• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ПОСЛУГИ ОХОРОНИ

Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)

Торги не відбулися

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 06.02.2025 16:11 - 10.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на умови

Номер: cad8183ce149468faa783077b08f0763
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-06-012381-a.b1
Назва: Скарга на умови
Скарга:
Дата розгляду скарги: 19.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.02.2025 15:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.02.2025 15:20
Дата виконання рішення Замовником: 07.03.2025 14:40
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано Рішення органу оскарження шляхом внесення змін до тендерної документації.
Автор: ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС", Григорій Діногло +380665046071 tov.titanius@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b3d4972240794e288d9fca76fae623ec
Заголовок пункту скарги: пп.3.3. п.3. розділу 5 тендерної документації - Щодо обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Щодо обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції.
Відповідно до пп.3.3. п.3. розділу 5 тендерної документації:
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції в обов’язковому порядку повинно містити посилання на ідентифікатор закупівлі та абзац 3 частини 14 статті 29 Закону, згідно якого з пунктів надано аномально низьку ціну тендерної пропозиції. При цьому у випадку застосування для обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції згідно:
- пункт 1 абзац 3 частини 14 статті 29 Закону, обґрунтування повинно містити інформацію щодо технологічного процесу який буде застосовуватися під час виробництва, його вплив на ціну тендерної пропозиції та розрахунок;
- пункт 2 абзац 3 частини 14 статті 29 Закону, обґрунтування повинно містити інформацію про спеціальну цінову пропозицію (знижку) учасника процедури закупівлі, а саме відсоток, механізм її надання та розрахунок , при цьому у випадку закупівлі товару учасник у разі якщо він не є виробником товару додатково надає лист від виробника товару/офіційного представника виробника товару (диллера/ дистрибютора), адресований Замовнику, із зазначенням інформації про спеціальну цінову пропозицію (знижку) надану учаснику процедури закупівлі, та її відсоток.
Якщо замовник закуповує роботи або послуги учасник зазначає за рахунок яких складових запропонована спеціальна цінова пропозиція та у разі якщо економія запропонована за рахунок вартості товару учасник додатково надає лист від виробника товару/офіційного представника виробника товару (диллера/ дистрибютора), адресований Замовнику, із зазначенням інформації про спеціальну цінову пропозицію (знижку) надану учаснику процедури закупівлі, та її відсоток, якщо економія відбулась за рахунок обладнання та механізмів та залучення їх на договірних засадах учасник додатково надає лист від орендодавця/ тощо, адресований Замовнику, із зазначенням інформації про спеціальну цінову пропозицію (знижку) надану учаснику процедури закупівлі;
- пункт 3 абзац 3 частини 14 статті 29 Закону, обґрунтування повинно містити інформацію про отримання учасником процедури закупівлі державної допомоги згідно із законодавством із посиланням на нормативні документи якими передбачено отримання такої допомоги, при цьому учасник додатково надає документ про надання державної допомоги.

Відповідно до п. 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (надалі – Особливості): Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Відповідно до пункту 44 Особливостей: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі, зокрема: не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей.
Відповідно до ч. 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон): Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Враховуючи наведене, умови тендерної документації не узгоджуються з положеннями Закону та Особливостей в цій частині. На підтвердження надаємо копію Особливостей та Закону.
Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації або її зміни.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 02acded771684688a90186032cc6e4a8
Заголовок пункту скарги: Щодо систем технічного моніторингу та супутникових GPS трекерів - п 5.2.3 додатку 2 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2. Щодо систем технічного моніторингу та супутникових GPS трекерів.
Відповідно до п 5.2.3 додатку 2 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: документальне підтвердження наявності в Учасника транспортних засобів для груп швидкого реагування що знаходиться в учасника відповідно до вимог Закону України «Про охоронну діяльність», з логотипом учасника, обладнаного GPS-навігаторами, а саме: документальне підтвердження наявності системи (систем) технічного моніторингу (контролю) шляхів пересування транспорту груп швидкого реагування при патрулюванні (із зазначенням серійного номеру) або наявність супутникових GPS трекерів з можливістю моніторингу шляхів пересування транспорту (із зазначенням їх серійного номеру) та надання підтверджувальних документів (видаткової накладної на придбання або договору оренди обладнання), а також діючого договору на їх обслуговування, для надання інформації про місцезнаходження автомобілів та маршрути їхнього переміщення по визначеній території.

Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови): Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Ліцензійні умови не передбачають у субʼєктів господарювання, що здійснюють охоронну діяльність обов’язкову наявність системи (систем) технічного моніторингу (контролю) шляхів пересування транспорту груп швидкого реагування при патрулюванні (із зазначенням серійного номеру) або наявність супутникових GPS трекерів з можливістю моніторингу шляхів пересування транспорту (із зазначенням їх серійного номеру) та підтверджувальних документів (видаткової накладної на придбання або договору оренди обладнання), а також діючого договору на їх обслуговування, для надання інформації про місцезнаходження автомобілів та маршрути їхнього переміщення по визначеній території. Копія Ліцензійних умов додається до скарги.
Вимога про надання вищевказаних документів розрахована на учасників торгів, в яких вони вже є у наявності, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Вказані вимоги не узгоджуються із положеннями Ліцензійних умов.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 6c073735761844ccbaedb588d6514331
Заголовок пункту скарги: п. 5.2.6. додатку 2 до тендерної документації - Щодо альтернативних джерел електропостачання та інтернет-покриття
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 3. Щодо альтернативних джерел електропостачання та інтернет-покриття.
Відповідно до п. 5.2.6. додатку 2 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: Документальне підтвердження наявності в Учасника на балансі альтернативних джерел електропостачання для забезпечення безперебійної роботи централізованого пульта спостереження шляхом надання видаткових накладних про їх придбання та безперебійного інтернет-покриття (надати лист від постачальника щодо забезпечення наявності безперебійного інтернет-покриття) або Starlink (наявність Starlink підтвердити договором купівлі-продажу та/або видатковою накладною на обладнання). Додатково надати фото серійного номеру пристрою та знімок, зроблений у особистому кабінеті, до якого прив`язаний серійний номер пристрою. В разі використання Starlink учасник повинен надати лист від дистриб’ютора або дилера на підтвердження придбання Starlink та подальшого обслуговування з вказанням номеру договору, згідно якого надаються послуги та акт наданих послуг за таким договором).

Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов: Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Ліцензійні умови не передбачають у субʼєктів господарювання, що здійснюють охоронну діяльність обов’язкову наявність документального підтвердження на балансі альтернативних джерел електропостачання для забезпечення безперебійної роботи централізованого пульта спостереження шляхом надання видаткових накладних про їх придбання та безперебійного інтернет-покриття (лист від постачальника щодо забезпечення наявності безперебійного інтернет-покриття) або Starlink (наявність Starlink підтверджувати договором купівлі-продажу та/або видатковою накладною на обладнання). А також мати фото серійного номеру пристрою та знімок, зроблений у особистому кабінеті, до якого прив`язаний серійний номер пристрою. Крім того, в разі використання Starlink мати лист від дистриб’ютора або дилера на підтвердження придбання Starlink та подальшого обслуговування з вказанням номеру договору, згідно якого надаються послуги та акт наданих послуг за таким договором). Копія Ліцензійних умов додається до скарги.
Вимога про надання вищевказаних документів розрахована на учасників торгів, в яких вони вже є у наявності, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Вказані вимоги не узгоджуються із положеннями Ліцензійних умов.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 95bff7834acd46038a2d5fd308896b50
Заголовок пункту скарги: п. 5.5. додатку 2 до тендерної документації - Щодо додатку «Повітряна тривога»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення: Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги: 4. Щодо додатку «Повітряна тривога».
Відповідно до п. 5.5. додатку 2 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: Наявність на посту охорони пристрою з прийняття сигналу “Повітряна Тривога” (Учасник повинен надати гарантійний лист, в якому зазначено, що на мобільному пристрої охоронника наявний додаток “Повітряна тривога”).

Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов: Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Ліцензійні умови не передбачають у субʼєктів господарювання, що здійснюють охоронну діяльність обов’язкову наявність на мобільному пристрої охоронника мати додаток “Повітряна тривога”. Копія Ліцензійних умов додається до скарги.
Вимога про надання вищевказаного гарантійного листа розрахована на учасників торгів, які їх можуть надати, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Вказані вимоги не узгоджуються із положеннями Ліцензійних умов.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 8a6974614c7e46a6aaa80e4fbd68e097
Заголовок пункту скарги: п. 5.7.3. додатку 2 до тендерної документації - Щодо дати повідомлення про прийняття на роботу працівників.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 5. Щодо дати повідомлення про прийняття на роботу працівників.
Відповідно до п. 5.7.3. додатку 2 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: повідомлення про прийняття працівників (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту» (форма якого визначена у Додатку 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413) з відміткою органу Державної податкової служби України з наданням сканкопії відповідної квитанції, якщо звітність здавалась в електронному вигляді. Дата повідомлення про прийняття на роботу працівників не повинна бути пізнішою ніж дата оголошення процедури закупівлі.

Скаржник має можливість додатково залучити працівників після дати оголошення процедури закупівлі, на підтвердження надаємо повідомлення про прийняття працівника (домашнього працівника) на роботу / укладення гіг-контракту, проте дата такого повідомлення є пізнішою, ніж дата оголошення процедури закупівлі.
Вимога про надання вищевказаних документів розрахована на учасників торгів, які їх можуть надати з урахуванням того, що дата повідомлення про прийняття на роботу працівників не буде пізнішою, ніж дата оголошення процедури закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 6
Номер: 6bf3dc15316a4372a351f90f16cf8a4d
Заголовок пункту скарги: п. 5.10 додатку 2 до тендерної документації - Щодо курсу вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 6. Щодо курсу вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування.
Відповідно до п. 5.10 додатку 2 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: У випадку виникнення надзвичайної ситуації, на час дії особливого періоду мати в наявності та за потреби забезпечити посилення охорони Об’єкта, шляхом залучення додаткових сил та засобів – ГШР зі зброєю за рахунок охоронного підприємства (охоронники, в складі екіпажу ГШР зі зброєю, повинні бути забезпечені пристроями вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії (відомча зброя). Довідка про наявність осіб, які входять до складу групи швидкого реагування (не менше ніж 1 екіпаж), не менше ніж 2 охоронця на 1 екіпаж, з наданням додаткових документів: сканована копія документального підтвердження про те, що щонайменше 1 охоронець пройшов курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік.

Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов: Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Ліцензійні умови не передбачають у субʼєктів господарювання, що здійснюють охоронну діяльність обов’язкову наявність документального підтвердження про те, що щонайменше 1 охоронець пройшов курс вивчення матеріальної частини зброї, спеціальних засобів, правил поводження з нею та застосування і здали відповідний залік. Копія Ліцензійних умов додається до скарги.
Вимога про надання вищевказаних документів розрахована на учасників торгів, в яких вони вже є у наявності, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Вказані вимоги не узгоджуються із положеннями Ліцензійних умов.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 7
Номер: 9da32e09dc144f12abd875a1753b0f44
Заголовок пункту скарги: п. 5.11 додатку 2 до тендерної документації - Щодо відповідальної особи з питань охорони праці та пожежної безпеки
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 7. Щодо відповідальної особи з питань охорони праці та пожежної безпеки.
Відповідно до п. 5.11 додатку 2 до тендерної документації встановлено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, а саме: Довідка про наявність відповідальної особи з питань охорони праці та пожежної безпеки. Дя підтведження необхідно надати копію наказу про призначення та копії посвідчень про проходження відповідних навчань.

Відповідно до пункту 4 Ліцензійних умов: Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Ліцензійні умови не передбачають у субʼєктів господарювання, що здійснюють охоронну діяльність обов’язкову наявність відповідальної особи з питань охорони праці та пожежної безпеки та мати наказу про призначення та копії посвідчень про проходження відповідних навчань. Копія Ліцензійних умов додається до скарги.
Вимога про надання вищевказаних документів розрахована на учасників торгів, в яких вони вже є у наявності, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Вказані вимоги не узгоджуються із положеннями Ліцензійних умов.
Враховуючи вищенаведене, зазначена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації