-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
3 190 057.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 950.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 950.29 UAH
Період оскарження:
07.02.2025 10:26 - 13.03.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
В порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
b0271fbddde64b099bb8afe34a7d57ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-07-002822-a.c4
Назва:
В порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
07 лютого 2025 року КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 16» ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (надалі - Замовник) було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги (Оголошення № UA-2025-02-07-002822-a).
Відповідно до інформації опублікованої на веб порталі Уповноваженого органу, Замовником була оголошена та проведена процедура відкритих торгів.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» (надалі - Скаржник) спеціалізується на наданні послуг, аналогічних предмету закупівлі, має матеріально-технічну базу, технології та персонал, досвід надання послуг аналогічних предмету закупівлі та подав тендерну пропозицію для участі у оскаржуваній закупівлі.
19.03.2025 року Замовником розміщено Протокол №74 щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідно до якого встановлений наступний порядок денний:
1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕГАЛ ФОРМ ПРОТЕКШН» РІ ГРУП» (код ЄДРПОУ 43934762), поданої під час проведення процедури закупівлі за предметом закупівлі: Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 79710000-4 Охоронні послуги, на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника.
2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Під час розгляду тендерної пропозиції Скаржника Замовником було виявлено недоліки, а саме Скаржником не було надано: орієнтовної калькуляції (орієнтовний розрахунок) основних статей витрат загальної суми пропозиції; довідку (за формою згідно Додатку 2 до тендерної пропозиції), з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі Договору (надана Учасником довідка не відповідає затвердженій формі).
Окрім того, згідно тендерної пропозиції Учасника, останній запропонував надати послугу з цілодобової охорони у загальній кількості 39 600 год за 48,00 грн. за одну годину охорони. Згідно з даним розрахунком тендерна пропозиція Учасника повинна складати 1 900 800,00 грн. (розрахована як 39 600 год * 48,00 грн/год). Надана тендерна пропозиція Учасника складає 1 900 602,00 грн, що не відповідає вимогам технічної специфікації.
Тому, у своєму Протоколі Замовник виснував, що Скаржник пропонує надання послуг у розмірі 47,99 грн. (1 900 602,00 грн. пропозиція учасника/39 600 год = 47,99 грн), що є меншою ніж мінімальний розмір погодинної заробітної плати (48,00 грн).
Також Замовник вказав, що Скаржником не додано до пропозиції довідку про проходження загального медичного огляду (флюорографії), наркологічного та психіатричного оглядів. Разом з цим, Скаржник надав довідки про проходження медичного огляду не на 10, а на 9 охоронників, оскільки в довідці про проходження медичного огляду Кеєра О.Ю. в розділі посада вказано «керівник», а не «охоронник».
Таким чином, враховуючи вищевикладені мотиви, Замовник дійшов до висновку, що тендерна пропозиція Скаржника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому тендерну пропозицію Скаржника відхилено та вирішено оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції в електронній системі закупівель.
Однак, Скаржник не погоджується з зазначеним вище відхиленням його тендерної пропозиції з огляду на наступне.
Відповідно до абзацу 4 підпункту 1 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Учасник не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених Замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Отже, в порушення вищевказаних Особливостей Замовник протягом 24 годин не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. тим самим обмежив право Скаржника усунути вказані Замовником недоліки /невідповідності та надати свої пояснення і документальне підтвердження.
Більше того, у наданій тендерній документації сам же Замовник вказує про надсилання відповідної вимоги та надання Учаснику строку для усунення невідповідностей.
Відтак, Замовником неправомірно було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» з підстав, зазначених у протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №74 від 19.03.2025 року без направлення відповідної вимоги та надання строку для усунення невідповідностей.
Щодо виявлених Замовником невідповідностей слід зазначити таке.
У випадку отримання вимоги про усунення невідповідностей Скаржником були б усунені такі невідповідності, оскільки такі недоліки/невідповідності є незначними.
Так, фактично Скаржником на виконання умов тендерної документації надано орієнтовну калькуляцію (орієнтовний розрахунок) основних статей витрат загальної суми пропозиції із включеними податками та зборами, в якому було допущено арифметичну помилку та замість 1 900 800,00 грн. зазначено на 198 грн. менше та вказано 1 900 602,00 грн.
Також, Замовник вказав, що Скаржником надано довідку, яка не відповідає затвердженій формі. Однак, в такій довідці ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» вказало необхідні дані, зокрема:
- Найменування Сторін аналогічного Договору (а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Горбачевського» Житомирської обласної ради);
- Номер та дата аналогічного Договору (а саме: № 146 від 28.02.2023 року);
- Предмет аналогічного Договору (не було вказано, проте недолік незначний);
- Контактні дані Замовника/Контрагента (телефон, електронна пошта тощо) (а саме: код ЄДРПОУ 01991406, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3, Генеральний директор Богдан Леськів, тел. (0412) 43-0810, 43-87-28);
- ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний Договір (не було вказано, проте недолік незначний).
Додатково у наданій Учасником довідці було вказано суму Договору та підтвердження виконання договірних зобов’язань (виконання умов Договору).
Також, Скаржником надано довідки про проходження загального медичного огляду (флюорографії), наркологічного та психіатричного оглядів щодо всіх охоронців (10 осіб), а тому твердження про ненадання таких документів не відповідає дійсності.
Більше того, твердження Замовника про все ж таки надання довідок про проходження медичного огляду є такими, що суперечать вказаному. Так, у своєму протоколі Замовник вказує, що такі довідки надані не на 10, а на 9 охоронників, оскільки в довідці про проходження медичного огляду Кеєра О.Ю. в розділі посада вказано «керівник», а не «охоронник».
При цьому, на переконання Скаржника зазначення у відповідній графі посади «керівник» не перешкоджає особі виконувати функції «охоронника», в т.ч. і керівні функції охорони.
Таким чином, вважаємо, що вищевказані невідповідності можна б було усунути в короткі строки, в тому числі протягом 24-х годин з моменту розміщення Замовником вимоги, однак, як вже зазначалось Скаржником в порушення вимог чинного законодавства, а також п. 3 Розділу Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації Замовником виконано не було.
Отже, провівши порівняльний аналіз отриманих параметрів Скаржник приходить до висновку, що Замовником було безпідставно відхилено пропозицію ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП», оскільки отримані дані ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» відповідають параметрам Замовника.
Так, за відсутності порушень з боку Замовника процедури закупівель, саме Скаржник був би оголошений переможцем тендеру, оскільки, окрім вищезазначеного, тендерна пропозиція ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» була ще й нижчою.
Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються зокрема за принципом об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
За таких умов, можна прийти до висновку, що в діях Замовника є ознаки упередженого підходу до оцінки Учасників закупівлі, що у свою чергу, є грубим порушенням ст. 5 Закону України «Публічні закупівлі».
Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для Замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі - Особливості) передбачено, оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей (пункт 52 Особливостей).
Скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. За подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель. У разі коли орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає рішення про задоволення або часткове задоволення такої скарги, залишає її без розгляду у випадку, якщо Замовником відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей усунуто порушення, зазначені в скарзі, або приймає рішення про припинення розгляду скарги у випадку, якщо Замовником відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей усунуто порушення, зазначені в скарзі, плата за подання скарги повертається суб’єкту оскарження, а в інших випадках — перераховується до Державного бюджету України (пункт 53 Особливостей).
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладення Договору про закупівлю (абз. 3 пункту 56 Особливостей).
Укладення Договору про закупівлю під час оскарження забороняється (абз. 4 пункт 64 Особливостей).
Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 46 цих особливостей (абз. 4 пункт 64 Особливостей).
Відповідно до п. 18 ст. 18 Закону України, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
21.03.2025 року Замовником складено Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 76 та обрано переможцем тендеру ТОВ «СЕКРЕТНА СЛУЖБА» по процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю за предметом «ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Охорона об'єктів)».
Враховуючи викладене, вважаємо що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлений ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1 Протокол відхилення.pdf 24.03.2025 14:49
- 2 Протокол про намір укласти Договір.pdf 24.03.2025 14:49
- 3 СКАН ДОВІДКА УЧАСНИКА З ТЕХНІЧНИМИ І ЯКІСНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.pdf 24.03.2025 14:49
- 4 СКАН ДОВІДКА ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.pdf 24.03.2025 14:49
- 4-1 СКАН АНАЛОГІЧНИЙ ДОГОВІР ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ м. Житомир.PDF 24.03.2025 14:49
- 4-2 СКАН АКТИ ВИКОНАНИХ РОБІТ ОБЛАСНА ЛІКАРНЯ м. Житомир.PDF 24.03.2025 14:49
- 7 СКАН ДОВІДКА НАРКОЛОГ ПСИХІАТР ПЕРСОНАЛ ОХОРОНИ.PDF 24.03.2025 14:49
- 4-3 СКАН ЛИСТ ВІДГУК.pdf 24.03.2025 14:49
- 5 СКАН МЕДИЧНА ДОВІДКА ПЕРСОНАЛ ОХОРОНИ.PDF 24.03.2025 14:49
- СКАРГА ПО ТЕНДЕРУ Міська клінічна лікарня м. Дніпро.pdf 24.03.2025 14:49
- sign.p7s 24.03.2025 15:12
- СКАН КВИТАНЦІЯ ПРО ОПЛАТУ.pdf 24.03.2025 17:02
- рішення від 26.03.2025 № 4697.pdf 26.03.2025 16:51
- інформація про перенесення розгляду скарги від 03.04.2025 № 823.pdf 03.04.2025 19:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.04.2025 № 5546.pdf 09.04.2025 12:37
- рішення від 08.04.2025 № 5546.pdf 10.04.2025 15:59
- Пояснення по скарзі 3.pdf 31.03.2025 11:33
- Пояснення по скарзі 3.docx 31.03.2025 11:34
- Тендерна документація нова редакція2 (1) (1).docx 31.03.2025 11:34
- Лист Федерації.pdf 31.03.2025 11:43
- Тендерна документація нова редакція2 (1) (1).docx 31.03.2025 11:43
- Пояснення по скарзі 3.docx 31.03.2025 11:43
- Перелік змін 2 (1).docx 31.03.2025 11:43
- Протокол відхилення.docx 31.03.2025 11:43
- Пояснення по скарзі 3.pdf 31.03.2025 11:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.03.2025 16:24
Дата розгляду скарги:
03.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.03.2025 16:51
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.04.2025 15:59
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
450d3e3e4cae4f4d96fa66b39f7664ae
Заголовок пункту скарги:
Замовником неправомірно було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» з підстав, зазначених у протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою №74 від 19.03.2025 року без направлення відповідної вимоги та надання строку для усунення невідповідностей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Скаржником на виконання умов тендерної документації надано орієнтовну калькуляцію (орієнтовний розрахунок) основних статей витрат загальної суми пропозиції із включеними податками та зборами, в якому було допущено арифметичну помилку та замість 1 900 800,00 грн. зазначено на 198 грн. менше та вказано 1 900 602,00 грн
Замовник вказав, що Скаржником надано довідку, яка не відповідає затвердженій формі. Однак, в такій довідці ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» вказало необхідні дані, зокрема:
- Найменування Сторін аналогічного Договору (а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Горбачевського» Житомирської обласної ради);
- Номер та дата аналогічного Договору (а саме: № 146 від 28.02.2023 року);
- Предмет аналогічного Договору (не було вказано, проте недолік незначний);
- Контактні дані Замовника/Контрагента (телефон, електронна пошта тощо) (а саме: код ЄДРПОУ 01991406, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3, Генеральний директор Богдан Леськів, тел. (0412) 43-0810, 43-87-28);
- ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний Договір (не було вказано, проте недолік незначний).
Додатково у наданій Учасником довідці було вказано суму Договору та підтвердження виконання договірних зобов’язань (виконання умов Договору).
Також, Скаржником надано довідки про проходження загального медичного огляду (флюорографії), наркологічного та психіатричного оглядів щодо всіх охоронців (10 осіб), а тому твердження про ненадання таких документів не відповідає дійсності.
Більше того, твердження Замовника про все ж таки надання довідок про проходження медичного огляду є такими, що суперечать вказаному. Так, у своєму протоколі Замовник вказує, що такі довідки надані не на 10, а на 9 охоронників, оскільки в довідці про проходження медичного огляду Кеєра О.Ю. в розділі посада вказано «керівник», а не «охоронник».
При цьому, на переконання Скаржника зазначення у відповідній графі посади «керівник» не перешкоджає особі виконувати функції «охоронника», в т.ч. і керівні функції охорони.
Замовник вказав, що Скаржником надано довідку, яка не відповідає затвердженій формі. Однак, в такій довідці ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» вказало необхідні дані, зокрема:
- Найменування Сторін аналогічного Договору (а саме: Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Горбачевського» Житомирської обласної ради);
- Номер та дата аналогічного Договору (а саме: № 146 від 28.02.2023 року);
- Предмет аналогічного Договору (не було вказано, проте недолік незначний);
- Контактні дані Замовника/Контрагента (телефон, електронна пошта тощо) (а саме: код ЄДРПОУ 01991406, м. Житомир, вул. Червоного Хреста, 3, Генеральний директор Богдан Леськів, тел. (0412) 43-0810, 43-87-28);
- ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний Договір (не було вказано, проте недолік незначний).
Додатково у наданій Учасником довідці було вказано суму Договору та підтвердження виконання договірних зобов’язань (виконання умов Договору).
Також, Скаржником надано довідки про проходження загального медичного огляду (флюорографії), наркологічного та психіатричного оглядів щодо всіх охоронців (10 осіб), а тому твердження про ненадання таких документів не відповідає дійсності.
Більше того, твердження Замовника про все ж таки надання довідок про проходження медичного огляду є такими, що суперечать вказаному. Так, у своєму протоколі Замовник вказує, що такі довідки надані не на 10, а на 9 охоронників, оскільки в довідці про проходження медичного огляду Кеєра О.Ю. в розділі посада вказано «керівник», а не «охоронник».
При цьому, на переконання Скаржника зазначення у відповідній графі посади «керівник» не перешкоджає особі виконувати функції «охоронника», в т.ч. і керівні функції охорони.
×
-
Назва доказу:
Скаржником надано довідки про проходження загального медичного огляду (флюорографії), наркологічного та психіатричного оглядів щодо всіх охоронців
-
Повʼязаний документ:
7 СКАН ДОВІДКА НАРКОЛОГ ПСИХІАТР ПЕРСОНАЛ ОХОРОНИ.PDF
-
-
Назва доказу:
Скаржником надано довідки про проходження загального медичного огляду (флюорографії), наркологічного та психіатричного оглядів щодо всіх охоронців
-
Повʼязаний документ:
5 СКАН МЕДИЧНА ДОВІДКА ПЕРСОНАЛ ОХОРОНИ.PDF
-
-
Назва доказу:
На думку Замовника Скаржником надано довідку, яка не відповідає затвердженій формі, однак яка містить всю запитувану інформацію.
-
Повʼязаний документ:
4 СКАН ДОВІДКА ПРО ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.pdf
-
-
Назва доказу:
Скаржником на виконання умов тендерної документації надано орієнтовну калькуляцію
-
Повʼязаний документ:
3 СКАН ДОВІДКА УЧАСНИКА З ТЕХНІЧНИМИ І ЯКІСНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей та надати відповідний строк.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання ТОВ «СЕКРЕТНА СЛУЖБА», код ЄДРПОУ: 42593458, переможцем закупівлі, відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 76 від 21.03.2025 року, тендеру на закупівлю за предметом «ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (Охорона об'єктів)» Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-07-002822-a ID b622ff0dcaf34e7280834b7c41a510ac.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП», ЄДРПОУ 43934762, зазначене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 74 від 20.03.2025 року щодо розгляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» поданої на участь у відкритих торгах з особливостями на закупівлю за предметом «ДК 021:2015:79710000-4 Охоронні послуги (Охорона об'єктів)».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на ДКТ 2 (П)
Номер:
514142d85eba4828a340647e87771767
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-07-002822-a.b3
Назва:
Скарга на ДКТ 2 (П)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на ДКТ 2 (П).docx 21.02.2025 15:41
- sign.p7s 21.02.2025 15:49
- Скарга_МКЛ16_ГТ2.pdf.p7s 21.02.2025 16:38
- Скарга_МКЛ16_ГТ2.docx 21.02.2025 16:38
- Скарга_МКЛ16_ГТ2.pdf 21.02.2025 16:38
- Доказ 1. Надання розрахунку (не нижче МЗП).pdf 21.02.2025 16:38
- Доказ 2. Диспетчерська служба та рішення Колегії.pdf 21.02.2025 16:38
- рішення від 25.02.2025 № 2808.pdf 25.02.2025 15:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2025 № 3390.pdf 06.03.2025 11:45
- рішення від 05.03.2025 № 3390.pdf 10.03.2025 16:54
- Пояснення по скарзі 2.pdf 27.02.2025 13:09
- Пояснення по скарзі 2.docx 27.02.2025 13:09
- Тендерна документація_Нова редакція.docx 27.02.2025 13:09
- Оголошення_Нова редакція.doc 27.02.2025 13:09
- Оголошення Нова редакція.pdf 27.02.2025 13:09
- Тендерна документація нова редакція2 (1).docx 12.03.2025 09:12
- Перелік змін 2 (1).docx 12.03.2025 09:12
- протокол №86.pdf 12.03.2025 09:12
- оголошення.pdf 12.03.2025 09:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.02.2025 15:56
Дата розгляду скарги:
05.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.02.2025 15:36
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.03.2025 16:54
Дата виконання рішення Замовником:
12.03.2025 09:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ за номером UA-2025-02-07-002822-a.b3 від 10.03.2025, прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5afb31656b494b209b02663bb5595aab
Заголовок пункту скарги:
Скарга на ДКТ 2 (П)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скарга на ДКТ 2 (П)
×
-
Назва доказу:
Скарга на ДКТ 2 (П)
-
Повʼязаний документ:
Скарга на ДКТ 2 (П).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скарга на ДКТ 2 (П)
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги
Номер:
3874fed623084a26b0401e8aa59cad30
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-07-002822-a.c2
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 21.02.2025 14:59
- sign.p7s 21.02.2025 15:00
Причина:
Отримана сума оплати не співпадає з розрахованою для даної скарги
Дата скасування:
21.02.2025 15:25
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
55006028562b4528ad8dfcd0df6d1f07
Заголовок пункту скарги:
Детально викладено у скарзі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Детально викладено у скарзі
×
-
Назва доказу:
Детально викладено у скарзі
-
Повʼязаний документ:
Скарга.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга (ДКТ)
Номер:
f556603955bc497ab7c26eaf3c1d197c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-02-07-002822-a.b1
Назва:
Скарга (ДКТ)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_МКЛ16_П.docx 11.02.2025 12:46
- sign.p7s 11.02.2025 12:54
- Доказ 1. Про огляд об'єкта.pdf 11.02.2025 15:14
- Скарга_МКЛ16_ГТ.docx 11.02.2025 15:14
- Скарга_МКЛ16_ГТ.pdf.p7s 11.02.2025 15:14
- Скарга_МКЛ16_ГТ.pdf 11.02.2025 15:14
- рішення від 13.02.2025 №2184.pdf 13.02.2025 15:08
- інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2025 №2664.pdf 21.02.2025 10:44
- рішення від 20.02.2025 №2664.pdf 24.02.2025 14:30
- Оголошення.doc 14.02.2025 11:39
- Пояснення.pdf 14.02.2025 11:39
- Оголошення.pdf 14.02.2025 11:39
- Пояснення.docx 14.02.2025 11:39
- Тендерна документація_.docx 14.02.2025 11:39
- Протокол про внесення змін до ТД.pdf 24.02.2025 15:08
- Зміни до ТД.docx 24.02.2025 15:08
- Оголошення Нова редакція.pdf 24.02.2025 15:08
- Тендерна документація нова редакція.docx 24.02.2025 15:08
- Оголошення_Нова редакція.doc 24.02.2025 15:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.02.2025 14:34
Дата розгляду скарги:
20.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.02.2025 15:08
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.02.2025 14:30
Дата виконання рішення Замовником:
24.02.2025 15:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
На підставі цього та на виконання рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ за номером UA-2025-02-07-002822-a.b1 від 20.02.2025 (інформація про резолютивну частину рішення від 20.02.2025 №2664.pdf завантажено 21.02.25, 10:44), уповноважена особа прийняла рішення внести зміни до Тендерної документації шляхом затвердження нової редакції тендерної документації.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
17e62392c5dd436fa088274416e4f0d2
Заголовок пункту скарги:
Скарга (ДКТ)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Скарга (ДКТ)
×
-
Назва доказу:
Скарга (ДКТ)
-
Повʼязаний документ:
Скарга_МКЛ16_П.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Скарга (ДКТ)