування в електронній системі закупівель.
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Тобто саме Замовник має оприлюднити повне, зрозуміле та детальне технічне завдання, з якого буде зрозуміло, які послуги треба надавати, а у разі потреби надати креслення, плани тощо. Це обов’язок Замовника, а не обов’язок учасника приїздити і щось додивлятися!
Аналогічної позиції дотримується і Антимонопольний комітет України, зокрема у своїх рішеннях по закупівлям: UA-2023-11-09-008301-a, UA-2023-11-03-013785-a та UA-2023-06-05-006667-a.
- підписаний АКТ про проведення попереднього огляду об’єкта та ознайомлення учасника з обсягами послуг (форма додається нижче);
/Форма акту/
АКТ
про проведення попереднього огляду об’єкта
та ознайомлення учасника з обсягами послуг
Даний акт підтверджує проведення учасником ________________________ обстеження фактичного стану об’єктів для участі у закупівлі: ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - код 79710000-4- Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень), для коректного формування своєї пропозиції.
Фактом складання даного акту Учасник ____________________ підтверджує, що фактичний стан об’єктів та обсяг надання послуг на дату складання даного акту відповідає технічним вимогам закупівлі.
Дата складання акту «__» __________ 2025 року
Представник Учасника _________________
Представник Замовника _______________
Згідно Додатку 6 аналогічна вимога:
Учасник процедури закупівлі надає підписаний АКТ про проведення попереднього огляду об’єкта та ознайомлення учасника з обсягами послуг.
Дана вимога є дискримінаційною та обмежує коло учасників які зможуть взяти участь в закупівлі, з огляду на наступне:
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері фактично необхідно надати акт огляду об’єкту за підписом та печаткою представника Учасник, але ж фактично це є неможливим без участі уповноваженого представника Замовника. Оскільки безперешкодно потрапити на об’єкт Замовника потрапити неможливо, представник потенційного учасника має показати, для прикладу, довіреність на відповідні дії від імені учасника, що автоматично розкриває особу потенційного учасника закупівлі.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель, що передбачені у ст. 5 Закону про закупівлі:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
За таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не допустити представника учасника для огляду об’єкту, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав (уповноважена особа буде у відпустці чи відрядженні) причиною для відхилення тендерної пропозиції, і таким чином відбувається зі сторони Замовника маніпулювання ситуацією, ціллю якої є не надати потенційним учасникам, зокрема Скаржнику доступ до об’єкта з метою ознайомлення.
Також невідомо, яким саме способом буде відбуватися ідентифікація особи, яка приїхала на огляд (адже вона має показати якийсь документ, наприклад, паспорт та довіреність, а вона має бути підписана кимось, там має бути печатка. Тобто Замовник все одно побачить від кого приїхала ця особа, адже навряд Замовник пустить на об’єкт хто знає кого, щоб просто «подивитися». Тобто, Замовник буде знати імена учасників ДО проведення аукціону, а це прямо заборонено Законом України «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, обстеження об’єкту та ознайомлення є важливим для учасників з точки зору правильної оцінки об’єму та характеру надання послуг, тобто дискримінація полягає в тому, що це має бути право учасників, а не обов’язок.
Окрім цього, учасники можуть ввести діалог із Замовником виключно шляхом зверненням через поставлене запитання чи вимоги шляхом опублікування в електронній системі закупівель.
Згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Тобто саме Замовник має оприлюднити повне, зрозуміле та детальне технічне завдання, з якого буде зрозуміло, які послуги треба надавати, а у разі потреби надати креслення, плани тощо. Це обов’язок Замовника, а не обов’язок учасника приїздити і щось додивлятися!
Аналогічної позиції дотримується і Антимонопольний комітет України, зокрема у своїх рішеннях по закупівлям: UA-2023-11-09-008301-a, UA-2023-11-03-013785-a та UA-2023-06-05-006667-a.
×
-
Назва доказу:
Декларація на провадження охоронної діяльності
-
Повʼязаний документ:
Доказ 5 - Декларація про провадження господарської.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічні рішення АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Доказ 5 - Аналогічні рішення по огляду.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника виключити з тендерної документації вимогу щодо здійснення огляду та надання відповідного акту
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
e2749e33d1124b2787ca5da9ede54531
Заголовок пункту скарги:
Медичні документи на працівників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно Додатку 1 маємо вимогу тендерної документації:
У складі тендерної пропозиції Учасники подають документи, які підтверджують відповідність охоронців наступним критеріям: проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду (надати копії підтверджуючих документів).
В додатку 6 аналогічна вимога:
Учасники подають документи, які підтверджують відповідність охоронців наступним критеріям: - проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду (надати копії підтверджуючих документів).
Зазначена вимога складена на підставі законодавства, яке втратило чинність, пояснюємо:
Раніше зазначене питання регулювалося Постановою КМУ від 06.11.1997 № 1238 «Про обов'язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення» та Порядком проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженим постановою КМУ від 27.09.2000 № 1465.
За результатами проходження зазначених обстежень видавалися ДВА ОКРЕМІ документи - сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду за формою 140/о, в якому зазначається наявність чи відсутність наркологічних протипоказань до виконання функціональних обов'язків та провадження видів діяльності ТА довідка про проходження обов'язкових попереднього або періодичного психіатричних оглядів за формою 122/о.
Нормативні акти, які регулюють порядок здійснення наркологічних та психіатричних оглядів на сьогодні:
- Постанова КМУ від 10 травня 2022 року № 57 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), які можуть становити безпосередню небезпеку для особи чи оточуючих»;
- Наказ МОЗ від 18 квітня 2022 року № 651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі щодо вживання психоактивних речовин».
З початком дії зазначених нормативно-правових актів порядок проведення обов'язкових наркологічних (за формою 140/о) та психіатричних оглядів (за формою 122/о) (це те, що вимагає Замовник) втратили чинність.
У зв'язку з цим медична довідка 100-2/о повністю замінює сертифікати психіатра та нарколога.
Згідно з роз’ясненням МОЗ України передбачено, що з моменту вступу в дію Порядку оглядів - № 651 ( Офіційний вісник України 2022 рік, від 29.06.ю2022 № 30) чинними вважаються лише Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 102-2/о передбачена цим Порядком.
Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів видана громадянам після 29.06.2022, не є дійсними.
Згідно абзацу 3 пункту 2 Порядку оглядів - № 651 визначає, що попередній психіатричний огляд проводиться під час прийняття на роботу, періодичний психіатричний огляд проводиться щорічно, позачерговий психіатричний огляд - на вимогу роботодавця у випадку виникнення психічного розладу в проміжок часу між оглядами. Відтак строк дії Довідки форми № 100-2/о не може перевищувати 1 рік.
Скаржник не має чинних документів згідно найменування, яке визначено у тендерній документації Замовника, а саме окремі довідки щодо обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, але має документи нової форми, а саме - Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 102-2/о передбачена цим Порядком.
У складі тендерної пропозиції Учасники подають документи, які підтверджують відповідність охоронців наступним критеріям: проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду (надати копії підтверджуючих документів).
В додатку 6 аналогічна вимога:
Учасники подають документи, які підтверджують відповідність охоронців наступним критеріям: - проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду (надати копії підтверджуючих документів).
Зазначена вимога складена на підставі законодавства, яке втратило чинність, пояснюємо:
Раніше зазначене питання регулювалося Постановою КМУ від 06.11.1997 № 1238 «Про обов'язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення» та Порядком проведення обов’язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів, затвердженим постановою КМУ від 27.09.2000 № 1465.
За результатами проходження зазначених обстежень видавалися ДВА ОКРЕМІ документи - сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду за формою 140/о, в якому зазначається наявність чи відсутність наркологічних протипоказань до виконання функціональних обов'язків та провадження видів діяльності ТА довідка про проходження обов'язкових попереднього або періодичного психіатричних оглядів за формою 122/о.
Нормативні акти, які регулюють порядок здійснення наркологічних та психіатричних оглядів на сьогодні:
- Постанова КМУ від 10 травня 2022 року № 57 «Про затвердження переліку медичних психіатричних протипоказань щодо виконання окремих видів діяльності (робіт, професій, служби), які можуть становити безпосередню небезпеку для особи чи оточуючих»;
- Наказ МОЗ від 18 квітня 2022 року № 651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі щодо вживання психоактивних речовин».
З початком дії зазначених нормативно-правових актів порядок проведення обов'язкових наркологічних (за формою 140/о) та психіатричних оглядів (за формою 122/о) (це те, що вимагає Замовник) втратили чинність.
У зв'язку з цим медична довідка 100-2/о повністю замінює сертифікати психіатра та нарколога.
Згідно з роз’ясненням МОЗ України передбачено, що з моменту вступу в дію Порядку оглядів - № 651 ( Офіційний вісник України 2022 рік, від 29.06.ю2022 № 30) чинними вважаються лише Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 102-2/о передбачена цим Порядком.
Медична довідка про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів видана громадянам після 29.06.2022, не є дійсними.
Згідно абзацу 3 пункту 2 Порядку оглядів - № 651 визначає, що попередній психіатричний огляд проводиться під час прийняття на роботу, періодичний психіатричний огляд проводиться щорічно, позачерговий психіатричний огляд - на вимогу роботодавця у випадку виникнення психічного розладу в проміжок часу між оглядами. Відтак строк дії Довідки форми № 100-2/о не може перевищувати 1 рік.
Скаржник не має чинних документів згідно найменування, яке визначено у тендерній документації Замовника, а саме окремі довідки щодо обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, але має документи нової форми, а саме - Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 102-2/о передбачена цим Порядком.
×
-
Назва доказу:
Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 102-2/о передбачена цим Порядком
-
Повʼязаний документ:
Доказ 6 - Довідки на працівників.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника викласти у новій редакції вимогу та передбачити подання Довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, виконанні на формі первинної облікової документації № 102-2/о.
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
28f7de8270d043fc9a1b9c790b686922
Заголовок пункту скарги:
фінзвіт 2023
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно Додатку 1 маємо вимогу тендерної документації:
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник був зареєстрований у листопаді 2023 року, відповідно за 2023 рік Скаржник не має фінансових показників.
Але протягом 2024 року Скаржником було укладено низку договорів, і відповідно за 2024 рік Скаржник має щорічний дохід та фінансові показники. Тобто Скаржник має відповідні показники за 2024 рік.
Саме тому просимо внести зміни до документацій та передбачити можливість надання фінансової звітності не за 2023 рік, а за останній звітній період суб’єкта господарювання.
Оскільки якісь суб’єкти господарювання здають фінансову звітність 1 в рік, а хтось щоквартально. Таким чином хтось може надати інформацію про 2023 рік, хтось про 3 квартал 2024 року, хтось за 2024 рік.
Окремо варто зазначити, що Замовнику задавалися питання з цього приводу і він надав відповідь, що можливе подання фінзвітності за 2024 рік, але відповідних змін у документацію не вніс.
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.
Замовник встановивши в тендерній документації зазначену вимогу, порушує принципи здійснення публічних закупівель передбачених ст. 5 та норми ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Скаржник був зареєстрований у листопаді 2023 року, відповідно за 2023 рік Скаржник не має фінансових показників.
Але протягом 2024 року Скаржником було укладено низку договорів, і відповідно за 2024 рік Скаржник має щорічний дохід та фінансові показники. Тобто Скаржник має відповідні показники за 2024 рік.
Саме тому просимо внести зміни до документацій та передбачити можливість надання фінансової звітності не за 2023 рік, а за останній звітній період суб’єкта господарювання.
Оскільки якісь суб’єкти господарювання здають фінансову звітність 1 в рік, а хтось щоквартально. Таким чином хтось може надати інформацію про 2023 рік, хтось про 3 квартал 2024 року, хтось за 2024 рік.
Окремо варто зазначити, що Замовнику задавалися питання з цього приводу і він надав відповідь, що можливе подання фінзвітності за 2024 рік, але відповідних змін у документацію не вніс.
×
-
Назва доказу:
Фінзвіт 2024
-
Повʼязаний документ:
Доказ 7 - Фінзвіт 2024.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
зобов’язати Замовника викласти у новій редакції вимогу та передбачити подання фінзвітності за 2024 рік.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
52c66a3816b340dfac0c1eac9955ecc1
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-07-013668-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Органу оскарження:
АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТУ УКРАЇНИ
М. КИЇВ, ВУЛ. МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, БУД. 45
Ім’я (найменування) суб’єкта оскарження:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА ГЕПАРД"
(надалі – Скаржник)
65000, ОДЕСЬКА область, місто ОДЕСА, вулиця ПАНТЕЛЕЙМОНІВСЬКА, будинок 88/1
Код ЄДРПОУ: 44599116
Найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються:
ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА "ШАХТАР" ШАХТАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(надалі – Замовник)
52800, ДНІПРОПЕТРОВСЬКА область, СИНЕЛЬНИКІВСЬКИЙ район, місто ШАХТАРСЬКЕ, вулиця МОЛОДІЖНА, будинок 40
Код ЄДРПОУ: 26370711
Номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу та лот (за наявності):
UA-2025-02-07-013668-a
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Замовник розпочав процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі – ДК 021:2015 код 79710000-4 – Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень).
Скаржник виявив бажання прийняти в ній участь та згідно з тендерною документацією (надалі – Документація) подав свою тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція).
Відповідно до протоколу № 74 від 11.03.2025 Замовником було прийнято рішення про відміну процедури закупівлі з наступним обґрунтуванням:
Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель:
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Коментар щодо відміни: Під час проведення закупівлі на етапі розгляду тендерних пропозицій були виявлені помилки в плані закупівлі, тендерній документації та в Додатку № 3 до тендерної документації, а саме неправильно визначена очікувана вартість закупівлі, загальна кількість годин охорони, та відбулася зміна назви установи.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі, виходячи з наступного:
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі Пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначимо, що на нашу думку замовник у власному рішенні та у інформації, що розміщена в електронній системі закупівель так і не зазначив. яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.
Окремо варто зазначити, що порядок розрахунків, визначення очікуваної вартості закупівлі та вказання інформації в плані та самій процедурі закупівлі – це наслідок дій Замовника. Тобто, Замовник не довів та документально не підтвердив, що вказані порушення виникли не внаслідок його дій.
Крім того, зміна назви є прямим наслідком здійснення юридичних правочинів. Відповідно до інформації з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – Замовник не перебуває в статусі ліквідації та здійснює свою господарську діяльність, код ЄДРПОУ не змінювався.
Враховуючи вищенаведене, Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлю з наведеної вище підстави.
Скаржник висловлює своє бажання бути присутнім на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. запобігання корупційним діям і зловживанням;
3. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив зазначену закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших прав і законних інтересів, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на укладення договору з Замовником, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні Закупівлі" та Конституцією України, –
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – ДК 021:2015 код 79710000-4 – Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2025-02-07-013668-a;
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Копія протоколу № 74 від 11.03.2025 на 2 арк.
З повагою,
Директор КЕП Дмитро ШЕЛКОВСЬКИЙ
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 91 від 22.04.2025 р..PDF 22.04.2025 08:58
- Протокол № 74 про відміну відкритих торгів згідно підп. 2 п. 50 Особливостей.docx 25.03.2025 11:21
- Звіт.PDF 22.04.2025 08:58
- Пояснення.PDF 25.03.2025 11:21
- Протокол.PDF 25.03.2025 11:21
- Пояснення від 25.03.2025.docx 25.03.2025 11:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2025 № 4983.pdf 01.04.2025 12:04
- Рішення від 24.03.2025 № 4490.pdf 24.03.2025 14:03
- Рішення від 31.03.2025 № 4983.pdf 03.04.2025 19:34
- sign.p7s 20.03.2025 14:25
- Протокол.PDF 20.03.2025 14:15
- Скарга на відміну.docx 20.03.2025 14:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.03.2025 14:41
Дата розгляду скарги:
31.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.03.2025 14:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.04.2025 19:34
Дата виконання рішення Замовником:
22.04.2025 08:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконуючи рішення № 4983-р/пк-пз від 31.03.2025 р. Замовником в особі уповноваженої особи скасовано рішення про відміну процедури закупівлі «Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень)», оголошення про проведення якої оприлюдненне на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-07-013668-а
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8d6deb781f1147c5b4c7e90bd433938f
Заголовок пункту скарги:
Щодо відміни
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до інформації, що розміщена в електронній системі закупівель:
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Коментар щодо відміни: Під час проведення закупівлі на етапі розгляду тендерних пропозицій були виявлені помилки в плані закупівлі, тендерній документації та в Додатку № 3 до тендерної документації, а саме неправильно визначена очікувана вартість закупівлі, загальна кількість годин охорони, та відбулася зміна назви установи.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі, виходячи з наступного:
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі Пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначимо, що на нашу думку замовник у власному рішенні та у інформації, що розміщена в електронній системі закупівель так і не зазначив. яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.
Окремо варто зазначити, що порядок розрахунків, визначення очікуваної вартості закупівлі та вказання інформації в плані та самій процедурі закупівлі – це наслідок дій Замовника. Тобто, Замовник не довів та документально не підтвердив, що вказані порушення виникли не внаслідок його дій.
Крім того, зміна назви є прямим наслідком здійснення юридичних правочинів. Відповідно до інформації з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – Замовник не перебуває в статусі ліквідації та здійснює свою господарську діяльність, код ЄДРПОУ не змінювався.
Враховуючи вищенаведене, Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлю з наведеної вище підстави.
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Коментар щодо відміни: Під час проведення закупівлі на етапі розгляду тендерних пропозицій були виявлені помилки в плані закупівлі, тендерній документації та в Додатку № 3 до тендерної документації, а саме неправильно визначена очікувана вартість закупівлі, загальна кількість годин охорони, та відбулася зміна назви установи.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відміни процедури закупівлі, виходячи з наступного:
Вважаємо це рішення безпідставним та таким, що порушує наші права.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі Пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Замовник відміняє тендер у разі - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р:
Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Зазначимо, що на нашу думку замовник у власному рішенні та у інформації, що розміщена в електронній системі закупівель так і не зазначив. яке саме порушення законодавства у сфері публічних закупівель та якої саме норми закону було здійснено.
Окремо варто зазначити, що порядок розрахунків, визначення очікуваної вартості закупівлі та вказання інформації в плані та самій процедурі закупівлі – це наслідок дій Замовника. Тобто, Замовник не довів та документально не підтвердив, що вказані порушення виникли не внаслідок його дій.
Крім того, зміна назви є прямим наслідком здійснення юридичних правочинів. Відповідно до інформації з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – Замовник не перебуває в статусі ліквідації та здійснює свою господарську діяльність, код ЄДРПОУ не змінювався.
Враховуючи вищенаведене, Замовник неправомірно відмінив процедуру закупівлю з наведеної вище підстави.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі – ДК 021:2015 код 79710000-4 – Охоронні послуги (охорона приміщень бюджетних установ та заходи із захисту цих приміщень) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2025-02-07-013668-a