• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(Вікна та супутні вироби) придбання вікон із встановленням.

Торги не відбулися

290 500.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 452.50 UAH
Період оскарження: 06.02.2025 14:03 - 12.02.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП

неправомірне надання 24 години на виправлення невідповідностей

Номер: 5c89101336114742889affd44493f9be
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-06-009290-a.c2
Назва: неправомірне надання 24 години на виправлення невідповідностей
Скарга:
Дата розгляду скарги: 07.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.02.2025 15:08
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 12.03.2025 17:37
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 12.03.2025 17:37
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", КАСЯН ВАДИМ 380969659618 tov-umb2023@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ce5c5efaa12b4d64baa5a05f613bc5da
Заголовок пункту скарги: неправомірне надання 24 години на виправлення невідповідностей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 06-02-2025 р. Прилуцький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №6 (ліцей №6) Прилуцької міської ради Чернігівської області розмістив оголошення в Електроній системі закупівель (далі-ЕСЗ) № UA-2025-02-06-009290-a на закупівлю : «код ДК 021:2015 - 44220000-8- Столярні вироби (Вікна та супутні вироби) придбання вікон із встановленням» на суму 290 500 UAH (без ПДВ) із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 15-02-2025, 00:00.
17-02-2025, 16:10 по даній закупівлі після проведеного аукціону було оприлюднено протокол розкриття тендерних пропозицій, участь в даній закупівлі взяли наступні учасники з ціновими пропозиціями:
1. ТОВ "ТЕРА 36" на суму 199 000 UAH, без ПДВ
2. ФОП "КРИВОШЕЙ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" на суму 237 420 UAH, без ПДВ
3. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 267 742 UAH, без ПДВ

Системою ЕСЗ цінова пропозиція ТОВ "ТЕРА 36" була визнана як найбільш економічно вигідна та перейшла на кваліфікацію. Перебуваючи на кваліфікації , Замовник виявив у даній тендерній пропозиції невідповідності та оприлюднив 20-02-2025р. повідомлення про усунення невідповідностей надавши Учаснику 24 години на виправлення, а саме:
«І. НЕВІДПОВІДНІСТЬ(ВКАЗАНІ ДОГОВОРИв наданій довідці від 12 лютого 2025 року: є предметом постачання послуги.)( Відповідно до вимог додатку№1 до тендерної документації) «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(*Аналогічним вважається договір предметом якого є постачання товарів за кодом ДК 021:2015 - 44220000-8- Столярні вироби) Для усунення виявленої невідповідності просимо надати : довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) ).*Аналогічним вважається договір предметом якого є постачання товарів за кодом ДК 021:2015 - 44220000-8- Столярні вироби - не менше 2 копій договорів, зазначених в довідці в повному обсязі; - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів, зазначених в наданій Учасником довідці; - копію відгуку від організації/підприємства/установи, з якою укладено аналогічні договори, зазначені в Довідці. Відгук повинен бути адресований Виконавцю договору, складений на фірмовому бланку, з номером та датою видачі відгуку (не більше трьох років давності ІІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ(НЕНАДАНО : Сертифікат відповідності на вироби водовідвідні для металопластикових конструкцій; Висновок СЕС (або завірену належним чином копію) на віконні та дверні блоки; Висновок СЕС на профілі; Сертифікат на систему управління охороною здоров`я та безпекою праці; Витяг з документації розробника системи (креслення у розрізі рами та стулки із зазначенням товщини склопакету), з підписом та печаткою на фірмовому бланку представництва від виробника профільних систем )(відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації) 4.Надати документи які підтверджують належну якість Товару: На підтвердження зазначених характеристик учасник надає: - Сертифікат відповідності на вироби водовідвідні для металопластикових конструкцій; - Висновок СЕС (або завірену належним чином копію) на віконні та дверні блоки; - Висновок СЕС на профілі; - Сертифікат на систему управління охороною здоров`я та безпекою праці; -Витяг з документації розробника системи (креслення у розрізі рами та стулки із зазначенням товщини склопакету), з підписом та печаткою на фірмовому бланку представництва від виробника профільних систем. Для усунення виявленої невідповідності просимо надати : -Сертифікат відповідності на вироби водовідвідні для металопластикових конструкцій; - Висновок СЕС (або завірену належним чином копію) на віконні та дверні блоки; - ВисновокСЕС на профілі; - Сертифікат на систему управління охороною здоров`я та безпекою праці; -Витяг з документації розробника системи (креслення у розрізі рами та стулки із зазначенням товщини склопакету), з підписом та печаткою на фірмовому бланку представництва від виробника профільних систем ІІІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ (УЧАСНИКОМ НАДАНО : цінову пропозицію- склопакет 4і-14ar-4-14ar-4i.)(відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації) Вимоги до віконних склопакетів: - склопакет 4і-16ar-4-14ar-4i, не менше 40 мм.; - ущільнювач повинен бути якісним, забезпечувати герметичність, відрізнятися пружністю, тривалою еластичністю (область тривалої еластичності в межах температури від – 40 до + 70 градусів по Цельсію); -приведений опір теплопередачі не менше 0,9 м2С/Вт. (згідно ДБН В.2.6-31:2021 та ДСТУ EN 14351-1:2020) Для спростування виявленої невідповідності просимо надати :паспорт або інший документ на запропоновані учасником вироби(по процедурі закупівлі), що матиме інформацію про параметри виробу, якісні, технічні характеристики та інформативну довідку (роз'яснення),якою підтведжується, застосування запропонованих параметрівтовару по предмету закупівлі (відмінність запропонованого учасником склопакету 4і-14ar-4-14ar-4i. від заявленого Замовником склопакету 4і-16ar-4-14ar-4i відповідає загальним вимогам по предмету закупівлі і не порушує вимоги до інших параметрів виробу). IV. НЕВІДПОВІДНІСТЬ (В ситемі відображено: цінова пропозиція учасника 199000,00 грн. без ПДВ .УЧАСНИКОМ НАДАНО: сума пропозиції з ПДВ. За для уникнення дискримінаційних вимог закупівлю було опубліковано без ПДВ.(До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована виходячи із вимог до якісних та інших показників предмета закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості Товару.( п.1.Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації) Для усунення виявленої невідповідності просимо надати : цінову пропозицію, довільної форми, яка відображає суму з ПДВ та лист- підтвердження , що в пропозиціїучасника ТОВ "ТЕРА 36",яку відображає система Рrozorro:вважати вірною суму 199000,00 грн. з ПДВ».
Виконуючи дану вимогу даний Учасник завантажив документацію. Відповідно до протоколу Замовника №25 від 21.02.2025р. пропозиція ТОВ "ТЕРА 36" була визнана переможною.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" (далі- Скаржник) з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів , як учасник закупівлі не погоджується з таким рішенням Замовника , так як пропозиція Учасника-переможця не відповідає вимогам тендерної документації з наступних підстав:

1. Відповідно до п.43 Особливостей : «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).»
Замовник у своєму повідомленні про усунення невідповідностей вказує: «ІІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ (НЕНАДАНО : Сертифікат відповідності на вироби водовідвідні для металопластикових конструкцій; Висновок СЕС (або завірену належним чином копію) на віконні та дверні блоки; Висновок СЕС на профілі; Сертифікат на систему управління охороною здоров`я та безпекою праці; Витяг з документації розробника системи (креслення у розрізі рами та стулки із зазначенням товщини склопакету), з підписом та печаткою на фірмовому бланку представництва від виробника профільних систем )(відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації) 4.Надати документи які підтверджують належну якість Товару: На підтвердження зазначених характеристик учасник надає: - Сертифікат відповідності на вироби водовідвідні для металопластикових конструкцій; - Висновок СЕС (або завірену належним чином копію) на віконні та дверні блоки; - Висновок СЕС на профілі; - Сертифікат на систему управління охороною здоров`я та безпекою праці; -Витяг з документації розробника системи (креслення у розрізі рами та стулки із зазначенням товщини склопакету), з підписом та печаткою на фірмовому бланку представництва від виробника профільних систем. Для усунення виявленої невідповідності просимо надати : -Сертифікат відповідності на вироби водовідвідні для металопластикових конструкцій; - Висновок СЕС (або завірену належним чином копію) на віконні та дверні блоки; - ВисновокСЕС на профілі; - Сертифікат на систему управління охороною здоров`я та безпекою праці; -Витяг з документації розробника системи (креслення у розрізі рами та стулки із зазначенням товщини склопакету), з підписом та печаткою на фірмовому бланку представництва від виробника профільних систем
ІІІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ (УЧАСНИКОМ НАДАНО : цінову пропозицію- склопакет 4і-14ar-4-14ar-4i.)(відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації) Вимоги до віконних склопакетів: - склопакет 4і-16ar-4-14ar-4i, не менше 40 мм.; - ущільнювач повинен бути якісним, забезпечувати герметичність, відрізнятися пружністю, тривалою еластичністю (область тривалої еластичності в межах температури від – 40 до + 70 градусів по Цельсію); -приведений опір теплопередачі не менше 0,9 м2С/Вт. (згідно ДБН В.2.6-31:2021 та ДСТУ EN 14351-1:2020) Для спростування виявленої невідповідності просимо надати :паспорт або інший документ на запропоновані учасником вироби(по процедурі закупівлі), що матиме інформацію про параметри виробу, якісні, технічні характеристики та інформативну довідку (роз'яснення),якою підтверджується, застосування запропонованих параметрів товару по предмету закупівлі (відмінність запропонованого учасником склопакету 4і-14ar-4-14ar-4i. від заявленого Замовником склопакету 4і-16ar-4-14ar-4i відповідає загальним вимогам по предмету закупівлі і не порушує вимоги до інших параметрів виробу)», тобто підтверджує, що не були надані ряд документів , які підтверджують якість та технічні характеристики запропонованої продукції.
Відповідно до вказаної норми законодавець визначив вичерпний перелік випадків, коли при виявлених невідповідностях не надається 24 години на виправлення. Таким чином, Замовник порушив діюче законодавство щодо надання Учаснику -переможцю 24 години на виправлення вказаних невідповідностей.
З метою виправлення даного порушення, Скаржником 23-02-2025р. через ЕСЗ була направлена вимога Замовнику наступного змісту:
«Шановний Замовник, Ви неправомірно надали учаснику -переможцю 24 години на виправлення невідповідностей ,а саме:
"ІІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ(НЕНАДАНО : Сертифікат відповідності на вироби водовідвідні для металопластикових конструкцій; Висновок СЕС (або завірену належним чином копію) на віконні та дверні блоки; Висновок СЕС на профілі; Сертифікат на систему управління охороною здоров`я та безпекою праці; Витяг з документації розробника системи (креслення у розрізі рами та стулки із зазначенням товщини склопакету), з підписом та печаткою на фірмовому бланку представництва від виробника профільних систем )(відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації) 4.Надати документи які підтверджують належну якість Товару: На підтвердження зазначених характеристик учасник надає: - Сертифікат відповідності на вироби водовідвідні для металопластикових конструкцій; - Висновок СЕС (або завірену належним чином копію) на віконні та дверні блоки; - Висновок СЕС на профілі; - Сертифікат на систему управління охороною здоров`я та безпекою праці; -Витяг з документації розробника системи (креслення у розрізі рами та стулки із зазначенням товщини склопакету), з підписом та печаткою на фірмовому бланку представництва від виробника профільних систем." (цитата з Вашої вимоги). Всі ці невідповідності відносяться до якісних характеристик Товару, а відповідно до п.43 Особливостей при виявленні таких невідповідностей тендерна пропозиція учасника відхиляється без надання 24 годин на виправлення. Є багато рішень АМКУ з даного приводу. Додаємо для прикладу 2 таких рішення. Вимагаємо скасувати Ваше рішення про обрання переможцем ТОВ "ТЕРА 36" та відхилити таку пропозицію , яка не відповідає вимогам закупівлі», але нажаль на момент подання скаргу відповідь на вказану вимогу не була отримана.
Відповідно до вимог ТД Розділ 3 п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» : Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів:
2) інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 цього розділу тендерної документації та Додатку № 2, до тендерної документації;
- інформацією про маркування , протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам- згідно з Додатком №2 до цієї тендерної документації.
В свою чергу Додатком 2 до ТД встановлені наступні вимоги :
«4.Надати документи які підтверджують належну якість Товару:
На підтвердження зазначених характеристик учасник надає:
- Сертифікат відповідності (або завірену належним чином копію) на блоки віконні та дверні згідно ДБН В.2.6-31:2021 та ДСТУ EN 14351-1:2020;
- Протокол випробувань на блоки віконні та дверні з полівінілхлоридних профілів;
- Сертифікат відповідності на вироби водовідвідні для металопластикових конструкцій;
- Сертифікат відповідності на профіль;
- Протокол випробувань на профіль;
- Висновок СЕС (або завірену належним чином копію) на віконні та дверні блоки;
- Протокол випробувань на пристрої поворотно – відкидні для віконних блоків;
- Сертифікат відповідності на пристрої поворотно – відкидні для віконних блоків;
- Висновок СЕС на профілі;
- Сертифікат на систему управління охороною здоров`я та безпекою праці;
- Протокол випробувань токсичності;
- Сертифікат на систему менеджменту якості продукції;
-Витяг з документації розробника системи (креслення у розрізі рами та стулки із зазначенням товщини склопакету), з підписом та печаткою на фірмовому бланку представництва від виробника профільних систем.»
Таким чином, вимогами ТД та вимогою замовника підтверджується , що виявлені та вказані учаснику –переможцю невідповідності на які було надано 24 години на випрвлення відносяться до технічних та якісних характеристик запропонованого Товару і ніяк не відносяться до переліку вказаному в п.43 Особливостей.
Такого ж самого висновку дотримується Комісія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у своїх рішеннях №9932-р/пк-пз від 06.06.2024р. та № 18872-р/пк-пз від 23.11.2023р.
Вищевказані факти підтверджують , що пропозиція Учасника ТОВ "ТЕРА 36" не відповідає вимогам Замовника та підлягає відхиленню. Таким чином Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; ст.13 ЗУ «Про публічні закупівлі» .
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

неправомірне надання учаснику 24 години на виправлення невідповідностей

Номер: 892d4a75997d4d46916caf790a7c871e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-06-009290-a.b1
Назва: неправомірне надання учаснику 24 години на виправлення невідповідностей
Вимога:
Шановний Замовник, Ви неправомірно надали учаснику -переможцю 24 години на виправлення невідповідностей ,а саме: "ІІ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ(НЕНАДАНО : Сертифікат відповідності на вироби водовідвідні для металопластикових конструкцій; Висновок СЕС (або завірену належним чином копію) на віконні та дверні блоки; Висновок СЕС на профілі; Сертифікат на систему управління охороною здоров`я та безпекою праці; Витяг з документації розробника системи (креслення у розрізі рами та стулки із зазначенням товщини склопакету), з підписом та печаткою на фірмовому бланку представництва від виробника профільних систем )(відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації) 4.Надати документи які підтверджують належну якість Товару: На підтвердження зазначених характеристик учасник надає: - Сертифікат відповідності на вироби водовідвідні для металопластикових конструкцій; - Висновок СЕС (або завірену належним чином копію) на віконні та дверні блоки; - Висновок СЕС на профілі; - Сертифікат на систему управління охороною здоров`я та безпекою праці; -Витяг з документації розробника системи (креслення у розрізі рами та стулки із зазначенням товщини склопакету), з підписом та печаткою на фірмовому бланку представництва від виробника профільних систем." (цитата з Вашої вимоги). Всі ці невідповідності відносяться до якісних характеристик Товару, а відповідно до п.43 Особливостей при виявленні таких невідповідностей тендерна пропозиція учасника відхиляється без надання 24 годин на виправлення. Є багато рішень АМКУ з даного приводу. Додаємо для прикладу 2 таких рішення. Вимагаємо скасувати Ваше рішення про обрання переможцем ТОВ "ТЕРА 36" та відхилити таку пропозицію , яка не відповідає вимогам закупівлі
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: відповідно до п. 43 Особливостей : при виявленні таких невідповідностей тендерна пропозиція учасника відхиляється без надання 24 годин на виправлення
Статус вимоги: Задоволено