• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Обладнання для реконструкції кранів кругової дії для ВП ЮУАЕС

Завершена

287 543 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 287 543.70 UAH
Період оскарження: 31.05.2018 16:41 - 06.08.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Зміна умов оплати

Номер: 4b185805446749d3bc7062e5b067170c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-31-000527-c.c6
Назва: Зміна умов оплати
Вимога:
Наше підприємство є національним виробником, має 80-річний досвід в області важкого машинобудування, а також у виробництві підіймально-транспортного обладнання і планує взяти участь у конкурсних торгах на закупівлю за темою: «ДК 021:2015: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання. Обладнання для реконструкції кранів кругової дії ВП ЮУАЕС», Iдентифікатор закупівлі: UA-2018-05-31-000527-c. Відповідно до тендерної документації передбачені наступні умови розрахунків, якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування національних коштів протягом 60-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. Враховуючи специфіку поставки, тривалий цикл виробництва даного устаткування, а також строк поставки товарів (з 05.01.2020р. по 31.05.2020р.) просимо вас розглянути можливість закріплення суми договору за офіційним курсом НБУ і виконання розрахунків за товар, що підлягає сплаті в гривнях, визначають шляхом перерахунку валютного еквівалента за офіційним курсом НБУ на день платежу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Пунктом 4 розділу VI передбачено: «Якщо при виготовлені продукції використовуються комплектуючі іноземного виробництва, за бажанням учасника до договору про закупівлю можуть бути включені наступні умови: – Імпортною складовою в структурі ціни вважається вартість використаних в виробництві сировини, матеріалів, запасних частин, тари та т.п. (товару в цілому, якщо останній іноземного виробництва), сплата яких була здійснена в іноземній валюті. – Імпортна складова частина ціни Товару становить ___% від загальної ціни Договору та підтверджується відповідною довідкою Постачальника про структуру ціни. Відповідальність за достовірність інформації, викладеної в довідці про структуру ціни, несе виключно Постачальник. – У випадку зміни, на момент здійснення поставки Продукції, офіційного курсу гривні до долару США більше ніж ±5%, по відношенню до офіційного курсу НБУ на момент укладення Договору, ціна Продукції, в частині імпортної складової, підлягає перегляду шляхом укладення Додаткової угоди на підставі звернення зацікавленої Сторони. Про зміну(и) Постачальник зобов’язаний повідомити Покупця до моменту поставки Продукції та надати відповідне документальне підтвердження. (у якості документального підтвердження Покупцем приймається відповідна митна декларація). У разі неможливості Постачальником надати Покупцю документальне підтвердження імпортної складової в структурі ціни Продукції або якщо Покупцю буде не достатньо наданих Постачальником документів для такого підтвердження, зміни у Договір не вносяться та ціна в частині імпортної складової не коригується. Постачальник несе відповідальність, в тому числі в разі нанесення збитків Покупцю, за надання недостовірних даних стосовно необхідності зміни ціни Продукції та відповідно ціни Договору та суми розрахунків, що може бути встановлено у ході перевірки контролюючими органами. Інформація про імпортну складову та її відсоток має бути зазначена в «Тендерній пропозиції (ціновій)».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Предоставление аккредитива

Номер: c529be31de3247a29858dabe8d6c9740
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-31-000527-c.c5
Назва: Предоставление аккредитива
Вимога:
Наша компания-нерезидент планирует принять участие в процедуре закупки оборудования для реконструкции крана кругового действия для второго энергоблока ОП ЮУ АЭС, закупка UA-2018-05-31-000527-c. Условиями предстоящего договора поставки, а также тендерной документацией предусмотрено, что оплата товара участнику-нерезиденту производится Покупателем путем перечисления средств в течение 60-ти рабочих дней с момента поставки, при условии надлежащим образом оформленной таможенной декларации и положительных результатов проведения входного контроля первого и второго этапов, что подтверждается соответствующими актами и ярлыком на пригодную продукцию. Авансовых платежей договором не предусмотрено. К тому же, тендерная документация предусматривает что участник в составе тендерного предложения должен предоставить банковскую (страховую) гарантию. Указанные условия договора, закупки ставят его стороны в крайне неравноправное положение и дискриминируют участников. Согласно объявленным условиям Поставщик обязан инвестировать огромные средства в производство оборудования для модернизации крана кругового действия на втором энергоблоке ЮУ АЭС, доставить его (оплатив все таможенные пошлины), провести шеф-монтаж и только после успешного принятия в эксплуатацию в течении 60 дней проводится оплата. Покупатель же при этом не несет никаких финансовых затрат, рисков до момента принятия оборудования в эксплуатацию. Более того, Покупатель не несет практически никакой ответственности в случае не соблюдения им условий договора, отсутствует банковская гарантия Покупателя. Всё это делает договор слишком рискованным для Поставщиков. Согласно ч. 4 ст. 22 закона Украины «О публичных закупках» от 25.12.2015 №922-VIII, тендерная документация не должна содержать требований, которые ограничивают конкуренцию и приводят к дискриминации участников. В связи с изложенным выше требуем внести изменения в тендерную документацию, а именно в условия оплаты, предусмотрев в ней как это принято на международном уровне для таких крупных проектов, предоставления безотзывного аккредитива. К тому же, отсутствие аккредитива ставит нашу компанию-нерезидента в неравное положение в сравнении с компаниями-резидентами, поскольку ко всем прочим затратам у нас возникают значительные затраты на оплату установленных законом таможенных пошлин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Виходячи з п’ятирічного фінансового планування, та відповідно до встановленого тарифу на виробництво електроенергії, відсутнє фінанасове забезпечення даної закупівлі у 2018-2019 роках. Дана закупівля забезпечена фінансуванням, згідно встановленого тарифу, у 2020 році. З огляду на аналогічну закупівлю, очікувана вартість закупівлі сформована без врахування надання авансу, та акредитивної форми оплати. Пропонуємо сформувати тендерну пропозицію з врахуванням актуальних умов тендерної документації
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Изменение условий оплаты

Номер: db058000661944698636e4352f49ff32
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-31-000527-c.c4
Назва: Изменение условий оплаты
Вимога:
Наша компания-нерезидент, планирует принять участие в процедуре поставки оборудования для реконструкции кранов кругового действия на ЮУ АЭС. Условиями договора предусмотрено, что оплата товара производится Заказчиком путем перечисления средств в течение 60-ти рабочих дней с момента поставки, при условии надлежащим образом оформленной таможенной декларации и положительных результатов проведения входного контроля первого и второго этапов, что подтверждается соответствующими актами и ярлыком на пригодную продукцию. Оборудование, которое планируется к поставке полностью выполнено иностранными компаниями, имеющими опыт производства и поставок такого оборудования для АЭС более 50 лет. Качество составляющих частей поставляемого оборудования высочайшего уровня, продукция производителя используется в отрасли во всем мире. Поскольку Украина стремится в Европейский союз, просим Вас обратить внимание на тот факт, что все компании Европы и мира работают исключительно в таком формате в длительных проектах - частичное авансирование поставки оборудования при подписание договора, остальные части оплачиваются в процессе его производства, на разных логических этапах, параллельно отчитываясь Заказчику о выполненных работах, произведенном оборудовании, выполненных работах. В связи с изложенным выше, просим Вас рассмотреть возможность внесения изменений в п. 4.2. Договора Поставки и изложить его в следующей редакции: "п. 4.2. Оплата по Договору осуществляется следующим образом: 20% авансовый платеж при подписании договора, 30% после утверждения чертежей, 30% после покупки крупных составляющих, 10% в начале шеф-монтажа, 10% после успешного введения в эксплуатацию оборудования. Каждый следующий этап оплаты по Договору согласно этого пункта проводится после подтверждения Поставщиком целевого использования средств, полученных по предыдущему этапу." Также просим внести изменения в п.п. 7.6. Договора и изложить его в следующей редакции: "п. 7.6. Общая сумма неустоек, убытков за нарушение обязательств или другие неправомерные действия Поставщика, независимо от основания ответственности, не может превышать 20% цены Договора поставки. Оплата штрафных санкций и возмещение убытков не освобождает Поставщика от выполнения договорных обязательств в натуре."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: 1. Виходячи з п’ятирічного фінансового планування, та відповідно до встановленого тарифу на виробництво електроенергії, відсутнє фінікове забезпечення даної закупівлі у 2018-2019 роках. Дана закупівля забезпечена фінансуванням, згідно встановленого тарифу, у 2020 році.З огляду на аналогічну закупівлю, очікувана вартість закупівлі сформована без врахування надання авансу. Пропонуємо сформувати тендерну пропозицію з врахуванням актуальних умов тендерної документації 2. Відповідно до ч. 2 ст. 232 ГПК України передбачена можливість стягнути збитки у повній сумі понад штрафні санкції, що в повній мірі захищає інтереси замовника – державного підприємства. Зазначена умова (існуюча редакція п. 7.6 Проекту договору) відповідає закону та є усталеною практикою в проектах договорів ДП «НАЕК «Енергоатом», як частини тендерної документації наявних в системі Prozorro процедур даного Замовника. Обмеження щодо штрафних санкцій встановлено п. 7.2 проекту договору у розмірі 30% вартості несвоєчасно поставленої продукції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесение изменений в условия Договора

Номер: 46324c14686e407c881eaed061a06ea4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-31-000527-c.a3
Назва: Внесение изменений в условия Договора
Вимога:
Наша компания планирует принять участие в тендере UA-2018-05-31-000527-c «Обладнання для реконструкції кранів кругової дії для ВП ЮУАЕС». Проанализировав Приложение 3 к тендерной документации, просим Вас внести следующие изменения в условия договора: 1. п.п. 3.4. Договору змінити та викласти в новій редакції: «3.4. Ціна на Продукцію може бути змінена по взаємній згоді Сторін.». 2. п.п. 7.6. Договору змінити та викласти в новій редакції: Загальна сума неустойок, збитків за порушення зобов'язань або інші неправомірні дії Постачальника, незалежно від підстави відповідальності, не може перевищувати 20% від вартості Договору поставки. Сплата штрафних санкцій і відшкодування збитків не звільняє Постачальника від виконання договірних зобов'язань в натурі. Постачальник не несе відповідальності за упущену вигоду Покупця, а також за збитки в результаті простою (перерви у виробництві, експлуатації та інше), збитки в результаті втрати даних і інформації та інші подібні непрямі збитки. 3. п.п. 7.13. Додати до умов Договору в наступній редакції: «7.13 Покупець оплачує Постачальнику пеню в розмірі 0,1% від вартості контракту за кожний день прострочення Покупцем платежу Постачальнику, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла в період прострочення, від розміру простроченого платежу.» 4. п.п. 14.2. та 14.3 Договору змінити та викласти в новій редакції: «14.2. Всі суперечки або претензії, що випливають з/або пов'язані з цим Договором, включно суперечки по його дійсності, порушення, розірвання або нікчемність, вирішуються остаточно відповідно до арбітражного регламенту Міжнародного Арбітражного Суду при Палаті економіки Австрії (Віденські Правила) в редакції, чинній на момент початку арбітражного розгляду, трьома арбітрами, призначеними відповідно до цих правил. Матеріальним правом, що застосовується є право України. Сторони погоджуються застосовувати до даного Контракту умови Конвенції ООН про договори міжнародної купівлі - продажу товаром 1980 року. Мовою, що використовується в арбітражному розгляді є російська. Місцем арбітражу є - м. Відень, Австрія.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: 1. Пункт 3.4 Проект договору передбачає виключну обставину зменшення ціни договору. Порядок зміни умов договору враховані в п. 1.4 Проекту договору з посиланням на вимоги ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до ч. 2 ст. 232 ГПК України передбачена можливість стягнути збитки у повній сумі понад штрафні санкції, що в повній мірі захищає інтереси замовника – державного підприємства. Зазначена умова (існуюча редакція п. 7.6 Проекту договору) відповідає закону та є усталеною практикою в проектах договорів ДП «НАЕК «Енергоатом», як частини тендерної документації наявних в системі Prozorro процедур даного Замовника. Обмеження щодо штрафних санкцій встановлено п. 7.2 Проекту договору у розмірі 30% вартості несвоєчасно поставленої продукції. 3. Пункт 7.13 Проекту договору передбачає санкції для Покупця за порушення грошових зобов’язань у розмірі 0,1% за кожний день прострочення але не більше подвійної облікової ставки НБУ. Відповідно до ст. 1 закону України «Про відповідальність за несвоєчасне порушення грошових зобов’язань» платники грошових коштів сплачують на користь одержувачів цих коштів за прострочку платежу пеню в розмірі, що встановлюється за згодою сторін. Замовник не погоджується з включенням даної умови до проекту, зокрема із огляду на те, що умова щодо компенсації прострочення виконання стороною договору грошового зобов’язання передбачена законодавством. Так, відповідно до ч. 1 ст. 625 ЦК України, Боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов’язання. А ч. 2 вказаної статті, передбачає, що Боржник який прострочив виконання грошового зобов'язаний сплатити суму боргу з урахуванням встановленого індексу інфляції за весь час прострочення, а також три проценти річних від простроченої суми. 4. З врахуванням того, що зазначена закупівля здійснюється за процедурою відкритих торгів, замовник не може передбачити вимоги ймовірного переможця, щодо вибору арбітражу та місця його проведення. У зв’язку з чим за загальноприйнятою практикою замовником передбачено вирішення спорів, що виникають в процесі виконання договору в Міжнародному комерційному арбітражному суді при Торгово-промисловій палаті України, що розташований у м. Києві. Разом з тим згідно ч. 2 ст. 39 регламенту МКАС при ТПП України передбачено, що сторони при укладенні договору можуть домовитись про інше місце проведення арбітражу. При цьому зміна місця проведення арбітражу не повинна спричинити додаткові витрати Замовника пов’язанні із зміною місця його проведення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Зміна умов договору

Номер: fe7312e285bb4ac696a504143639d85f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-31-000527-c.b2
Назва: Зміна умов договору
Вимога:
Просимо Вас внести наступні зміни в проект договору (Додаток 3) до закупівлі за темою: «ДК 021 до: 2015: 42410000-3 підіймально-транспортувальне обладнання. Обладнання для реконструкції кранів кругової Дії ВП ЮУАЕС », Iдентіфікатор закупівлі: UA-2018-05-31-000527-c, а саме: 1. Виключити пункти 4.3, 6.2.4, 7.4 з проекту договору у зв'язку з тим, що їх зміст не є зобов'язанням, які належать до предмета договору (поставки продукції). Умови вищеназваних пунктів відносяться до податкових зобов'язань постачальника і регулюються податковим законодавством України. 2. Змінити частину пункту 5.11, після слів «…з моменту…» викласти в редакції «…поставки відповідно до пункту 5.4 Договору.». Зміна частини пункту 5.11 обґрунтовано тим, що договором не передбачено підписання сторонами Акту прийому-передачі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: 1. Податкове законодавство України передбачає загальні норми обов’язкової для виконання суб’єктами господарювання – платниками податків. За змістом зазначені пункти 4.3, 6.2.4, 7.4 проекту Договору передбачають зобов’язання Сторін та регулюють взаємовідносини Сторін при виконання договору. Враховуючи практику виконання договорів ДП НАЕК «Енергоатом», наявність зазначених пунктів договору є необхідною для забезпечення захисту інтересів державної компанії. 2. Пунктом 5.11. проекту Договору регулює перехід права власності з врахуванням вимог п.5.10. проекту Договору. Відповідно, внесення змін у п.5.11. проекту Договору вважаємо недоцільним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Зміна умов оплати

Номер: c0565969672a4bc4936b79f877b90296
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-31-000527-c.a1
Назва: Зміна умов оплати
Вимога:
Наше підприємство має 80-річний досвід в області важкого машинобудування та планує взяти участь у конкурсних торгах на закупівлю за темою: «ДК 021:2015: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання. Обладнання для реконструкції кранів кругової дії ВП ЮУАЕС», Iдентифікатор закупівлі: UA-2018-05-31-000527-c. Відповідно до тендерної документації передбачені наступні умови розрахунків, якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 60-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. Враховуючи специфіку поставки, необхідність придбання великих обсягів комплектуючих для виробництва, імпортних складових, вузлів, механізмів, та інших виробничих витрат на умовах 100% передоплати, які безпосередньо пов’язані із виробництвом товару, а також собівартістю та тривалим циклом виробництва даного устаткування просимо розглянути можливість надання попередньої оплати (авансу) у розмірі 30% від вартості товару, і викласти п. 2 «Інша інформація» (умови розрахунків) розділу V «Оцінка Тендерної Пропозиції» ТД у наступній редакції: – «Учасник в своїй пропозиції може передбачити попередню оплату (авансування). У разі, якщо учасник у своїй пропозиції передбачив попередню оплату (авансування), оплата за Договором здійснюється наступним чином: - до 30% - авансовий платіж протягом 10 робочих днів з дати підписання договору; - попередня оплата (аванс) є цільовою та має бути використана постачальником виключно на закупівлю продукції, комплектуючого обладнання, вузлів, механізмів, тощо, пов’язаних з виробництвом. Постачальник, протягом десяти робочих днів, з моменту отримання передбаченої суми авансу, зобов’язаний буде надати покупцю детальний звіт (з документальним підтвердженням) цільового використання попередньої оплати у відповідності до умов договору. Якщо такий звіт надано не буде, або його зміст буде свідчити про нецільове використання авансу, покупець має право вимагати повернення сплаченого авансу повністю, при цьому будь-які понесені витрати постачальника відшкодуванню не підлягають; - 70% - протягом 60-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару, за умови позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. Оскільки надання авансу, на нашу думку, сприятиме ефективній конкуренції серед постачальників, крім того, враховуючи навявність імпортної складової при виробництві товару, а отже необхідність закупівлі комплекуючих Постачальником за валюту, буде зрівнювати певним чином умови участі для вітчизняних виробників поряд з іноземними. Доречно також звернути увагу, що напружина економічна ситуацію в країні, на жаль, має свій вплив на виробничі процеси українських виробників, а отже, внесення вищезазначених змін до тендерної документації послужить підтримкою для вітчизняних постачальників, не порушуючи таки принципи здійснення публічних закупівель, як: недискримінація учасників; максимальна економія та ефективність та добросовісна конкуренція серед учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Виходячи з п’ятирічного фінансового планування, та відповідно до встановленого тарифу на виробництво електроенергії, відсутнє фінанасове забезпечення даної закупівлі у 2018-2019 роках. Дана закупівля забезпечена фінансуванням, згідно встановленого тарифу, у 2020 році. З огляду на аналогічну закупівлю, очікувана вартість закупівлі сформована без врахування надання авансу. Пропонуємо сформувати тендерну пропозицію з врахуванням актуальних умов тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено