• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з фізичної охорони майна та приміщень (філія «Поліський лісовий офіс»)

Завершена

44 607 463.68 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 223 037.32 UAH
Період оскарження: 07.02.2025 14:27 - 07.03.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Не відповідність Додатку №1 Тендерної документації Учасника довідки про відповідность пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Даний недолік підлягає дискваліфікації.

Номер: 4e34ba4189a0444ea40838a16ce11675
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-07-009539-a.c2
Назва: Не відповідність Додатку №1 Тендерної документації Учасника довідки про відповідность пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. Даний недолік підлягає дискваліфікації.
Вимога:
Пункт 3 Додатку №1 Тендерної документації: Виконавець зобов’язаний за власний рахунок (у місячний термін із дня укладення договору) здійснити встановлення засобів систем охоронної сигналізації на об’єктах Замовника; встановлення засобів відеоспостереження на кожному з постів, зазначених у п.2 цього Додатку, з можливістю забезпечення передачі відеопотоку до апаратно-програмного комплексу, що дозволяє здійснювати віддалений відеоконтроль за постами охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет, безперервного запису та зберігання відеоматеріалів на електронні носії даних, кнопок тривожного виклику та підключити їх до центрального пульта нагляду, забезпечити їх подальше технічне обслуговування (ремонт) та реагування на тривожні виклики мобільними групами.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Рішення про визначення переможця, приймалось на підставі сукупності поданих документів Учасника
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Дискримінаційні вимоги

Номер: 3ea9b1c5e2a740a2afd49c312f39c836
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-07-009539-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.02.2025 15:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.02.2025 10:26
Дата виконання рішення Замовником: 04.03.2025 17:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником прийнято рішення про виконання рішення Антимонопольного комітету, а саме рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.02.2025р № 2783-р/пк-пз та внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі - Послуги з фізичної охорони майна та приміщень (філія «Поліський лісовий офіс»), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за ідентифікатором UA-2025-02-07-009539-a.
Автор: Приватне підприємство "АЛЬФА-ЩТ", Соловей Артем Маркіянович 380970789578 alfa.shcht@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 887abab6072843699bd7ad25fa225cf8
Заголовок пункту скарги: СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації Замовника при проведенні закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Замовник в Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Послуги з фізичної охорони майна та приміщень (філія «Поліський лісовий офіс») в розділі Наявність дієвої системи управління та контролю якості надання послуг пункт 1.1. та в Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» в розділі 7 Інша інформація пункт 4 встановив вимогу, Учасник повинен надати чинний на момент подання тендерної пропозиції сертифікат на систему управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки і охорони ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015, IDT) «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування».
Охоронні послуги, які є предметом закупівлі UA-2025-02-07-009539-a, регулюються спеціальним Законом України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI від 22.03.2012 року та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 року № 960. Жоден з вказаних нормативно-правових актів не передбачає отримання зазначеного сертифікату на систему управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки і охорони ДСТУ ISO 18788:2017 (ISO 18788:2015 IDT) «Система управління щодо процесів із забезпечення приватної безпеки та охорони. Вимоги та настанови щодо застосування».
Стаття 23 Закону України «Про стандартизацію» № 1315-VII від 05.06.2014 року передбачає, що національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
З 1 січня 2018 року втратив чинність Декрет КМУ «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 року № 46-93, а з 16.03.2018 року втратив чинність «Перелік продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 2, таким чином, надання зазначених сертифікатів не передбачено чинним законодавством України в сфері охоронної діяльності та передбачає додаткові витрати учасників на їх придбання, з огляду на те, що замовники вимагають кожен раз різні сертифікати у закупівлях на аналогічні послуги.
Ми, як учасник ринку охоронних послуг, гарантуємо якість їх надання, враховуючи наш багаторічний досвід та різні за своєю суттю об’єкти, які ми охороняємо, враховуючи безумовне виконання Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 року № 960. Відсутність того чи іншого сертифікату, який є необов’язковим, не впливає на якість надання послуг, а лише ставить нас в дискримінаційне положення порівняно з учасником, який їх має, а також обмежує нашу можливість участі у зазначеній закупівлі, що є недопустимим з огляду на положення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог , які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси.
Вимога про надання вищевказаного сертифікату розрахована на учасників торгів, в яких вже є у наявності вказаний сертифікат, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Скаржник наголошує про те, що Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) винесла рішення №18716-р/пк-пз від 21.11.2023 року, №19975-р/пк-пз від 16.12.2024 року, №14736-р/пк-пз від 03.09.2024 року, та № 326-р/пк-пз від 08.01.2025 року щодо аналогічної позиції, зобов’язавши замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації.
Просимо Комісію зобов’язати Замовника прибрати дану дискримінаційну та необґрунтовану вимогу з тендерної документації, як таку що порушує законодавство у сфері публічних закупівель.

2. Замовник в Додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Послуги з фізичної охорони майна та приміщень (філія «Поліський лісовий офіс») в розділі Наявність дієвої системи управління та контролю якості надання послуг пункт 1.3. та в Додатку 3 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» в розділі 1 Кваліфікаційні (кваліфікаційний) критерії процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям пункт 1.1.5 встановив вимогу, Учасник повинен мати систему (апаратно-програмний комплекс), яка дозволяє здійснювати контроль проходження маршруту обстеження об’єкта (визначених контрольних точок маршруту) охоронником. Дана система (апаратно-програмний комплекс) повинна мати наступні функції:
- програмування графіку обстеження об’єкту;
- можливість встановлення не менше 10 контрольних точок маршруту;
- звукове та візуальне нагадування охороннику про необхідність здійснення обстеження об’єкту та проходження конкретних точок маршруту;
- формування та надсилання на власний пункт централізованого спостереження Учасника повідомлень про здійснення/не здійснення обстеження як всього маршруту так і його окремих контрольних точок; - наявність тривожної кнопки для можливості відправлення сигналу тривоги з будь-якої точки маршруту обстеження об’єкту;
- автоматичне ведення електронного журналу реєстрації подій (повідомлень про здійснення /не здійснення обстеження (як всього маршруту так і окремих контрольних точок) та повідомлень про спрацювання тривожної кнопки), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30діб;
- можливість формування звіту про здійснення обстеження об’єкту за конкретний період та надання такого звіту Замовнику за його окремим запитом.
Для підтвердження наявності та використання системи (апаратно-програмного комплексу), яка дозволяє здійснювати контроль маршруту (контрольних точок маршруту) охоронником, Учасник повинен надати:
- опис системи, у довільній формі, з обов’язковим вказанням найменування комплексу, та описом можливостей, складових частин та алгоритму (опису або схеми) роботи;
- копії документів, що підтверджують право власності на даний АПК:
- видаткова накладна на придбання, або
- витяг з інвентарної катки, або
- інші документи, що можуть підтвердити право власності.
Скаржник зазначає, що згідно з Додатком 1 до тендерної документації «Технічне завдання» Замовником вимагається, а саме:
Учасник зобов’язаний надавати послуги з фізичної охорони майна та приміщень відповідно до вимог Замовника.
Послуги з охорони об’єктів Замовника повинні відповідати наступним параметрам:
1. Забезпечення цілісності майнового комплексу, що передається під охорону Виконавцю, від розкрадань, несанкціонованих сторонніх втручань, виконання інших завдань (посилення охорони об’єкта, у тому числі виклику групи посилення постів на автотранспорті; для виявлення: проникнень (спроб проникнень) на об’єкти, що охороняються; осіб, які незаконно перебувають на об’єктах, що охороняються, залучати за негайною потребою групи швидкого реагування), пов’язаних із виникненням прямої загрози безпеці об’єкта охорони, порушенням нормальних умов життєдіяльності на об’єкті охорони або негайним усуненням наслідків його пошкодження з дотриманням вимог Закону України «Про охоронну діяльність».
2. Об’єкти Замовника, по яких надаватимуться послуги охорони (зазначається перелік об’єктів охорони з адресами).
3. Виконавець зобов’язаний за власний рахунок (у місячний термін із дня укладення договору) здійснити встановлення засобів систем охоронної сигналізації на об’єктах Замовника (за необхідності); встановлення засобів відеоспостереження (за необхідності) на кожному з постів, зазначених у п.2 цього Додатку, з можливістю забезпечення передачі відеопотоку до апаратно-програмного комплексу, що дозволяє здійснювати віддалений відеоконтроль за постами охорони в режимі реального часу через мережу Інтернет, безперервного запису та зберігання відеоматеріалів на електронні носії даних, кнопок тривожного виклику та підключити їх до центрального пульта нагляду, забезпечити їх подальше технічне обслуговування (ремонт) та реагування на тривожні виклики мобільними групами.
4. Послуги повинні виконуватися за умови дотримання вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки та мати наступні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції
Виходячи з вищевикладеного Замовником не зазначено у жодному пункті вищевказаного Технічного завдання, здійснювати контроль проходження маршруту обстеження об’єкта (визначених контрольних точок маршруту) охоронником.
Більше того, ні ЗУ «Про охоронну діяльність», ні Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності не передбачають наявності у суб’єкта охоронної діяльності системи (апаратно-програмний комплекс), яка дозволяє здійснювати контроль проходження маршруту обстеження об’єкта (визначених контрольних точок маршруту) охоронником.
Таким чином Скаржник зазначає, що дана вимога є штучною, не обґрунтованою і дискримінаційною та прописана під ймовірного переможця.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають систему (апаратно-програмний комплекс), яка дозволяє здійснювати контроль проходження маршруту обстеження об’єкта (визначених контрольних точок маршруту) охоронником, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Скаржник наголошує про те, що Комісія винесла рішення від 01.08.2023 № 11874-р/пк-пз, від 03.09.2024 № 14736-р/пк-пз щодо аналогічної позиції, зобов’язавши замовника усунути невідповідності шляхом внесення змін до тендерної документації.
Просимо Комісію зобов’язати Замовника прибрати дану дискримінаційну та необґрунтовану вимогу з тендерної документації, як таку що порушує законодавство у сфері публічних закупівель.

3. Відповідно до п. 1.1.2. Додатку 3 тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» визначено перелік мінімальної кількості транспортних засобів, наявність яких є обов’язковою для учасника: Наявність транспорту реагування відповідно до статті 1 Закону України «Про охоронну діяльність» в кількості не менше 6 автомобілів, зареєстрованих як спеціальний (спеціалізований), які відповідають вимогам п.5 ст.6 Закону України «Про охоронну діяльність», обладнані кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Для підтвердження наявності транспортних засобів надати наступні документи:
- копії свідоцтва про державну реєстрацію; - копії дозволів МВС України на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв жовтого (оранжевого) кольору (наказ МВС від 18.04.2023 №375);
- фото спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номера та спеціального світлового сигнального пристрою.
Якщо транспортні засоби не є власністю Учасника, а залучені на інших правових підставах, то Учасником подаються:
- копії чинних договорів оренди або суборенди або лізингу.
Якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником транспортних засобів, додатково надаються копії договорів, укладених з власником таких транспортних засобів;
- копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів,
- акти приймання-передавання транспортних засобів до використання.
Замовник зазначає, що у випадку використання транспортних засобів, що не є власністю Учасника, а використовуються на інших правових підставах, то Учасник надає копії інших договорів оренди або суборенди, або лізингу. Тобто, Замовник чітко надав вичерпний перелік, на яких інших правових підставах залучаються транспортні засоби, крім на умовах власності, зокрема згідно договорів оренди або суборенди або лізингу, чим значно обмежив коло потенційних учасників закупівлі, які використовують транспортні засоби на умовах субпідряду згідно договорів реагування, що прямо передбачено Законом України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI від 22.03.2012 року та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 року № 960, на онові яких здійснюється регулювання сфери охоронної діяльності, що є недопустимим з огляду на положення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог , які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси.
Крім того, схожу вимогу щодо вичерпного переліку підстав приналежності матеріально-технічної бази було визнано дискримінаційною згідно рішення Комісії №17915-р/пк-пз від 05.11.2024 року.
Просимо Комісію зобов’язати Замовника прибрати дану дискримінаційну та необґрунтовану вимогу з тендерної документації, як таку що порушує законодавство у сфері публічних закупівель.

4. Відповідно до пункту 1.3.1. Додатку 3 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» потрібно надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (повинна містити наступну інформацію: ПІБ працівників, що повинні бути задіяні до надання послуг; рік народження; посада), а саме:
- не менше 3 операторів для здійснення цілодобового режиму чергування, які відповідають за контроль прийняття сигналів, що надходять на пульт центрального спостереження;
- не менше 128 осіб охоронників;
- не менше 96 осіб працівників груп швидкого реагування (6 груп).
Зазначена кількість працівників груп швидкого реагування, яка має бути обов’язково наявна в учасника торгів, є надмірною та необґрунтованою.
Охоронні послуги, які є предметом закупівлі UA-2025-02-07-009539-a, регулюються спеціальним Законом України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI від 22.03.2012 року та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 року № 960.
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI транспорт реагування призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони;
Відповідно до п. 19 Ліцензійних умов наявність транспорту реагування є обов’язковим при використання пункту централізованого спостереження.
Тобто, головне завдання групи швидкого реагування — виявити причину тривоги. При цьому, співробітники ГШР не мають права входити в приміщення до приїзду господаря — навіть якщо знають, що зловмисник там. Це прямо передбачено п.9 ст. 10 ЗУ «Про охоронну діяльність», яка встановлює обмеження щодо здійснення заходів, що належать до оперативно-розшукових відповідно до Закону України "Про оперативно-розшукову діяльність".
Також наголошуємо, що ні ЗУ «Про охоронну діяльність», ні Ліцензійні умови не встановлюють вимог до чисельності працівників таких груп. Враховуючи специфіку охоронної сфери діяльності, а також усталену практику та досвід роботи охоронних компаній, група швидкого реагування повинна складатися з трьох осіб: водія, охоронця та керівника групи. Але в деяких компаніях - може бути лише дві особи. Таким чином, групи швидкого реагування цілком можуть складатись з 48 працівників.
В нас, як потенційного учасника, відсутні 96 працівників ГШР, виходячи з зазначеного вище, ми в змозі надати обгрунтовано 48 працівників ГШР.
Вимога про наявність 96 працівників ГШР розрахована на учасників торгів, в який вже наявна вказана кількість осіб, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника, що є недопустимим з огляду на положення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси.
Крім того, схожу вимогу щодо кількісного складу працівників охорони було визнано дискримінаційною згідно рішення Комісії №13761-р/пк-пз від 14.08.2024 року, №20197-р/пк-пз від 18.12.2024 року.
Просимо Комісію зобов’язати Замовника прибрати дану дискримінаційну та необґрунтовану вимогу з тендерної документації, як таку що порушує законодавство у сфері публічних закупівель.

5. Відповідно до п. 1.3.2. Додатку 3 до Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» для підтвердження проходження керівником Учасника навчання та перевірки знань із загального курсу «Охорона праці», «Правил з охорони праці», Законодавства України про охорону праці, з питань пожежної безпеки надати:
- копію посвідчення керівника Учасника про проходження навчання з охорони праці;
- копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки;
- копію посвідчення керівника про проходження навчання з питань пожежної безпеки, які виданні відповідно до положень Правил пожежної безпеки в Україні, затверджених Міністерством внутрішніх справ України від 30.12.2014 року №1417.
Надання копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки є незаконним та не передбачено чинним законодавством України.
Відповідно до ст. 21 Закону України «Про охорону праці» набуття права на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів та устатковання підвищеної небезпеки може здійснюватися на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці. Переліки видів робіт, машин, механізмів та устаткування підвищеної небезпеки, виконання або експлуатація (застосування) яких може здійснюватися на підставі такої декларації, затверджені постановою КМУ від 26.10.2011 р. №1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» (далі – Постанова №1107) та міститься в Додатку 2 до цього Порядку.
Відповідно до п. 21. Порядку декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці видається саме на виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у групі Б переліку видів робіт підвищеної небезпеки (додаток 2).
Надання охоронних послуг не міститься в зазначеному переліку.
Крім того, надання охоронних послуг регулюються спеціальним Законом України «Про охоронну діяльність» № 4616-VI від 22.03.2012 року та Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18.11.2015 року № 960, якими передбачено, що початок надання таких послуг можливий лише на підставі наявної ліцензії на провадження охоронної діяльності.
П. 5 Ліцензійних умов визначає, що для отримання ліцензії здобувач ліцензії подає до органу ліцензування заяву про отримання ліцензії (додаток 1).
Пунктом 6 Ліцензійних умов визначено перелік документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії додаються:
1) копія паспорта керівника здобувача ліцензії (або його уповноваженого представника) з відміткою контролюючого органу про повідомлення про відмову через свої релігійні переконання від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (подається тільки фізичними особами - підприємцями, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу);
2) копії документів, що підтверджують відповідність установленим умовам прийняття на роботу та відсутність обмежень стосовно фахівця (фахівців) з організації заходів охорони здобувача ліцензії, а саме:
- копія документа, який підтверджує його (їх) відповідність кваліфікаційним вимогам, визначеним пунктом 14 цих Ліцензійних умов;
- копії документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- копія документа, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
- копія паспорта громадянина України;
- копія трудового договору або витяг з трудової книжки особи, завірені суб’єктом господарювання;
щодо персоналу охорони (за наявності):
- відомості про персонал охорони (додаток 2), підписані керівником здобувача ліцензії або його уповноваженим представником;
відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації;
2-1) відомості про засоби провадження охоронної діяльності:
відомості про наявність спеціальних засобів (додаток 2-1);
відомості про наявність транспорту реагування (додаток 2-2);
2-2) відомості про доступність місць провадження господарської діяльності для маломобільних груп населення (додаток 4);
3) опис документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії, у двох примірниках (додаток 3).
Отже, надання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці для отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності до заяви не передбачено.
Таким чином Скаржник зазначає, що дана вимога є штучною, не обґрунтованою і дискримінаційною та прописана під ймовірного переможця.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які матимуть зазначену деларацію, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Просимо Комісію зобов’язати Замовника прибрати дану дискримінаційну та необґрунтовану вимогу з тендерної документації, як таку що порушує законодавство у сфері публічних закупівель.
У Приватного підприємства «АЛЬФА-ЩТ» наявна відповідна ліцензія МВС України, видана 30.04.2012 року рішення про видачу № 351 (серія АД № 032096), яка надає право на провадження виду господарської діяльності, зокрема, надавати Охоронні послуги.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Скаржник маючи відповідну ліцензію на провадження охоронної діяльності, будучи учасником ринку охоронних послуг що є предметом даної закупівлі, в результаті зазначених умов встановлених Замовником в тендерній документації, позбавлений права на участь в ній.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації