• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги (Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)

Під однією послугою розуміється Сніданок1, Сніданок 2, Обід, Вечеря разом.

Завершена

5 040 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 200.00 UAH
Період оскарження: 06.02.2025 14:01 - 10.03.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ

Номер: 9b91b55e9c11455c830116adf15d2c6f
Ідентифікатор запиту: UA-2025-02-06-009224-a.c1
Назва: СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.02.2025 15:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.02.2025 14:51
Дата виконання рішення Замовником: 05.03.2025 14:41
Коментар замовника щодо усунення порушень: Перелік змін до тендерної документації на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2580-р/пк-пз від 19.02.2025
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФУДІ-КЕЙТЕРИНГ", Станкевич Інна +380997608512 fc42233257@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9ffc9132168b462788ddaaf667bfcb75
Заголовок пункту скарги: Незаконна умова щодо огляду потужностей учасника на етапі кваліфікації та, як наслідок, впровадження додаткової підстави для відхилення пропозиції учасника, не передбаченої законодавством
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: Оскаржувана умова ТД: пунктом 13 додатка 3 до документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати гарантійний лист про забезпечення можливості доступу представників Замовника до приміщення, де відбуватиметься приготування їжі, для їх огляду на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, протягом 3-ох годин з моменту надходження вимоги від Замовника. Замовник може скористатись своїм правом на огляд приміщень на етапі кваліфікації Учасника або в будь-який інший час протягом строку дії договору про закупівлю. Не допуск Учасником представників Замовника до вищезазначених приміщень на етапі кваліфікації або виявлення невідповідності приміщень вимогам законодавства, а також у разі невідповідності процесу роботи вимогам тендерної документації, буде розглядатись Замовником, як невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, що тягне за собою відхилення тендерної пропозиції такого учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Статтею 26 Закону про закупівлі передбачено, що тендерні пропозиції подаються виключно через електронну систему закупівель. У свою чергу статтею 29 Закону про закупівлі передбачено виключний порядок розгляду та оцінки саме тендерних пропозицій (а не будь-якого майна чи активів учасників). Підстави для відхилення тендерних пропозицій також чітко визначені у пункті 44 Особливостей – і цей перелік є вичерпним, а тому замовники не вправі самостійно визначати додаткові підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників.
Оскаржуваною умовою документації передбачено, що замовник саме на етапі кваліфікації вправі обстежувати потужності учасника – всупереч статті 29 Закону про закупівлі, і може на власний розсуд констатувати недопуск до обстеження та/або невідповідність потужностей учасника якимось власним вимогам (про які учасник/скаржник навіть не дізнається), в результаті чого самовільно створити додаткову підставу для відхилення пропозиції скаржника, що не відповідає положенням законодавства, а відтак є дискримінаційним відносно скаржника.
Таким чином, оскаржувана вимога документації суперечить статтями 26 і 29 Закону про закупівлі, пункту 44 Особливостей, а відтак має бути виключена з документації. Аналогічний висновок сформулювано у пункті 2 рішенні Органу оскарження №4848-р/пк-пз від 18.03.2024 у закупівлі № UA-2024-03-01-007129-a.
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: вилучити з документації вимогу «надати гарантійний лист про забезпечення можливості доступу представників Замовника до приміщення, де відбуватиметься приготування їжі, для їх огляду на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, протягом 3-ох годин з моменту надходження вимоги від Замовника. Замовник може скористатись своїм правом на огляд приміщень на етапі кваліфікації Учасника …. Не допуск Учасником представників Замовника до вищезазначених приміщень на етапі кваліфікації або виявлення невідповідності приміщень вимогам законодавства, а також у разі невідповідності процесу роботи вимогам тендерної документації, буде розглядатись Замовником, як невідповідність Учасника кваліфікаційним критеріям та/або технічним вимогам, що тягне за собою відхилення тендерної пропозиції такого учасника як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації».
Докази:
- Ріщення Органу оскарження №4848-р/пк-пз від 18.03.2024 у закупівлі № UA-2024-03-01-007129-a – пунктом 2 рішення визнано дискримінаційною аналогічну до оскаржуваної умову документації
- Додаток 3 документації, що містить оскаржувану умову, яка суперечить пункту 44 Особливостей та статті 29 Закону про закупівлі
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: bbf42176ed934c01afc432fe41bfdfa5
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційна умова про наявність договору із спеціалізованим підприємством (чинного до кінця 2025 р.) на проведення: дератизації, дезінфекції та дезінсекції приміщення, де здійснюється приготування їжі, хоча учасник здійснює ці функції самостійно.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Оскаржувана умова ТД: пунктом 1.8 додатка 1 до документації передбачено: «1.8 Надати в складі тендерної пропозиції договір із спеціалізованим підприємством на проведення: дератизації, дезінфекції та дезінсекції приміщення, де здійснюється приготування їжі, а також акт/довідку про дератизацію, дезінфекцію, дезінсекцію приміщення. Примітка: 1. Всі договори, зазначені у цій таблиці, копії яких надаються учасником у складі його тендерної пропозиції, повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції та на весь період надання послуги, вказаного в оголошенні про проведення таких відкритих торгів та в тендерній документації».
Отже, замовник вимагає надати копію договору із спеціалізованим підприємством на проведення дератизації, дезінфекції та дезінсекції приміщення, який буде чинним не менш як до 31.12.2025. Однак у скаржника немає такого договору, оскільки згідно з документами системи НАССР ці роботи виконуються скаржником самостійно.
Відповідно до підпунктів 2.4.5 і 2.4.8 пункту 2.4 Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених наказом МінАПК від 01.10.2012 № 590, зареєстрованим у Мін’юсті 09.10.2012 за № 1704/22016 (далі – Вимоги НАССР), програми-передумови системи НАССР мають охоплювати такі процеси: чистота поверхонь (процедури прибирання, миття і дезінфекції виробничих, допоміжних та побутових приміщень та інших поверхонь); … контроль за шкідниками, визначення виду, запобігання їх появі, засоби профілактики та боротьби.
На виконання вказаних Вимог НАССР Товариством затверджено та впроваджено програму-передумову ПП 1.5.-2024 «Чистота поверхонь (процедури прибирання, миття і дезінфекції виробничих, допоміжних та побутових приміщень та інших поверхонь)» від 04.04.2024 і ПП 1.8-2024 «Контроль за шкідниками, визначення виду запобігання їх появі, засобів профілактики та боротьби» від 04.04.2024 для потужності у Тернополі. Згідно із зазначеними програмами-передумовами Товариство виконує відповідні роботи самостійно – без залучення сторонніх надавачів послуг.
Згідно з пунктом 5.3. ПП 1.8-2024 «Контроль за шкідниками, визначення виду запобігання їх появі, засобів профілактики та боротьби» від 04.04.2024 заходи з дератизації та дезінсекції проводяться періодично власними засобами підприємства, відповідно до затверджених інструкцій, із використанням дозволених препаратів, а також із дотриманням заходів безпеки для персоналу та продукції.
Згідно з пунктом 5.2 ПП 1.5.-2024 «Чистота поверхонь (процедури прибирання, миття і дезінфекції виробничих, допоміжних та побутових приміщень та інших поверхонь)» від 04.04.2024 відповідальність за прибирання приміщень та поверхонь несе кухонний робітник. Згідно з пунктами 7.5, 8.3 та 9.3 прибирання адміністративно-побутових, складських та виробничих приміщень здійснює кухонний робітник з використанням мийно-дезінфікуючих засобів, приготовлених відповідно до інструкції «Приготування робочих розчинів, поводження та умови їх зберігання». Залучення сторонніх організацій до проведення прибирання (дезінфекції) харчоблоку зазначеною програмою-передумовою не передбачено.
Таким чином, оскаржувана умова є дискримінаційною відносно скаржника, оскільки скаржник виконує відповідні Вимоги НАССР власними силами та засобами без залучення сторонніх організацій, а відтак не зможе надати запитуваний замовником договір.
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: вилучити з документації вимогу про надання саме договору із спеціалізованим підприємством (чинного до кінця 2025 р.) на проведення: дератизації, дезінфекції та дезінсекції приміщення.

Докази:
- програма-передумова ПП 1.5.-2024 «Чистота поверхонь (процедури прибирання, миття і дезінфекції виробничих, допоміжних та побутових приміщень та інших поверхонь)» від 04.04.2024
- програма-передумова ПП 1.8-2024 «Контроль за шкідниками, визначення виду запобігання їх появі, засобів профілактики та боротьби» від 04.04.2024
- Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених наказом МінАПК від 01.10.2012 № 590, зареєстрованим у Мін’юсті 09.10.2012 за № 1704/22016 – якими не передбачено обов’язкове залучення сторонніх організацій для проведення дератизації, дезінфекції та дезінсекції потужностей
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 39c368ff56c045099ca1a1d69a02b935
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційна умова про наявність договору із спеціалізованим підприємством (чинного до кінця 2025 р.) на проведення дезінфекції авто, хоча учасник здійснює ці функції самостійно.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Оскаржувана умова ТД: пунктом 1.7 додатка 1 до документації передбачено: «1.7. Надати в складі тендерної пропозиції дані щодо проведення дезінфекції кузова автотранспортного засобу, яким буде здійснюватися перевезення готової їжі, та надати копію угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції, що дійсна на кінцевий термін подання, інформацію щодо графіку проведення дезінфекції…. Примітка: 1. Всі договори, зазначені у цій таблиці, копії яких надаються учасником у складі його тендерної пропозиції, повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції та на весь період надання послуги, вказаного в оголошенні про проведення таких відкритих торгів та в тендерній документації.».
Отже, замовник вимагає надати копію угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції авто, яка буде чинна не менш як до 31.12.2025.
Однак, учасник не має такої угоди, оскільки її наявність не обов’язковою згідно з законодавством.
Відповідно до підпункту 2.4.11 пункту 2.4 Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених наказом МінАПК від 01.10.2012 № 590, зареєстрованим у Мін’юсті 09.10.2012 за № 1704/22016 (далі – Вимоги НАССР), програми-передумови системи НАССР мають охоплювати такі процеси: … Зберігання та транспортування. Згідно з підпунктом 2.15.8 пункту 2.15 Вимог НАССР Програма-передумова системи НАССР щодо зберігання та транспортування повинна забезпечити, зокрема, запровадження для транспортних засобів програм технічного огляду, прибирання, миття та дезінфекції.
На виконання вказаних Вимог НАССР Товариством затверджено та впроваджено програм-передумову ПП 1.11-2024 «Зберігання та транспортування» і відповідно до неї Інструкцію «Миття та дезінфекція автотранспорту» для потужності у м. Тернопіль. Пунктами 5.2 і 5.3 Інструкції «Миття та дезінфекція автотранспорту передбачено, що миття та дезінфекція автотранспорту може здійснюватися саме власними силами і засобами товариства, а=результати чого відображаються в Ж.1.11-03 «Журналі обліку проведеної дезінфекції автотранспорту». Станом на тепер Товариство виконує зазначену Інструкції і не залучає сторонні організації для проведення дезінфекції авто, а відтак не може надати саме копію угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції авто, яка буде чинна не менш як до 31.12.2025, як цього вимагається у документації. Разом з тим, Товариство забезпечує виконання Вимог НАССР в установленому порядку і без залучення сторонніх надавачів послуг, відтак оскаржувана умова носить дискримінаційний характер відносно скаржника.
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: вилучити з документації умову про надання саме копії угоди із спеціалізованим підприємством на проведення дезінфекції авто, яка буде чинна не менш як до 31.12.2025
Докази:
- Інструкцію «Миття та дезінфекція автотранспорту» для потужності у м. Тернопіль до ПП 1.11-2024 «Зберігання та транспортування» (згідно з якою дезінфекція авто може виконуватися власними силами)
- Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджених наказом МінАПК від 01.10.2012 № 590, зареєстрованим у Мін’юсті 09.10.2012 за № 1704/22016 – якими не передбачено обов’язкове залучення сторонніх організацій для проведення дезінфекції авто
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 9e50f66be9a046749e81bb78d4058c60
Заголовок пункту скарги: Невиконувана умова щодо передачі вимог (замовлень) на поточний день з 11-00 год. до 12-00 год., у той час як сніданок призначено на 8 ранку.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Умови проекту договору
Тип порушення: Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги: Оскаржувана умова ТД: пунктом 5.2 проекту договору (додаток 4 до документації) передбачено: «Представник Замовника щоденно з 11-00 год. до 12-00 год. повідомляє Виконавцю порційні вимоги на поточний день (електронна пошта, по телефону або забираються Виконавцем).». Разом з тим, пунктом 5.1 проекту договору (додаток 4 до документації) передбачено такий графік доставки їжі:
- на сніданок 1 – не пізніше 08 год. 00 хв.;
- на сніданок 2 – не пізніше 11 год. 00 хв.;
- на обід – не пізніше 14 год. 00 хв.;
- на вечерю – не пізніше 18 год. 00 хв.
Таким чином, у разі, якщо порційні вимоги саме на поточний день будуть надсилатися виконавцю з 11 до 12 години, то виконавець просто не матиме шансу своєчасно приготувати і доставити перший та другий сніданки. При цьому відповідно до пункту 7.2 проекту договору «Виконавець несе відповідальність за неякісне надання Послуг, та відшкодовує Замовнику завдану цим шкоду в повному обсязі», а відповідно до пункту 6.2 проекту договору замовник має право «у разі невиконання зобов’язань Виконавцем, достроково розірвати Договір, повідомивши про це Виконавця за 3 (три) календарних дні». За змістом документації учасники повинні надати саме «Погоджений проект договору».
За загальним правилом, тендерна пропозиція повинна відповідати тендерній документації. Однак, скаржник не може погодитися на умови договору, що є об’єктивно невиконуваними та неминуче поставлять його у ситуацію вимушеного порушення умов договору: неможливо поставити сніданок о 8 ранку, якщо інформація про кількість замовлень прийде лише об 11 годині. Відтак оскаржувана умова дискримінує скаржника, оскільки унеможливлює його участь у закупівлі, попри значний досвід надання аналогічних послуг.
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: визначити у проекті договору строк передачі порційних вимог, достатній для своєчасного приготування їжі відповідно до вимог замовника.
Докази:
- Проект договору, який містить невиконувану умову: поставити на 8 ранку їжу в кількості, яка буде повідомлена лише об 11 годині.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: dd6a40ab679d462b8d2c631e9039a0d3
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційна умова щодо відсутності у проекті договору про закупівлю специфікації.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Умови проекту договору
Тип порушення: Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги: Оскаржувана умова ТД: проект договору про закупівлю, що є додатком 4 до документації, не включає в якості додатка специфікацію на послуги, які за умовами закупівлі не є однорідними (а отже не можуть мати однакову ціну).
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону про закупівлі умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Додаток 3 «Технічна специфікація» до документації містить технічні вимоги до предмета закупівлі та передбачає надання двох різних послуг, а саме:
- Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих - 19262 послуг (порцій);
- Послуги з постачання готової їжі для харчування стаціонарних хворих (військовослужбовці) - 2645 послуг (порцій).
Для кожної з послуг у додатку 3 до документації є своє (окреме) меню, яке значно відрізняється по якості: меню військовослужбовців багатше і дорожче, його калорійність майже вдвічі вища, аніж меню звичайних пацієнтів. Однак у проекті договору про закупівлю, що є додатком 4 до документації, передбачено лише один додаток, а саме – примірне меню.
За загальним правилом, тендерна пропозиція повинна відповідати тендерній документації. Відтак скаржник, формуючи тендерну пропозицію, виставляє різні ціни для двох різних послуг – і показник ціни залежить від кількості послуг відповідного виду. Зокрема, скаржник визначає ціни саме залежно від кількості тих чи інших послуг і їх співвідношення між собою: чим менше «дорогих послуг» у замовленні, тим дешевшою може бути їх ціна. У свою чергу, укладаючи договір про закупівлю за результатами торгів скаржник вправі розраховувати, що предмет договору становитиме саме той обсяг послуг, який замовник оголосив у торгах, у т.ч. – в розрізі раціонів. Однак, якщо інформація про кількість послуг до договору не включається, то замовник вправі змінювати співвідношення послуг на власний розсуд, у т.ч. вимагати у постачальника поставити більше послуг відповідного раціону, аніж учасник (скаржник) гарантував при поданні тендерної пропозиції.
За таких обставин, скаржнику невідомо, скільки і яких послуг в дійсності становитиме предмет замовлення, що позбавляє скаржника можливості подати тендерну пропозицію саме у відповідності до умов тендерної документації, а отже є дискримінаційним відносно скаржника.
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: установити в якості додатка до договору про закупівлю (додаток 4 до документації) специфікацію із зазначенням кількісних характеристик предмета закупівлі в розрізі послуг, передбачених у додатку 3 до документації.
Докази:
- Проект договору про закупівлю (додаток 4 до документації) – який передбачає у якості додатка лише примірне меню, але не містить жодної інформації про кількісні характеристики предмета закупівлі
- Додаток 3 до документації – містить інформацію із зазначенням кількісних характеристик предмета закупівлі в розрізі раціонів харчування (категорій пацієнтів)
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 6
Номер: 7f0cf5088ff948e8b370e547b10568ac
Заголовок пункту скарги: Дискримінаційна умова про надання копії договору саме про утилізацію відходів, яка є чинною на весь період дії договору про закупівлю (в учасника предмет договору подібний, але формально зміст договору відрізняється).
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Оскаржувана умова ТД: пунктом 1.5 додатка 1до документації передбачено: «1.5. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати дані щодо проведення утилізації відходів, та підтвердити це документально, а саме надати у складі тендерної пропозиції копію договору про утилізацію відходів, яка є чинною на весь період дії договору про закупівлю.».
Скаржник має виробничі потужності у Тернополі – розташовані на території КНП «Тернопільська міська комунальна лікарня швидкої допомоги» за адресою м. Тернопіль, вул. Шпитальна, 2. Зазначені потужності скаржник орендує у Виконавчого комітету Тернопільської міської ради, а комунальні послуги отримує за договором з балансоутримувачем орендованого майна КНП «Тернопільська міська комунальна лікарня швидкої допомоги» № 2/02 від 12.02.2024. Цей договір укладено на 5 років – до 11.02.2029. Предмет договору включає, у т.ч. відшкодування фактичних витрат на вивезення твердих побутових відходів.
Однак, замовник у документації вимагає дані та договір саме про «утилізацію відходів», а відтак через формальну відмінність у назві послуги, що стосується управління відходами, замовник матиме формальні підстави відхилити пропозицію скаржника. Разом з тим слід відмітити, що «утилізація відходів» - це застарілий термін, який було вилучено із нормативної лексики з прийняттям Закону України «Про управління відходами».(набрав чинності з 09.07.2023).
За змістом Закону про закупівлі замовники не мають права встановлювати у документації дискримінаційні умови, а одним з ключових принципів закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
У зв’язку з викладеним просимо встановити факт порушення законодавства про закупівлі в цій частині та зобов’язати замовника усунути дискримінацію, а саме: вилучити вимоги про надання даних та договору саме про утилізацію побутових відходів.
Докази:
- Договір оренди харчоблоку у м. Тернопіль
- Договір № 2/02 від 12.02.2024 про оплату за комунальні послуги (інше формулювання послуги стосовно відходів, аніж вимагає замовник)
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації